Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Effects of Debating Technique on Science Prospective Teachers’ Willingness to Argue: An Example of Discussion as Regarding Renewable Energy Sources
SLAVERY : THEORY AND PRACTICE
, cilt.10, sa.1, ss.311-320, 2022 (Hakemli Dergi)
SCIENCE TEACHERS' VIEWS ON SUSTAINABLE DEVELOPMENT
International Journal of Eurasian Education and Culture
, cilt.6, sa.13, ss.1171-1205, 2021 (Hakemli Dergi)
The Relationship between Academic Coping, Approach Achievement Goals and the Fear of Shame and Embarrassment in Science Class
JOURNAL OF EDUCATION IN SCIENCE, ENVIRONMENT AND HEALTH
, cilt.7, sa.1, ss.15-25, 2021 (Hakemli Dergi)
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN FEN BİLİMLERİ DERSİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ: HATAY BİLİM VE SANAT MERKEZİ ÖRNEĞİ
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.0, sa.41, ss.67-81, 2020 (Hakemli Dergi)
Özel Yetenekli Çocukların Belirlenmesinde Okul Öncesi Öğretmenlerinin Görüşleri
Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama
, cilt.8, sa.16, ss.2-22, 2017 (Hakemli Dergi)
Bir Araştırma Yöntemi Olarak Durum Çalışması
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.21, sa.2, ss.419-426, 2017 (Hakemli Dergi)
Analysis of the Perceptions of Gifted Students onScientist Concept through Metaphors
British Journal of Education, Society &Behavioural Science
, cilt.17, sa.4, ss.1-9, 2016 (Hakemli Dergi)
The effect of drama technique on students’xx academic performance and permanence
Uluslararası Eğitim, Bilim ve Teknoloji Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.29-38, 2016 (Hakemli Dergi)
Gifted Students Perceptions on Basic Astronomy Concepts
Journal of Emerging Trends in Educational Research and Policy Studies
, cilt.6, sa.6, ss.444-451, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bağışıklık Sistemi İle İlgiliAlgıları: Erzurum Bilsem Örneği
II. Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 07 Eylül 2019
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fizik DersindekiGörev Değeri ile Kullandıkları Başa Çıkma StratejileriArasındaki İlişki
II. Uluslararası Öğrenme, Öğretme ve Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 07 Eylül 2019
Üstün Yetenekli Ortaokul Öğrencilerinin BağışıklığınKazanılması Konusunda Bilimsel Anlama Şekilleri Ve Düşünme Yollarının Tespiti
V. Uluslararası Üstün Yetenekliler Eğitimi ve Kongresi, 04 Mayıs 2018
The role of teacher’s behaviour in students’ collective engegament in science class
International Conference on Research in Education Science, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017
Teachers’ autonomy support and classmates’ support as predictors of students’ basic psychological needs in science
International Conference on Research in Mathematics, Science Technology’xx, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017
Perceived teacher support, student motivation and engegament in science class: a path analysis
International Conference on Research in Education Science, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017
Özel yetenekli öğrencilerin özgürlük kavramına ilişkin metaforik algıları
Uluslararsı Özel Yetenekliler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Nisan 2017
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN BELİRLENMESİNDEÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
II. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Ağrı, Türkiye, 12 - 14 Ekim 2016
Prospective Biology Teachers Study Skills
14th International Teacher Education for Sustainable Development, Culture and Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016
Kitap & Kitap Bölümleri
Fen Okuryazarlığı
Düşünme Süreçlerine Dayalı Okuryazarlık, Dolapçıoğlu Sevda, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.131-156, 2022
EGS Tabanlı Öğretim Yaklaşımı
Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları IV, Prof.Dr. Gülay Ekici, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.132-157, 2020