Yayınlar & Eserler

Makaleler 14
Tümü (14)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (1)
TRDizin (11)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 7

1. Does education level moderate the relationship between consumer minimalism and intention to use BORS policy? An empirical study from Turkey

Tokyo 10th International Innovative Studies & Contemporary Scientific Research Congress, Tokyo, Japonya, 1 - 03 Eylül 2025, ss.258-266, (Tam Metin Bildiri)

2. The Role of Privacy Cynicism and Perceived Trust in Behavioural Intention to Use Smart Voice Assistants for Shopping Purposes

11. International European Congress on Advanced Studies in Basic Sciences, Roma, İtalya, 11 - 13 Kasım 2024, ss.364-372, (Tam Metin Bildiri)

3. Factors Affecting The Intention to Use Smart Voice Assıstants for Shopping Purposes: Consumer Resistance and Perceived Creepiness

10th International European Conference on Interdisciplinary Scientific Research, Zürich, İsviçre, 27 - 29 Ağustos 2024, ss.292-302, (Tam Metin Bildiri)

5. Consumer Arrogance: A Cross-National Validation in Turkey and Romania

Global Marketing Conference, Tokyo, Japonya, 26 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

6. CONSUMER ARROGANCE: A CROSS-CULTURAL VALIDATION IN TURKEY AND ROMANIA

Global Marketing Conference, Tokyo, Japonya, 26 - 28 Temmuz 2018, cilt.2018, ss.460, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. Facebook Kullanımının Yaşam Tatmini ve Kıskançlık ile İlişkisinin Belirlenmesi

İTTES 2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.178, (Özet Bildiri)
Kitaplar 4

1. Tüketici Minimalizmi

Akademik Perspektiften Pazarlama, AYCI ALİ, Editör, Yaz ayayınları, Afyonkarahisar, ss.81-101, 2025

2. Sürdürülebilir Pazarlama Uygulamaları ve Tüketici Odaklı Yaklaşımlar: BORS Hizmeti

Pazarlama: Teori, Metodoloji ve Uygulama, ÇATI KAHRAMAN, Editör, Platanus Publishing, Ankara, ss.48-56, 2025

3. Drivers of Customer Adoption for Food Ordering Apps: A Systematic Literature Review

Insights on Consumer Psychology in the Digital Landscape, Mouloudj Kamel,Bouarar Ahmed Chemseddine, Editör, IGI Global yayınevi, Pennsylvania, ss.67-100, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

4. Veri Güvenliği ve Dijital Reklamcılık

Mahremiyetin Sonu Dijital İletişim ve Veri Güvenliği, Çokluk Nil, Kara Nurat, Editör, Literatürk Academia, ss.187-212, 2022
Metrikler

Yayın

25

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

1

Atıf (Sobiad)

14

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

2

Proje

1

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları