Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
9
1. TELEVİZYON DİZİLERİNDE DİNİ SÖYLEM VE RİTÜELLERİN “TARİKAT” ÜZERİNDEN İNŞASI: KIZIL GONCALAR ÜZERİNDEN BİR İÇERİK ANALİZİ
ÇUKUROVA ÜNIVERSITESI İLAHIYAT FAKÜLTESI DERGISI (ÇÜİFD)
, cilt.24, sa.2, ss.284-306, 2024 (Hakemli Dergi)
3. Post-Truth Çağda Artırılmış Bolluk Hayali ve Artırılmış Yokluk Gerçeği
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.20, sa.52, ss.282-294, 2023 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
16
1. Sosyal Medyada Afet İletişimine Yönelik Makalelerin Haritalandırılması, Görselleştirilmesi ve Yorumlanması
International Culture, Art and Commmunication Symposium, Malatya, Türkiye, 9 - 10 Mayıs 2025, (Tam Metin Bildiri)
2. Professional Role-Plays in ASMR videos in the transmission process of Turkish Culture: A content analysis on Youtube/ Türk Kültürünün aktarım sürecinde ASMR videolarında mesleki Role-Play’ler: Youtube üzerinden bir içerik Analizi
11th International Science Culture and Sports Congress, Sharm El Sheikh and Cairo, Mısır, 31 Mart - 06 Nisan 2025, (Tam Metin Bildiri)
3. Bibliometric Analysis of Role-Play Video Format ASMR Content in Digital Environment/ Dijital Ortamda Role-Play Video Formatı ASMR İçeriklerine Yönelik Bibliyometrik Analiz
11th International Science Culture and Sports Congress, Sharm El Sheikh and Cairo, Mısır, 31 Mart - 06 Nisan 2025, (Tam Metin Bildiri)
4. Public Opinion Studies of International Organizations on Afghan Refugees: A Content Analysis on the Case of the United Nations
International Symposium Future of Migration, Batman, Türkiye, 14 - 15 Nisan 2022, cilt.1, (Özet Bildiri)

5. The New Face of Museum Shaped with Experiences: A Review on The İstanbul Modern Art Museum
3rd International Cultural İnformatics, Communication and Media Studies, Aydın, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2020, cilt.1, ss.9-10, (Özet Bildiri)
6. Haber Oluşum Sürecinde Haber Fotoğrafları: Suç ve Suçlunun Haber Fotoğraflarındaki Temsili
5. ULUSLARARASI GAP SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 3 - 05 Nisan 2020, cilt.1, ss.16-26, (Tam Metin Bildiri)
9. The Role of the Child in Effie Awarded Television Commercials
International Cultural Informatics, Communication and Media Studies Conference, Aydın, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
10. An evaluation of Consumer Perceptions of Drug Ads
1st International Cultural Informatics, Communication and Media Studies Conference, Kuşadası/Aydın, 03 Mayıs 2018, ss.668, (Özet Bildiri)
13. An Application On The Adoption Of Lifestyles Through Ads Avrupa Konutlari Advertisements
INES International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, ss.313, (Özet Bildiri)
14. Social Responsibility Of Consumption Experiential Motivation
INES International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, ss.164, (Özet Bildiri)
15. Reproduction of Violence against Women in the Media Reception Analysis of Public Service Announcement 8 March 8 Women
IJAS, International Conference for Social Sciences and Humanities, Freiburg, Almanya, 1 - 04 Aralık 2015, cilt.9, ss.109-110, (Özet Bildiri)

16. Test Drives Within the Context of Experiential Marketing
International Conference for Social Sciences and Humanities (IJAS), Freiburg, Almanya, 1 - 04 Aralık 2015, cilt.9, ss.269-278, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
20
1. Halkla İlişkiler Perspektifinden Yumuşak Gücün Uygulamaları
DİSİPLİNLER ARASI HALKLA İLİŞKİLER ÇALIŞMALARI Güncel Örnek ve Uygulamalar, IŞIK TAHSİN, AYDIN AHMET, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.231-256, 2024
4. Çocuk ve Çocukluk Kavramlarının İletişim Kavramı ile İlişkisi
Çocukla İletişim, Ülhak ÇİMEN, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınevi, Erzurum, ss.4-24, 2023
5. An Assessment of the Relationship Between Turkey and The United Nations International Organization for Migration in the context of Public Diplomacy
Maintaining International Relations Through Digital Public Diplomacy Policies and Discourses, Elitaş, Türker, Editör, IGI Global Publishing, Hershey PA, ss.1-12, 2023
6. Marka, Tüketici ve Etkileşim Uzamında Dijital Bir Yol: Sosyal Medya Pazarlaması
Pazarlamanın Dijital Halleri, Okat, Özen; Tokatlı, Mehmet, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.29-63, 2022
7. Yeşil Pazarlamada Sürdürülebilirlik
Sürdürülebilir Pazarlama, Kılınç, Kazım; Akçi, Yavuz; Yıldız, Arif; Aslan, Ramazan, Editör, Asos Yayınları, Elazığ, ss.102-132, 2022
9. Sosyal Medya Yasası Sö(ze)ylem Olarak Nedir? Kutupsal Bir Hukuk-Politiğin İdeoloji Grameri
İletişimde Dijitalleşme, Kır Elitaş, Serpil, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.1-32, 2021
10. Duyusal Teknolojiler ve Online Alışveriş
Akademisyen Kitabevi, Ankara, 2020
11. Kriz Yönetiminde Siyasi Liderlerin Twitter Performansları: Koronavirüs Örneği Üzerinden Bir İçerik Analizi
Korona Günlerinde Medya ve İletişim, Rengim SİNE NAZLI Arzu KALAFAT ÇAT, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.266-284, 2020
13. Representatıon and Presenratıon of Margınalıty ın Dıgıtal Vısual Culture Envıronments
Social and Humanıtıes Scıences Theory, Current Researches and New Trends, Hasan Babacan,Ruhi İnan, Editör, IVPE, Cetinje, ss.30-52, 2020
14. Müzik İçerikli Platformlar
Sosyal Medya Rehberi, Elitaş, Türker, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.131-154, 2020
16. Voyeurism in Social Networks and Changing the Perception of Privacy on the Example of Instagram
New Media and Visual Communication in Social Networks, KIR, Serpil, Editör, IGI Global Publishing House, Hershey, PA, ss.255-270, 2019
18. Siyasal İktidar Yöntemi Olarak Lobicilik
Siyasette Halkla İlişkiler, Fidan, Mehmet, Editör, Atlas Akademi Yayıncılık, Konya, ss.165-194, 2017
Ansiklopedide Bölümler
1