Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

8 th GRADE SCIENCE COURSE TEACHING PROGRAM: A COMPARATIVE ANALYSIS OF CHANGES BETWEEN 2018 and 2024

ICSAS 3rd INTERNATIONAL CONGRESS ON EDUCATION, Eskişehir, Türkiye, 26 Temmuz 2024, (Tam Metin Bildiri)

COMPARATIVE ANALYSIS OF THE 2013 PRESCHOOL EDUCATION PROGRAM AND THE 2024 PRESCHOOL EDUCATION PROGRAM

AVRASYA 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Tiflis, Gürcistan, 02 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN YARATICI KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ

Selçuk 8. Sosyal Bilimler Kongresi, Konya, Türkiye, 20 Mayıs 2023, ss.502-511, (Tam Metin Bildiri)

Deprem Bölgesinde Öğrenim Gören Üniversite Öğrencilerinin Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi

Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Araştırmaları Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 24 Mart 2023, ss.47, (Özet Bildiri)

EXAMINATION OF TEACHER CANDIDATES’ EPISTEMOLOGICAL BELIEFS ON LEARNING

EXAMINATION OF TEACHER CANDIDATES’ EPISTEMOLOGICAL BELIEFS ON LEARNING, Elazığ, Türkiye, 24 Mart 2023, ss.47, (Tam Metin Bildiri)

Attitudes of 10th grade students towards mathematics lesson

8th International Conference on Lifelong Education and Leadership for All-ICLEL 2022, Granada, Nikaragua, 05 Temmuz 2022, (Tam Metin Bildiri)

Dijital Okuryazarlık İle İlgili Hazırlanan Lisansüstü Tezlerin Analizi

ULUSLARARASI KENDİN YAP ATÖLYELERİ SEMPOZYUMU, Afyon, Türkiye, 17 Haziran 2021, ss.319-336, (Tam Metin Bildiri)

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN KİTAP OKUMA ALIŞKANLIĞINA YÖNELİK TUTUM DÜZEYLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

AKDENİZ ZİRVESİ 2. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Hatay, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmenlerin Mesleklerine Yönelik İş Doyum Düzeylerinin Belirlenmesi ve Bazı Değişkenlerce İncelenmesi

Akdeniz 2.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Hatay, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2019, ss.107-114, (Tam Metin Bildiri)

Stem Eğitiminin Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2019), Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

Ortaokul Öğrencilerinin Stem Disiplin Alanlarına Yönelik Algılarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2019), Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

ÖN LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN DERSTE TEKNOLOJİ KULLANIMLARINA YÖNELİK EĞİLİMLERİNİN İNCELENMESİ

HOCA AHMET YESEVİ ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Adıyaman, Türkiye, 26 - 27 Ağustos 2019, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Epistemolojik İnançlarının İncelenmesi

Cemil Meriç 10. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi, 23 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Teknolojiye Yönelik Tutumlarının Nomofobileri İleİlişkisi

Cemil Meriç 10. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi, 23 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

Lise Öğrencilerinin Çevresel Davranış Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısındanİncelenmesi

Cemil Meriç 10. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi, 23 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

Ön Lisans Çocuk Gelişimi Öğrencilerinin Çocuk Hakları Farkındalıklarının Belirlenmesi

2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Akademisyenlerin Çevresel Tutum Ve Davranış Düzeylerinin Belirlenmesi Ve Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

2.Uluslararası Çin’xxden Adriyatik’xxe Sosyal Bilimler Kongresi, 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

Fen Bilgisi Ve Sınıf Öğretmenlerinin Çevre Eğitimi Öz Yeterlik Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

2. Uluslararası Çin’xxden Adriyatik’xxe Sosyal Bilimler Kongresi, 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf Öğretmenlerinin Çevre Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi ve Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Çevre Eğitimine Yönelik Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi

Hatay’xxın Çevre Sorunları ve Çözüm Önerileri Sempozyumu, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
Kitaplar

ÖĞRETİM STRATEJİ, YÖNTEM VE TEKNİKLERİ

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Sucuoğlu Hale, Gökdağ Baltaoğlu Meltem, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.131-152, 2022

Metaverse ve Eğitim

Sanal Dünya Sosyal Medyada Metalar ve Metaverse, Söğüt Yasin, Birol Murat, Editör, NOBEL BİLİMSEL ESERLER, Ankara, ss.157-183, 2022

Dijital Dönüşüm ve Dijital Dönüşüm Süreci

DİJİTAL EĞİTİM, KÖKSAL ONUR, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.62-83, 2021
Metrikler

Yayın

70

Atıf (Scholar)

4

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

10

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

14

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

129

Proje

1

Tez Danışmanlığı

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları