Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Skills of Mathematics Teachers with Different Professional Experiences to Notice the Evidence of Student Thinking
International Journal of Research in Education and Science
, cilt.7, sa.4, ss.1226-1244, 2021 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Cebirsel Faaliyetlerde Matematiksel Süreç Standartlarının Kullanım Durumu
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.137-166, 2021 (Hakemli Dergi)


REFLECTIONS OF AUTHENTIC LEARNING ON STUDENTS’xx SCIENTIFIC PROCESS SKILLS AND ACHIEVEMENTS IN MATHEMATICS
Acta Didactica Napocensia
, cilt.14, sa.1, ss.29-45, 2021 (Hakemli Dergi)
Scientific Process Skills in Mathematics: Test Development Study
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.415-449, 2020 (Hakemli Dergi)


Teacher Learning and Its Place in Mathematics Teaching
Eurasian Journal of Teacher Education
, cilt.1, sa.2, ss.96-112, 2020 (Hakemli Dergi)
Teaching Styles Scale: Validity and Reliability Study
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.15, sa.2, ss.222-237, 2020 (Hakemli Dergi)
A Study on the Professional Development of Prospective Primary SchoolTeachers: Subject Matter Knowledge on Geometry
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.12, sa.2, ss.30-54, 2020 (Hakemli Dergi)
Planning Skills of the Prospective Elementary School Teachers in Mathematics Course
International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology
, cilt.7, sa.4, ss.348-366, 2019 (Scopus)
Analysis of Studies Made for Mentally Disabled Students in the Mathematics Education: Turkey Example
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.13, sa.27, ss.399-417, 2019 (Hakemli Dergi)
6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BÖLÜNEBİLME KURALLARI VEASAL SAYILAR ALT ÖĞRENME ALANINDAKİ BAŞARILARINA İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ETKİSİNİN İNCELENMESİ
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.10, sa.1, ss.7-23, 2015 (Hakemli Dergi)
ORTAOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN EŞİTSİZLİK KONUSUNDAKİ BİLGİ OLUŞTURMA SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.10, sa.1, ss.130-153, 2015 (Hakemli Dergi)
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ETKİNLİK KAVRAMINAİLİŞKİN ALGILARI
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.30, ss.379-398, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
ÜLKELERİN ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN ÖĞRETİM UYGULAMALARINDAKİ YAKLAŞIMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ VE TÜRKİYE’NİN DURUMU
Uluslararası Beşeri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Erzurum, Türkiye, 04 Kasım 2021, (Özet Bildiri)
SECONDARY MATHEMATICS TEACHERS’ NOTICING SKILLS TYPES OF EVIDENCE FOR STUDENT THINKING
International Conference on Humanities, Social and Education Sciences, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 25 Nisan 2021, (Özet Bildiri)
Otantik Etkinlikler İle Desteklenen Matematik Dersine Yönelik Öğrenci Görüşleri
8th Eurasian Conference on Language and Social Sciences, 18 - 20 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
Simetri ve Sonsuzluk Kavramları Üzerine
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 18 - 20 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Mesleki İnanç Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Bağlamında İncelenmesi
AL FARABI 6. International Conference on Social Sciences, 15 - 17 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
Sınıf Öğretmen Adayların Geometride Sahip Olduğu Yanılgılar: Hatay İli Örneği
AL FARABI 6. International Conference on Social Sciences, 15 - 17 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
A Scale Development Study for Teachers’ Teaching Styles: Validity and Reliability
INTERNATIONAL LEARNING TEACHING ANDEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 5 - 07 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
Öğretmenlerin Öğretim Tercihlerine Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması: Geçerlik ve Güvenirlik
International Learning Teaching and Educational Research Congress, Amasya, Türkiye, 05 Eylül 2019, ss.150, (Özet Bildiri)
Investigation of Middle School 7th Graders’ Mathematical Abstraction Processes
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
Anadili Türkçe Olan Öğrenciler ile Anadili Farklı Olan öğrencilerin Matematiksel Dile İlişkin Tutumlarını Karşılaştırılması
ICES UEBK 2018, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
Sınıf Öğretmenlerine Yönelik Öğretme Stili Ölçeği uyarlama Geliştirme ve Uygulama çalışması: Geçerlilik ve Güvenirlik
ICES UEBK 2018, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
6. sınıf öğrencilerinin bölünebilme kuralları ve asal sayılar konusundaki başarılarına ve kalıcılık düzeylerine işbirlikli öğrenme yönteminin etkisinin incelenmesi
12. Matematik Sempozyumu: Toplum’da Matematik, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
İlköğretim öğretmenlerinin matematik dersindeki davranışlarının öğrencilerin matematiğe yönelik tutumlarına etkisi
Uygulamalı Eğitim Kongresi, 13 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar
Matematiksel Yetkinlikler ve Okuryazarlık
Düşünme Süreçlerine Dayalı Okuryazarlık ve PISA, Dolapçıoğlu Sevda, Editör, PEGEM, Hatay, ss.95-128, 2022
Geometrik Dönüşümler
Geometri ve Öğretimi, Dr. Öğr.Üyesi Tuba AĞIRMAN AYDIN, Dr. Öğr. Üyesi Betül KÜÇÜK DEMİR, Editör, PEGEM, ss.235-272, 2020
Öğrenme Stilleri İle İlgili Matematik, Fen Bilimleri ve Türkçe Çalışmalarınınİçerik Analizi: Türkiye Örneği
EĞİTİM BİLİMLERİNDE ÖRNEK ARAŞTIRMALAR, Prof. Dr. Adem İşcan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.439-454, 2018