Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

DEPREM SONRASINDAKİ SÜREÇTE DEPREM BÖLGESİNDE GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN ÖĞRETİM SÜREÇLERİNE İLİŞKİN İZLENİMLERİ

7 th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF EDUCATION AND VALUES, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

OKUL YÖNETİCİLERİNİN EĞİTİM PROGRAMI OKURYAZARLIĞI DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ

7 th International Congress of Eurasian Social Sciences, Muğla, Türkiye, 27 Nisan 2023, cilt.7, ss.409-410, (Özet Bildiri)

TARİH ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİM PROGRAMI OKURYAZARLIKLARI

6 th INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES, Bodrum, Türkiye, 13 - 18 Mayıs 2022, cilt.6, ss.177, (Özet Bildiri)

Türkçe Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Anadil Öğretimindeki Pedagojik Alan Bilgisine Yönelik İnançları

INTERNATIONAL CONGRESS OFEURASIAN SOCIAL SCIENCES- 4, Muğla, Türkiye, 15 - 18 Eylül 2020, cilt.4, ss.342-343, (Özet Bildiri)

ÖĞRETMENLERİN EĞİTİM PROGRAMI OKURYAZARLIKLARI

INTERNATIONAL HUMAN CIVILIZATION CONGRESS FROM PAST to FUTURE-INES 2019, Antalya, Türkiye, 17 - 21 Nisan 2019, ss.939-946, (Tam Metin Bildiri)

MİLLİ EĞİTİM ŞURALARI VE ALINAN KARARLARA İLİŞKİN BİR ANALİZ

INTERNATIONAL HUMAN CIVILIZATION CONGRESS FROM PAST to FUTURE-INES 2019, Antalya, Türkiye, 17 - 21 Nisan 2019, ss.947-959, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen adaylarının 4.0 endüstri çağına ilişkin farkındalıkları: Bir metaforik çalışma

Çukurova Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Adana, Türkiye, 13 - 16 Aralık 2018, cilt.1, ss.969-975, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf öğretmenlerinin öğrenme-öğretme süreçleri ile ölçme ve değerlendirme yöntemlerine ilişkin tercihleri

Çukurova Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Adana, Türkiye, 13 - 16 Aralık 2018, cilt.1, ss.962-968, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Yaşam Becerileri ile Sosyal Değerleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

Mesleki ve teknik eğitime başlama yaşı ne olmalı?

International Academic Researches Congress, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

Öğretmen adaylarinin sosyal değerler algıları

International Academic Researches Congress, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

Zihin engelliler öğretmenliği adaylarinin bireyselleştirilmiş eğitim programlarina (bep) ilişkin görüşleri

International Academic Researches Congress, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

Yöneticilik Formasyon Eğitimine İlişkin Okul Müdürlerinin Görüşleri

IX. ULUSLARARASI EĞİTİM DENETİMİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 01 Kasım 2016 - 03 Kasım 2017, ss.59-60, (Özet Bildiri)

Öğretmenlere yönelik meslek motivasyonu ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi. ICES-UEBK 2017, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

Trafikle bağlan hayata

International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS), Antalya, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

Üstün yeteneklilerin eğitimi araştırmalarında ağilimler: Yöntembilimsel bir analiz.

Uluslararası Özel Yetenekliler Kongresi, ÖYEK 2017, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

PAYDAŞ GÖRÜŞLERİNE GÖRE TÜRKİYE DE MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMİN SORUNLARI

Quality Assurance in Higher Education and Accreditation of Faculties of Education, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

Gazi Üniversitesi Meslek Yüksekokulları Öğrencilerinin Sosyal Değerlere Bakışları

V. Lisansüstü eğitim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar

EĞİTİMDE E-PROGRAM (DİJİTAL PROGRAM)

OKULUN E-YÖNETİMİ Teori ve Uygulama, Korkmaz, Celalettin, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.125-146, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

Program Tabanlı Okul Geliştirme

Kuramdan Uygulamaya Okul Geliştirme Çalışmaları, Murat Taşdan, Rasim Törsten, Muhammet Baş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.128-141, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

Yaşam Becerilerinin Kavramsal Boyutu

Yaşam Becerileri Eğitimi Kavram, Beceri, Gelişim ve Uygulama, Yavuz Bolat, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.2-18, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Kapsayıcı Eğitimde Program Geliştirme

Kapsayıcı Eğitim Pedagoji, Teori ve Uygulama Perspektifleri, Muhammet Baş, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.39-58, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Eğitim Programı Okuryazarlığını Açıklama, Keşfetme ve Anlama

Eğitim Programı Okuryazarlığı, Bolat, Yavuz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.2-28, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

YÜKSEKÖĞRETİMDE UZAKTAN ÖĞRETİMDE ÖĞRENME ORTAMLARI TASARLAMA

Yükseköğretimde Uzaktan Öğretim, Hasan Demirtaş, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.179-213, 2021

Yaşam Becerilerinin Kavramsal Boyutu

Yaşam Becerileri Eğitimi Kavram, Beceri, Gelişim ve Uygulama, Bolat, Yavuz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.2-17, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

86

Atıf (Scopus)

12

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

84

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Diğer Toplam)

320

Proje

8

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları