Yayınlar & Eserler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

The Relationship Between Psychological Basis Of Education Curricula And Adolescence

2nd International Conference on Childhood and Adolescence, Lisbon, Portekiz, 25 - 27 Ocak 2018, ss.60-61

Ortaöğretime Öğretmen Yetiştirme Krizi Bağlamında Pedagojik Formasyon Uygulamasının Değerlendirilmesi

III nd International Eurasian EducationalResearch Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

2050 nin Öğretmenleri Ne Zamanın Bilgisi İle Yetişiyor

IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

Öğretmenlerin Epistemolojik İnançları İle Öğretme Öğrenme Anlayışlarının İncelenmesi.

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014

Akademik yönden başarılı üniversite öğrencilerinin aktif dinleme stratejilerinin değerlendirilmesi

1. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014

The Whole Human Being Paradigm and Holistic Curriculum Approach

New Perspectives in Science Education Conference, İtalya, 20 - 21 Mart 2014

Teachers views on the effects of fun language teaching on students psyhological social and affective domains

the 4th Global Conference: Videogame Cultures and the Future of Interactive Entertainment, 11 - 13 Temmuz 2012

Teachers’ Views on the Effects of Fun Language Teaching on Students’ Psychological, Social and Affective Domains

4th Global Conference on Videogame-Cultures-The-Future-Of-Interactive-Entertainment, Oxford, İngiltere, 11 Temmuz 2012, cilt.1

Assessment of The Turkish Teachers Views on Making and Using Analogies in Teaching of Science

New Perspectives in Science Education Conference , 2012, Florence, İtalya, 08 Mart 2012, cilt.1, ss.351-359

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Gazlar Konusundaki Kavramları Anlama Düzeyleri İle Kavram Yanılgılarının Tespiti

9. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2010

Eğitimde 4+4+4 Modelinin Karşıt Program Bağlamında Değerlendirilmesi

21. Ulusal Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 12 Eylül 2012, cilt.1, ss.142
Kitaplar

EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRMEDE BAĞLAM, GİRDİ, SÜREÇ, ÜRÜN (CIPP) DEĞERLENDİRME MODELİ

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XII, Dr. Öğr. Üyesi Elif Bengü, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.145-170, 2022

FEN BİLİMLERİ İLE İLGİLİ TEMEL KAVRAMLAR

ilkokulda temel fen bilimleri, bozkurt, orçun, Editör, eğiten kitap, Ankara, ss.25-48, 2022
Metrikler

Yayın

25

Atıf (Scopus)

21

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Diğer Toplam)

20

Proje

1

Tez Danışmanlığı

5