Dr. Öğr. Üyesi MÜZEYYEN GELİBOLU
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
1
Motivators and Demotivators of Consumers’ Smart Voice Assistant Usage for Online Shopping
Gelibolu M.
,
Mouloudj K.
JOURNAL OF THEORETICAL AND APPLIED ELECTRONIC COMMERCE RESEARCH
, cilt.20, sa.3, ss.152-174, 2025 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
10
Z KUŞAĞI TÜKETİCİLERİN MİNİMALİZM YÖNELİMLERİNİN YAŞAM TATMİNİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: KENDİNİ GERÇEKLEŞTİRMENİN ARACILIK ROLÜ
Gelibolu M.
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.16, sa.31, ss.355-381, 2025 (ESCI)
The Role of Perceıved Creepıness and Consumer Resıstance in Consumer Habıts with Voice Assistants: A Behavioral Reasoning Perspective
Gelibolu M.
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
, sa.47, ss.87-102, 2025 (Hakemli Dergi)
Factors Affecting Consumer Resistance toward Smart Voice Assistants Usage For Online Shopping: The Role of Privacy Cynicism and Perceived Creepiness
Gelibolu M.
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi
, cilt.60, sa.1, ss.113-128, 2025 (Hakemli Dergi)
Yapay Zekâ Temelli Sesli Asistanların Alışveriş Amaçlı Kullanma Niyetinde Yenilikçilik ve Algılanan Güvenin Etkisi (The Effect of Innovativeness and Perceived Trust on the Intention to Use Artificial Intelligence Based Voice Assistants for Shopping Purposes)
Gelibolu M.
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.16, sa.4, ss.2383-2398, 2024 (Hakemli Dergi)
Tüketici-Fenomen Benlik İmajı Uyumunun Satın Alma Niyetine Etkisi: Para-sosyal Etkileşim ve Güvenilirliğin Sıralı Aracılık Rolü
GELİBOLU M.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.367-392, 2024 (Hakemli Dergi)
Sosyal Medya Fenomeni Pazarlamasında Benlik Uyumu Algısının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Para-Sosyal Etkileşimin Aracılık Rolü
GELİBOLU M.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.143-170, 2024 (Hakemli Dergi)
Açgözlülük, Materyalizm ve Tüketici Kibrinin Tüketicilerin Yaşam Tatmini Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Arslan M.
,
BALIKCIOGLU B.
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.13, sa.4, ss.3136-3151, 2021 (Hakemli Dergi)
A Cross-Cultural Validation of Consumer Arrogance Scale in Turkey and Romania
BALIKCIOGLU B.
,
Arslan M.
Ege Akademik Bakış
, cilt.19, sa.4, ss.411-424, 2019 (Hakemli Dergi)
Güçlü Kent Markası Oluşturmada Destinasyon Kişiliği, Bilişsel ve Duygusal İmajın Rolü: Hatay Örneği
Ural T.
,
TERCAN E.
,
ARSLAN M.
,
TANER D.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.16, sa.4, ss.145-159, 2016 (Hakemli Dergi)
Güçlü kent markası oluşturmada destinasyon kişiliği, bilişsel ve duygusal imajın rolü: Hatay örneği
Arslan M.
,
Ural T.
,
Taner D.
,
Tercan E.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.16, sa.4, ss.145-160, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
1
CONSUMER ARROGANCE: A CROSS-CULTURAL VALIDATION IN TURKEY AND ROMANIA
Balikcioglu B.
,
Gelibolu M.
Global Marketing Conference, Tokyo, Japonya, 26 - 28 Temmuz 2018, cilt.2018, ss.460, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
1
Veri Güvenliği ve Dijital Reklamcılık
GELİBOLU M.
Mahremiyetin Sonu Dijital İletişim ve Veri Güvenliği, Çokluk Nil, Kara Nurat, Editör, Literatürk Academia, ss.187-212, 2022
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
13
Atıf (Sobiad)
14
H-İndeks (Sobiad)
2
Atıf (Diğer Toplam)
2
Proje
1
Açık Erişim
2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları