Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
                20
            
            1. LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN TÜREV TANIMIYLA İLGİLİ YORUMLARI VE TÜREVE YÜKLEDİKLERİ ANLAMLAR
                                            
                                                    Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
                                                , cilt.18, sa.2, ss.834-856, 2018 (Hakemli Dergi)
                                            
                                                                                    
                                                                                        
                                                    
                                                
                                                
                                                     
                                                
                                                                                    
                                        
                                                
                                    
                                 
                                                
                                                                                    
                                        
                                                
                                    17. MATEMATİKSEL KAVRAMLARLA GELİŞTİRİLEN “KELİMEDEN KAVRAMA” OYUNUNA İLİŞKİN ÖĞRENCİ-ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
                                            
                                                    Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
                                                , cilt.15, sa.2, ss.155-173, 2014 (Hakemli Dergi)
                                            
                                                                                    
                                                                                        
                                                    
                                                
                                                
                                                     
                                                
                                                                                    
                                        
                                    
                                 
                                                
                                                                                    
                                        
                                    19. İLKÖĞRETİM 7.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN GÖRSEL MATEMATİK OKURYAZARLIĞI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
                                            
                                                    Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
                                                , cilt.2, sa.2, ss.38-51, 2013 (Hakemli Dergi)
                                            
                                                                                    
                                                                                        
                                                    
                                                
                                                
                                                     
                                                
                                                                                    
                                        
                                    
                                 
                                                
                                                                                    
                                        
                                    20. İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ İÇİN GÖRSEL MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖZ YETERLİK ALGI ÖLÇEĞİ (GMOYÖYAÖ)'NİN GELİŞTİRİLMESİ
                                            
                                                    Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
                                                , cilt.31, sa.1, ss.89-115, 2012 (Hakemli Dergi)
                                            
                                                                                    
                                                                                        
                                                    
                                                
                                                
                                                     
                                                
                                                                                    
                                        
                                                
                                    
                                 
                                                
                                                                                    
                                        
                                                
                                    
                Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
                38
            
            1. INVESTIGATION OF UNDERGRADUATE STUDENTS’ PROBLEM-POSING AND PROBLEM- SOLVING SKILLS REGARDING THE KINEMATIC MEANING OF DERIVATIVE
16TH INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, AND EDUCATIONAL SCIENCES IN A CHANGING WORLD, Ürgenç, Özbekistan, 11 - 13 Haziran 2025, ss.1380-1385, (Özet Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                3. MISTAKES MADE BY SENIOR STUDENTS IN THE MATHEMATICAL MODELLING PROCESS
9TH INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF LIMITLESS EDUCATION AND RESEARCH, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2025, ss.64, (Özet Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                4. EVALUATION OF ACADEMIC PUBLICATION ANALYSIS OF SCIENTIFIC ARTICLES ON THE HISTORY OF MATHEMATICS
9TH INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF LIMITLESS EDUCATION AND RESEARCH, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2025, ss.65, (Özet Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                5. EVALUATION OF 5TH GRADE MATHEMATICS TEXTBOOKS PREPARED WITHIN THE FRAMEWORK OF TURKEY CENTURY EDUCATION MODEL
9TH INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF LIMITLESS EDUCATION AND RESEARCH, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2025, ss.66, (Özet Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                6. EVALUATION OF SCIENTIFIC MAPPING ANALYSIS IN RELATION TO THE CONCEPT OF MATHEMATICS CURRICULUM
5TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENCE, MATHEMATICS, ENTREPRENEURSHIP AND TECHNOLOGY EDUCATION, Balıkesir, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2025, ss.371-372, (Özet Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                7. REVIEW OF PUBLICATION-METRIC ANALYSIS OF MATHEMATICAL PHILOSOPHY
5TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENCE, MATHEMATICS, ENTREPRENEURSHIP AND TECHNOLOGY EDUCATION, Balıkesir, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2025, ss.346-347, (Özet Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                8. ANALYSIS OF SCIENTIFIC PUBLICATIONS ON RESEARCH CONDUCTED IN THE FIELD OF MATHEMATICAL PROOF
VI. INTERNATIONAL MEDITERRANEAN SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Girne, Kıbrıs (Kktc), 14 - 16 Mart 2025, ss.207-209, (Özet Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                9. SOCIAL NETWORK ANALYSIS OF RESEARCH ON PROBLEM SOLVING AND POSING IN MATHEMATICS EDUCATION
VI. INTERNATIONAL MEDITERRANEAN SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Girne, Kıbrıs (Kktc), 14 - 16 Mart 2025, ss.223-225, (Özet Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                10. DEZAVANTAJLI MÜLTECİ ÖĞRENCİLERE YÖNELİK KOÇLUK
Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, Eğitim Öğretime Erişim ve Yönlendirme Kategorisi, Amasya İl Milli Eğitim Müdürlüğü ARGE, Amasya, Türkiye, 09 Eylül 2018, (Özet Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                16. ARGÜMANTASYON TABANLI ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİ
Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, Öğretim Yöntem ve Teknikleri Kategorisi, Amasya İl Milli Eğitim Müdürlüğü ARGE, Amasya, Türkiye, 09 Kasım 2017, (Özet Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                26. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL KALİBRASYON BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
7. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.52, (Özet Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                32. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN DERS ÇALIŞMA SÜRECİNDE BİLİŞSEL FARKINDALIK BECERİLERİNİ KULLANMA DÜZEYLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
9. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014, ss.296, (Özet Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                34. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GÖRSEL MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖZYETERLİK ALGILARI İLE PROBLEM ÇÖZME BECERİ ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1171-1172, (Özet Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                35. FAKTÖRİYEL, PERMUTASYON-KOMBİNASYON VE OLASILIK KONULARININ PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMI İLE ÖĞRETİMİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.450-451, (Özet Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                36. A QUALITATIVE STUDY ABOUT CONVICTION OF GEOMETRY FOR PRIMARY 7TH GRADE STUDENTS
World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2012, ss.22, (Özet Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                37. GÖRSEL MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖZYETERLİK ALGISI GÖRSEL MATEMATİK BAŞARISININ ANLAMLI BİR YORDAYICISI MIDIR?
10.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.508-509, (Özet Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                38. "KELİMEDEN KAVRAMA" OYUNUNUN İLKÖĞRETİM 8.SINIF ÖĞRENCİLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
10.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.417, (Özet Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                
                Kitaplar
                6
            
             
                 
                 
                                                
 
                                                