-
2000 - Devam Ediyor Yrd. Doç. Dr.
-
1992 - 2000 Öğretim Görevlisi Dr.
-
2013 - 2016
-
2003 - 2008
-
2003 - 2008
-
2003 - 2004
-
1988 - 1992 belletmen
Özel Daüşşafaka lisesi, belletmen
-
Lisans
Türkiye Coğrafyası ve Jeopolitiği
Afetler ve Afet Yönetimi
Öğretmenlik Uygulaması I
Hayat Bilgisi Öğretimi
Genel Fiziki Coğrafya
Yer Bilimi
Genel Beşeri ve Ekonomik Coğrafya
Türkiye'nin Beşeri ve Ekonomik Coğrafyası
Öğretmenlik Uygulaması II
Topluma Hizmet Uygulamaları
Türkiye'nin Fiziki Coğrafyası
Siyasi Coğrafya ve Türkiye Jeopolitiği
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1
KLİMATOLOJİ I
KLİMATOLOJİ II
KLİMATOLOJİ TATBİKATI
EKOLOJİ ve ÇEVRE SORUNLARI
GENEL COĞRAFYA
BİTKİ COĞRAFYASI
KARST JEOMORFOLOJİSİ
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ
Okul Deneyimi
-
Lisans Çift Anadal
İlkokulda Hayat Bilgisi Öğretimi
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar
Lisansüstü Uzmanlık Alan Dersi
Seminer
Tez Çalışması
Dönem Projesi
Çevre Eğitimi
HAYAT BİLGİSİ EĞİTİMİNDE ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR VE UYGULAMALARI
İLKOKULDA DEĞERLER EĞİTİMİ
HAYAT BİLGİSİ EĞİTİMİNDE ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR VE UYGULAMALAR
HAYAT BİLGİSİ EĞİTİMİNDE YAŞANAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
İLKOKULDA SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ
KÜRESEL İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ İLE MÜCADELE VE UYUM
İLKÖĞRETİMDE DEMOKRASİ EĞİTİMİ
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE YENİ GELİŞMELER
-
İlkokul öğretmenlerinin COVID-19 salgını sürecindeki mesleki deneyimleri, süreci yönetme durumları ve sürece bakış açıları
ÇETİNKAYA S. (Danışman)
H.ÖZSOY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Dijital oyun bağımlılığının pandemi öncesi ve süresince öğrencilerin davranışları üzerine etkilerinin medya üzerinden incelenmesi
ÇETİNKAYA S. (Danışman)
Ü.ALTIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
COVID-19 döneminde ilkokul öğrencisi olmak
ÇETİNKAYA S. (Danışman)
C.YAŞAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
İlkokul hayat bilgisi ve sosyal bilgiler ders kitaplarında değerler eğitimi
ÇETİNKAYA S. (Danışman)
F.HATAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Coğrafya konularının öğretiminde multimedya tabanlı TGA (Tahmin-gözlem-açıklama) stratejisi kullanımının öğrencilerin akademik başarısına etkisi
ÇETİNKAYA S. (Danışman)
D.KUDAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
İlkokul sınıf öğretmenlerinin demokratik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi: Batman ili örneği
ÇETİNKAYA S. (Danışman)
N.GÜNEŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Sınıf öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler dersinde kullandıkları alternatif ölçme değerlendirme tekniklerine ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi
ÇETİNKAYA S. (Danışman)
A.DURAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
İlkokul 3.sınıf Hayat Bilgisi dersi benim eşsiz yuvam temasındaki konuların drama yöntemine dayalı öğretiminin öğrencilerin iletişim, empati becerileri ve değer algıları üzerine etkisi
ÇETİNKAYA S. (Danışman)
M.KAHRİMAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
İlköğretim 6. sınıf öğrencilerinin harita kullanma düzeylerinin ve harita kullanımına ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi
ÇETİNKAYA S. (Danışman)
B.AKAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
İlköğretim 4. sınıf sosyal bilgiler dersinde aktif öğrenme yöntemlerinden çözümlemeli öykü yönteminin öğrencilerin akademik başarılarına, tutumlarına ve aktif öğrenme düzeylerine etkisi
ÇETİNKAYA S. (Danışman)
F.ÇALIŞKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
Eleştirel düşünme becerilerini temele alan ilköğretim 4. sınıf sosyal bilgiler öğretiminin öğrenme ürünlerine etkisi
ÇETİNKAYA S. (Danışman)
S.GÜZEL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005