Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 20
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 38

1. INVESTIGATION OF UNDERGRADUATE STUDENTS’ PROBLEM-POSING AND PROBLEM- SOLVING SKILLS REGARDING THE KINEMATIC MEANING OF DERIVATIVE

16TH INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, AND EDUCATIONAL SCIENCES IN A CHANGING WORLD, Ürgenç, Özbekistan, 11 - 13 Haziran 2025, ss.1380-1385, (Özet Bildiri)

2. PREFERENCES AND APPLICATION TENDENCIES OF UNDERGRADUATE STUDENTS REGARDING INTERPRETING REMAINDER STRATEGIES IN DIVISION

16TH INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, AND EDUCATIONAL SCIENCES IN A CHANGING WORLD, Ürgenç, Özbekistan, 11 - 13 Haziran 2025, ss.1386-1391, (Özet Bildiri)

3. MISTAKES MADE BY SENIOR STUDENTS IN THE MATHEMATICAL MODELLING PROCESS

9TH INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF LIMITLESS EDUCATION AND RESEARCH, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2025, ss.64, (Özet Bildiri)

4. EVALUATION OF ACADEMIC PUBLICATION ANALYSIS OF SCIENTIFIC ARTICLES ON THE HISTORY OF MATHEMATICS

9TH INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF LIMITLESS EDUCATION AND RESEARCH, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2025, ss.65, (Özet Bildiri)

5. EVALUATION OF 5TH GRADE MATHEMATICS TEXTBOOKS PREPARED WITHIN THE FRAMEWORK OF TURKEY CENTURY EDUCATION MODEL

9TH INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF LIMITLESS EDUCATION AND RESEARCH, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2025, ss.66, (Özet Bildiri)

6. EVALUATION OF SCIENTIFIC MAPPING ANALYSIS IN RELATION TO THE CONCEPT OF MATHEMATICS CURRICULUM

5TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENCE, MATHEMATICS, ENTREPRENEURSHIP AND TECHNOLOGY EDUCATION, Balıkesir, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2025, ss.371-372, (Özet Bildiri)

7. REVIEW OF PUBLICATION-METRIC ANALYSIS OF MATHEMATICAL PHILOSOPHY

5TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENCE, MATHEMATICS, ENTREPRENEURSHIP AND TECHNOLOGY EDUCATION, Balıkesir, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2025, ss.346-347, (Özet Bildiri)

8. ANALYSIS OF SCIENTIFIC PUBLICATIONS ON RESEARCH CONDUCTED IN THE FIELD OF MATHEMATICAL PROOF

VI. INTERNATIONAL MEDITERRANEAN SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Girne, Kıbrıs (Kktc), 14 - 16 Mart 2025, ss.207-209, (Özet Bildiri)

9. SOCIAL NETWORK ANALYSIS OF RESEARCH ON PROBLEM SOLVING AND POSING IN MATHEMATICS EDUCATION

VI. INTERNATIONAL MEDITERRANEAN SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Girne, Kıbrıs (Kktc), 14 - 16 Mart 2025, ss.223-225, (Özet Bildiri)

10. DEZAVANTAJLI MÜLTECİ ÖĞRENCİLERE YÖNELİK KOÇLUK

Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, Eğitim Öğretime Erişim ve Yönlendirme Kategorisi, Amasya İl Milli Eğitim Müdürlüğü ARGE, Amasya, Türkiye, 09 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

11. ORTAOKUL 6.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KESİRLERİN KARŞILAŞTIRILMASINDA KULLANDIKLARI VE TERCİH ETTİKLERİ STRATEJİLERİN BELİRLENMESİ

Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları Kongresi, Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.389-390, (Özet Bildiri)

12. FEN LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN FONKSİYON KAVRAMINI ANLAYIŞLARI

Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları Kongresi, Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.460-461, (Özet Bildiri)

13. İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN TÜREV İLE SÜREKLİLİK ARASINDAKİ İLİŞKİYE YÖNELİK İSPATLAMA BECERİLERİ

Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları Kongresi, Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.458-459, (Özet Bildiri)

14. LİSE MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MUTLAK DEĞER VE KAPALI FONKSİYONLARIN TÜREVLERİNE YÖNELİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİLERİ

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2618-2619, (Özet Bildiri)

16. ARGÜMANTASYON TABANLI ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİ

Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, Öğretim Yöntem ve Teknikleri Kategorisi, Amasya İl Milli Eğitim Müdürlüğü ARGE, Amasya, Türkiye, 09 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

17. LİSE MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN ASİMPTOTLARA VE GRAFİK ÇİZİMLERİNE YÖNELİK KONU ALANI BİLGİLERİ

9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.549, (Özet Bildiri)

19. LİSE MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN TÜREVİN FİZİKSEL ANLAMINA YÖNELİK KONU ALANI BİLGİLERİNİN İNCELENMESİ

9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.553, (Özet Bildiri)

21. ARGÜMANTASYON TABANLI OLASILIK ÖĞRETİMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE KAYGILARINA ETKİSİ

3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1147-1148, (Özet Bildiri)

22. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜRETTİKLERİ MATEMATİKSEL MODELLER: GEOMETRİK SERİ ÖRNEĞİ

3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1149-1150, (Özet Bildiri)

23. THE IMAGE AND UNDERSTANDING OF UNDERGRADUATE STUDENTS IN THE DEPARTMENT OF PRIMARY MATHEMATICS TEACHER TRAINING RELATED TO THE DEFINITION OF DERIVATIVE

International Conference on Mathematics and Mathematics Education, Elazığ, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.628-629, (Özet Bildiri)

24. THE UNDERSTANDING OF THE UNDERGRADUATE STUDENTS IN THE DEPARTMENT OF PRIMARY MATHEMATICS TEACHER TRAINING RELATED TO THE DEFINITION OF LIMIT

International Conference on Mathematics and Mathematics Education, Elazığ, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.635-636, (Özet Bildiri)

25. MATEMATİK VE MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL İSPATA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

7. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.34, (Özet Bildiri)

26. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL KALİBRASYON BECERİLERİNİN İNCELENMESİ

7. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.52, (Özet Bildiri)

27. MATEMATİK DERSİNDE ÇOKLU ZEKA KURAMINA DAYALI ÖĞRETİMİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI

2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.37, (Özet Bildiri)

28. ZİHİN ENGELLİLER ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK DERSİNDE TEKNOLOJİ KULLANIMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.32, (Özet Bildiri)

33. LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ÖZGÜVENLERİ VE BİLİŞSEL FARKINDALIKLARI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA

9. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014, ss.305, (Özet Bildiri)

35. FAKTÖRİYEL, PERMUTASYON-KOMBİNASYON VE OLASILIK KONULARININ PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMI İLE ÖĞRETİMİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.450-451, (Özet Bildiri)

36. A QUALITATIVE STUDY ABOUT CONVICTION OF GEOMETRY FOR PRIMARY 7TH GRADE STUDENTS

World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2012, ss.22, (Özet Bildiri)

37. GÖRSEL MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖZYETERLİK ALGISI GÖRSEL MATEMATİK BAŞARISININ ANLAMLI BİR YORDAYICISI MIDIR?

10.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.508-509, (Özet Bildiri)

38. "KELİMEDEN KAVRAMA" OYUNUNUN İLKÖĞRETİM 8.SINIF ÖĞRENCİLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

10.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.417, (Özet Bildiri)
Kitaplar 6

1. Uç Noktalarda Limit, Süreklilik ve Türev İlişkisine Kavramsal Bir Bakış

Güncel Alan Eğitimi Araştırmaları-8, DOĞANÜLKÜ HACI ARİF, AKBULUT TUGAY, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.113-135, 2025 Creative Commons License

2. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Çerçevesinde 5.Sınıf Matematik Ders Kitaplarındaki Öğrenme Unsurlarının İncelenmesi

Matematik ve Fen-Teknoloji Eğitimi Alanında Yenilikçi Tartışmalar-2, İLGÜN ŞÜKRÜ, ALTINTAŞ ESRA, ERDOĞAN FATMA, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.218-251, 2025 Creative Commons License

3. Matematik Öğretmenlerinin Kapalı Fonksiyonun Türevine Yönelik Hataya Yaklaşımları

Eğitimde Güncel Araştırmalar-6, Önder Baltacı, Editör, Özgür Yayınevi, Gaziantep, ss.221-284, 2023 Creative Commons License

4. Kesirleri Karşılaştırma Stratejileri Üzerine Bir Durum Çalışması: Altıncı Sınıf Örneği

Sosyal Bilimlerinde Güncel Tartışmalar-11, Zeynel Karacagil,Meryem Bulut, Editör, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, ss.736-753, 2022 Creative Commons License

5. Lise Matematik Öğretmenlerinin Türevin Fiziksel Anlamına Yönelik Anlayışları

Eğitim Araştırmaları Nicel, Nitel ve Karma Yaklaşımlar, Gülden Gürsoy,Murat Yiğit, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.95-119, 2022 Creative Commons License

6. Lise Öğrencilerinin Matematiksel Kalibrasyon Becerilerinin İncelenmesi

Eğitimde Bilimlerinde Uluslararası Araştırmalar-2, Erdal Ray, Editör, Serüven Yayınevi, İzmir, ss.333-358, 2022 Creative Commons License
Metrikler

Yayın

64

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

55

Atıf (Scopus)

47

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

402

H-İndeks (Scholar)

14

Atıf (TrDizin)

169

H-İndeks (TrDizin)

9

Atıf (Diğer Toplam)

307

Proje

2

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

22
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları