SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Teaching the 21st Century Learning Skills with the Critical Thinking Technique Based on the Argumentation Method
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.18, sa.1, ss.196-218, 2023 (Hakemli Dergi)
Relating to the Convention Basis in the Constivist Training approach: A Qualitative Research
Mustafa Kemal University Journal of the Faculty of Education
, cilt.4, sa.5, ss.1-16, 2020 (Hakemli Dergi)
Lifelong Learning and Student Awareness
JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES
, cilt.8, sa.4, ss.2522-2544, 2019 (Hakemli Dergi)
An Examination of Teacher Candidates Attitudes Towards Teaching Profession
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL ADMINISTRATION AND POLICY STUDIES (IJEAPS)
, cilt.10, sa.4, ss.25-32, 2018 (Hakemli Dergi)
An Examination of Anxiety Levels of the Students Towards Scientific Research
ULUSLARARASI HAKEMLİ AKADEMİK VE BEŞERİ BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.0, sa.21, ss.22-36, 2017 (Hakemli Dergi)
An Analytical Study Related Learning With Flipped Classroom Model
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.14, sa.38, ss.1-11, 2017 (Hakemli Dergi)
An Analytical Study of Free Time Motivations of Teacher Candidates
IIB International Refereed Academic Social Sciences Journal
, cilt.26, ss.36-49, 2017 (Hakemli Dergi)
A Study on the Views of Secondary School Students Toward Professional Practice
Academic Sight International Refereed Online Journal of Social Sciences
, sa.53, ss.210-221, 2016 (Hakemli Dergi)
The Evaluation of the Teachers Views About Environmental Education and Issues
ULUSLARARASI HAKEMLİ AKADEMİK VE BEŞERİ BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.4, sa.14, ss.54-76, 2015 (Hakemli Dergi)

Öğrencilerin Sanat Eğitimi ve Sanatın Gerekliliğine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
The Journal of International Social Research
, cilt.8, sa.40, ss.572-579, 2015 (Hakemli Dergi)
The Evaluation of Attitudes and Views of Preservice Teachers on Quantum Based Learning
ULUSLARARASI HAKEMLİ AKADEMİK VE BEŞERİ BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.4, sa.12, ss.114-128, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretim Teknolojilerinin Kullanımına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
ULUSLARARASI HAKEMLİ AKADEMİK VE BEŞERİ BİLİMLER DERGİSİ
, sa.10, ss.100-116, 2014 (Hakemli Dergi)
Ögretmen Adaylarının Elestirel Düsünme Becerileri Hakkındaki Görüslerinin Degerlendirilmesi
Akademik Bakış Dergisi
, sa.41, ss.1-15, 2014 (Hakemli Dergi)
The Evaluation of the Teachers Views About Renewed Secondary School Education Curriculum
IIB International Refereed Academic Social Sciences Journal
, cilt.15, sa.5, ss.79-98, 2014 (Hakemli Dergi)
Ögretmen Adaylarının Beyin Temelli Ögrenme ile İlgili Görüslerinin Degerlendirilmesi
ULUSLARARASI HAKEMLİ AKADEMİK VE BEŞERİ BİLİMLER DERGİSİ
, sa.9, ss.10-21, 2014 (Hakemli Dergi)
Sınıfla ve Grupla Tartışma Yöntemlerinin Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi
Electronic Journal of Vocational Colleges, (EJOVOC)
, cilt.3, sa.3, ss.100-106, 2013 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim Öğrencilerinin Çevre ile İlgili Davranış ve Düşüncelerinin Değerlendirilmesi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.87-105, 2013 (Hakemli Dergi)
Maslow’un Tükenmişlik Ölçeği ile MYO Öğrencilerinin Tükenmişlik Düzeylerinin Belirlenerek Değerlendirilmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.116-122, 2012 (Hakemli Dergi)
Bilgi Toplumunun Eleştirisi ve Türkiye'de Modern Eğitimin Gerçekleştiremedikleri
Electronic Journal of Vocational Colleges, (EJOVOC)
, cilt.2, sa.1, ss.72-84, 2012 (Hakemli Dergi)
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin ‘Mesleki Uygulama Dersi’ ile İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yaşam Bilimleri Dergisi
, cilt.1, sa.1, 2012 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim Öğrencilerinin Kimya Derslerinde Verilen Ev Ödevleri Hakkındaki Düşüncelerinin Değerlendirilmesi
Electronic Journal of Vocational Colleges, (EJOVOC)
, cilt.1, sa.1, ss.80-87, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
ÖĞRETMEN ADAYLARININ HARMANLANMIŞ ÖĞRENMEYE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
ATLAS INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES 7., Budapest, Macaristan, 23 - 25 Eylül 2020, ss.487-492, (Tam Metin Bildiri)
EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİME YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
ATLAS INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES 7., Budapest, Macaristan, 23 - 25 Eylül 2020, ss.481-486, (Tam Metin Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Mesleki Yetkinliklerine İlişkin Kişisel Algılarının Değerlendirilmesi
4. Uluslararası El Ruha Sosyal Bilimler Kongresi, 1 - 03 Şubat 2019, ss.484-491, (Tam Metin Bildiri)
Öğrencilerin Akademik Başarılarını Etkileyen Bazı Faktörlerin Değerlendirilmesi
4. Uluslararası El Ruha Sosyal Bilimler Kongresi, 1 - 03 Şubat 2019, ss.475-483, (Tam Metin Bildiri)
Öğrencilerin Okul İklimine Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi
2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, 18 - 20 Ocak 2019, ss.972-978, (Tam Metin Bildiri)
Öğrencilerin Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemine Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, 18 - 20 Ocak 2019, ss.966-971, (Tam Metin Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Eğitim Araştırmalarına Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, 18 - 20 Ocak 2019, ss.959-965, (Tam Metin Bildiri)
ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAPILANDIRMACI ÖĞRENMEYE YÖNELİK İNANÇ DÜZEYLERİ
EL RUHA 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 2 - 04 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
Öğretmen adaylarının tükenmişlik düzeylerinin analizi
ICOPFE, 2 - 04 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATERYAL KULLANMAYA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
EL-RUHA II. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 9 - 11 Şubat 2018, (Özet Bildiri)
Öğrencilerin Sınıf Yönetiminde Öğretim Materyalleri Kullanmaya Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
3. International Congress on Education Distance Education and Education Technology, Antalya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
Çalışanların Yaşam Boyu Öğrenme Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi
1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
Anxiety of Foreing Language Learning in Vocational School Students
3. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, 27 - 30 Nisan 2017, (Tam Metin Bildiri)
An Analytical Study on the Motivation Competencies in Lifelong Learning
VIII. International Congress of Educational Research, 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
The Evaluation of Teachers Perspectives on Lifelong Learning Approach
VIII. International Congress of Educational Research, 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
Sınıf Öğretmenlerinin Yaşam Boyu Öğrenme Hakkındaki Tutumlarına Yönelik Analitik Bir Çalışma
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
İlköğretimde Yabancı Dil Öğretiminin Öneminin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
Sınıf Öğretmenlerinin Okul Öncesi Dönemde Verilen Yabancı Dil Eğitimi Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
The investigation of Class Students Perspectives on Lifelong Learning Approach
VIII. International Congress of Educational Research, 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN İNTERNETTE BİLGİ ARAMA DAVRANIŞLARININ NİTEL OLARAK İNCELENMESİ
15. Ulusalarası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
An Analytical Study on the Importance of Values Education in Early Childhood Education
International Early Childhood Education Congress, 18 - 20 Mart 2016, (Tam Metin Bildiri)

An Assessment of the Views of Primary School Teachers on Preschool Period and Its Effects
International Early Childhood Education Congress, 18 - 20 Mart 2016, (Tam Metin Bildiri)
Vocational College Students Evaluation of Comments and Thoughts on the Applied Learning
The Third International Congress on Curriculum and Intruction, 22 - 24 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)
A Study Towards the Attitudes of the Students on Lifelong Learning
The Third International Congress on Curriculum and Intruction, 22 - 24 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)
An Examination of the Opinions of the students About Lifelong Learning Competencies in Terms of Some Variables
The Third International Congress on Curriculum and Intruction, 22 - 24 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)
Evaluation of the Perceptions opf Students of Faculty of Education About Adult Education
The Third International Congress on Curriculum and Intruction, 22 - 24 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)
Assessment of the high school students critical thinking skills
4th World Conference on EducationalSciences (WCES), 2 - 05 Şubat 2012, (Tam Metin Bildiri)
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Mesleki Uygulama Dersi ile İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Uluslararası Katılımlı Bilim ve Kültür Sempozyumu, 17 - 20 Nisan 2012, (Tam Metin Bildiri)
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Fen Kültürüne İlişkin Düşüncelerinin Değerlendirilmesi
Uluslararası Katılımlı Bilim ve Kültür Sempozyumu, 17 - 20 Nisan 2012, (Tam Metin Bildiri)
İlköğretim Öğretmenlerinin Hizmetiçi Eğitim Faailyetleri ile İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi
2. International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 27 - 29 Nisan 2011, (Tam Metin Bildiri)
BESYO Müdürlüğü Çalışanları İle SKSD Başkanlığı Çalışanlarının İşbirliği Düzeylerinin Analizi
1nd International Conference on Education Research, Çanakkale, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
Yapılandırmacılık Kuramına Göre Oluşturulan Fen ve Teknoloji Dersinin Bilişsel Alanda Öğrenci Başarısına Etkisi
Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, 1 - 03 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
Çevrim İçi Ortamlar ve Hayat Boyu Öğrenme
OKULUN E-YÖNETİMİ Teori ve Uygulama, Celalettin KORKMAZ, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.147-164, 2023
Okul Geliştirme Temelinde Öğretim Programına İlişkin Perspektifler
KURAMDAN UYGULAMAYA OKUL GELİŞTİRME ÇALIŞMALARI, Murat Taşdan, Rasim Tösten, Muhammed Baş, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.1-2, 2023
Türk Kültüründe Aile
TÜRK KÜLTÜRÜNDE ÇOCUK VE EĞİTİM, Doç. Dr. Yalçın BAY - Doç. Dr. Döndü Neslihan BAY, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.63-92, 2022
Öğrenme ve Öğretme Modelleri
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Doç. Dr. Hale SUCUOĞLU, Dr. Öğretim Üyesi Meltem GÖKDAĞ BALTAOĞLU, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.101-127, 2022
21. Yüzyıl Yaşam Becerileri
YAŞAM BECERİLERİ EĞİTİMİ, Yavuz BOLAT, Editör, PEGEM Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.310-334, 2021
Sınıfta Öğretim Süreci ve Planlama
SINIF YÖNETİMİ, SARIGÖZ Okan, TÖSTEN Rasim, BAŞ Muhammet, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.152-166, 2019
Eğitimin Felsefi Temelleri
EĞİTİME GİRİŞ, Servet HALİ, Esra TÖRE, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.82-114, 2018