Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
TÜRKİYE’DE ÇAĞDAŞ PEDAGOJİ VE DİDAKTİK BİLİMİNİN ÖNCÜLERİNDEN SELİM SABİT EFENDİ
NEW ERA INTERNATIONAL JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY SOCIAL RESEARCHES
, cilt.8, sa.19, ss.1-9, 2023 (Hakemli Dergi)
SURİYELİ ÖĞRENCİLERİN GÜVENLİK KAVRAMINA İLİŞKİN ALGILARININ METAFORLAR ARACILIĞIYLA İNCELENMESİ
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.9, ss.181-194, 2022 (Hakemli Dergi)
Eğitimde 4 4 4 Sisteminin Modelinin Karşıt Program Bağlamında Değerlendirilmesi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, sa.36, ss.25-39, 2012 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
The Relationship Between Psychological Basis Of Education Curricula And Adolescence
2nd International Conference on Childhood and Adolescence, Lisbon, Portekiz, 25 - 27 Ocak 2018, ss.60-61, (Özet Bildiri)
2050 nin Öğretmenleri Ne Zamanın Bilgisi İle Yetişiyor
IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
Mobile Phone Use at School as an element of Hidden Curriculum M Hidden Curriculum
International Conference on Frontiers of Educational Technologies, 29 - 30 Temmuz 2015, (Tam Metin Bildiri)
Öğretmenlerin Epistemolojik İnançları İle Öğretme Öğrenme Anlayışlarının İncelenmesi.
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
İbrahim Hakkı nın Talim Terbiye ve İrşada Yönelik Fikirlerinin Eğitim Bilim ve Epistemolojik Perspektiften Değerlendirilmesi
Uluslararası Sosyal Bilimler ve İbrahim Hakkı Sempozyumu, 23 - 25 Eylül 2013
The Evaluation of The Views of Ibrahim Hakkı on Training Discipline and Guidance in Terms of Educational Science
International Social Sciences and Ibrahim Hakkı Symposium, 23 - 25 Eylül 2013
Teachers Views on the Practice of Project Based Learning Approach in Primary School Science Education
New Perspectives in Science Education, Florence, Italy, 12 - 14 Mart 2012, (Tam Metin Bildiri)
Teachers views on the effects of fun language teaching on students psyhological social and affective domains
the 4th Global Conference: Videogame Cultures and the Future of Interactive Entertainment, 11 - 13 Temmuz 2012, (Tam Metin Bildiri)
Assessment of The Turkish Teachers Views on Making and Using Analogies in Teaching of Science
New Perspectives in Science Education Conference , 2012, Florence, İtalya, 08 Mart 2012, cilt.1, ss.351-359, (Tam Metin Bildiri)
Eğitimde 4+4+4 Modelinin Sınıf ve Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersi Alan Yeterlikleri Bağlamında Değerlendirilmesi
2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Gazlar Konusundaki Kavramları Anlama Düzeyleri İle Kavram Yanılgılarının Tespiti
9. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)
Eğitimde 4+4+4 Modelinin Karşıt Program Bağlamında Değerlendirilmesi
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 12 Eylül 2012, cilt.1, ss.142, (Özet Bildiri)
Kitaplar
EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRMEDE BAĞLAM, GİRDİ, SÜREÇ, ÜRÜN (CIPP) DEĞERLENDİRME MODELİ
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XII, Dr. Öğr. Üyesi Elif Bengü, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.145-170, 2022
FEN BİLİMLERİ İLE İLGİLİ TEMEL KAVRAMLAR
ilkokulda temel fen bilimleri, bozkurt, orçun, Editör, eğiten kitap, Ankara, ss.25-48, 2022
2013 Yılı Ortaokul 5. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programının Bağlam Boyutunun Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve Değerlendirmeler Mayıs, 2021 Cilt II, SALI GÜNEŞ, BOZKURT METİN, Editör, Gece Yayınevi, ss.455-486, 2021