Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Teacher opinions on the usability of digital stories in pre-school values education
Disiplinlerarasi Egitim Arastirmalari Dergisi
, vol.6, no.3, pp.353-362, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
The Current Trend in Educational Neuroscience Research: A Descriptive and Bibliometric Study
Journal of Computer and Education Research
, vol.10, no.19, pp.184-201, 2022 (Peer-Reviewed Journal)


Adaptation of Innovative Work Behavior Scale to Turkish: A Validity-Reliability Study
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.17, no.3, pp.485-510, 2021 (Peer-Reviewed Journal)


The Opinions of Teachers about Compulsory Distance Education due to Corona Virus (Covid-19)
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, vol.10, no.1, pp.52-84, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

Ülkemizde ilköğretim ve ortaöğretim kademelerinde kodlama dersinin okutulması konusunda bilişim teknoloji öğretmenlerinin görüşleri
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.4, no.5, pp.51-63, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal medyanın öğretim faaliyetlerinde kullanılmasının öğrenci, öğretmen ve veliler açısından değerlendirilmesi: Edmodo örneği
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.21, no.2, pp.887-907, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Pedagojik formasyon öğrencilerinin geleceğe yönelik beklentileri ile mesleki kaygı düzeylerinin incelenmesi
Current Research in Education
, vol.4, no.2, pp.86-93, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitsel video izlenirliği üzerine ortaokul öğrencilerinin görüşleri
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, vol.7, no.2, pp.220-225, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Web tabanlı uzaktan eğitim ile geleneksel eğitimin internet programcılığı 2 dersi kapsamında karşılaştırılması
JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES
, vol.7, no.2, pp.1173-1200, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Dijital öykülemenin öğrencilerin proje tabanlı sanal öğrenme yeterliklerine etkileri
Current Research in Education
, vol.3, no.2, pp.81-94, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Yaşam becerileri ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES
, vol.6, no.4, pp.22-39, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Meslek yüksekokulu teknik ve sosyal program 1 sınıf öğrencilerinin bilgisayar kaygı düzeyleri ile bilgisayar ve internete yönelik tutumları
Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi
, vol.6, no.2, pp.228-244, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Meslek Yüksekokulu Teknik ve Sosyal Program 1 Sınıf Öğrencilerinin Bilgisayar Kaygı Düzeyleri ile Bilgisayar ve İnternete Yönelik Tutumları
Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi
, vol.6, no.2, pp.228-244, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Bir dersin harmanlanmış öğrenme yöntemiyle işlenmesinin öğrencilerin akademik güdülenmelerine etkisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.9, no.1, pp.225-241, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Dijital öykülemenin üniversite öğrencilerinin demokratik değer yargılarına etkisi: Mustafa Kemal Üniversitesi örneği
Current Research in Education
, vol.2, no.1, pp.42-52, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Bilgisayar Destekli Eğitim Yapmaya İlişkin Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.5, no.2, pp.190-210, 2015 (Peer-Reviewed Journal)

Meslek yüksekokulu öğrencilerinin bilgisayar destekli eğitim yapmaya ilişkin tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.5, no.2, pp.190-210, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Dijital öyküleme yönteminin öğrencilerin toplumsal değer yargılarına etkisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.4, no.8, pp.159-168, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Bilişimin etik olarak kullanımının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, vol.14, no.54, pp.115-128, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Moodle kullanılarak gerçekleştirilen web destekli eğitim hakkındaki öğrenci görüşleri
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, vol.3, no.2, pp.234-242, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitim fakültesi öğrencilerinin öğrenme stratejilerinin belirlenerek bölümlere göre karşılaştırılması
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, vol.3, no.2, pp.257-264, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin İnternet Kullanım Amaçlarının Belirlenmesi
Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi
, vol.1, no.1, pp.251-260, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Lise öğrencilerinin internet ortamında sosyal paylaşım sitelerini kullanım amaçları ve sosyal paylaşım unsurları
Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi
, vol.1, no.1, pp.497-504, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitim fakültesi öğrencilerinin internet kullanım amaçlarının belirlenmesi
Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi
, vol.1, no.1, pp.251-260, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Harmanlanmış öğrenme modelinin 7 sınıf öğrencilerinin fen ve teknoloji dersindeki başarılarına tutumlarına ve motivasyonlarına etkisinin incelenmesi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, vol.2, no.4, pp.75-90, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Dijital öyküleme yönteminin öğrencilerin toplumsal değer yargılarına etkisi
1. Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi (YEAUK), İstanbul, Turkey, 30 - 31 May 2014
Harmanlanmış öğrenme metodu ile işlenen bir dersin öğrencilerin akademik başarılarına ve web tabanlı eğitime karşı tutumlarına etkisi
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (EPOK), Gaziantep, Turkey, 7 - 09 May 2014
İlköğretim 7.sınıf öğrencilerine yönelik “maddenin yapısı ve özellikleri” ünitesi ile ilgili bilgisayar tabanlı materyal geliştirilmesi
International Conference on New Horizons in Education, Famagusta, Cyprus (Kktc), 23 - 25 June 2010
Books & Book Chapters
Veri Güvenliği ve Dijital İzler
in: Mahremiyetin Sonu-Dijital İletişim ve Veri Güvenliği, KARA NURAT, ÇOKLUK NİL, Editor, Literatürk Academia, Konya, pp.293-312, 2022
Kapsayıcı Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu
in: Kapsayıcı Eğitim, Baş, Muhammet, Editor, Anı Yayıncılık, Ankara, pp.167-183, 2022
Dijital Yaşam Becerileri
in: Yaşam Becerileri Eğitimi - Kavram, Beceri, Gelişim ve Uygulama, YAVUZ BOLAT, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.289-308, 2021