Doç. Dr. SEVDA DOĞAN DOLAPÇIOĞLU


EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ

EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM

Metrikler

Yayın

54

Yayın (Scopus)

5

Atıf (Scopus)

15

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

28

Proje

3

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2010 - 2015

2010 - 2015

Doktora

Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye

2004 - 2007

2004 - 2007

Yüksek Lisans

Türkiye

1997 - 2001

1997 - 2001

Lisans

Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ, Türkiye

Yaptığı Tezler

2015

2015

Doktora

Matematik dersinde otantik öğrenme yoluyla eleştirel düşünme becerisinin geliştirilmesi: Bir eylem araştırması

Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

2007

2007

Yüksek Lisans

Sınıf öğretmenlerinin yansıtıcı düşünme düzeylerinin değerlendirilmesi

Yabancı Diller

İngilizce

Akademik Unvanlar / Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ

Akademi Dışı Deneyim

2010 - 2015

2010 - 2015

Ar-Ge Kordinatörü

Hatay İl Milli Eğitim Müdürlüğü, Ar-Ge Kordinatörü

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Öğretim Teknolojileri

Eğitimde Program Geliştirme

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Karşılaştırmalı Eğitim

Seçmeli I: Hayat Boyu Öğrenme

Özel Eğitimde Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Sürdürülebilir Kalkınma

Pdr’de Program Geliştirme

Ölçme ve Değerlendirme

Zih.Engelliler İçin Öğrt. Tekn. ve Materyal Tas.I

Zih.Engelliler İçin Öğrt. Tekn. ve Materyal Tas.II

Pdr’de   Program Geliştirme

Eğitimde Materyal Tasarımı ve Kullanımı

Eğitim Bilimine Giriş

ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

1. Öğretim Programını Destekleyen Etkinlikler (Co-Curricular Aktivities) Geliştirmeye Yönelik Bir İhtiyaç Analizi

DOĞAN DOLAPÇIOĞLU S., TOK Ş.

The 10th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI –EPOK), Türkiye, 26 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

2. Öğretmen Eğitim Programlarının Desteklenmesinde Ders Dışı Etkinlikler: Kariyer Planlama ve Mesleki Gelişim

DOĞAN DOLAPÇIOĞLU S., EMİR Z. A.

X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

2020

2020

4. Eylem araştırmalarında etik zorluklar: Ötekileştirme ve Gerçekleri Bulma

DOĞAN DOLAPÇIOĞLU S.

I. Uluslararası Etik Kongresi, 2 - 03 Mayıs 2020, (Özet Bildiri)

2019

2019

5. ÖĞRETİM PROGRAMLARI ARACILIĞIYLA ESTETİK OKURYAZARLIK

DOĞAN DOLAPÇIOĞLU S.

6th International Conference on Social Sciences, 15 - 17 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

6. Unfolding language learning beliefs: A study on student EFL teachers

KOŞAR G., DOĞAN DOLAPÇIOĞLU S.

11 th INTERNATİONAL ULEAD CONGRESS, ICRAL, 24 - 26 Ekim 2019, ss.202-216, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

7. Determining the viewpoints of teacher candidates on project preparation and implementation process

Bolat Y., DOĞAN DOLAPÇIOĞLU S.

7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

9. Rehberlik Çerçeve Programının Beceri Boyutlarında İncelenmesi: Beceri temelli Öğretim

ÇOLAKKADIOĞLU O., DOĞAN DOLAPÇIOĞLU S.

8th International Congress Of Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.125, (Özet Bildiri)

2018

2018

10. Geçici Koruma Statüsündeki Suriyeli Öğrencilerin Eğitim Gereksinimlerine Yönelik İhtiyaç Analizi

DOĞAN DOLAPÇIOĞLU S., Bolat Y.

II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

11. Eleştirel Düşünme Eğiliminin Yordayıcısı Olarak Karar Vermede Özsaygı ve Karar Verme Stilleri

ÇOLAKKADIOĞLU O., DOĞAN DOLAPÇIOĞLU S.

3rd International CONFERENCE on LIFELONG LEARNING AND LEADERSHIP FOR ALL, Porto, Portekiz, 12 - 14 Eylül 2017, ss.41, (Özet Bildiri)

2015

2015

12. Pre-Service Teacher Education according to Novice Teachers’ Views

TOK Ş., DOĞAN DOLAPÇIOĞLU S.

3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi, 22 - 24 Ekim 2015, ss.270-271, (Özet Bildiri)

2013

2013

13. The Perception Levels of The Novice Teachers’ Problem-Solving Skills

TOK T. N., TOK Ş., DOĞAN DOLAPÇIOĞLU S.

5th World Conference on Educational Sciences - WCES 2013, 6 - 08 Şubat 2013, ss.415-420, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

14. Views of the Novice Teachers Regarding Planning and Implementing the Plan

TOK Ş., TOK T. N., DOĞAN DOLAPÇIOĞLU S.

5th World Conference on Educational Science, 5 - 08 Şubat 2013, (Özet Bildiri)

2012

2012

15. Öğretmen ve öğrenci yansıtma yazıları ile CORT (Cognitive Research Trust) 5 Derslerinin Değerlendirilmesi: Eleştirel Düşünme

DOĞANAY A., DOĞAN DOLAPÇIOĞLU S.

2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.122, (Özet Bildiri)

2012

2012

16. Uygulama Örnekleriyle Disiplinlerarası Öğretim

KARAKUŞ M., DOĞAN DOLAPÇIOĞLU S., GÜRKAN B., KARADUMAN B., Bolat Y.

2. Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.80-81, (Özet Bildiri)

2011

2011

17. Aesthetic Creativity in Teaching Social Studies

KARAKUŞ M., GÜRKAN B., DOĞAN DOLAPÇIOĞLU S., ÇAPAR M.

ı. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI ve Öğretimi Kongresi, 5 - 08 Ekim 2011, ss.51-52, (Özet Bildiri)

2011

2011

18. Sınıf öğretmenlerinin duygusal zekâ düzeyi ile sınıf yönetimi yaklaşımları arasındaki ilişki

DOĞAN DOLAPÇIOĞLU S.

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 05 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

2011

2011

19. Profile of Reflective Thinking in Class Taechers

TOK Ş., DOĞAN DOLAPÇIOĞLU S.

Urban Education, ECER, Berlin, Almanya, 12 - 16 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

1. Digitalizing Teaching Writing

KADAN Ö. F., DOĞAN DOLAPÇIOĞLU S.

Digitalizing English Language Teaching, AKBANA YUNUS EMRE, KOŞAR GÜLTEN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.71-102, 2024

2023

2023

2. Digitalizing Teaching Writing

KADAN Ö. F., DOLAPÇIOĞLU S.

Digitalizing English Language Teaching, Akbana Yunus Emre, Koşar Gülten, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.71-102, 2023

2022

2022

5. PISA Düşünme Süreçlerine Dayalı Okuryazarlık Becerilerinin Öğretim Programları ile Bütünleştirilmesi ve Öğretim

DOĞAN DOLAPÇIOĞLU S.

Düşünme Süreçlerine Dayalı Okuryazarlık ve PISA, Sevda Dolapçıoğlu, Editör, Pegem Yayınevi, Ankara, ss.2-47, 2022

2019

2019

6. Eylem Araştırmasında:Yöntem, Ya klaşım, Modeller vePlanlama

DOĞAN DOLAPÇIOĞLU S.

EĞİTİMDEEYLEM ARAŞTIRMALARI, , Editör, nobel, Ankara, ss.279-310, 2019


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 15

h-indeksi (SCOPUS): 3