Duyurular & Dokümanlar
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2013 - 2018
2013 - 2018Doktora
Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye
2009 - 2011
2009 - 2011Yüksek Lisans
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi, Türkiye
2002 - 2006
2002 - 2006Lisans
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği, Türkiye
Yaptığı Tezler
2018
2018Doktora
Lise matematik öğretmenlerinin türev ve uygulamalarına ilişkin pedagojik alan bilgilerinin incelenmesi
Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, -
2011
2011Yüksek Lisans
İlköğretim 7.sınıf öğrencilerinin görsel matematik okuryazarlığı özyeterlik algıları ile görsel matematik başarıları arasındaki ilişki
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2017
2017EBSCO Veri Tabanları ve Servis Eğitimi
Mesleki Eğitim
Amasya Üniversitesi
2016
2016İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi Kursu
İş Sağlığı ve Güvenliği
Amasya İl Milli Eğitim Müdürlüğü
2016
2016Akademik Danışmanlık ve Nitel Araştırma Kış Okulu
Mesleki Eğitim
Fen Eğitimi Araştırmaları Derneği
2009
2009Özel Eğitim Semineri
Mesleki Eğitim
Erzurum İl Milli Eğitim Müdürlüğü
2008
2008Yazarlık Yazılım Kursu
Mesleki Kurs
Erzurum İl Milli Eğitim Müdürlüğü
2008
2008Okul Sağlığı Semineri
Sağlık ve Tıp
Erzurum İl Milli Eğitim Müdürlüğü
2008
2008Ölçme-Değerlendirme Uygulama Semineri
Ölçme ve Değerlendirme
Çorum İl Milli Eğitim Müdürlüğü
2007
2007Çevreye Uyum Semineri
Mesleki Kurs
Çorum İl Milli Eğitim Müdürlüğü
2004
2004İngilizce Eğitim Programı Kursu
Yabancı Dil
Amasya MEM Özel Eğitim Kurumları
2004
2004Bilgisayar Eğitim Programı Kursu
Bilişim
Amasya Halk Eğitim Müdürlüğü
Araştırma Alanları
İlköğretim Matematik Öğretmenliği
Matematik Eğitimi
Öğretmen Eğitimi
Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği
Akademik Unvanlar / Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ
Akademi Dışı Deneyim
2006 - 2021
2006 - 2021Matematik Öğretmeni
Milli Eğitim Müdürlüğü, Milli Eğitim Bakanlığı, Eğitim Öğretim Hizmetleri, Matematik Öğretmeni
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
2025
2025Yüksek Lisans
YAPAY ZEKA TABANLI PROBLEM ÇÖZME ETKİNLİKLERİNİN BAŞARIYA, İNANCA VE TUTUMA ETKİSİ
Yıldırım B., Duran M. (Eş Danışman)
E.ÖZCAN(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
PROBLEM KURMA AKTİVİTELERİNE DAYALI ALAN ÖLÇME ÖĞRETİMİNİN ORTAOKUL 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE MATEMATİĞE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yıldırım B., Duran M. (Eş Danışman)
E.İSLAMOĞLU(Öğrenci)
Verdiği Kurs ve Eğitimler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2018
20181. LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN TÜREV TANIMIYLA İLGİLİ YORUMLARI VE TÜREVE YÜKLEDİKLERİ ANLAMLAR
Doruk M., Duran M., Kaplan A.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.834-856, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
20182. ARGÜMANTASYON TABANLI OLASILIK ÖĞRETİMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL ÜSTBİLİŞ FARKINDALIKLARINA VE OLASILIKSAL MUHAKEME BECERİLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Doruk M., Duran M., Kaplan A.
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.83-121, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
20183. LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN LİMİT TANIMINI YORUMLAMA BECERİLERİ
Doruk M., Duran M., Kaplan A.
SAKARYA UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.8, sa.1, ss.177-194, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
20174. ARGÜMANTASYON TABANLI OLASILIK ÖĞRETİMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARILARINA VE KAYGILARINA ETKİLİLİĞİNİN İNCELENMESİ
Duran M., Doruk M., Kaplan A.
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.13, sa.1, ss.55-87, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
20165. MATEMATİK VE MATEMATİK EĞİTİMİ ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL İSPATA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ ARASINDA ANLAMLI BİR FARK VAR MIDIR?
Kaplan A., Doruk M., Öztürk M., Duran M.
Journal of Human Science
, cilt.13, sa.3, ss.6020-6037, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
20166. LİSE MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN TÜREVİN TANIMINA VE TÜREV-SÜREKLİLİK İLİŞKİSİNE YÖNELİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİLERİ
Kaplan A., Duran M.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.795-831, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
20167. MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL MODELLEME SÜREÇLERİ: KAPLUMBAĞA PARADOKSU ÖRNEĞİ
Duran M., Doruk M., Kaplan A.
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.5, sa.4, ss.55-71, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
20168. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK MATEMATİKSEL ÜSTBİLİŞ FARKINDALIK ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Kaplan A., Duran M.
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.32, ss.1-17, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
20169. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GÖRSEL MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖZYETERLİK ALGILARI İLE PROBLEM ÇÖZME BECERİ ALGILARININ İNCELENMESİ
Özdemir F., Duran M., Kaplan A.
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.9, sa.4, ss.532-554, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201610. MATEMATİK DERSİNDE BİLGİSAYAR KULLANIMINA YÖNELİK ZİHİNSEL ENGELLİLER ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Kaplan A., Öztürk M., Doruk M., Duran M.
Hayef:journal of education (Online)
, cilt.13, sa.2, ss.73-87, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201611. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ZİHİNDEN HESAPLAMA YAPARKEN KULLANDIKLARI STRATEJİLER
Duran M., Doruk M., Kaplan A.
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.15, sa.3, ss.742-760, 2016 (Scopus)
2016
201612. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL ÜSTBİLİŞ FARKINDALIKLARI İLE PROBLEM ÇÖZME BECERİ ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN YAPISAL EŞİTLİK MODELİYLE İNCELENMESİ
Kaplan A., Duran M., Baş G.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.1-16, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201513. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK DERSİNE ÇALIŞMA SÜRECİNDE ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
Kaplan A., Duran M.
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.10, sa.2, ss.417-445, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201514. MATEMATİK DERSİNDE ÇOKLU ZEKA KURAMINA DAYALI ÖĞRETİMİN AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
Kaplan A., Duran M., Baş G.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.3, ss.814-831, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201515. PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ KULLANIMINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: OLASILIK KONULARININ ÖĞRETİMİ ÖRNEĞİ
Duran M., Özdemir F., Kaplan A.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.250-284, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201516. GERÇEKÇİ MATEMATİK EĞİTİMİ DESTEKLİ ÖĞRETİMİN MATEMATİK BAŞARISINA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
Kaplan A., Duran M., Doruk M., Öztürk M.
International Journal of Human Sciences
, cilt.12, sa.2, ss.187-206, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201417. MATEMATİKSEL KAVRAMLARLA GELİŞTİRİLEN “KELİMEDEN KAVRAMA” OYUNUNA İLİŞKİN ÖĞRENCİ-ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Duran M., Kaplan A.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.155-173, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
201318. GÖRSEL MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖZYETERLİK ALGISIYLA GÖRSEL MATEMATİK BAŞARISININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Duran M., Bekdemir M.
Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi
, cilt.3, sa.3, ss.27-40, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201319. İLKÖĞRETİM 7.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN GÖRSEL MATEMATİK OKURYAZARLIĞI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Duran M.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.38-51, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
201220. İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ İÇİN GÖRSEL MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖZ YETERLİK ALGI ÖLÇEĞİ (GMOYÖYAÖ)'NİN GELİŞTİRİLMESİ
Bekdemir M., Duran M.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.1, ss.89-115, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2018
20181. FEN LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN FONKSİYON KAVRAMINI ANLAYIŞLARI
DURAN M., DORUK M.
Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları Kongresi, Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
2018
20182. ORTAOKUL 6.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KESİRLERİN KARŞILAŞTIRILMASINDA KULLANDIKLARI VE TERCİH ETTİKLERİ STRATEJİLERİN BELİRLENMESİ
DURAN M., DORUK M.
Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları Kongresi, Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
2018
20183. İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN TÜREV İLE SÜREKLİLİK ARASINDAKİ İLİŞKİYE YÖNELİK İSPATLAMA BECERİLERİ
DORUK M., DURAN M.
Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları Kongresi, Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
2018
20184. LİSE MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN PEDAGOJİK ALAN BİLGİLERİNİN ÖĞRETİM PROGRAMI VE ÖLÇME-DEĞERLENDİRME BİLGİLERİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
DURAN M., KAPLAN A., KAPLAN N.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
20185. LİSE MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MUTLAK DEĞER VE KAPALI FONKSİYONLARIN TÜREVLERİNE YÖNELİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİLERİ
DURAN M., KAPLAN A.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2017
20176. LİSE MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN BİR FONKSİYON İLE BU FONKSİYONUN BİRİNCİ TÜREVİ ARASINDAKİ ARASINDAKİ İLİŞKİSİNE YÖNELİK KONU ALANI BİLGİLERİ
DURAN M., DORUK M., KAPLAN A.
9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
20177. LİSE MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN ASİMPTOTLARA VE GRAFİK ÇİZİMLERİNE YÖNELİK KONU ALANI BİLGİLERİ
DURAN M., DORUK M., KAPLAN A.
9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
20178. LİSE MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN TÜREVİN FİZİKSEL ANLAMINA YÖNELİK KONU ALANI BİLGİLERİNİN İNCELENMESİ
DORUK M., DURAN M., KAPLAN A.
9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
20179. ARGÜMANTASYON TABANLI OLASILIK ÖĞRETİMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL ÜSTBİLİŞ FARKINDALIKLARINA VE OLASILIKSAL MUHAKEME BECERİLERİNE ETKİLİLİĞİNİN İNCELENMESİ
DORUK M., DURAN M., KAPLAN A.
9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2016
201610. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜRETTİKLERİ MATEMATİKSEL MODELLER: GEOMETRİK SERİ ÖRNEĞİ
DURAN M., DORUK M., KAPLAN A.
3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201611. ARGÜMANTASYON TABANLI OLASILIK ÖĞRETİMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE KAYGILARINA ETKİSİ
DURAN M., DORUK M., KAPLAN A.
3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201612. THE IMAGE AND UNDERSTANDING OF UNDERGRADUATE STUDENTS IN THE DEPARTMENT OF PRIMARY MATHEMATICS TEACHER TRAINING RELATED TO THE DEFINITION OF DERIVATIVE
DORUK M., DURAN M., KAPLAN A.
International Conference on Mathematics and Mathematics Education, Elazığ, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201613. THE UNDERSTANDING OF THE UNDERGRADUATE STUDENTS IN THE DEPARTMENT OF PRIMARY MATHEMATICS TEACHER TRAINING RELATED TO THE DEFINITION OF LIMIT
DORUK M., DURAN M., KAPLAN A.
International Conference on Mathematics and Mathematics Education, Elazığ, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2015
201514. MATEMATİK VE MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL İSPATA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
KAPLAN A., DORUK M., ÖZTÜRK M., DURAN M.
7. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201515. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL KALİBRASYON BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
KAPLAN A., DURAN M., UYAR Z. E.
7. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201516. ZİHİN ENGELLİLER ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK DERSİNDE TEKNOLOJİ KULLANIMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
KAPLAN A., ÖZTÜRK M., DORUK M., DURAN M.
2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201517. MATEMATİK DERSİNDE ÇOKLU ZEKA KURAMINA DAYALI ÖĞRETİMİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
KAPLAN A., BAŞ G., DURAN M.
2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201518. BİLİŞİM ÇAĞINDA BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLI OKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLGİSAYAR OKURYAZARLIĞI
KAPLAN A., ÖZTÜRK M., DORUK M., DURAN M.
14. Matematik Sempozyumu, Niğde, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201519. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL BİLİŞSEL FARKINDALIKLARI İLE PROBLEM ÇÖZME BECERİ ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN YAPISAL EŞİTLİK MODELİYLE İNCELENMESİ
KAPLAN A., BAŞ G., DURAN M.
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
2015
201520. GERÇEKÇİ MATEMATİK EĞİTİMİ DESTEKLİ ÖĞRETİMİN ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK BAŞARILARINA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
KAPLAN A., DURAN M., DORUK M., ÖZTÜRK M.
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
2014
201421. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN DERS ÇALIŞMA SÜRECİNDE BİLİŞSEL FARKINDALIK BECERİLERİNİ KULLANMA DÜZEYLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
DURAN M., UYAR Z. E., KAPLAN A.
9. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014, (Özet Bildiri)
2014
201422. LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ÖZGÜVENLERİ VE BİLİŞSEL FARKINDALIKLARI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
DURAN M., DORUK M., KAPLAN A.
9. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014, (Özet Bildiri)
2014
201423. FAKTÖRİYEL, PERMUTASYON-KOMBİNASYON VE OLASILIK KONULARININ PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMI İLE ÖĞRETİMİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
DURAN M., ÖZDEMİR F., KAPLAN A.
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201424. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GÖRSEL MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖZYETERLİK ALGILARI İLE PROBLEM ÇÖZME BECERİ ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
ÖZDEMİR F., DURAN M., KAPLAN A.
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2012
201225. A QUALITATIVE STUDY ABOUT CONVICTION OF GEOMETRY FOR PRIMARY 7TH GRADE STUDENTS
DURAN M.
World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2012, (Özet Bildiri)
2012
201226. GÖRSEL MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖZYETERLİK ALGISI GÖRSEL MATEMATİK BAŞARISININ ANLAMLI BİR YORDAYICISI MIDIR?
DURAN M., BEKDEMİR M.
10.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
2012
201227. "KELİMEDEN KAVRAMA" OYUNUNUN İLKÖĞRETİM 8.SINIF ÖĞRENCİLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
DURAN M.
10.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Matematik Öğretmenlerinin Kapalı Fonksiyonun Türevine Yönelik Hataya Yaklaşımları
Duran M., Kaplan A.
Eğitimde Güncel Araştırmalar-6, Önder Baltacı, Editör, Özgür Yayınevi, Gaziantep, ss.221-284, 2023
2022
20222. Kesirleri Karşılaştırma Stratejileri Üzerine Bir Durum Çalışması: Altıncı Sınıf Örneği
Duran M., Doruk M.
Sosyal Bilimlerinde Güncel Tartışmalar-11, Zeynel Karacagil,Meryem Bulut, Editör, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, ss.736-753, 2022
2022
20223. Lise Matematik Öğretmenlerinin Türevin Fiziksel Anlamına Yönelik Anlayışları
Duran M., Doruk M., Kaplan A.
Eğitim Araştırmaları Nicel, Nitel ve Karma Yaklaşımlar, Gülden Gürsoy,Murat Yiğit, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.95-119, 2022
2022
20224. Lise Öğrencilerinin Matematiksel Kalibrasyon Becerilerinin İncelenmesi
Duran M.
Eğitimde Bilimlerinde Uluslararası Araştırmalar-2, Erdal Ray, Editör, Serüven Yayınevi, İzmir, ss.333-358, 2022
Desteklenen Projeler
2021 - 2021
2021 - 2021Hayatın Matematiği: E-Twinning Projesi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Duran M.
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Aralık 2024
Aralık 2024Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Aralık 2024
Aralık 2024Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Temmuz 2024
Temmuz 2024JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE-EGITIM VE GELECEK DERGISI
ESCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2024
Mayıs 2024Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mart 2023
Mart 2023Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Aralık 2022
Aralık 2022INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHO-EDUCATIONAL SCIENCES
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Aralık 2021
Aralık 2021Journal of Computer and Education Research
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Haziran 2021
Haziran 2021Journal of Computer and Education Research
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ağustos 2020
Ağustos 2020JOURNAL OF GIFTED EDUCATION AND CREATIVITY (JGEDC)
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Eylül 2019
Eylül 2019Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ağustos 2019
Ağustos 2019Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Aralık 2018
Aralık 2018