Yayınlar & Eserler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

The Relationship Between Psychological Basis Of Education Curricula And Adolescence

2nd International Conference on Childhood and Adolescence, Lisbon, Portekiz, 25 - 27 Ocak 2018, ss.60-61

Ortaöğretime Öğretmen Yetiştirme Krizi Bağlamında Pedagojik Formasyon Uygulamasının Değerlendirilmesi

III nd International Eurasian EducationalResearch Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

2050 nin Öğretmenleri Ne Zamanın Bilgisi İle Yetişiyor

IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

Öğretmenlerin Epistemolojik İnançları İle Öğretme Öğrenme Anlayışlarının İncelenmesi.

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014

Akademik yönden başarılı üniversite öğrencilerinin aktif dinleme stratejilerinin değerlendirilmesi

1. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014

The Whole Human Being Paradigm and Holistic Curriculum Approach

New Perspectives in Science Education Conference, İtalya, 20 - 21 Mart 2014

Teachers views on the effects of fun language teaching on students psyhological social and affective domains

the 4th Global Conference: Videogame Cultures and the Future of Interactive Entertainment, 11 - 13 Temmuz 2012

Teachers’ Views on the Effects of Fun Language Teaching on Students’ Psychological, Social and Affective Domains

4th Global Conference on Videogame-Cultures-The-Future-Of-Interactive-Entertainment, Oxford, İngiltere, 11 Temmuz 2012, cilt.1

Assessment of The Turkish Teachers Views on Making and Using Analogies in Teaching of Science

New Perspectives in Science Education Conference , 2012, Florence, İtalya, 08 Mart 2012, cilt.1, ss.351-359

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Gazlar Konusundaki Kavramları Anlama Düzeyleri İle Kavram Yanılgılarının Tespiti

9. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2010

Eğitimde 4+4+4 Modelinin Karşıt Program Bağlamında Değerlendirilmesi

21. Ulusal Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 12 Eylül 2012, cilt.1, ss.142
Kitap & Kitap Bölümleri

EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRMEDE BAĞLAM, GİRDİ, SÜREÇ, ÜRÜN (CIPP) DEĞERLENDİRME MODELİ

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XII, Dr. Öğr. Üyesi Elif Bengü, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.145-170, 2022

FEN BİLİMLERİ İLE İLGİLİ TEMEL KAVRAMLAR

ilkokulda temel fen bilimleri, bozkurt, orçun, Editör, eğiten kitap, Ankara, ss.25-48, 2022
Metrikler

Yayın

24

Atıf (Scopus)

21

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Diğer Toplam)

20

Proje

1

Tez Danışmanlığı

4