-
2018 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ
-
2013 - 2018 Doç. Dr.
Fırat Üniversitesi
-
2007 - 2013 Yrd. Doç. Dr.
Fırat Üniversitesi
-
2004 - 2007 Öğretim Görevlisi
Fırat Üniversitesi
-
2000 - 2004 Araştırma Görevlisi
Fırat Üniversitesi
-
2023 - Devam Ediyor
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi
-
2020 - 2021
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi
-
2018 - 2021
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi
-
2018 - 2021
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi
-
2018 - 2018
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi
-
2018 - 2018
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi
-
2016 - 2018
Fırat Üniversitesi
-
2016 - 2018
Fırat Üniversitesi
-
2007 - 2016
Fırat Üniversitesi
-
2013 - Devam Ediyor Doçent
YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI
-
2007 - 2013 Yrd.Doç.Dr.
Fırat Üniversitesi
-
2004 - 2007 Öğr.Gör.
Fırat Üniversitesi
-
2000 - 2004 Arş.Gör.
Fırat Üniversitesi
-
Lisans TÜRKÇE ÖĞRETİMİ
-
Lisans Görsel Sanat Öğretimi
-
Lisans Çift Anadal Okuma Yazma Öğretimi Sorunlar ve Çözümler
-
Lisans İLK OKUMA YAZM ÖĞRETİMİ
-
Lisans ETKİLİ İLETİŞİM
-
Lisans MATEMATİK ÖĞRETİMİ I
-
Lisans BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
-
Lisans MATEMATİK ÖĞRETİMİ II
-
Lisans Çift Anadal EĞİTİMDE BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
-
Lisans BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA ÖĞRETİM
-
Lisans Eğitimde Program Geliştirme
-
Lisans Çift Anadal Eğitim Bilimlerinde İstatistik Uygulamaları
-
İlkokul 3. sınıf fen bilimleri öğretiminde teknoorganik eğitim modeline dayalı drone kullanımının öğrencilerin akademik başarılarına ve motivasyonlarına etkisi
TURAN M. (Danışman)
B.YÜCEDAĞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
İlkokuma yazma öğretiminde robotik ürün kullanımının öğrencilerin akademik başarı ve motivasyonlarına etkisi
TURAN M. (Danışman)
D.YALÇIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
İlkokul 2. sınıf matematik dersinde hologram ile öğretimin öğrencilerin akademik başarılarına etkisi
TURAN M. (Danışman)
M.CEVRİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Sınıf öğretmenlerinin 21. yüzyıl öğrenen ve öğreten becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
TURAN M. (Danışman)
S.KÜBRA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Sınıf öğretmenlerinin Eğitim 4.0'a ilişkin kavramsal bilgi düzeylerinin ve tutumlarının belirlenmesi
-
Teknoorganik eğitim modeliyle ilk okuma ve yazma öğretiminde Makey Makey kullanımının öğrencilerin akademik başarılarına ve tutumlarına etkisi
TURAN M. (Danışman)
L.YÜCEDAĞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Değerlerin STEM eğitimine entegrasyonu: Değerler temelli STEM eğitiminin ilkokul öğrencilerinin fen bilimleri dersi akademik başarılarına ve STEM tutumlarına etkisi
TURAN M. (Danışman)
Z.ABİDİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Birleştirilmiş sınıflarda görev yapan öğretmenlerin uzaktan eğitim ve COVID-19 pandemi sürecine ilişkin görüşlerininin belirlenmesi
TURAN M. (Danışman)
M.UZUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Primary school teachers' views on music lesson
TURAN M. (Danışman)
G.ALBAYRAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Alternatif bir model olarak tekno-organik eğitim modelinin ilkokul 3. sınıf matematik dersinde kullanımının öğrencilerin akademik başarıları ve tutumlarına etkisinin incelenmesi
TURAN M. (Danışman)
N.CAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Fen bilimleri öğretmenlerinin 2018 fen bilimleri dersi öğretim programına yönelik görüşleri
TURAN M. (Danışman)
Ö.DAĞLI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Sınıf öğretmenlerinin ilkokul birinci sınıf öğrencilerinin dil becerilerine ve okulöncesi eğitime ilişkin görüşleri
TURAN M. (Danışman)
D.ALP(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
İlkokul 1. sınıf matematik dersi doğal sayılar konusunda Montessori eğitimine dayalı öğretimin öğrencilerin akademik başarılarına etkisinin incelenmesi
TURAN M. (Danışman)
O.HAYRİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Eğitimcilerin kâğıttan okuma ve ekran okuma ile kalemle yazma, klavyeyle yazma ve elektronik kalemle yazmaya ilişkin görüşlerinin incelenmesi
TURAN M. (Danışman)
H.DOĞAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
İlkokullarda yabancı dil öğretiminde yaşanan sorunlara ilişkin öğretmen görüşleri
TURAN M. (Danışman)
O.TOKER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
İlkokul birinci sınıf Türkçe dersi eğitim yazılımlarının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
TURAN M. (Danışman)
N.AY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
İkili öğretmen modeline dayalı ilkokulda öğretmenlik uygulamasına ilişkin öğretmen ve öğretmen adayı görüşlerinin incelenmesi
TURAN M. (Danışman)
B.BAYAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Çocukların görsel sözlüklerinde bulunan görseller içindeki seslerin konumunun sesi hissetmelerine etkisi
TURAN M. (Danışman)
S.TEKİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Eğitim fakültesi ilköğretim bölümünde derslerin işleniş ve ölçme değerlendirme sürecine ilişkin öğretmen adaylarının görüşlerinin incelenmesi
TURAN M. (Danışman)
H.AY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Eğitimde alternatif bir model olan "organik okula" ilişkin eğitimcilerin görüşleri
TURAN M. (Danışman)
E.FERİDUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Birden fazla sınıf öğretmeni değişen ilkokul öğrencilerinin yaşadıkları sorunlara ilişkin eğitimcilerin görüşleri
TURAN M. (Danışman)
A.ZEKERİYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
İlkokullarda serbest kıyafet uygulamasının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
TURAN M. (Danışman)
M.SAĞLAYAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
İlkokul programı oyun ve fiziki etkinlikler dersinin işlevselliğinin ve geleneksel çocuk oyunlarının uygulanabilirliliğine göre incelenmesi
TURAN M. (Danışman)
İ.CELAYİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
60-72 aylık çocukların ilkokula başlama durumlarının incelenmesi
TURAN M. (Danışman)
M.ASLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Türkiye'de öğrenim gören yabancı uyruklu ilköğretim öğrencilerinin karşılaştıkları sorunlar ve çözüm önerileri
TURAN M. (Danışman)
F.POLAT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
6 yaş öğrencilerinin sahip oldukları kelime servetinin çeşitli değişkenler açısından değerlendirilmesi
TURAN M. (Danışman)
M.SAVAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010