Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler 1
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 52
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 22

1. DEPREM SONRASINDAKİ SÜREÇTE DEPREM BÖLGESİNDE GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN ÖĞRETİM SÜREÇLERİNE İLİŞKİN İZLENİMLERİ

7 th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

3. OKUL YÖNETİCİLERİNİN EĞİTİM PROGRAMI OKURYAZARLIĞI DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ

7 th International Congress of Eurasian Social Sciences, Muğla, Türkiye, 27 Nisan 2023, cilt.7, ss.409-410, (Özet Bildiri)

4. TARİH ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİM PROGRAMI OKURYAZARLIKLARI

6 th INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES, Bodrum, Türkiye, 13 - 18 Mayıs 2022, cilt.6, ss.177, (Özet Bildiri)

5. Türkçe Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Anadil Öğretimindeki Pedagojik Alan Bilgisine Yönelik İnançları

INTERNATIONAL CONGRESS OFEURASIAN SOCIAL SCIENCES- 4, Muğla, Türkiye, 15 - 18 Eylül 2020, cilt.4, ss.342-343, (Özet Bildiri)

6. ÖĞRETMENLERİN EĞİTİM PROGRAMI OKURYAZARLIKLARI

INTERNATIONAL HUMAN CIVILIZATION CONGRESS FROM PAST to FUTURE-INES 2019, Antalya, Türkiye, 17 - 21 Nisan 2019, ss.939-946, (Tam Metin Bildiri)

7. MİLLİ EĞİTİM ŞURALARI VE ALINAN KARARLARA İLİŞKİN BİR ANALİZ

INTERNATIONAL HUMAN CIVILIZATION CONGRESS FROM PAST to FUTURE-INES 2019, Antalya, Türkiye, 17 - 21 Nisan 2019, ss.947-959, (Tam Metin Bildiri)

8. Öğretmen adaylarının 4.0 endüstri çağına ilişkin farkındalıkları: Bir metaforik çalışma

Çukurova Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Adana, Türkiye, 13 - 16 Aralık 2018, cilt.1, ss.969-975, (Tam Metin Bildiri)

9. Sınıf öğretmenlerinin öğrenme-öğretme süreçleri ile ölçme ve değerlendirme yöntemlerine ilişkin tercihleri

Çukurova Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Adana, Türkiye, 13 - 16 Aralık 2018, cilt.1, ss.962-968, (Tam Metin Bildiri)

11. Öğretmen Adaylarının Yaşam Becerileri ile Sosyal Değerleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

13. Mesleki ve teknik eğitime başlama yaşı ne olmalı?

International Academic Researches Congress, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

14. Öğretmen adaylarinin sosyal değerler algıları

International Academic Researches Congress, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

15. Zihin engelliler öğretmenliği adaylarinin bireyselleştirilmiş eğitim programlarina (bep) ilişkin görüşleri

International Academic Researches Congress, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

16. Yöneticilik Formasyon Eğitimine İlişkin Okul Müdürlerinin Görüşleri

IX. ULUSLARARASI EĞİTİM DENETİMİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 01 Kasım 2016 - 03 Kasım 2017, ss.59-60, (Özet Bildiri)

17. Öğretmenlere yönelik meslek motivasyonu ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi. ICES-UEBK 2017, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

18. Trafikle bağlan hayata

International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS), Antalya, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

19. Üstün yeteneklilerin eğitimi araştırmalarında ağilimler: Yöntembilimsel bir analiz.

Uluslararası Özel Yetenekliler Kongresi, ÖYEK 2017, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

21. PAYDAŞ GÖRÜŞLERİNE GÖRE TÜRKİYE DE MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMİN SORUNLARI

Quality Assurance in Higher Education and Accreditation of Faculties of Education, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

22. Gazi Üniversitesi Meslek Yüksekokulları Öğrencilerinin Sosyal Değerlere Bakışları

V. Lisansüstü eğitim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar 11

1. EĞİTİMDE E-PROGRAM (DİJİTAL PROGRAM)

OKULUN E-YÖNETİMİ Teori ve Uygulama, Korkmaz, Celalettin, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.125-146, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

2. Program Tabanlı Okul Geliştirme

Kuramdan Uygulamaya Okul Geliştirme Çalışmaları, Murat Taşdan, Rasim Törsten, Muhammet Baş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.128-141, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

3. Yaşam Becerilerinin Kavramsal Boyutu

Yaşam Becerileri Eğitimi Kavram, Beceri, Gelişim ve Uygulama, Yavuz Bolat, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.2-18, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

4. Kapsayıcı Eğitimde Program Geliştirme

Kapsayıcı Eğitim Pedagoji, Teori ve Uygulama Perspektifleri, Muhammet Baş, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.39-58, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

7. Eğitim Programı Okuryazarlığını Açıklama, Keşfetme ve Anlama

Eğitim Programı Okuryazarlığı, Bolat, Yavuz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.2-28, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

8. YÜKSEKÖĞRETİMDE UZAKTAN ÖĞRETİMDE ÖĞRENME ORTAMLARI TASARLAMA

Yükseköğretimde Uzaktan Öğretim, Hasan Demirtaş, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.179-213, 2021

10. Yaşam Becerilerinin Kavramsal Boyutu

Yaşam Becerileri Eğitimi Kavram, Beceri, Gelişim ve Uygulama, Bolat, Yavuz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.2-17, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

86

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

3

Atıf (Scopus)

16

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

1220

H-İndeks (Scholar)

19

Atıf (TrDizin)

84

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Sobiad)

369

H-İndeks (Sobiad)

9

Atıf (Diğer Toplam)

320

Proje

8

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları