Articles Published in Other Journals
Effects of Digital Storytelling on Reading Comprehension Skills: A Quasi-Experimental Study With Primary School Students
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.15, no.58, pp.1780-1792, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
The Relationship Between Psychological Basis Of Education Curricula And Adolescence
2nd International Conference on Childhood and Adolescence, Lisbon, Portugal, 25 - 27 January 2018, pp.60-61
2050 nin Öğretmenleri Ne Zamanın Bilgisi İle Yetişiyor
IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 31 May - 03 June 2016
Mobile Phone Use at School as an element of Hidden Curriculum M Hidden Curriculum
International Conference on Frontiers of Educational Technologies, 29 - 30 July 2015
Öğretmenlerin Epistemolojik İnançları İle Öğretme Öğrenme Anlayışlarının İncelenmesi.
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Turkey, 7 - 09 May 2014
İbrahim Hakkı nın Talim Terbiye ve İrşada Yönelik Fikirlerinin Eğitim Bilim ve Epistemolojik Perspektiften Değerlendirilmesi
Uluslararası Sosyal Bilimler ve İbrahim Hakkı Sempozyumu, 23 - 25 September 2013
The Evaluation of The Views of Ibrahim Hakkı on Training Discipline and Guidance in Terms of Educational Science
International Social Sciences and Ibrahim Hakkı Symposium, 23 - 25 September 2013
Teachers Views on the Practice of Project Based Learning Approach in Primary School Science Education
New Perspectives in Science Education, Florence, Italy, 12 - 14 March 2012
Teachers views on the effects of fun language teaching on students psyhological social and affective domains
the 4th Global Conference: Videogame Cultures and the Future of Interactive Entertainment, 11 - 13 July 2012
Assessment of The Turkish Teachers Views on Making and Using Analogies in Teaching of Science
New Perspectives in Science Education Conference , 2012, Florence, Italy, 08 March 2012, vol.1, pp.351-359
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Gazlar Konusundaki Kavramları Anlama Düzeyleri İle Kavram Yanılgılarının Tespiti
9. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Elazığ, Turkey, 20 - 22 September 2010
Eğitimde 4+4+4 Modelinin Karşıt Program Bağlamında Değerlendirilmesi
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Turkey, 12 September 2012, vol.1, pp.142
Books & Book Chapters
EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRMEDE BAĞLAM, GİRDİ, SÜREÇ, ÜRÜN (CIPP) DEĞERLENDİRME MODELİ
in: Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XII, Dr. Öğr. Üyesi Elif Bengü, Editor, Eğitim Yayınevi, pp.145-170, 2022
FEN BİLİMLERİ İLE İLGİLİ TEMEL KAVRAMLAR
in: ilkokulda temel fen bilimleri, bozkurt, orçun, Editor, eğiten kitap, Ankara, pp.25-48, 2022