Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Sınıf Öğretmenlerinin Kalabalık Sınıflara İlişkin Görüşleri

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmenlerinin Gözünden: Sınıf Öğretmenliği Mesleğinin Durumu, Toplumdaki Yeri ve Saygınlığı

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

THE VIEWS OF EDUCATIONALISTS ON TECHNOLOGY, EDUCATION 4.0 AND ARTIFICIAL INTELLIGENCE

EducatioN 4.0 StudieS, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Eylül 2018, cilt.1, ss.39-50, (Tam Metin Bildiri)

Amatör Futbolcuların Bilgisayar – İnternet ve Playstation Oyunları Kullanımına İlişkin Görüşleri

15. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 15 - 18 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

Öğretmen Yetiştirme Çalıştayları

YÖK Öğretmen Yetiştirme Çalıştayları, Ankara, Türkiye, 06 Ekim 2017, cilt.1, ss.14-18, (Tam Metin Bildiri)

Üniversite Öğrencilerinin Eğitim ve Üniversiteye İlişkin Metaforik Algıları

I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2017), ALANYA/ANTALYA, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

Öğretmenlere Performansa Dayalı Ücret Verilmesine İlişkin Öğretmen Görüşleri

I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2017), ALANYA/ANTALYA, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Programında Yer Alan Değerler Eğitimi Kazanımlarının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf Öğretmenlerinin Eğitim Öğretim Ortamında Yaşadıkları Sorunlar

IV. International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

TÜRKİYE DE YAŞAYAN SURİYELİ MÜLTECİLERİN EĞİTİM VE SOSYAL YAŞAMDA YAŞADIKLARI SORUNLAR

I. Uluslararası Gerçek ve Umut Arasında Suriyeli Mülteciler Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

THE INVESTIGATION OF THE METAPHORIC PERCEPTIONSRELATED TO GAMES AND TOYS OF PRESCHOOL AND CLASS TEACHER CANDIDATES

THE 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE IN PHYSICAL EDUCATION,SPORTS AND PHYSICAL THERAPY, Elazığ, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Eğitim ve Bazı Temel Kavramlara İlişkin Metaforik Algıları

15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.308, (Özet Bildiri)

İlkokullarda Kaynaştırma Eğitiminde Yaşanan Sorunlar

15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.374, (Özet Bildiri)

THE OPINIONS OF TEACHER AND SCHOOL MANAGEMENT TOWARD CO TEACHING IN PRIMARY SCHOOLS

International PAEDEIA Conference: European Symposium Young Teachers asChange Agents, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2015, ss.9, (Özet Bildiri)

Anne Eğitim Çalışmalarına Bir Örnek Anne Üniversitesi Projesi

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.600, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmenliği bölüm Öğrencilerinin alan Sınavına İlişkin Görüşleri

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.524, (Özet Bildiri)

İlköğretim Sınıf Ve Branş Öğretmenlerinin Fatih Projesine İlişkin Görüşleri

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, ss.525, (Özet Bildiri)

THE PROBLEMS FACED BY PRIMARY SCHOOL TEACHERS IN EDUCATIONAL ENVIRONMENT

International Conference on Advances in Economics, Social Science and Human Behaviour Study - ESSHBS 2015, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 22 Şubat 2015, ss.97-101, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Değerler Eğitiminde Alternatif Bir Model Organik Okul

Uluslararası İnsani Değerlerin Yeniden İnşası Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, ss.461-464, (Tam Metin Bildiri)

İlkokul 1 sınıf uyum ve hazırlık dönemi öğrenci çalışmave öğretmen kılavuz kitaplarının incelenmesi

12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği EğitimiSempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Tam Metin Bildiri)

Aile Destekli İlkokuma Yazma Öğretimi(Bir Model Önerisi)

8.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf öğretmenlerinin yazı türlerine ilişkin görüşleri

VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyum Bildirileri, Çanakkale, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2008, ss.683-686, (Tam Metin Bildiri)

Birleştirilmiş sınıflarda görev yapan sınıf öğretmenlerinin ses temelli cümle yöntemine ilişkin görüş ve önerileri

VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, ss.517-521, (Tam Metin Bildiri)

Birleştirilmiş sınıflarda görev yapan sınıf öğretmenlerinin yeni ilköğretim müfredatına ilişkin görüş ve önerileri

Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Nisan 2006, cilt.2, ss.415-420, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen adayları gözüyle sınıf öğretmenlerinin yeterlilikleri

13. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, (Özet Bildiri)

Avrupa Birliğine uyum sürecinde ilköğretim öğretim öğretmenlerinin demokrasi ve demokrasi eğitimine bakışı

Uluslararası Demokrasi Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2004, ss.386-396, (Tam Metin Bildiri)

İlköğretim okullarında fen bilgisi eğitiminde materyal kullanımı

İlköğretim okullarında fen bilgisi eğitiminde materyal kullanımı., Ankara, Türkiye, 16 Eylül - 18 Şubat 2002, (Özet Bildiri)
Kitaplar

6 Şubat 2023 Depremleri Sonrasında Hatay'daki Sınıf Öğretmenlerinin Eğitime İlişkin Deneyimleri Ve Endişeleri

İnterdisipliner Yaklaşımla Hatay’da Afet Deneyimi: 6 Şubat 2023 Depremini Tarihe Not Düşmek, EREN VEYSEL, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, ss.21-32, 2023

İlkokulda Değerler Eğitimi Aracılığıyla Deprem Bilinci Ve Hazırlığının Geliştirilmesi

İnterdisipliner Yaklaşımla Hatay’da Afet Deneyimi: 6 Şubat 2023 Depremini Tarihe Not Düşmek, EREN VEYSEL, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, ss.279-290, 2023

6 Şubat 2023 Depremleri Sonrasında Hatay'daki Sınıf Öğretmenlerinin Eğitime İlişkin Deneyimleri ve Endişeleri

İnterdisipliner Yaklaşımla HATAY’DA AFET DENEYIMI 6 Şubat 2023 Depremini Tarihe Not Düşmek, Eren, Veysel, Editör, Nobel, Ankara, ss.21-32, 2023

İlkokulda Değerler Eğitimi Aracılığıyla Deprem Bilinci ve Hazırlığının Geliştirilmesi

İnterdisipliner Yaklaşımla HATAY’DA AFET DENEYIMI 6 Şubat 2023 Depremini Tarihe Not Düşmek, Eren, Veysel, Editör, Nobel, Ankara, ss.279-289, 2023

Değerlerin Kaynağı/Kaynakları ve Temelleri

Karakter ve Değerler Eğitimi, Turan, Mehmet ve Bozkurt, Eyüp, Editör, Vizetek, Ankara, ss.81-94, 2021

Araştırmalar İçin Yeni Hamleler

How Peaple Learn, mehmet akif erdener, bayram yıldız, Editör, Nobel, Ankara, ss.248-284, 2018

Öğrenme-Öğretme İlkeleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Prof. Dr. Asuman Seda Saracaloğlu, Doç. Dr. Adnan Küçükoğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.99-116, 2016

Öğretim Stratejileri

Öğretim İlke ve yöntemleri, Prof. Dr. Asuman Seda SARACALOĞLU, Doç. Dr. Adnan KÜÇÜKOĞLU, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.153-168, 2016

Fen Öğretiminde Teknoloji ve Materyal Kullanımı

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Hazırlama, Prof. Dr. Mehmet GÜROL, Editör, Akış Yayıncılık, Ankara, ss.239-264, 2006

Yeni İlköğretim Programları

Öğretimde Planlama Öğretimde Değerlendirme, Prof. Dr. Mehmet GÜROL, Editör, Akış Yayıncılık, Ankara, ss.41-70, 2006
Metrikler

Yayın

75

Atıf (Scopus)

4

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

7

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

67

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

5

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

207

Proje

9

Tez Danışmanlığı

26

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları