Makaleler
55
Tümü (55)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (17)
Diğer Yayınlar (34)
1. Halk Dansları Deneyiminin Somut Olmayan Kültürel Miras ve Sosyal Çevreye Yönelik Tutumlar Üzerindeki Etkisi
International Journal of Health, Exercise, and Sport Sciences (IJOSS)
, cilt.2, sa.3, ss.251-270, 2025 (Hakemli Dergi)
2. How Do Teachers Perceive Lifelong Learning and Adult Education?
International Journal on Lifelong Education and Leadership
, cilt.10, sa.2, ss.16-30, 2024 (Hakemli Dergi)
5. OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE SOSYAL BECERİLER ALANINDAKİ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.23, sa.49, ss.1457-1481, 2024 (TRDizin)
18. Eğitimde metaverse: Bilgilendirici bir literatür taraması - Metaverse in education: An informative literature review
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.9, sa.32, ss.267-295, 2022 (Hakemli Dergi)
19. A SCALE DEVELOPMENT STUDY: GAME AND EDUCATIONAL MATERIAL USE SCALE (GaEMUS)
FIRE: Forum for International Research in Education
, cilt.7, sa.3, ss.24-37, 2022 (Hakemli Dergi)
24. Out-of-school learning and scale of regulating out-of-school learning: Validity and reliability study
International Journal of Education Technology and Scientific Researches - IJETSAR
, cilt.5, sa.13, ss.1630-1663, 2020 (Hakemli Dergi)
25. Ethics Teacher and Professional Ethics of Special Education Teaching in Turkey
International Journal of Eurasian Education and Culture
, cilt.5, sa.10, ss.1510-1546, 2020 (Hakemli Dergi)
28. To be a branch manager in a local educational directorate: Occupational problems and solutions
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.14, sa.3, ss.268-289, 2019 (Hakemli Dergi)
29. Türkiye’de Yazma Eğitimi Üzerine Yapılan Ölçek Geliştirme Çalışmalarının Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.26-40, 2018 (Hakemli Dergi)
39. PERCEPTIONS OF CLASSROOM TEACHER CANDIDATES TO THE TURKISH EDUCATION HISTORY COURSE: A METAPHOR ANALYSIS
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.12, sa.38, ss.12-28, 2017 (Hakemli Dergi)
40. ÜSTÜN YETENEKLİLERİN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA EĞİLİMLER: YÖNTEM BİLİMSEL BİR ANALİZ
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.27, ss.609-629, 2017 (TRDizin)
41. Sınıf Öğretmenlerinin Motivasyonları İle Kişilik Özellikleri Arasındaki ilişki
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.14, sa.37, ss.73-87, 2017 (TRDizin)
42. İLKOKUL 4. SINIFTA KULLANILAN ÖĞRENCİ ÇALIŞMA KİTAPLARININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, cilt.1, sa.Number: 54, ss.255-272, 2017 (Hakemli Dergi)
43. Mesleki Eğitime Erişim Yolu Olarak Sosyal Destek Programı(SODES) Projeleri
JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES
, cilt.6, sa.1, ss.8-20, 2017 (TRDizin)
44. Yaşam becerileri ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES
, cilt.6, sa.4, ss.22-39, 2017 (TRDizin)
46. KAVRAMSAL AÇIDAN NARSİSİZM VE EĞİTİMDE NARSİSTİK KİŞİLİK
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.9, sa.46, ss.482-492, 2016 (Hakemli Dergi)
53. Sosyal Bilgiler Öğretmeni Adaylarının Sosyal Değerlere İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.9, sa.5, ss.1341-1353, 2014 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
22
6. ÖĞRETMENLERİN EĞİTİM PROGRAMI OKURYAZARLIKLARI
INTERNATIONAL HUMAN CIVILIZATION CONGRESS FROM PAST to FUTURE-INES 2019, Antalya, Türkiye, 17 - 21 Nisan 2019, ss.939-946, (Tam Metin Bildiri)
7. MİLLİ EĞİTİM ŞURALARI VE ALINAN KARARLARA İLİŞKİN BİR ANALİZ
INTERNATIONAL HUMAN CIVILIZATION CONGRESS FROM PAST to FUTURE-INES 2019, Antalya, Türkiye, 17 - 21 Nisan 2019, ss.947-959, (Tam Metin Bildiri)
12. Türkiye’de Yazma Eğitimi Üzerine Yapılan Ölçek Geliştirme Çalışmalarının Analizi: BirMeta-Sentez Çalışması
IV. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi, 21 - 22 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
13. Mesleki ve teknik eğitime başlama yaşı ne olmalı?
International Academic Researches Congress, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
14. Öğretmen adaylarinin sosyal değerler algıları
International Academic Researches Congress, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
15. Zihin engelliler öğretmenliği adaylarinin bireyselleştirilmiş eğitim programlarina (bep) ilişkin görüşleri
International Academic Researches Congress, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
16. Yöneticilik Formasyon Eğitimine İlişkin Okul Müdürlerinin Görüşleri
IX. ULUSLARARASI EĞİTİM DENETİMİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 01 Kasım 2016 - 03 Kasım 2017, ss.59-60, (Özet Bildiri)
19. Üstün yeteneklilerin eğitimi araştırmalarında ağilimler: Yöntembilimsel bir analiz.
Uluslararası Özel Yetenekliler Kongresi, ÖYEK 2017, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
20. İLKOKUL 4 SINIFTA KULLANILAN ÖĞRENCİ ÇALIŞMA KİTAPLARININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
USOS 2016, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
21. PAYDAŞ GÖRÜŞLERİNE GÖRE TÜRKİYE DE MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMİN SORUNLARI
Quality Assurance in Higher Education and Accreditation of Faculties of Education, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
22. Gazi Üniversitesi Meslek Yüksekokulları Öğrencilerinin Sosyal Değerlere Bakışları
V. Lisansüstü eğitim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar
12
1. Kurum Kültürünün Sosyal Değerleri
Yönetim ve Kültür Yazıları, ÇALIK TEMEL, SEZGİN FERUDUN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.109-123, 2025
Metrikler
Yayın (WoS)
1
Yayın (Scopus)
3
Atıf (WoS)
3
Atıf (Scopus)
17
H-İndeks (Scopus)
2
Atıf (Scholar)
1263
H-İndeks (Scholar)
21
Atıf (TrDizin)
84
H-İndeks (TrDizin)
5
Atıf (Sobiad)
369
H-İndeks (Sobiad)
9
Atıf (Diğer Toplam)
321
Proje
8
Tez Danışmanlığı
5
