SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
A Mixed-Meta Study on the Attitude Effect of Constructivist Approaches
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.553-592, 2024 (Hakemli Dergi)
BİREY VE TOPLUM KONULARININ AKTARIMINDA BİR MATERYAL OLARAK EĞİTİCİ ÇİZGİ ROMANLAR
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
, cilt.12, sa.4, ss.1855-1871, 2023 (Hakemli Dergi)

Harmanlanmış Öğrenmeye Yönelik Araştırmaların Karma-meta Yöntemi ile Analizi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.1311-1344, 2023 (Hakemli Dergi)

Educational comics in conveying earthquake topics
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.15, ss.325-335, 2023 (Hakemli Dergi)
2018 SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ MÜZE KULLANIMI BAKIMINDAN İNCELENMESİ
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.281-307, 2023 (Hakemli Dergi)
2018 Sosyal bilgiler dersi öğretim programının müze kullanımı bakımından incelenmesi
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KÜSBD)
, cilt.13, sa.1, ss.281-307, 2023 (Hakemli Dergi)
II. Meşrutiyet Döneminde Sosyal Bilgiler Öğretimi: Buluş Yoluyla Öğretime Bir Örnek
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.13, ss.408-419, 2022 (Hakemli Dergi)
Eğitici çizgi romanlara ilişkin sosyal bilgiler öğretmenlerinin bakış açıları
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.11, ss.90-100, 2022 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Bilişötesi Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.1, ss.1-25, 2021 (Hakemli Dergi)

Recycling assessment instrument (RAI): Validity and reliability study
APPLIED ENVIRONMENTAL EDUCATION AND COMMUNICATION AN INTERNATIONAL JOURNAL
, cilt.17, sa.4, ss.352-364, 2019 (Scopus)

Social studies prospective teachers’ views on community service practicum course
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.81-91, 2018 (Hakemli Dergi)
Prospective teachers’ perceptions about concept of middle east through word association test
Manas Journal of Social Studies
, cilt.7, sa.2, ss.45-57, 2018 (Hakemli Dergi)
İlkokul 4. sınıf sosyal bilgiler dersine yönelik tutum ölçeğinin geçerlilik ve güvenirlik çalışması
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.14, sa.37, ss.14-22, 2017 (Hakemli Dergi)
Demokratik algı üzerine eğitici çizgi romanların etkisi
JOURNAL OF GRADUATE SCHOOL OF SOCIAL SCIENCES
, cilt.21, sa.2, ss.747-756, 2017 (Hakemli Dergi)
Küresel vatandaşlık bilinci üzerinde sosyal bilgiler öğretim programında yer alan değerlerin etki boyutu
Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.11, ss.238-252, 2016 (Hakemli Dergi)
The effect of educational comics on the academic achievement and attitude towards earthquake
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.8, sa.3, ss.46-54, 2016 (Hakemli Dergi)
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının suriyeli sığınmacılar hakkındaki görüşleri Kilis 7 Aralık Üniversitesi Örneği
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.767-786, 2016 (Hakemli Dergi)
Doğal çevreye duyarlılık değerinin aktarılmasında kavram karikatürleri ile eğitici çizgi romanların etkililiğinin karşılaştırılması
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.13, sa.34, ss.259-272, 2016 (Hakemli Dergi)
Sosyal bilgiler öğretmenleri ve öğretmen adaylarının iyi bir eğitim ortamı için uygulanan yedi ilke hakkındaki görüşleri
JOURNAL OF GRADUATE SCHOOL OF SOCIAL SCIENCES
, cilt.19, sa.2, ss.245-260, 2015 (Hakemli Dergi)
Impact of instructional comics on the attitudes towards citizenship and democracy education
Journal of Computer and Education Research
, cilt.3, sa.6, ss.152-167, 2015 (Hakemli Dergi)
8th grade content evaluation of citizenship and democracy education course book
ASIA MINOR STUDIES : INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES
, cilt.3, sa.5, ss.103-113, 2015 (Hakemli Dergi)
Structural validity of turkish version of the error oriented motivation scale eoms for university students
The Online Journal of Counseling and Education
, cilt.3, sa.4, ss.1-16, 2014 (Hakemli Dergi)
Opinions of prospective teachers about cooperative learning techniques
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, sa.181, ss.231-258, 2014 (Hakemli Dergi)
Relationship between social sciences and social studies based on purpose problematic
Academic Sight
, sa.37, ss.1-19, 2013 (Hakemli Dergi)
Knowledge levels about cooperative learning model of primary and social studies teachers
International Journal Social Science Research
, cilt.2, sa.1, ss.101-113, 2013 (Hakemli Dergi)
Failure of identities of enlightenment and a new metaphysical frame in the special of turkey
Academic Sight
, sa.36, ss.1-14, 2013 (Hakemli Dergi)
Role of the stories in the mesnevi from mevlana in teaching the value of hospitability
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.6, sa.26, ss.470-481, 2013 (Hakemli Dergi)
Comparıson of level of reflection of values which social studies curriculum defines in the 6th grade social studies course Books
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.10, ss.33-43, 2013 (Hakemli Dergi)
The place of actıve cıtızenshıp educatıon in the social studies curriculum
JOURNAL OF WORLD OF TURKS
, cilt.4, sa.3, ss.147-159, 2012 (Hakemli Dergi)
Are the primary pre service teachers aware of environmental problems
World Applied Sciences Journal
, cilt.13, sa.3, ss.396-403, 2011 (Scopus)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
İlkokul dönemi suriyeli çocukların eğitici çizgi romanlara yönelik bakış açıları
II. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE KÜLTÜRDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU, 12 - 14 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)
Eğitici çizgi romanlara yönelik ebeveyn görüşleri
II. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE KÜLTÜRDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU, 12 - 14 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)
Afet eğitiminde eğitici çizgi romanların kullanılmasına yönelik öğrenci görüşleri
II. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE KÜLTÜRDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU, 12 - 14 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)
Saygı değerinin aktarılmasında eğitici çizgi romanlara yönelik öğrenci görüşleri
IV. INSAC Educational Sciences Congress, Konya, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2019, ss.93-99, (Tam Metin Bildiri)
Trafik kurallarının öğretilmesine yönelik kullanılan eğitici çizgi romanlara yönelik öğrenci görüşleri (hatay mustafa kemal üniversitesi örneği)
IV. INSAC Educational Sciences Congress, Konya, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2019, ss.86-92, (Tam Metin Bildiri)
Öğretmen adaylarının 2017 sosyal bilgiler dersi öğretim programında yer alan beceri, değer ve yeterlilik tercihleri: Kilis 7 Aralık Üniversitesi Örneği
V th International Eurasian EducationalResearch Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
Sosyal bilgiler eğitimi alanında Türkiye’xxde yapılmış olan yüksek lisans tezlerinin eğilimleri
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
Sosyal bilgiler eğitimi’xxnde yapılmış doktora tezlerinin eğilimleri
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
Ortaöğretim coğrafya dersi için akademik başarı testi geçerlik güvenirlik çalışması
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
Ortaöğretimde bilgisayar destekli coğrafya öğretimi üzerine bir çalışma
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
6. ve 7. sınıf öğrencilerinin 2017 sosyal bilgiler dersi öğretim programında yer alan beceri, değer ve yeterlilik tercihleri: Kilis Örneği
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
4. ve 5. sınıf öğrencilerinin 2017 sosyal bilgiler dersi öğretim programında yer alan beceri, değer ve yeterlilik tercihleri: Kilis Örneği
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
Eğitici çizgi romanın etkililiğine yönelik bir değerlendirme
2nd INTERNATIONAL CONGRESS OFEURASIAN SOCIAL SCIENCES, Antalya, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
Dünya vatandaşlığı eğitimi ve bir derste uygulanmasına yönelik öneriler
2nd INTERNATIONAL CONGRESS OFEURASIAN SOCIAL SCIENCES, Antalya, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
İnsan hakları, yurttaşlık ve demokrasi dersi kazanımlarının düşünme becerileri açısından incelenmesi
2nd INTERNATIONAL CONGRESS OFEURASIAN SOCIAL SCIENCES, Antalya, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
Farklılıklara saygı değerinin aktarılmasında eğitici çizgi romanlar ile eğtici çizgi filmlerin etkililiğinin karşılaştırılması
Uluslararası Mercidabık’tan Günümüze 500 Yılda Ortadoğu Sempozyumu, Kilis, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
Türkiye’xxde suriyeli sığınmacıların çocukları ile ilkokul çağındaki Türk çocuklarının demokrasi algıları arasında herhangi bir fark var mı?
III. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, ÜSKÜP, Makedonya, 6 - 09 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
Eğitici çizgi romanlar ile eğitici hikayelerin etkililiğinin karşılaştırılması
III. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, ÜSKÜP, Makedonya, 6 - 09 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
Suriyeli ilkokul dönemi öğrencilerinin ve türk ilkokul öğrencilerinin şiddet algılarının çocuk resimleri yoluyla karşılaştırılması
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının topluma hizmet uygulamaları dersine yönelik görüşleri: Artvin Çoruh Üniversitesi Örneği),
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu 6, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin kolay buldukları ve zorlandıkları üniteler
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu 6, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
A study on the development of an ılustrative scale fort he learling theories
26 th. İnternational conference on educational sciences, Trabzon, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
The place of 1926primary school programme in the progress of adaption of female students to the environment
İnternational Congresses on Education ERPA, BOSNA-HERSEK, 2 - 04 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
The effetcs of educational comics for inerasing the value of solidarity in academic success
İnternational Congresses on Education ERPA, BOSNA-HERSEK, 2 - 04 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
Öğretmen adaylarının ortadoğu algısının kelime ilişkilendirme testi aracılığıyla incelenmesi Kilis ve Niğde Örneği
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
Ortaöğretim 7 sınıf öğrencilerinin barış değer algılarının karikatür yoluyla belirlenmesi
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
Ortaöğretim öğrencilerinin çocuk hakları allgılarının karikatür yoluyla belirlenmesi
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
Coğrafi konum belirlemede google earth programının akademik başarı üzerine etkisi
2. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Gaziantep, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
Eğitici çizgi romanlara yönelik sosyal bilgiler öğretmenlerinin görüşleri
2. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 5 - 07 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
Yoksulların azalan vatandaşlığı ve demokrasi eğitimi
5. Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
1948 ilkokul programında hayat bilgisi dersinde milli bayramların önemi
5. Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
Değişen birey-devlet ilişkileri bağlamında sosyal bilgiler, vatandaşlık ve insan hakları eğitimi
VI. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, (Özet Bildiri)
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının bilgisayar destekli eğitime yönelik tutumları (Atatürk Üniversitesi Örneği),
7. Uluslararası Bilgisayar ve ÖğretimleriTeknolojileri Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
Sosyal bilgiler öğretmen adayları ve öğretmenlerinin öğrenci vefakülte/okul etkileşimi hakkında görüşleri
II Uluslar arası SosyalBilgiler Eğitimi Sempozyumu, Aksaray, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2013, (Özet Bildiri)
Cumhuriyet dönemi eğitim politikalarının ideolojik temelleri
Uluslar arası Türk KültürCoğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırmaları Sempozyumu, Sinop, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
Öğretmen adaylarının bilgisayar destekli öğretime yönelik tutumları
Eğitim Odağında ArtvinSempozyumu, Artvin, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
Öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması dersi hakkındaki görüşlerinin farklı boyutlarda değerlendirilmesi (Artvin Çoruh Üniversitesi Örneği)
Eğitim OdağındaArtvin Sempozyumu, Artvin, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
Öğretmen adaylarının bilgisayar özyeterlilikinançları
Eğitim Odağında Artvin Sempozyumu, Artvin, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
Öğrencilerin eğitimindeki başarı durumuna ilişkinveli, eğitim sendikaları ve dershaneci görüş ve önerilerinin incelenmesi
Eğitim Odağında Artvin Sempozyumu, Artvin, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
Öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması dersi kapsamında yapmış oldukları etkinlikler ile ilgili görüşleri (Niğde Üniversitesi Örneği)
11. Ulusal SınıfÖğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
Sosyal bilgiler programının belirlediği değerlerin 7. sınıf sosyal bilgiler ders kitabına yansıma boyutlarının değerlendirilmesi
Değerler EğitimiSempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
A general overview to researchson the value education in turkey
III. International Congress Educational Research, KIBRIS, 4 - 07 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)
Effects of the use of puzzles on the students’xx academic achievement in social studies course
III. International Congress Educational Research, KIBRIS, 4 - 07 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)
Eski program ve yeni program dahilinde hazırlanan 9. sınıf tarih ders kitaplarının okunabilirlik açısından karşılaştırılması
IV. Sosyal Bilimler EğitimiKongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
12. sınıf coğrafya ders kitabının okunabilirliğinin ölçülmesi ve hedef yaş kitlesine uygunluğu
IV. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
Artvin ilinde görev yapan öğretmenlerin interneti öğretim amaçlı kullanma durumları
III. Internatıonal Computer and Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
9 Sınıf coğrafya ders kitabının okunabilirliği ve hedef yaş düzeyine uygunluğu
I. Internatıonal Congress Of Educatıonal Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)
Kitaplar
Sosyal bilgilerde alana özgü becerilerin öğretimi
Sosyal bilgiler eğitimi araştırmaları el kitabı II, demircioğlu İsmail Hakkı, Kaymakçı Selahattin, Demircioğlu Ebru, Editör, pegem akademi, Ankara, ss.153-179, 2023
Teknoloji odaklı eğitici çizgi romanların sosyal bilgiler öğretiminde kullanılması
Eğitimde teknoloji destekli yeni yönelimler, Veli Batdı, Zeynel Abidin Yılmaz, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.55-68, 2022
Kuraklık
Afetler ve afet yönetimi, Topkaya, Y. ve Tokcan, H., Editör, Eğiten, Ankara, ss.283-294, 2022
Effective teaching practıces ın social studies
Social studies teaching I, Akman, Özkan; Tünkler, Vural, Editör, istes, ss.127-146, 2022
Çevre dostu örgütler ve teknolojiler
Çevre eğitimi, Tokcan, Halil; Topkaya, Yavuz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.379-398, 2021
Karakter Eğitimi ve Değerler Eğitimine Ait Bazı Temel Kavramlar
Toplum ve Kültür Bağlamında Karakter ve Değerler Eğitimi, S. TUNAY KAMER, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-13, 2021
Sosyal bilgilere özgü becerilerin öğretimi ve programdaki yeri
Sosyal bilgiler öğretiminde yeni yaklaşımlar-IV, Refik Turan-Hakan Akdağ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.228-248, 2020
Eğitici Çizgi roman’xxda senaryo teknikleri ve türleri
Sosyal bilgiler öğretiminde yeni yaklaşımlar-IV, Refik Turan-Hakan Akdağ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.74-86, 2020
Social studies teacher candıdates wonder which Turkish repuplic?
Educational and science occurred in Turkey between the years of 1980-2000, Özkan Akman-Tahir Gür, Editör, İksad Publications, Ankara, ss.153-160, 2020
Conceptual change text as an actıvıty tool in social studies
Educational and science occurred in Turkey between the years of 1980-2000, Özkan Akman-Tahir Gür, Editör, iksad Publications, Ankara, ss.194-207, 2020
Sosyal bilgiler öğretim programı (2004’xxten 2018’xxe)
Sosyal bilgilerin temelleri, Ali Sinan BİLGİLİ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.34-59, 2019
Kitap incelemeleri
Sosyal bilgiler eğitimine giriş(Kavramlar, Yaklaşımlar, Etkinlikler), Süleyman İNAN, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.283-310, 2019
Vatandaşlık ve sosyal bilgiler ilişkisi
Sosyal bilgilerin temelleri, Cihan KARA, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.103-124, 2019
Cumhuriyetten günümüze hayat bilgisi dersi öğretim programları
Hayat bilgisi öğretimi, Sabri Sidekli, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-46, 2018
Historical development of life science course between 1923-1938
Social, educational,political, economic and other developments occurrend in turkey between the years 1923-1938, Özkan Akman, Mustafa Murat Çay, Fatih Bozbayındır, Editör, ısres Publishing, ss.150-161, 2018
Dijital okuryazarlık
İlkokulda sosyal bilgiler öğretimi, Selahattin Kaymakçı, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.87-107, 2018
Görsel bir öğretim materyali: Eğitici çizgi roman
Sosyal bilgiler öğretiminde yeni yaklaşımlar III, Refik TURAN-Hakan AKDAĞ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.202-218, 2017
Eğitici çizgi romanlar ile sosyal bilgiler öğretimi
Sosyal bilgilerde sözlü ve yazılı edebiyat incelemeleri, Halil Tokcan, Editör, Pegem Akedemi, Ankara, ss.457-485, 2016