Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
Araştırmacı Girişi
English
Tümü
Yayınlar
Projeler
Ödüller
Fikri Mülkiyet
Araştırmacılar
Bilimsel Veri
Tezler
Detaylı Arama
Ana Sayfa
Son Eklenen Yayınlar
APOS Teorisi Temelli Öğretimin Öğrencile...
APOS Teorisi Temelli Öğretimin Öğrencilerin Problem Kurma ve Çözme Becerilerine Etkisi
AÇIL E.
,
KAPLAN A.
EJER CONGRESS 2015, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
Yayın Türü:
Bildiri / Özet Bildiri
Basıldığı Şehir:
Ankara
Basıldığı Ülke:
Türkiye
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Adresli:
Evet