Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

SECONDARY MATHEMATICS TEACHERS’ NOTICING SKILLS TYPES OF EVIDENCE FOR STUDENT THINKING

International Conference on Humanities, Social and Education Sciences, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 25 Nisan 2021, (Özet Bildiri)

Otantik Etkinlikler İle Desteklenen Matematik Dersine Yönelik Öğrenci Görüşleri

8th Eurasian Conference on Language and Social Sciences, 18 - 20 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

Simetri ve Sonsuzluk Kavramları Üzerine

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 18 - 20 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Mesleki İnanç Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Bağlamında İncelenmesi

AL FARABI 6. International Conference on Social Sciences, 15 - 17 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf Öğretmen Adayların Geometride Sahip Olduğu Yanılgılar: Hatay İli Örneği

AL FARABI 6. International Conference on Social Sciences, 15 - 17 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

A Scale Development Study for Teachers’ Teaching Styles: Validity and Reliability

INTERNATIONAL LEARNING TEACHING ANDEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 5 - 07 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

Öğretmenlerin Öğretim Tercihlerine Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması: Geçerlik ve Güvenirlik

International Learning Teaching and Educational Research Congress, Amasya, Türkiye, 05 Eylül 2019, ss.150, (Özet Bildiri)

Investigation of Middle School 7th Graders’ Mathematical Abstraction Processes

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

Mathematics Course Planning Skills of Prospective

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

Öğrenme Stilleri ile İlgili Matematik, Fen Bilimleri ve Türkçe Çalışmalarının İçerik Analizi: Türkiye Örneği

8th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership Universidade Aberta, Lizbon, Portekiz, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

Classroom Norms in Abstraction Applıcatıons of 7th Grade Students in Secondary School

8th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership Universidade Aberta, Lizbon, Portekiz, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

Ortaokul Kitaplarında Yer Alan 7. Sınıf Etkinliklerin Bilişsel İstem Düzeyleri Otantik Öğrenmeyi Destekliyor Mu?

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

Translation Adaptation and Validation of Student Attitude toward STEM Scale for Use in Turkey

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST2016)), MUĞLA / BODRUM, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.188, (Özet Bildiri)

ORTAOKUL 3 SINIF ÖĞRENCİLERİN MATEMATİKSEL BECERİLERİ

UFBMEK, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

APOS Teorisi Temelli Öğretimin Öğrencilerin Problem Kurma ve Çözme Becerilerine Etkisi

EJER CONGRESS 2015, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

Matematiksel düşünme becerisine yeni bir perspektif: RBC ve RBCC modeli

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

Ortaokul 4. sınıf öğrencilerinin eşitsizlik konusundaki soyutlama süreçlerinin RBC modeli bağlamında incelenmesi

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, 16 - 18 Mayıs 2014, ss.735-739, (Özet Bildiri)
Kitaplar

İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ETKİNLİK KAVRAMINA YÖNELİK ALGILARI VE ETKİNLİK ÖRNEKLERİNİN İNCELENMESİ

Eğitim Araştırmaları Nicel, Nitel ve Karma Yaklaşımlar , Doç. Dr. Gülden GÜRSOY Dr. Öğr. Üyesi Murat YİĞİT, Editör, Livre de Lyon, ss.33-49, 2022

Matematiksel Yetkinlikler ve Okuryazarlık

Düşünme Süreçlerine Dayalı Okuryazarlık ve PISA, Dolapçıoğlu Sevda, Editör, PEGEM, Hatay, ss.95-128, 2022

Geometrik Dönüşümler

Geometri ve Öğretimi, Dr. Öğr.Üyesi Tuba AĞIRMAN AYDIN, Dr. Öğr. Üyesi Betül KÜÇÜK DEMİR, Editör, PEGEM, ss.235-272, 2020

Öğrenme Stilleri İle İlgili Matematik, Fen Bilimleri ve Türkçe Çalışmalarınınİçerik Analizi: Türkiye Örneği

EĞİTİM BİLİMLERİNDE ÖRNEK ARAŞTIRMALAR, Prof. Dr. Adem İşcan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.439-454, 2018

7. sınıf matematik etkinlikleri otantik öğrenmeyi destekliyor mu?

Küreselleşen Dünyada Eğitim E-Kitap, Prof. Dr. Özcan DEMİREL, Dr. Serkan DİNÇER, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.527-540, 2017
Metrikler

Yayın

55

Atıf (Scopus)

8

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

18

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

47

Proje

4

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları