Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Determination of oral and dental health knowledge and behaviors of primary school students
REVISTA ECORFAN
, cilt.13, sa.29, ss.0-9, 2022 (Hakemli Dergi)
Sınıf Yönetimi Engeli Olarak İstenmeyen Davranışlar: Kalitatif Bir Değerlendirme
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.58, ss.573-600, 2021 (Hakemli Dergi)
SINIF YÖNETİMİ ENGELİ OLARAK İSTENMEYEN DAVRANIŞLAR: KALİTATİF BİR DEĞERLENDİRME
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.58, ss.573-600, 2021 (Hakemli Dergi)

THE PROBLEMS FACED BY PRIMARYSCHOOL TEACHERS IN EDUCATIONALENVIRONMENT
International Journal of Social Science & Human Behavior Study
, cilt.2, sa.2, ss.50-54, 2015 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim Kurumlarında Güvenlik
KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE
, cilt.18, sa.1, ss.121-142, 2012 (Hakemli Dergi)
Okulöncesi Altı Yaş Grubu Öğrencilerin Sahip Oldukları Kelime Servetinin İncelenmesi
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.6, sa.1, ss.841-859, 2011 (Hakemli Dergi)
Ücretli öğretmenlik sistemine ilişkin öğretmen görüşleri
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.5, sa.4, ss.1543-1557, 2010 (Hakemli Dergi)
Birinci Sınıf Öğretmenlerinin Ses Temelli Cümle Yöntemi ve Yazı Türlerine İlişkin Görüşleri
Milli Eğitim
, sa.187, ss.8-22, 2010 (Scopus)

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN DERS KİTAPLARI VE ÖĞRETİM MATERYALLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.9, sa.34, ss.1-16, 2010 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Türkçe dersi ilk okuma yazma öğretiminde kullanılanses temelli cümle ve bitişik eğik yazı yöntemlerinin değerlendirilmesi
Fırat Üniversitesi SosyalBilimler Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.121-138, 2008 (Hakemli Dergi)
Öğrenci Görüşlerine Göre İdeal Beden Eğitimi Öğretmeninin Nitelikleri: Ölçek Geliştirme Çalışması
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.149-161, 2006 (Hakemli Dergi)
Coğrafya Eğitiminde Bilgisayar Destekli Ders Sunumunun Öğrenmedeki Rolünün Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.3, sa.3, ss.93-99, 2004 (Hakemli Dergi)
Öğretim Mateyali Olarak Kavram Haritaları
Doğu anadolu Bölgesi Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.126-131, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Sınıf Öğretmenlerinin Kalabalık Sınıflara İlişkin Görüşleri
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
Sınıf Öğretmenlerinin Gözünden: Sınıf Öğretmenliği Mesleğinin Durumu, Toplumdaki Yeri ve Saygınlığı
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
İlkokullarda Yabancı Dil Öğretiminde Yaşanan Sorunlara İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
18th International Primary Teacher Education Symposium, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
Öğretmen Yetiştirme Çalıştayları
YÖK Öğretmen Yetiştirme Çalıştayları, Ankara, Türkiye, 06 Ekim 2017, cilt.1, ss.14-18, (Tam Metin Bildiri)
COMPETENCE-ORIENTED COURSE DESIGN ANDMONITORING: THE APPROACH OF ERASMUS PLUSPROJECT “BETTER E-LEARNING FOR ALL
MoodleMoot Italy, ROMA, İtalya, 28 - 30 Eylül 2017, (Tam Metin Bildiri)
Üniversite Öğrencilerinin Eğitim ve Üniversiteye İlişkin Metaforik Algıları
I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2017), ALANYA/ANTALYA, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
Milli Eğitim Bakanlığına Bağlı Okul/kurum Yöneticilerinin Doküman Yönetim Sistemine İlişkin Görüşleri
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Tam Metin Bildiri)
Öğretmenlere Performansa Dayalı Ücret Verilmesine İlişkin Öğretmen Görüşleri
I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2017), ALANYA/ANTALYA, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Programında Yer Alan Değerler Eğitimi Kazanımlarının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Tam Metin Bildiri)
Sınıf Öğretmenlerinin Eğitim Öğretim Ortamında Yaşadıkları Sorunlar
IV. International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
TÜRKİYE DE YAŞAYAN SURİYELİ MÜLTECİLERİN EĞİTİM VE SOSYAL YAŞAMDA YAŞADIKLARI SORUNLAR
I. Uluslararası Gerçek ve Umut Arasında Suriyeli Mülteciler Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

THE INVESTIGATION OF THE METAPHORIC PERCEPTIONSRELATED TO GAMES AND TOYS OF PRESCHOOL AND CLASS TEACHER CANDIDATES
THE 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE IN PHYSICAL EDUCATION,SPORTS AND PHYSICAL THERAPY, Elazığ, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2016, (Özet Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Eğitim ve Bazı Temel Kavramlara İlişkin Metaforik Algıları
15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.308, (Özet Bildiri)
THE OPINIONS OF TEACHER AND SCHOOL MANAGEMENT TOWARD CO TEACHING IN PRIMARY SCHOOLS
International PAEDEIA Conference: European Symposium Young Teachers asChange Agents, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2015, ss.9, (Özet Bildiri)
Anne Eğitim Çalışmalarına Bir Örnek Anne Üniversitesi Projesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.600, (Özet Bildiri)
Değerler Eğitiminde Alternatif Bir Model Organik Okul
Uluslararası İnsani Değerlerin Yeniden İnşası Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, ss.461-464, (Tam Metin Bildiri)
Sınıf öğretmenlerinin yazı türlerine ilişkin görüşleri
VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyum Bildirileri, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, ss.683-686, (Tam Metin Bildiri)
Birleştirilmiş sınıflarda görev yapan sınıf öğretmenlerinin ses temelli cümle yöntemine ilişkin görüş ve önerileri
VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, ss.517-521, (Tam Metin Bildiri)
Birleştirilmiş sınıflarda görev yapan sınıf öğretmenlerinin yeni ilköğretim müfredatına ilişkin görüş ve önerileri
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Nisan 2006, cilt.2, ss.415-420, (Tam Metin Bildiri)
Öğretmen adayları gözüyle sınıf öğretmenlerinin yeterlilikleri
13. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, (Özet Bildiri)
Avrupa Birliğine uyum sürecinde ilköğretim öğretim öğretmenlerinin demokrasi ve demokrasi eğitimine bakışı
Uluslararası Demokrasi Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2004, ss.386-396, (Tam Metin Bildiri)
İlköğretim okullarında fen bilgisi eğitiminde materyal kullanımı
İlköğretim okullarında fen bilgisi eğitiminde materyal kullanımı., Ankara, Türkiye, 16 Eylül - 18 Şubat 2002, (Özet Bildiri)
Kitaplar
6 Şubat 2023 Depremleri Sonrasında Hatay'daki Sınıf Öğretmenlerinin Eğitime İlişkin Deneyimleri Ve Endişeleri
İnterdisipliner Yaklaşımla Hatay’da Afet Deneyimi: 6 Şubat 2023 Depremini Tarihe Not Düşmek, EREN VEYSEL, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, ss.21-32, 2023
İlkokulda Değerler Eğitimi Aracılığıyla Deprem Bilinci Ve Hazırlığının Geliştirilmesi
İnterdisipliner Yaklaşımla Hatay’da Afet Deneyimi: 6 Şubat 2023 Depremini Tarihe Not Düşmek, EREN VEYSEL, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, ss.279-290, 2023
6 Şubat 2023 Depremleri Sonrasında Hatay'daki Sınıf Öğretmenlerinin Eğitime İlişkin Deneyimleri ve Endişeleri
İnterdisipliner Yaklaşımla HATAY’DA AFET DENEYIMI 6 Şubat 2023 Depremini Tarihe Not Düşmek, Eren, Veysel, Editör, Nobel, Ankara, ss.21-32, 2023
İlkokulda Değerler Eğitimi Aracılığıyla Deprem Bilinci ve Hazırlığının Geliştirilmesi
İnterdisipliner Yaklaşımla HATAY’DA AFET DENEYIMI 6 Şubat 2023 Depremini Tarihe Not Düşmek, Eren, Veysel, Editör, Nobel, Ankara, ss.279-289, 2023
Değerlerin Kaynağı/Kaynakları ve Temelleri
Karakter ve Değerler Eğitimi, Turan, Mehmet ve Bozkurt, Eyüp, Editör, Vizetek, Ankara, ss.81-94, 2021
Araştırmalar İçin Yeni Hamleler
How Peaple Learn, mehmet akif erdener, bayram yıldız, Editör, Nobel, Ankara, ss.248-284, 2018
Öğrenme-Öğretme İlkeleri
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Prof. Dr. Asuman Seda Saracaloğlu, Doç. Dr. Adnan Küçükoğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.99-116, 2016
Öğretim Stratejileri
Öğretim İlke ve yöntemleri, Prof. Dr. Asuman Seda SARACALOĞLU, Doç. Dr. Adnan KÜÇÜKOĞLU, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.153-168, 2016
Fen Öğretiminde Teknoloji ve Materyal Kullanımı
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Hazırlama, Prof. Dr. Mehmet GÜROL, Editör, Akış Yayıncılık, Ankara, ss.239-264, 2006
Yeni İlköğretim Programları
Öğretimde Planlama Öğretimde Değerlendirme, Prof. Dr. Mehmet GÜROL, Editör, Akış Yayıncılık, Ankara, ss.41-70, 2006