-
2000 - Devam Ediyor Yrd. Doç. Dr.
-
1992 - 2000 Öğretim Görevlisi Dr.
-
2013 - 2016
-
2003 - 2008
-
2003 - 2008
-
2003 - 2004
-
1988 - 1992 belletmen
Özel Daüşşafaka lisesi
-
Lisans Türkiye Coğrafyası ve Jeopolitiği
-
Lisans Afetler ve Afet Yönetimi
-
Lisans Çift Anadal İlkokulda Hayat Bilgisi Öğretimi
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması I
-
Lisans Çift Anadal Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar
-
Lisans Çift Anadal Lisansüstü Uzmanlık Alan Dersi
-
Lisans Hayat Bilgisi Öğretimi
-
Lisans Çift Anadal Seminer
-
Lisans Çift Anadal Tez Çalışması
-
Lisans Çift Anadal Dönem Projesi
-
Lisans Genel Fiziki Coğrafya
-
Lisans Yer Bilimi
-
Lisans Genel Beşeri ve Ekonomik Coğrafya
-
Lisans Türkiye'nin Beşeri ve Ekonomik Coğrafyası
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması II
-
Lisans Çift Anadal Çevre Eğitimi
-
Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
-
Lisans Türkiye'nin Fiziki Coğrafyası
-
Lisans Siyasi Coğrafya ve Türkiye Jeopolitiği
-
Lisans Çift Anadal HAYAT BİLGİSİ EĞİTİMİNDE ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR VE UYGULAMALARI
-
Lisans Çift Anadal İLKOKULDA DEĞERLER EĞİTİMİ
-
Lisans Çift Anadal HAYAT BİLGİSİ EĞİTİMİNDE ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR VE UYGULAMALAR
-
Lisans Çift Anadal HAYAT BİLGİSİ EĞİTİMİNDE YAŞANAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
-
Lisans Çift Anadal İLKOKULDA SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ
-
Lisans Çift Anadal KÜRESEL İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ İLE MÜCADELE VE UYUM
-
Lisans Çift Anadal İLKÖĞRETİMDE DEMOKRASİ EĞİTİMİ
-
Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1
-
Lisans KLİMATOLOJİ I
-
Lisans KLİMATOLOJİ II
-
Lisans KLİMATOLOJİ TATBİKATI
-
Lisans EKOLOJİ ve ÇEVRE SORUNLARI
-
Lisans GENEL COĞRAFYA
-
Lisans BİTKİ COĞRAFYASI
-
Lisans KARST JEOMORFOLOJİSİ
-
Lisans Çift Anadal SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE YENİ GELİŞMELER
-
Lisans SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ
-
Lisans Okul Deneyimi
-
İlkokul öğretmenlerinin COVID-19 salgını sürecindeki mesleki deneyimleri, süreci yönetme durumları ve sürece bakış açıları
ÇETİNKAYA S. (Danışman)
H.ÖZSOY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Dijital oyun bağımlılığının pandemi öncesi ve süresince öğrencilerin davranışları üzerine etkilerinin medya üzerinden incelenmesi
ÇETİNKAYA S. (Danışman)
Ü.ALTIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
COVID-19 döneminde ilkokul öğrencisi olmak
ÇETİNKAYA S. (Danışman)
C.YAŞAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
İlkokul hayat bilgisi ve sosyal bilgiler ders kitaplarında değerler eğitimi
ÇETİNKAYA S. (Danışman)
F.HATAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Coğrafya konularının öğretiminde multimedya tabanlı TGA (Tahmin-gözlem-açıklama) stratejisi kullanımının öğrencilerin akademik başarısına etkisi
ÇETİNKAYA S. (Danışman)
D.KUDAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
İlkokul sınıf öğretmenlerinin demokratik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi: Batman ili örneği
ÇETİNKAYA S. (Danışman)
N.GÜNEŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Sınıf öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler dersinde kullandıkları alternatif ölçme değerlendirme tekniklerine ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi
ÇETİNKAYA S. (Danışman)
A.DURAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
İlkokul 3.sınıf Hayat Bilgisi dersi benim eşsiz yuvam temasındaki konuların drama yöntemine dayalı öğretiminin öğrencilerin iletişim, empati becerileri ve değer algıları üzerine etkisi
ÇETİNKAYA S. (Danışman)
M.KAHRİMAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
İlköğretim 6. sınıf öğrencilerinin harita kullanma düzeylerinin ve harita kullanımına ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi
ÇETİNKAYA S. (Danışman)
B.AKAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
İlköğretim 4. sınıf sosyal bilgiler dersinde aktif öğrenme yöntemlerinden çözümlemeli öykü yönteminin öğrencilerin akademik başarılarına, tutumlarına ve aktif öğrenme düzeylerine etkisi
ÇETİNKAYA S. (Danışman)
F.ÇALIŞKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
Eleştirel düşünme becerilerini temele alan ilköğretim 4. sınıf sosyal bilgiler öğretiminin öğrenme ürünlerine etkisi
ÇETİNKAYA S. (Danışman)
S.GÜZEL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005