Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
The Relationship Between Psychological Basis Of Education Curricula And Adolescence
2nd International Conference on Childhood and Adolescence, Lisbon, Portekiz, 25 - 27 Ocak 2018, ss.60-61
2050 nin Öğretmenleri Ne Zamanın Bilgisi İle Yetişiyor
IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
Mobile Phone Use at School as an element of Hidden Curriculum M Hidden Curriculum
International Conference on Frontiers of Educational Technologies, 29 - 30 Temmuz 2015
Öğretmenlerin Epistemolojik İnançları İle Öğretme Öğrenme Anlayışlarının İncelenmesi.
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014
İbrahim Hakkı nın Talim Terbiye ve İrşada Yönelik Fikirlerinin Eğitim Bilim ve Epistemolojik Perspektiften Değerlendirilmesi
Uluslararası Sosyal Bilimler ve İbrahim Hakkı Sempozyumu, 23 - 25 Eylül 2013
The Evaluation of The Views of Ibrahim Hakkı on Training Discipline and Guidance in Terms of Educational Science
International Social Sciences and Ibrahim Hakkı Symposium, 23 - 25 Eylül 2013
Teachers Views on the Practice of Project Based Learning Approach in Primary School Science Education
New Perspectives in Science Education, Florence, Italy, 12 - 14 Mart 2012
Teachers views on the effects of fun language teaching on students psyhological social and affective domains
the 4th Global Conference: Videogame Cultures and the Future of Interactive Entertainment, 11 - 13 Temmuz 2012
Assessment of The Turkish Teachers Views on Making and Using Analogies in Teaching of Science
New Perspectives in Science Education Conference , 2012, Florence, İtalya, 08 Mart 2012, cilt.1, ss.351-359
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Gazlar Konusundaki Kavramları Anlama Düzeyleri İle Kavram Yanılgılarının Tespiti
9. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2010
Eğitimde 4+4+4 Modelinin Karşıt Program Bağlamında Değerlendirilmesi
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 12 Eylül 2012, cilt.1, ss.142
Kitap & Kitap Bölümleri
EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRMEDE BAĞLAM, GİRDİ, SÜREÇ, ÜRÜN (CIPP) DEĞERLENDİRME MODELİ
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XII, Dr. Öğr. Üyesi Elif Bengü, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.145-170, 2022
FEN BİLİMLERİ İLE İLGİLİ TEMEL KAVRAMLAR
ilkokulda temel fen bilimleri, bozkurt, orçun, Editör, eğiten kitap, Ankara, ss.25-48, 2022