Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
The Relationship Between Psychological Basis Of Education Curricula And Adolescence
2nd International Conference on Childhood and Adolescence, Lisbon, Portekiz, 25 - 27 Ocak 2018, ss.60-61
2050 nin Öğretmenleri Ne Zamanın Bilgisi İle Yetişiyor
IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
Mobile Phone Use at School as an element of Hidden Curriculum M Hidden Curriculum
International Conference on Frontiers of Educational Technologies, 29 - 30 Temmuz 2015
Öğretmenlerin Epistemolojik İnançları İle Öğretme Öğrenme Anlayışlarının İncelenmesi.
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014
İbrahim Hakkı nın Talim Terbiye ve İrşada Yönelik Fikirlerinin Eğitim Bilim ve Epistemolojik Perspektiften Değerlendirilmesi
Uluslararası Sosyal Bilimler ve İbrahim Hakkı Sempozyumu, 23 - 25 Eylül 2013
The Evaluation of The Views of Ibrahim Hakkı on Training Discipline and Guidance in Terms of Educational Science
International Social Sciences and Ibrahim Hakkı Symposium, 23 - 25 Eylül 2013
Teachers Views on the Practice of Project Based Learning Approach in Primary School Science Education
New Perspectives in Science Education, Florence, Italy, 12 - 14 Mart 2012
Teachers views on the effects of fun language teaching on students psyhological social and affective domains
the 4th Global Conference: Videogame Cultures and the Future of Interactive Entertainment, 11 - 13 Temmuz 2012
Assessment of The Turkish Teachers Views on Making and Using Analogies in Teaching of Science
New Perspectives in Science Education Conference , 2012, Florence, İtalya, 08 Mart 2012, cilt.1, ss.351-359
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Gazlar Konusundaki Kavramları Anlama Düzeyleri İle Kavram Yanılgılarının Tespiti
9. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2010
Eğitimde 4+4+4 Modelinin Karşıt Program Bağlamında Değerlendirilmesi
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 12 Eylül 2012, cilt.1, ss.142
Kitaplar
EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRMEDE BAĞLAM, GİRDİ, SÜREÇ, ÜRÜN (CIPP) DEĞERLENDİRME MODELİ
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XII, Dr. Öğr. Üyesi Elif Bengü, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.145-170, 2022
FEN BİLİMLERİ İLE İLGİLİ TEMEL KAVRAMLAR
ilkokulda temel fen bilimleri, bozkurt, orçun, Editör, eğiten kitap, Ankara, ss.25-48, 2022