Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Ortaokul Sosyal Bilgiler Öğretiminde Güncel Olayların Uygulanmasına İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Deneyimleri
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.1, ss.266-302, 2020 (Hakemli Dergi)

İlkokul ve Ortaokul Öğrencilerinin Savaş ve Barış Kavramlarına Yönelik Metaforik Algıları
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.14, sa.37, ss.127-146, 2017 (Hakemli Dergi)
Examination of social studies curriculum and course books in the context of global citizenship
Universal Journal of Educational Research
, cilt.5, sa.3, ss.472-487, 2017 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Öğretmenlerinin Sahip Oldukları Eğitim Felsefelerine İlişkin Algılarının Değerlendirilmesi
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
, cilt.5, sa.9, ss.127-138, 2014 (Hakemli Dergi)
Bilgi Teknolojilerinden Yararlanma Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma: Hatay İli Örneği
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
, cilt.3, sa.6, ss.76-85, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİLERDE GÖZLEMLEDİKLERİ KAVRAM YANILGILARI VE NEDENLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
5. Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Ekim 2024, ss.95-96, (Özet Bildiri)
Yabancı Uyruklu Öğrencisi Olan Sınıf Öğretmenlerinin Yaşadıkları Eğitim Sorunları ve Farklılıklara Saygı Durumuna Yönelik Görüşleri
XIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 3 - 06 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
An Action Study On The Value Of Respect For Diversity With The Activities Prepared Within The Framework Of Multicultural Education
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.292-295, (Özet Bildiri)
The metaphorical perceptions of gifted students in relation to science, arts, aesthetic and creativity notions
V. International Congress of Gifted and Talented Children and Education, 4 - 06 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
Primary and secondary school teachers’ investigative identities and the description of their academic publishing inclinations
27th International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
The Design of the Children’s Rights Theme as a Module
V. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
Sınıf Öğretmenlerinin Değerler Eğitimi ve Farklılıklara Saygı Değerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1631-1632, (Özet Bildiri)
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerilerine Yönelik Algılarının İncelenmesi
IV. International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
Türkiye’de Eğitim Bilimleri Alanında Ölçek Geliştirme ile İlgili Yapılan Yükseköğretim Tezlerinin İçerik Analizi
1st International Limitless Education and Research Symposium, 24 - 26 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
Düşük Sosyoekonomik Bir Ortaokulda Yeni Bin Yılın Öğrencisi Olma Durumu: Hatay İli Örneği
1st International Limitless Education and Research Symposium, 24 - 26 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
Investigation Of The Opinions Of Primary School Teachers On Multicultural Education
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
Examination of Cognitie Awarness of Teacher Candidates in Terms of Various Variables
26th International Congress on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
Kitaplar
Eylem Araştırmasında Bulguları Sunma, Tartışma ve Sonuç
Eğitimde Eylem Araştırmaları, Saracaloğlu, Asuman Seda, Eranıl Anıl Kadir, Editör, Nobel, Ankara, ss.345-361, 2020