Eğitim Bilgileri
2010 - 2015
2010 - 2015Doktora
Dicle Üniversitesi, Türkiye
2008 - 2010
2008 - 2010Yüksek Lisans
Türkiye
1999 - 2003
1999 - 2003Lisans
Selçuk Üniversitesi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2015
2015Doktora
Web tabanlı uzaktan eğitimin meslek yüksekokulu öğrencilerinin internet programcılığı 2 dersindeki akademik başarılarına etkisi
Dicle Üniversitesi
2010
2010Yüksek Lisans
Hibrit öğrenme modelinin öğrencilerin fen ve teknoloji dersindeki başarılarına, tutumlarına ve motivasyonlarına etkisinin incelenmesi
Yabancı Diller
İngilizce
Akademik Unvanlar / Görevler
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorHatay Mustafa Kemal Üniversitesi, EĞİTİM FAKÜLTESİ
2009 - 2015
2009 - 2015Öğretim Görevlisi
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, KIRIKHAN MESLEK YÜKSEKOKULU
Yönetimsel Görevler
2013 - 2015
2013 - 2015Akademi Dışı Deneyim
2003 - 2009
2003 - 2009Öğretmen
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI - OSMANİYE MERKEZ CUMHURİYET İLKÖĞRETİM OKULU, Öğretmen
Verdiği Dersler
Lisans
Lisans
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Algoritma ve Programlama
Medya Okuryazarlığı
Eğitim Bilimine Giriş
Bilişim Sistemleri Donanımı
Temel Programlama
Bilişim Teknolojileri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Uygulamaları
Seçmeli-III-A-(Dijital Öğretim Materyali Tasarımı)
Seçmeli-IV-A-(Android ile Programlama)
Veri Tabanı Yönetim Sistemleri
Seçmeli X (AE): ZY'de Teknoloji Destekli Öğretim
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Bilgisayar Donanımı
Programlama Dilleri 2
Özel Eğitimde Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Seçmeli IV-A-(Android ile Programlama)
Programlama Dilleri 1
Seçmeli III-A-(Dijital Öğretim Materyali Tasarımı)
Öğretim Teknolojilerinin Temelleri
Öğretmenlik Uygulaması
Bilgisayar 1
Bilgisayar 2
Ölçme ve Değerlendirme
Eğitim Psikolojisi
Web Tasarımı
İnternet Tabanlı Programlama
Eğitimde Bilişim Teknolojileri 2
Bilgisayar Ağları ve İletişim
Seçmeli I-A-(Açık Kaynak İşletim Sistemleri)
Ön Lisans
Ön Lisans
Linux
Yazılım Kurulumu ve Yönetimi
Animasyon Teknikleri 1
İnternet Programcılığı 1
Mezuniyet Çalışması 1
Temel Bilgi Teknolojileri
Yönetilen Tezler
2024
2024Doktora
FARKLI PROGRAMLAMA ÖĞRETİMİ ORTAMLARINDA EĞİTİM ALAN ÖĞRENCİLERİN DİKKAT ve MEDİTASYON DÜZEYLERİNİN EEG SİNYALLERİYLE ÖLÇÜLMESİ
BALAMAN F. (Danışman)
S.HANBAY(Öğrenci)
2023
2023Doktora
Dijital öyküleme yoluyla değerler öğretiminin okul öncesi öğrencilerinin değer düzeyleri üzerindeki etkisi
BALAMAN F. (Danışman)
Ü.ATAMAN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Artırılmış gerçeklik ile desteklenen öğretimin, güneş sistemi ve ötesi ünitesinde öğrencilerin akademik başarılarına, öğrenmedeki kalıcılık düzeyine ve derse yönelik motivasyona etkisi
BALAMAN F. (Danışman)
M.ONUR(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Duygusal zekâ temalı etkileşimli ortamın ortaokul öğrencileri üzerindeki etkileri ve ortam hakkında öğrenci görüşleri
BALAMAN F. (Danışman)
S.KÖSE(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Robotik kodlama eğitiminin ortaöğretim öğrencilerinin programlama öz yeterlik düzeylerine ve yaratıcı düşünme becerilerine etkisi
BALAMAN F. (Danışman)
A.TİRYAKİ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Temel robotik eğitiminin ortaokul öğrencilerin 21.yy becerilerine ve bilgi işlemsel düşünme becerilerine etkisi
BALAMAN F. (Danışman)
N.BAL(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
11. sınıf fizik dersi basit makinalar konusunun 3boyutlu animasyonlar kullanılarak anlatılmasına ilişkin öğrenci ve öğretmen görüşleri
BALAMAN F. (Danışman)
B.ÇAĞLAR(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
10. sınıf bilgisayar donanımı dersine yönelik geliştirilen android tabanlı öğretim materyali hakkında öğretmen görüşleri
BALAMAN F. (Danışman)
N.BURAK(Öğrenci)
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2023
2023Perception of using e-learning platforms in the scope of the technology acceptance model (TAM): a scale development study
BALAMAN F., BAŞ M.
Interactive Learning Environments
, cilt.31, sa.8, ss.5395-5419, 2023 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024Dijital Öyküleme Yoluyla Değerler Öğretiminin Okul Öncesi Çocuklarının Değer Düzeyleri Üzerindeki Etkisi
ATAMAN Ü., BALAMAN F.
EKEV AKADEMİ DERGİSİ , sa.100, ss.305-318, 2024 (Hakemli Dergi)
2022
2022Teacher opinions on the usability of digital stories in pre-school values education
BALAMAN F., ATAMAN Ü.
Disiplinlerarasi Egitim Arastirmalari Dergisi , cilt.6, sa.3, ss.353-362, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022The Current Trend in Educational Neuroscience Research: A Descriptive and Bibliometric Study
Saygıner Ş., Balaman F., Hanbay Tiryaki S.
Journal of Computer and Education Research
, cilt.10, sa.19, ss.184-201, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
2021Yenilikçi İş Davranışı Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik-Güvenirlik Çalışması
BAŞ M., Balaman F.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.3, ss.485-510, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Açık Kaynak Kodlu Yazılımlardan Scratch, Arduino ve Python Kullanımı Hakkında Öğrenci Görüşleri
HANBAY TİRYAKİ S., Balaman F.
Journal of Computer and Education Research
, cilt.9, sa.18, ss.831-852, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Corona Virüs (Covid-19) Nedeniyle Mecburi Yürütülen Uzaktan Eğitim Hakkında Öğretmen Görüşleri
Balaman F., HANBAY TİRYAKİ S.
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.52-84, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Örgütsel Değişime Direnç Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik- Güvenirlik Çalışması
Balaman F., BAŞ M.
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.676-697, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN TEKNOLOJİ DESTEKLİ ÖĞRENME ORTAMINDA TEKNOSTRES DÜZEYLERİ ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI: GEÇERLİK - GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
BAŞ M., Balaman F., BALCI S.
EKEV AKADEMİ DERGİSİ
, cilt.0, sa.87, ss.451-470, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Üniversite öğrencilerinin teknoloji destekli öğrenme ortamında teknostres düzeyleri ölçeğinin Türkçeye uyarlanması: Geçerlik - güvenirlik çalışması
BAŞ M., BALAMAN F., BALCI S.
EKEV AKADEMİ DERGİSİ , cilt.25, sa.87, ss.451-470, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
2020Ülkemizde ilköğretim ve ortaöğretim kademelerinde kodlama dersinin okutulması konusunda bilişim teknoloji öğretmenlerinin görüşleri
TİRYAKİ S. H., BALAMAN F.
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.4, sa.5, ss.51-63, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
2019Sosyal medyanın öğretim faaliyetlerinde kullanılmasının öğrenci, öğretmen ve veliler açısından değerlendirilmesi: Edmodo örneği
DİNÇER S., BALAMAN F.
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.21, sa.2, ss.887-907, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019The effect of the EBA (Educational Informatics Network) coding module's use on secondary school students' self-efficacy beliefs on programming and student opinions on the module.
KAHRAMANOĞLU R., BALAMAN F., GÜL ŞAHUTOĞLU N.
UNIVERSAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.7, sa.6, ss.1469-1479, 2019 (Scopus)
2018
2018Pedagojik formasyon öğrencilerinin geleceğe yönelik beklentileri ile mesleki kaygı düzeylerinin incelenmesi
BALAMAN F., GELİBOLU M. F.
Current Research in Education , cilt.4, sa.2, ss.86-93, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Eğitsel video izlenirliği üzerine ortaokul öğrencilerinin görüşleri
BALAMAN F., BAL N., SAYGINER Ş.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.7, sa.2, ss.220-225, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Web tabanlı uzaktan eğitim ile geleneksel eğitimin internet programcılığı 2 dersi kapsamında karşılaştırılması
BALAMAN F.
JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES , cilt.7, sa.2, ss.1173-1200, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018A comparison of life skill levels between students of education faculty and students of pedagogical formation: The case of Mustafa Kemal University, Turkey
BALAMAN F., BOLAT Y., BAŞ M.
European Journal of Education Studies , cilt.4, sa.5, ss.75-91, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Student and teacher opinions on monitorability of educational videos
BALAMAN F., BOLAT Y.
JOURNAL OF EDUCATIONAL ISSUES , cilt.4, sa.1, ss.224-235, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
2017Dijital öykülemenin öğrencilerin proje tabanlı sanal öğrenme yeterliklerine etkileri
BALAMAN F.
Current Research in Education , cilt.3, sa.2, ss.81-94, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Yaşam becerileri ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
BOLAT Y., BALAMAN F.
JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES , cilt.6, sa.4, ss.22-39, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
2016Bir dersin harmanlanmış öğrenme yöntemiyle işlenmesinin öğrencilerin akademik güdülenmelerine etkisi
BALAMAN F.
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.9, sa.1, ss.225-241, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Meslek yüksekokulu teknik ve sosyal program 1 sınıf öğrencilerinin bilgisayar kaygı düzeyleri ile bilgisayar ve internete yönelik tutumları
BALAMAN F., HAKKARİ F.
Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi , cilt.6, sa.2, ss.228-244, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Meslek Yüksekokulu Teknik ve Sosyal Program 1 Sınıf Öğrencilerinin Bilgisayar Kaygı Düzeyleri ile Bilgisayar ve İnternete Yönelik Tutumları
BALAMAN F., HAKKARİ F.
Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi , cilt.6, sa.2, ss.228-244, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Dijital öykülemenin üniversite öğrencilerinin demokratik değer yargılarına etkisi: Mustafa Kemal Üniversitesi örneği
BALAMAN F.
Current Research in Education , cilt.2, sa.1, ss.42-52, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
2015Meslek yüksekokulu öğrencilerinin bilgisayar destekli eğitim yapmaya ilişkin tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
BALAMAN F.
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.5, sa.2, ss.190-210, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015Analyzing the Attitudes of Vocational School Students' Computer Aided Education Based on Different Variables
BALAMAN F.
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.190-210, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015Dijital öyküleme yönteminin öğrencilerin toplumsal değer yargılarına etkisi
BALAMAN F.
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.4, sa.8, ss.159-168, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015Bilişimin etik olarak kullanımının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
BALAMAN F., SÖYLEMEZ M.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik) , cilt.14, sa.54, ss.115-128, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
2014Moodle kullanılarak gerçekleştirilen web destekli eğitim hakkındaki öğrenci görüşleri
KUZU S., BALAMAN F.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.3, sa.2, ss.234-242, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
2014Eğitim fakültesi öğrencilerinin öğrenme stratejilerinin belirlenerek bölümlere göre karşılaştırılması
KUZU S., BALAMAN F., CANPOLAT M.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.3, sa.2, ss.257-264, 2014 (Hakemli Dergi)
2012
2012Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin İnternet Kullanım Amaçlarının Belirlenmesi
TÜYSÜZ C., BALAMAN F., ATALAR T.
Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.251-260, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
2012Eğitim fakültesi öğrencilerinin internet kullanım amaçlarının belirlenmesi
TÜYSÜZ C., BALAMAN F., ATALAR T.
Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.251-260, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
2012Lise öğrencilerinin internet ortamında sosyal paylaşım sitelerini kullanım amaçları ve sosyal paylaşım unsurları
BALAMAN F., KARATAŞ A.
Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi , cilt.1, sa.1, ss.497-504, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
2011Harmanlanmış öğrenme modelinin 7 sınıf öğrencilerinin fen ve teknoloji dersindeki başarılarına tutumlarına ve motivasyonlarına etkisinin incelenmesi
BALAMAN F., TÜYSÜZ C.
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD) , cilt.2, sa.4, ss.75-90, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
2023Öğretmen adaylarının öz yeterlik ve öğrenme analitiği düzeyleri arasındaki ilişki ve düzeylerin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
BALAMAN F.
7. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
2022
2022Eğitim ile ilgili alanlarda öğrenim gören lisansüstü öğrencilerinin akademik çalışmalarda kullanılan yardımcı yazılımları kullanım düzeyleri.
BALAMAN F.
13. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi (Online), İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2022, (Özet Bildiri)
2022
2022Evaluation of distance education in the COVID-19 process and the face-to-face education afterwards: A metaphor analysis study
BALAMAN F.
15th International Computer and Instructional Technologies Symposium (Online), Çanakkale, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2022, (Tam Metin Bildiri)
2021
2021Beyin dalgalarının analizinde NeuroSky MindWave aracının kullanılabilirlik özelliklerinin incelenmesi
BALAMAN F., SAYGINER Ş., Hanbay Tiryaki S.
14. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2021, ss.100-110, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019Türkçe öğretmen adaylarının dijital hikaye oluşturma deneyimleri
BALAMAN F., SAYGINER Ş.
4. Uluslararası GAP Sosyal Bilimler Kongresi, Şanlıurfa, Türkiye, 29 Kasım - 01 Aralık 2019, (Özet Bildiri)
2018
2018Sınıf öğretmenlerinin öğrenme-öğretme süreçleri ile ölçme ve değerlendirme yöntemlerine ilişkin tercihleri
BOLAT Y., BALAMAN F.
Çukurova Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Adana, Türkiye, 13 - 16 Aralık 2018, cilt.1, ss.962-968, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018Öğretmen adaylarının 4.0 endüstri çağına ilişkin farkındalıkları: Bir metaforik çalışma
BOLAT Y., BALAMAN F.
Çukurova Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Adana, Türkiye, 13 - 16 Aralık 2018, cilt.1, ss.969-975, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018Ortaokul öğrencilerinin öz yeterlik düzeyleri ve bu düzeylerin demografik değişkenler açısından incelenmesi
BALAMAN F., DÖNMEZ Ö.
10. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi, Hatay, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018Ortaokul öğrencilerinin bilişim teknolojilerinden yararlanma ile programlama öz yeterlik düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi ve düzeyler arasındaki ilişki
BALAMAN F., KÖSE S.
10. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi, Hatay, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018Ortaokul öğrencilerinin problem çözme becerilerine yönelik algıları ile araştırma sorgulamaya dönük tutumlarının incelenmesi ve aralarındaki ilişki
BALAMAN F., TİRYAKİ A.
10. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi, Hatay, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20183 boyutlu yazılım kullanımının B.Ö.T.E. öğrencilerinin matematiksel düşünme düzeylerine etkisi
BALAMAN F., ÇAĞLAR B.
10. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi, Hatay, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018Ön lisanstan lisans eğitimine geçişte uygulanan Dikey Geçiş Sınav (DGS) sorularının alana özgü uygulanmasında öğrenci ve akademisyen görüşlerinin araştırılması
İNCİ H., BALAMAN F.
UMTEB 3.Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 21 - 22 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
2018
2018Meslek lisesi ve meslek yüksekokulu ders müfredatlarının selektivite edilmesi örnek çalışma elektrik bölümleri ders müfredatları
İNCİ H., BALAMAN F.
UMTEB 3.Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 21 - 22 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
2018
2018Eğitsel video izlenirliği üzerine ortaokul öğrencilerinin görüşleri
BALAMAN F., BAL N., SAYGINER Ş.
9. International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
2018Biyoloji dersi için dijital hikâye hazırlamaya ilişkin öğrenci değerlendirmeleri
BALAMAN F.
9. International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
2018Eğitim fakültesi öğrencileri ile formasyon eğitimi öğrencilerinin yaşam becerileri düzeylerinin karşılaştırılması: Mustafa Kemal Üniversitesi örneği
BALAMAN F., BOLAT Y., BAŞ M.
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2017
2017Pedagojik formasyon öğrencilerinin geleceğe yönelik beklentileri ile mesleki kaygı düzeylerinin incelenmesi
BALAMAN F., GELİBOLU M. F.
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium ITTES 2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
2017Pedagojik formasyon öğrencilerinin teknoloji kullanım düzeyleri ile öğretmenliği tercih nedenlerinin incelenmesi
GELİBOLU M. F., BALAMAN F.
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
2017Öğretmenlere yönelik hizmetiçi eğitim çalışmaları mevcut durum, sorunlar ve öneriler
BAŞ M., BALAMAN F.
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2015
2015Dijital öyküleme yönteminin toplumsal değer yargılarına etkisinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
BALAMAN F.
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
2015
2015Bir dersin harmanlanmış öğrenme yöntemi ile işlenmesinin öğrencilerin akademik güdülenmelerine etkisi
BALAMAN F.
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
2014
2014Dijital öyküleme yönteminin öğrencilerin toplumsal değer yargılarına etkisi
BALAMAN F.
1. Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi (YEAUK), İstanbul, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2014
2014Harmanlanmış öğrenme metodu ile işlenen bir dersin öğrencilerin akademik başarılarına ve web tabanlı eğitime karşı tutumlarına etkisi
BALAMAN F., BENZER A. İ.
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (EPOK), Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2014
20145. Sınıf Türkçe ders kitabının eleştirel düşünme standartlarına göre incelenmesi
CANPOLAT M., CANPOLAT S., KUZU S., BALAMAN F., ALKAN S.
5. International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE), Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2014
2014Eğitim fakültesi öğrencilerinin öğrenme stratejilerinin belirlenerek bölümlere göre karşılaştırılması
KUZU S., BALAMAN F., CANPOLAT M.
5. International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE), Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2014
2014Dijital öyküleme tekniğinin üniversite öğrencilerinin demokratik değer yargılarına etkisi: Mustafa Kemal Üniversitesi Örneği
BALAMAN F., FİDAN N.
1. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2014
2014Moodle kullanılarak gerçekleştirilen web destekli eğitim hakkındaki öğrenci görüşleri
KUZU S., BALAMAN F.
5. International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE), Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2014
2014Öğretmen adaylarının sosyal ağlara ilişkin tutumları ile demokratik değer tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
FİDAN N., BALAMAN F.
1. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2012
2012Lise öğrencilerinin internet ortamında sosyal paylaşım sitelerini kullanım amaçları ve sosyal paylaşım unsurları
BALAMAN F., KARATAŞ A.
1. Uluslararası Bilim – Kültür Sempozyumu, Batman, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2012, (Özet Bildiri)
2012
2012Eğitim fakültesi öğrencilerinin internet kullanım amaçlarının belirlenmesi
TÜYSÜZ C., BALAMAN F., ATALAR T.
1. Uluslararası Bilim – Kültür Sempozyumu, Batman, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2012, (Özet Bildiri)
2010
2010İlköğretim 7.sınıf öğrencilerine yönelik “maddenin yapısı ve özellikleri” ünitesi ile ilgili bilgisayar tabanlı materyal geliştirilmesi
TÜYSÜZ C., BALAMAN F.
International Conference on New Horizons in Education, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2010, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2024
2024Akademik Araştırma Süreçlerinde Dijital Teknolojilerin Destekleyici Rolü: Teoriden Uygulamaya
Balaman F. (Editör), Saygıner Ş. (Editör)
Nobel Yayınevi, Ankara, 2024
2024
2024İndeksler ve akademik veri tabanları
Balaman F.
Akademik Araştırma Süreçlerinde Dijital Teknolojilerin Destekleyici Rolü: Teoriden Uygulamaya, DOÇ. DR. FATİH BALAMAN,ARŞ. GÖR. DR. ŞENOL SAYGINER, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.3-45, 2024
2022
2022Eğitim Programı Bağlamında Toplumsal Değişim ve Dijitalleşme
BALAMAN F.
Eğitim Bilimlerinde Uluslararası Araştırmalar-1, BAY Erdal, Editör, Serüvan Yayınevi, İzmir, ss.273-295, 2022
2022
2022Veri Güvenliği ve Dijital İzler
BALAMAN F.
Mahremiyetin Sonu-Dijital İletişim ve Veri Güvenliği, KARA NURAT, ÇOKLUK NİL, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.293-312, 2022
2022
2022Kapsayıcı Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu
BALAMAN F.
Kapsayıcı Eğitim, Baş, Muhammet, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.167-183, 2022
2021
2021Dijital Yaşam Becerileri
BALAMAN F.
Yaşam Becerileri Eğitimi - Kavram, Beceri, Gelişim ve Uygulama, YAVUZ BOLAT, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.289-308, 2021
Desteklenen Projeler
2024 - 2024
2024 - 2024
2237-A Mesleki Öğrenme Topluluğu Aracılığıyla Okul Yönetimi Kapasitesinin Geliştirilmesi
TÜBİTAK Projesi
Bolat Y., Tösten R., Çiftçi M., Avcıbay Vurgeç B., Özkan H., Korkmaz C., et al.
2024 - 2024
2024 - 2024
Kariyer Odaklı Yetkinlik Artırma Programı
TÜBİTAK Projesi
Baş M., Akyol M., Tiryakioğlu M., Ayvazoğlu G., Türkmen A., Bulut A., et al.
2023 - 2023
2023 - 2023
Özel Eğitim Öğretmenlerinin Dijital Yeterliliklerini Geliştirmeye Yönelik Yenilikçi Bir Eğitim Etkinliği
TÜBİTAK Projesi
AKINCI A., LAÇİN E., TİRYAKİ S. H., BÜTÜNER R., SARIGÖZ O., GELİBOLU M. F., et al.
2023 - 2023
2023 - 2023Eğitim Bilimlerinde Bilimsel Araştırma ve Veri Analiz Yöntemleri & Yazılımları: Kuramsal & Uygulamalı Çalışmalar
TÜBİTAK Projesi
YAVAŞ T., DİNÇER S., BALAMAN F., ARSLANTAŞ H. İ., UĞURLU C. T., GÖÇEN A., et al.
2021 - 2021
2021 - 2021Sınıf Öğretmenlerinin Dersi Ters Yüz Eden Yenilikçi Dijital Uygulamaları Kullanma Becerilerinin Geliştirilmesi
TÜBİTAK Projesi
BALAMAN F., SAYGINER Ş., YURD M., TİRYAKİ A., GÜZEL YÜCE S., TİRYAKİ S. H., et al.
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Ocak 2017
Ocak 2017İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Diğer Dergiler
Ocak 2017
Ocak 2017