Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Evaluation of distance education in the COVID-19 process and the face-to-face education afterwards: A metaphor analysis study

15th International Computer and Instructional Technologies Symposium (Online), Çanakkale, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2022

Beyin dalgalarının analizinde NeuroSky MindWave aracının kullanılabilirlik özelliklerinin incelenmesi

14. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2021, ss.100-110

Türkçe öğretmen adaylarının dijital hikaye oluşturma deneyimleri

4. Uluslararası GAP Sosyal Bilimler Kongresi, Şanlıurfa, Türkiye, 29 Kasım - 01 Aralık 2019

Sınıf öğretmenlerinin öğrenme-öğretme süreçleri ile ölçme ve değerlendirme yöntemlerine ilişkin tercihleri

Çukurova Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Adana, Türkiye, 13 - 16 Aralık 2018, cilt.1, ss.962-968

Öğretmen adaylarının 4.0 endüstri çağına ilişkin farkındalıkları: Bir metaforik çalışma

Çukurova Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Adana, Türkiye, 13 - 16 Aralık 2018, cilt.1, ss.969-975

3 boyutlu yazılım kullanımının B.Ö.T.E. öğrencilerinin matematiksel düşünme düzeylerine etkisi

10. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi, Hatay, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2018

Biyoloji dersi için dijital hikâye hazırlamaya ilişkin öğrenci değerlendirmeleri

9. International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018

Eğitsel video izlenirliği üzerine ortaokul öğrencilerinin görüşleri

9. International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018

Pedagojik formasyon öğrencilerinin teknoloji kullanım düzeyleri ile öğretmenliği tercih nedenlerinin incelenmesi

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017

Pedagojik formasyon öğrencilerinin geleceğe yönelik beklentileri ile mesleki kaygı düzeylerinin incelenmesi

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium ITTES 2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017

Öğretmenlere yönelik hizmetiçi eğitim çalışmaları mevcut durum, sorunlar ve öneriler

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2017

Dijital öyküleme yönteminin öğrencilerin toplumsal değer yargılarına etkisi

1. Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi (YEAUK), İstanbul, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2014

Eğitim fakültesi öğrencilerinin öğrenme stratejilerinin belirlenerek bölümlere göre karşılaştırılması

5. International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE), Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014

Öğretmen adaylarının sosyal ağlara ilişkin tutumları ile demokratik değer tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi

1. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014

Moodle kullanılarak gerçekleştirilen web destekli eğitim hakkındaki öğrenci görüşleri

5. International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE), Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014

5. Sınıf Türkçe ders kitabının eleştirel düşünme standartlarına göre incelenmesi

5. International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE), Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014

Eğitim fakültesi öğrencilerinin internet kullanım amaçlarının belirlenmesi

1. Uluslararası Bilim – Kültür Sempozyumu, Batman, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2012
Kitap & Kitap Bölümleri

Eğitim Programı Bağlamında Toplumsal Değişim ve Dijitalleşme

Eğitim Bilimlerinde Uluslararası Araştırmalar-1, BAY Erdal, Editör, Serüvan Yayınevi, İzmir, ss.273-295, 2022

Veri Güvenliği ve Dijital İzler

Mahremiyetin Sonu-Dijital İletişim ve Veri Güvenliği, KARA NURAT, ÇOKLUK NİL, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.293-312, 2022

Kapsayıcı Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu

Kapsayıcı Eğitim, Baş, Muhammet, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.167-183, 2022

Dijital Yaşam Becerileri

Yaşam Becerileri Eğitimi - Kavram, Beceri, Gelişim ve Uygulama, YAVUZ BOLAT, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.289-308, 2021
Metrikler

Yayın

69

Atıf (Scopus)

9

H-İndeks (Scopus)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

30

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

116

Proje

7

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları