Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

4.Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabının Çevre Eğitimi Bağlamında İncelenmesi

3.Eğitim Araştırmaları Kongresi (FSMVU-EAK2022), İstanbul, Türkiye, 14 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

THE SITUATION OF TEACHERS TO MANAGE THE PROCESS DURING THE COVID-19 PANDEMIC PERIOD

VII. INTERNATIONAL CONFERENCE ON COVID-19 STUDIES, Ankara, Türkiye, 05 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

EXAMINATION OF LIFE SCIENCE TEXTBOOKS IN TERMS OF ENVIRONMENTAL EDUCATION

8 th INTERNATIONAL ZEUGMA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH, Gaziantep, Türkiye, 15 Temmuz 2022, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

GEOGRAPHY IN PRIMARY EDUCATION: 2018 LIFE SCIENCE AND SOCIAL STUDIES CURRICULUMS

8 th INTERNATIONAL ZEUGMA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH, Gaziantep, Türkiye, 15 Temmuz 2022, (Özet Bildiri)

Ceyhan Erzin Arasındaki Leçelik Arazilerin Bitki Coğrafyası

1. Uluslararası Coğrafya Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

Değerler Eğitimi Açısından 2017-2018 Eğitim Öğretim Döneminde Kullanılan 2. Sınıf Hayat Bilgisi Ders Kitaplarının İncelenmesi

INTERNATIONAL CONGRESS ON TURKISH GEOGRAPHY SOCIAL SCIENCES RESEARCH III, 3 - 05 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

Nebiler (Aşıklar) Şelalesi Ve Çevresinin Doğal Ortam Özellikleri

ULUSLARARASI JEOMORFOLOJİ SEMPOZYUMU (UJES 2017), Elazığ, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2017, ss.686-692, (Tam Metin Bildiri)

Kırsaldaki ve Şehir Merkezindeki İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Demokrasiye İlişkin Sözel ve Görsel Algıları

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017), Girne, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Sosyal Bilgiler Derslerinin Sosyal Bilgiler Laboratuvarında işlenmesinin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Düzeyine Etkisi

16.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017), Girne, Kıbrıs (Kktc), 08 Mayıs 2017 - 11 Ocak 2018, (Özet Bildiri)

4th Grade Students’ Use Of Skecthing Skills In Daily Life

INTERNATIONAL CONGRESS ON AFRO-EURASIAN RESEARCH II, Malaga, İspanya, 17 - 20 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

Vocational School Students’ Perceptions About Occupational Health And Safety And Problems They Face DuringInternship

INTERNATIONAL CONGRESS ON AFRO-EURASIAN RESEARCH II, Malaga, İspanya, 17 - 20 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programı Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum ve Aidiyet Duygularının Gelişmesinde Formasyon Eğitiminin Ve Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Etkisi

II.Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (TURKCESS), NİZİP-GAZİANTEP, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

Arsuz Ovasında İskenderun Hatay Arazi Örtüsü ve kullanım Özelliklerinin Değişimi

III. Ulusal Jeomorfoloji Sempozyumu, Türkiye, 04 Ekim 2013, (Tam Metin Bildiri)

Birleştirilmiş Sınıf Uygulamalarında Öğretmenlerin Karşılaştıkları sorunlara ilişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.94, (Özet Bildiri)

Arsuz Yöresinin Turizm Açısından Değerlendirilmesi

VII.Hatay Tarih ve Kültür Sempozyumu, Türkiye, 11 Nisan 2008, (Tam Metin Bildiri)

Cilvegözü Sınır Kapısının Coğrafi ve Fonksiyonel Özellikleri

VI. Hatay Tarih ve Kültür Sempozyumu, Türkiye, 21 Nisan 2002, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Öğrencilerinin Açık Öğretim Lisesini Tercih Nedenleri ve Açık Öğretim Lisesi Hizmetlerine Yönelik Görüşleri (Erzin Örneği).

Research in Social Sciences, Volume II, Doç. Dr. Halil KAMIŞLI, Editör, Duvar yayınları, İzmir, ss.79-104, 2022

Bitki Coğrafyası

Genel Fiziki Coğrafya, Prof Dr.Hamza AKENGİN, Dr. Öğretim Üyesi İskender DÖLEK, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.303-332, 2021

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDEKAVRAM HARİTALARI, YAPILANDIRILMIŞGRİD VE TANILAYICI DALLANMIŞ AĞAÇKULLANIMININ ÖĞRENCİLERİN TUTUM VEAKADEMİK BAŞARISINA ETKİSİ

Eğitim Bilimleri AlanındaAkademik Çalışmalar-II Cilt 2., DOÇ. DR. ONUR ZAHAL, Editör, Gece Kitaplığı / Gece Publishing, Ankara, ss.209-226, 2020

Türkiye Vejetasyon Coğrafyası

Türkiye'nin Fiziki Coğrafyası, Prof Dr.Hamza AKENGİN, Dr. Öğretim Üyesi İskender DÖLEK, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.263-283, 2020

KÜLTÜR COĞRAFYASINDA FESTİVALLERİN KÜLTÜRÜNYAŞATILMASI VE KIRSAL TURİZM ÇEKİCİLİĞİ OLARAK ÖNEMİ“ULUSLARARASI UZUNYAYLA ÇERKES KÜLTÜR FESTİVALİ”ÖRNEĞİ

İnsanî ve Sosyal BilimlerdeGüncel Araştırmalar, Prof. Dr. Zafer Gölen Doç. Dr. Sevilay Özer, Editör, IVPE, Cetinje, ss.841-858, 2020

THE EFFECT OF USING MULTIMEDIA-SUPPORTEDPREDICT-OBSERVE-EXPLAIN TECHNIQUE IN 2ND GRADELIFE SCIENCE ON STUDENTS’ ACHIEVEMENT AND THEIRABILITY TO RELATE TO DAILY LIFE

Current Researches in Educational Sciences, Assoc Prof. Dr. Harun ŞahinAssoc. Prof. Dr. Ruhi İnan, Editör, IVPE, Cetinje, ss.229-244, 2020

TÜRKİYE VEJETASYON COĞRAFYASI

TÜRKİYE’NİN FİZİKİ COĞRAFYASI, HAMZA AKENGİN- İSKENDER DÖLEK, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.253-272, 2019

Türkiye Vejetasyon Coğrafyası

Türkiye Fiziki Coğrafyası, Hamza AKENGİN İskender DÖLEK, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.247-265, 2016
Metrikler

Yayın

35

Atıf (Scopus)

110

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Diğer Toplam)

8

Proje

3

Tez Danışmanlığı

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları