Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
20
1. LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN TÜREV TANIMIYLA İLGİLİ YORUMLARI VE TÜREVE YÜKLEDİKLERİ ANLAMLAR
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.834-856, 2018 (Hakemli Dergi)

17. MATEMATİKSEL KAVRAMLARLA GELİŞTİRİLEN “KELİMEDEN KAVRAMA” OYUNUNA İLİŞKİN ÖĞRENCİ-ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.155-173, 2014 (Hakemli Dergi)

19. İLKÖĞRETİM 7.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN GÖRSEL MATEMATİK OKURYAZARLIĞI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.38-51, 2013 (Hakemli Dergi)

20. İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ İÇİN GÖRSEL MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖZ YETERLİK ALGI ÖLÇEĞİ (GMOYÖYAÖ)'NİN GELİŞTİRİLMESİ
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.1, ss.89-115, 2012 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
27
15. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL KALİBRASYON BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
7. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
21. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN DERS ÇALIŞMA SÜRECİNDE BİLİŞSEL FARKINDALIK BECERİLERİNİ KULLANMA DÜZEYLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
9. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014, (Özet Bildiri)
23. FAKTÖRİYEL, PERMUTASYON-KOMBİNASYON VE OLASILIK KONULARININ PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMI İLE ÖĞRETİMİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
24. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GÖRSEL MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖZYETERLİK ALGILARI İLE PROBLEM ÇÖZME BECERİ ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
25. A QUALITATIVE STUDY ABOUT CONVICTION OF GEOMETRY FOR PRIMARY 7TH GRADE STUDENTS
World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2012, (Özet Bildiri)
26. GÖRSEL MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖZYETERLİK ALGISI GÖRSEL MATEMATİK BAŞARISININ ANLAMLI BİR YORDAYICISI MIDIR?
10.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
27. "KELİMEDEN KAVRAMA" OYUNUNUN İLKÖĞRETİM 8.SINIF ÖĞRENCİLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
10.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar
4