Makaleler
14
Tümü (14)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (1)
TRDizin (11)
3. Motivators and Demotivators of Consumers’ Smart Voice Assistant Usage for Online Shopping
JOURNAL OF THEORETICAL AND APPLIED ELECTRONIC COMMERCE RESEARCH
, cilt.20, sa.3, ss.152-174, 2025 (SSCI, Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
7
5. Consumer Arrogance: A Cross-National Validation in Turkey and Romania
Global Marketing Conference, Tokyo, Japonya, 26 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)
7. Facebook Kullanımının Yaşam Tatmini ve Kıskançlık ile İlişkisinin Belirlenmesi
İTTES 2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.178, (Özet Bildiri)
Kitaplar
4
4. Veri Güvenliği ve Dijital Reklamcılık
Mahremiyetin Sonu Dijital İletişim ve Veri Güvenliği, Çokluk Nil, Kara Nurat, Editör, Literatürk Academia, ss.187-212, 2022