Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Öğretmen adaylarının öz yeterlik ve öğrenme analitiği düzeyleri arasındaki ilişki ve düzeylerin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

7. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

Eğitim ile ilgili alanlarda öğrenim gören lisansüstü öğrencilerinin akademik çalışmalarda kullanılan yardımcı yazılımları kullanım düzeyleri.

13. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi (Online), İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2022, (Özet Bildiri)

Evaluation of distance education in the COVID-19 process and the face-to-face education afterwards: A metaphor analysis study

15th International Computer and Instructional Technologies Symposium (Online), Çanakkale, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2022, (Tam Metin Bildiri)

Beyin dalgalarının analizinde NeuroSky MindWave aracının kullanılabilirlik özelliklerinin incelenmesi

14. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2021, ss.100-110, (Tam Metin Bildiri)

Türkçe öğretmen adaylarının dijital hikaye oluşturma deneyimleri

4. Uluslararası GAP Sosyal Bilimler Kongresi, Şanlıurfa, Türkiye, 29 Kasım - 01 Aralık 2019, (Özet Bildiri)

Sınıf öğretmenlerinin öğrenme-öğretme süreçleri ile ölçme ve değerlendirme yöntemlerine ilişkin tercihleri

Çukurova Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Adana, Türkiye, 13 - 16 Aralık 2018, cilt.1, ss.962-968, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen adaylarının 4.0 endüstri çağına ilişkin farkındalıkları: Bir metaforik çalışma

Çukurova Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Adana, Türkiye, 13 - 16 Aralık 2018, cilt.1, ss.969-975, (Tam Metin Bildiri)

Ortaokul öğrencilerinin öz yeterlik düzeyleri ve bu düzeylerin demografik değişkenler açısından incelenmesi

10. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi, Hatay, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

3 boyutlu yazılım kullanımının B.Ö.T.E. öğrencilerinin matematiksel düşünme düzeylerine etkisi

10. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi, Hatay, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

Meslek lisesi ve meslek yüksekokulu ders müfredatlarının selektivite edilmesi örnek çalışma elektrik bölümleri ders müfredatları

UMTEB 3.Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 21 - 22 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

Eğitsel video izlenirliği üzerine ortaokul öğrencilerinin görüşleri

9. International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

Biyoloji dersi için dijital hikâye hazırlamaya ilişkin öğrenci değerlendirmeleri

9. International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

Pedagojik formasyon öğrencilerinin geleceğe yönelik beklentileri ile mesleki kaygı düzeylerinin incelenmesi

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium ITTES 2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

Pedagojik formasyon öğrencilerinin teknoloji kullanım düzeyleri ile öğretmenliği tercih nedenlerinin incelenmesi

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

Öğretmenlere yönelik hizmetiçi eğitim çalışmaları mevcut durum, sorunlar ve öneriler

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

Dijital öyküleme yönteminin toplumsal değer yargılarına etkisinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

Bir dersin harmanlanmış öğrenme yöntemi ile işlenmesinin öğrencilerin akademik güdülenmelerine etkisi

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

Dijital öyküleme yönteminin öğrencilerin toplumsal değer yargılarına etkisi

1. Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi (YEAUK), İstanbul, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

Harmanlanmış öğrenme metodu ile işlenen bir dersin öğrencilerin akademik başarılarına ve web tabanlı eğitime karşı tutumlarına etkisi

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (EPOK), Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

5. Sınıf Türkçe ders kitabının eleştirel düşünme standartlarına göre incelenmesi

5. International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE), Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

Eğitim fakültesi öğrencilerinin öğrenme stratejilerinin belirlenerek bölümlere göre karşılaştırılması

5. International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE), Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

Dijital öyküleme tekniğinin üniversite öğrencilerinin demokratik değer yargılarına etkisi: Mustafa Kemal Üniversitesi Örneği

1. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

Moodle kullanılarak gerçekleştirilen web destekli eğitim hakkındaki öğrenci görüşleri

5. International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE), Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

Öğretmen adaylarının sosyal ağlara ilişkin tutumları ile demokratik değer tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi

1. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

Lise öğrencilerinin internet ortamında sosyal paylaşım sitelerini kullanım amaçları ve sosyal paylaşım unsurları

1. Uluslararası Bilim – Kültür Sempozyumu, Batman, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2012, (Özet Bildiri)

Eğitim fakültesi öğrencilerinin internet kullanım amaçlarının belirlenmesi

1. Uluslararası Bilim – Kültür Sempozyumu, Batman, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2012, (Özet Bildiri)

İlköğretim 7.sınıf öğrencilerine yönelik “maddenin yapısı ve özellikleri” ünitesi ile ilgili bilgisayar tabanlı materyal geliştirilmesi

International Conference on New Horizons in Education, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2010, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

İndeksler ve akademik veri tabanları

Akademik Araştırma Süreçlerinde Dijital Teknolojilerin Destekleyici Rolü: Teoriden Uygulamaya, DOÇ. DR. FATİH BALAMAN,ARŞ. GÖR. DR. ŞENOL SAYGINER, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.3-45, 2024

Eğitim Programı Bağlamında Toplumsal Değişim ve Dijitalleşme

Eğitim Bilimlerinde Uluslararası Araştırmalar-1, BAY Erdal, Editör, Serüvan Yayınevi, İzmir, ss.273-295, 2022

Veri Güvenliği ve Dijital İzler

Mahremiyetin Sonu-Dijital İletişim ve Veri Güvenliği, KARA NURAT, ÇOKLUK NİL, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.293-312, 2022

Kapsayıcı Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu

Kapsayıcı Eğitim, Baş, Muhammet, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.167-183, 2022

Dijital Yaşam Becerileri

Yaşam Becerileri Eğitimi - Kavram, Beceri, Gelişim ve Uygulama, YAVUZ BOLAT, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.289-308, 2021
Metrikler

Yayın

71

Atıf (Scopus)

14

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

31

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

34

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

150

Proje

6

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları