Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ VE YENİLENEBİLİR ENERJİ KAYNAKLARINA YÖNELİK FARKINDALIK DÜZEYİ

3. INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES AND INNOVATION CONGRESS, Ankara, Türkiye, 20 - 21 Ekim 2021, (Tam Metin Bildiri)

İnsanda Boşaltım Sistemi ile İlgili Öğretmen Adaylarının Çizimlerinin İncelenmesi

XIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Hatay, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2020, ss.61, (Özet Bildiri)

Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bağışıklık Sistemi İle İlgiliAlgıları: Erzurum Bilsem Örneği

II. Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 07 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fizik DersindekiGörev Değeri ile Kullandıkları Başa Çıkma StratejileriArasındaki İlişki

II. Uluslararası Öğrenme, Öğretme ve Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 07 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

The role of teacher’s behaviour in students’ collective engegament in science class

International Conference on Research in Education Science, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Perceived teacher support, student motivation and engegament in science class: a path analysis

International Conference on Research in Education Science, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Teachers’ autonomy support and classmates’ support as predictors of students’ basic psychological needs in science

International Conference on Research in Mathematics, Science Technology’xx, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Özel yetenekli öğrencilerin özgürlük kavramına ilişkin metaforik algıları

Uluslararsı Özel Yetenekliler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN BELİRLENMESİNDEÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

II. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Ağrı, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Astronomi Kavramına İlişkin Metaforik Algıları

II. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Gaziantep, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

Investigating Prospective Scınce Teachers Beliefs on School Management Through Metaphor Analysis

14th International Teacher Education for Sustainable Development, Culture and Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

Preservice Science Education Teachers Attitudes Toward Optics Course

14th International Teacher Education for Sustainable Development, Culture and Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

Prospective Biology Teachers Study Skills

14th International Teacher Education for Sustainable Development, Culture and Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

Success Stories of Students Who Provided First Grade in High School Entrance Exam: Narrative Analysis

5th WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCHES, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 15 - 17 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

Effects of Using Writing to Learn Activities on Laerning General PhysicsLaboratory's Subject

5th WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCHES, 15 - 17 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
Kitaplar

Fen Okuryazarlığı

Düşünme Süreçlerine Dayalı Okuryazarlık, Dolapçıoğlu Sevda, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.131-156, 2022

EGS Tabanlı Öğretim Yaklaşımı

Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları IV, Prof.Dr. Gülay Ekici, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.132-157, 2020
Metrikler

Yayın

39

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

7

Proje

2

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları