SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Evaluation of the Students’ Attitudes and Perceptions Towards Lifelong Learning in Terms of Some Variables
WULFENIA
, cilt.22, sa.3, ss.2-18, 2015 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Teaching the 21st Century Learning Skills with the Critical Thinking Technique Based on the Argumentation Method
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.18, sa.1, ss.196-218, 2023 (Hakemli Dergi)
Relating to the Convention Basis in the Constivist Training approach: A Qualitative Research
Mustafa Kemal University Journal of the Faculty of Education
, cilt.4, sa.5, ss.1-16, 2020 (Hakemli Dergi)
Lifelong Learning and Student Awareness
JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES
, cilt.8, sa.4, ss.2522-2544, 2019 (Hakemli Dergi)
An Examination of Teacher Candidates Attitudes Towards Teaching Profession
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL ADMINISTRATION AND POLICY STUDIES (IJEAPS)
, cilt.10, sa.4, ss.25-32, 2018 (Hakemli Dergi)
An Examination of Anxiety Levels of the Students Towards Scientific Research
ULUSLARARASI HAKEMLİ AKADEMİK VE BEŞERİ BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.0, sa.21, ss.22-36, 2017 (Hakemli Dergi)
An Analytical Study Related Learning With Flipped Classroom Model
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.14, sa.38, ss.1-11, 2017 (Hakemli Dergi)
An Analytical Study of Free Time Motivations of Teacher Candidates
IIB International Refereed Academic Social Sciences Journal
, cilt.26, ss.36-49, 2017 (Hakemli Dergi)
A Study on the Views of Secondary School Students Toward Professional Practice
Academic Sight International Refereed Online Journal of Social Sciences
, sa.53, ss.210-221, 2016 (Hakemli Dergi)
The Evaluation of the Teachers Views About Environmental Education and Issues
ULUSLARARASI HAKEMLİ AKADEMİK VE BEŞERİ BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.4, sa.14, ss.54-76, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğrencilerin Sanat Eğitimi ve Sanatın Gerekliliğine İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
The Journal of International Social Research
, cilt.8, sa.40, ss.572-579, 2015 (Hakemli Dergi)
The Evaluation of Attitudes and Views of Preservice Teachers on Quantum Based Learning
ULUSLARARASI HAKEMLİ AKADEMİK VE BEŞERİ BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.4, sa.12, ss.114-128, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretim Teknolojilerinin Kullanımına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
ULUSLARARASI HAKEMLİ AKADEMİK VE BEŞERİ BİLİMLER DERGİSİ
, sa.10, ss.100-116, 2014 (Hakemli Dergi)
Ögretmen Adaylarının Elestirel Düsünme Becerileri Hakkındaki Görüslerinin Degerlendirilmesi
Akademik Bakış Dergisi
, sa.41, ss.1-15, 2014 (Hakemli Dergi)
The Evaluation of the Teachers Views About Renewed Secondary School Education Curriculum
IIB International Refereed Academic Social Sciences Journal
, cilt.15, sa.5, ss.79-98, 2014 (Hakemli Dergi)
Ögretmen Adaylarının Beyin Temelli Ögrenme ile İlgili Görüslerinin Degerlendirilmesi
ULUSLARARASI HAKEMLİ AKADEMİK VE BEŞERİ BİLİMLER DERGİSİ
, sa.9, ss.10-21, 2014 (Hakemli Dergi)
Sınıfla ve Grupla Tartışma Yöntemlerinin Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi
Electronic Journal of Vocational Colleges, (EJOVOC)
, cilt.3, sa.3, ss.100-106, 2013 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim Öğrencilerinin Çevre ile İlgili Davranış ve Düşüncelerinin Değerlendirilmesi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.87-105, 2013 (Hakemli Dergi)
Maslow’un Tükenmişlik Ölçeği ile MYO Öğrencilerinin Tükenmişlik Düzeylerinin Belirlenerek Değerlendirilmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.116-122, 2012 (Hakemli Dergi)
Bilgi Toplumunun Eleştirisi ve Türkiye'de Modern Eğitimin Gerçekleştiremedikleri
Electronic Journal of Vocational Colleges, (EJOVOC)
, cilt.2, sa.1, ss.72-84, 2012 (Hakemli Dergi)
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin ‘Mesleki Uygulama Dersi’ ile İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yaşam Bilimleri Dergisi
, cilt.1, sa.1, 2012 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim Öğrencilerinin Kimya Derslerinde Verilen Ev Ödevleri Hakkındaki Düşüncelerinin Değerlendirilmesi
Electronic Journal of Vocational Colleges, (EJOVOC)
, cilt.1, sa.1, ss.80-87, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
ÖĞRETMEN ADAYLARININ HARMANLANMIŞ ÖĞRENMEYE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
ATLAS INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES 7., Budapest, Macaristan, 23 - 25 Eylül 2020, ss.487-492
EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİME YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
ATLAS INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES 7., Budapest, Macaristan, 23 - 25 Eylül 2020, ss.481-486
Öğretmen Adaylarının Mesleki Yetkinliklerine İlişkin Kişisel Algılarının Değerlendirilmesi
4. Uluslararası El Ruha Sosyal Bilimler Kongresi, 1 - 03 Şubat 2019, ss.484-491
Öğrencilerin Akademik Başarılarını Etkileyen Bazı Faktörlerin Değerlendirilmesi
4. Uluslararası El Ruha Sosyal Bilimler Kongresi, 1 - 03 Şubat 2019, ss.475-483
Öğretmen Adaylarının Eğitim Araştırmalarına Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, 18 - 20 Ocak 2019, ss.959-965
Öğrencilerin Okul İklimine Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi
2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, 18 - 20 Ocak 2019, ss.972-978
Öğrencilerin Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemine Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, 18 - 20 Ocak 2019, ss.966-971
ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAPILANDIRMACI ÖĞRENMEYE YÖNELİK İNANÇ DÜZEYLERİ
EL RUHA 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 2 - 04 Kasım 2018
Öğretmen adaylarının tükenmişlik düzeylerinin analizi
ICOPFE, 2 - 04 Mayıs 2018
ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATERYAL KULLANMAYA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
EL-RUHA II. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 9 - 11 Şubat 2018
Öğrencilerin Sınıf Yönetiminde Öğretim Materyalleri Kullanmaya Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
3. International Congress on Education Distance Education and Education Technology, Antalya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017
Çalışanların Yaşam Boyu Öğrenme Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi
1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, 14 - 16 Eylül 2017
Anxiety of Foreing Language Learning in Vocational School Students
3. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, 27 - 30 Nisan 2017
The Evaluation of Teachers Perspectives on Lifelong Learning Approach
VIII. International Congress of Educational Research, 5 - 07 Mayıs 2016
An Analytical Study on the Motivation Competencies in Lifelong Learning
VIII. International Congress of Educational Research, 5 - 07 Mayıs 2016
Sınıf Öğretmenlerinin Yaşam Boyu Öğrenme Hakkındaki Tutumlarına Yönelik Analitik Bir Çalışma
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016
İlköğretimde Yabancı Dil Öğretiminin Öneminin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016
The investigation of Class Students Perspectives on Lifelong Learning Approach
VIII. International Congress of Educational Research, 5 - 07 Mayıs 2016
Sınıf Öğretmenlerinin Okul Öncesi Dönemde Verilen Yabancı Dil Eğitimi Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 07 Mayıs 2016
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN İNTERNETTE BİLGİ ARAMA DAVRANIŞLARININ NİTEL OLARAK İNCELENMESİ
15. Ulusalarası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016
An Analytical Study on the Importance of Values Education in Early Childhood Education
International Early Childhood Education Congress, 18 - 20 Mart 2016
An Assessment of the Views of Primary School Teachers on Preschool Period and Its Effects
International Early Childhood Education Congress, 18 - 20 Mart 2016
Vocational College Students Evaluation of Comments and Thoughts on the Applied Learning
The Third International Congress on Curriculum and Intruction, 22 - 24 Ekim 2015
A Study Towards the Attitudes of the Students on Lifelong Learning
The Third International Congress on Curriculum and Intruction, 22 - 24 Ekim 2015
An Examination of the Opinions of the students About Lifelong Learning Competencies in Terms of Some Variables
The Third International Congress on Curriculum and Intruction, 22 - 24 Ekim 2015
Evaluation of the Perceptions opf Students of Faculty of Education About Adult Education
The Third International Congress on Curriculum and Intruction, 22 - 24 Ekim 2015
Assessment of the high school students critical thinking skills
4th World Conference on EducationalSciences (WCES), 2 - 05 Şubat 2012
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Mesleki Uygulama Dersi ile İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Uluslararası Katılımlı Bilim ve Kültür Sempozyumu, 17 - 20 Nisan 2012
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Fen Kültürüne İlişkin Düşüncelerinin Değerlendirilmesi
Uluslararası Katılımlı Bilim ve Kültür Sempozyumu, 17 - 20 Nisan 2012
İlköğretim Öğretmenlerinin Hizmetiçi Eğitim Faailyetleri ile İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi
2. International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 27 - 29 Nisan 2011
BESYO Müdürlüğü Çalışanları İle SKSD Başkanlığı Çalışanlarının İşbirliği Düzeylerinin Analizi
1nd International Conference on Education Research, Çanakkale, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2009
Yapılandırmacılık Kuramına Göre Oluşturulan Fen ve Teknoloji Dersinin Bilişsel Alanda Öğrenci Başarısına Etkisi
Uluslararası 5. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, 1 - 03 Ekim 2009
Kitap & Kitap Bölümleri
Çevrim İçi Ortamlar ve Hayat Boyu Öğrenme
OKULUN E-YÖNETİMİ Teori ve Uygulama, Celalettin KORKMAZ, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.147-164, 2023
Okul Geliştirme Temelinde Öğretim Programına İlişkin Perspektifler
KURAMDAN UYGULAMAYA OKUL GELİŞTİRME ÇALIŞMALARI, Murat Taşdan, Rasim Tösten, Muhammed Baş, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.1-2, 2023
Türk Kültüründe Aile
TÜRK KÜLTÜRÜNDE ÇOCUK VE EĞİTİM, Doç. Dr. Yalçın BAY - Doç. Dr. Döndü Neslihan BAY, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.63-92, 2022
Öğrenme ve Öğretme Modelleri
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Doç. Dr. Hale SUCUOĞLU, Dr. Öğretim Üyesi Meltem GÖKDAĞ BALTAOĞLU, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.101-127, 2022
21. Yüzyıl Yaşam Becerileri
YAŞAM BECERİLERİ EĞİTİMİ, Yavuz BOLAT, Editör, PEGEM Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.310-334, 2021
Sınıfta Öğretim Süreci ve Planlama
SINIF YÖNETİMİ, SARIGÖZ Okan, TÖSTEN Rasim, BAŞ Muhammet, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.152-166, 2019
Eğitimin Felsefi Temelleri
EĞİTİME GİRİŞ, Servet HALİ, Esra TÖRE, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.82-114, 2018