Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Development Of Academic Achievement Test For 6th Grade Science Course

4. INTERNATIONAL PALANDOKEN SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS, Erzurum, Türkiye, 29 - 30 Mayıs 2022, ss.737-748, (Tam Metin Bildiri)

Determining the Relation Between Reasoning Skills and Critical Thinking Disposition of Pre- Service Science Teachers

4th International Conference on Mathematics, İstanbul, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2020, ss.231-235, (Tam Metin Bildiri)

Fen Eğitimi Akran Karşılaştırma Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

XVIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Bükreş, Romanya, 5 - 07 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Sosyal Girişimcilik Özelliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Uluslararası STEM ve Eğitim Bilimleri Kongresi (STEMES), Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.383-384, (Özet Bildiri)

ÖĞRETMEN ADAYLARININ SORUMLULUK DUYGUSU VE DAVRANIŞI ÖZELLİKLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

ULUSLARARSI STEM VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.381-382, (Özet Bildiri)

PRIMARY SCHOOL PROSPECTIVE TEACHERS’ VIEWS ON STEM APPLICATIONS INCLUDED IN 2017 SCIENCE TEACHING CURRICULUM

INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND SCIENCE (ICRES), MARMARİS/MUĞLA, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.91, (Özet Bildiri)

THE EFFECT OF A COOPERATIVE LEARNING MODEL OF TEACHING THE CONCEPT OF THE WORLD, SUN AND MOON

INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION MATHEMATICS, SCIENCE TECHNOLOGY (ICEMST), MARMARİS/MUĞLA, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.133, (Özet Bildiri)

PRESERVICE SCIENCE TEACHERS VIEW’S RELATED TO STEM IMPLICATIONS IN 2017 SCIENCE CURRICULUM

INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION IN MATHEMATICS, SCIENCE TECHNOLOGY (ICEMST), MARMARİS/MUĞLA, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.31, (Özet Bildiri)

PRESERVICE SCIENCE TEACHERS’ OPINIONS AND SUGGESTIONS RELATED TO IMPLEMENTATION OF ARGUMENTATION MODEL

INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND SCIENCE (ICRES), MARMARİS/MUĞLA, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.89, (Özet Bildiri)

Öğretmenlik Yolunda Fen Öğrenme ve Öğretme Süreci: Bir Durum Çalışması

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1858-1860, (Özet Bildiri)

"Kafamda Deli Sorular (KDS)" Etkinliklerinin Ortaokul 6. Sınıf Öğrencilerinin Fen Okuryazarlığına Etkisinin İncelenmesi

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2137-2139, (Özet Bildiri)

Determination of Prospective Science Teachers’ Mental Models About The Concept of Dissolution

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (EPOK-ICCI), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.225-226, (Özet Bildiri)

Fen Bilimleri Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Argümantasyon İnanışlarının ve Öz Yeterlilik Düzeylerinin İncelenmesi

5th International Congress on Curriculum and Instruction (EPOK-ICCI), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.199-200, (Özet Bildiri)

Prospective Primary Teachers’ Knowledge Levels about Basic Science Concepts

6th International Conference on Education (IC-ED), Zagreb, Hırvatistan, 29 Haziran - 01 Temmuz 2017, ss.82, (Özet Bildiri)

Determining Prospective Science Teachers’ Understanding Levels Related to Some Basic Science Concepts

6th International Conference on Education (IC-ED), Zagreb, Hırvatistan, 29 Haziran - 01 Temmuz 2017, ss.81, (Özet Bildiri)

8th Grade Students’ Knowledge Levels About Basic Science Concepts

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Kuşadası, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

Determining prospective science teachers’ knowledge levels related to daily-life science topics

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Kuşadası, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.32, (Özet Bildiri)

The Effect of Reading- Writing- Game Method on Students Academic Achievements and Reading Comprehension Skills

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

The Effect of Cooperative Experiment Method and Using Animation on Students’ Motivation and Anxiety towards Science Course

International Conference Education in Mathematics, Science Technology, Aydın/Kuşadası, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

The effect of educational game method on students' academic achievement and attitudes towards science course

International Conference on Researchin Education and Science (ICRES 2017), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.234, (Özet Bildiri)

İşbirlikli Öğrenme ve Modellerin Kimyasal Reaksiyonlar Konusunda Kavramsal Anlamaya Etkisi

INTERNATIONAL CONFERENCE ON HUMANITIES AND CULTURAL STUDIES, PRAGUE, Çek Cumhuriyeti, 6 - 10 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

GAZ KANUNLARI KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE ÜÇ FARKLI İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ETKİSİ

5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

YAPILANDIRMACI FEN EĞİTİMİNDE KAVRAM KARİKATÜRLERİNİN YEDİNCİ SINIF IŞIK ÜNİTESİNİN ÖĞRETİMİNE ETKİSİ

5th world conference on educiotional and ınstructional studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

ARGÜMANTASYONUN FEN BİLİMLERİ DERSLERİNDE KULLANILMASIYLA İLGİLİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.151, (Özet Bildiri)

Madde ve Isı Ünitesinin Öğretiminde Takım-Oyun-Turnuva Yönteminin Etkisi

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

GAZLARIN KİNETİK TEORİSİ KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE ÜÇ FARKLI AKTİF ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ETKİSİ

12. ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 Eylül - 30 Aralık 2016, ss.29, (Özet Bildiri)

Işık Ünitesinin Öğretiminde Jigsaw II Tekniğinin ve Okuma Yazma Uygulama Yönteminin Etkisi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.441-442, (Özet Bildiri)

Öğrencilerin Fen ve Teknoloji Dersindeki Kavramları Anlamalarına Animasyonların Etkileri

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.321-322, (Özet Bildiri)

Sosyal bilgiler öğretmen adayları ve öğretmenlerinin öğrenciler arası işbirliği hakkında görüşleri

II. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Aksaray, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2013, ss.99, (Özet Bildiri)

The Using Of Reading Writing Presentation Technique in Science Teaching

5th World Conference on Educational Sciences, Roma, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, (Özet Bildiri)

Teaching State of Matter and Heat With Jigsaw and Stad Medhods Classrooms in Lower Secondary School Chemistry Lessons

22nd International Conference on Chemistry Education, Roma, İtalya, 15 - 20 Temmuz 2012, ss.292, (Özet Bildiri)

Öğrencilerin fen ve teknoloji dersindeki konuları anlamalarına jigsaw ve grup araştırma yöntemlerinin etkileri

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.320-321, (Özet Bildiri)

SINIF OGRETMENLERiNi KUVVET VE HAREKET KONUSUNDA OGRENCiLERiN SAHiP OLABiLECEKLERi HATALARA YAKLAŞIMLARI

IO.ULUSAL SINIF OGRETMENLiGi EGiTiMi SEMPOZYUMU, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, ss.241, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmenliği Adaylarının Mantıksal Düşünme Yetileri ile Lisans Başarıları Arasındaki İlişki

X.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, cilt.1, ss.197-198, (Tam Metin Bildiri)

Üniversite Birinci Sınıf Öğrencilerinin Jigsaw Tekniği Hakkındaki Görüşleri

18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.509, (Özet Bildiri)

Öğrencilerin Termokimyadaki Konuları Tanecikli Yapıda Anlamalarına Grup Araştırması ve Jigsaw Tekniklerinin Etkisi

Eğitimde Yeni Yönelimler V, Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 Nisan 2009, ss.298-302, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

ARGÜMANTASYONDA AKIL YÜRÜTME

ARGÜMANTASYON ETKİNLİKLERİ İLE FEN ÖĞRETİMİ, OKUMUŞ SEDA, OKUR AKÇAY NİLÜFER, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, ss.183-203, 2024

Çevresel Farkındalık

Çevre Eğitimi, Halil Topcan, YavuzTopkaya, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.81-93, 2021
Metrikler

Yayın

78

Atıf (Scopus)

11

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

13

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

38

Proje

3

Tez Danışmanlığı

5