SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Kovid 19 pandemi süreciyle ilgili okul yöneticileri ve öğretmenlerin görüşleri.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.118-141, 2023 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmenlerinin mesleki serüveni: Bir anlatı çalışması
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.65, sa.10, ss.65-68, 2022 (Hakemli Dergi)
Okullarda iş sağlığı ve güvenliği: Açımlayıcı karma yöntem
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.65, sa.10, ss.65-68, 2022 (Hakemli Dergi)
Perception of safe school in turkey: opinions of parents, students and teachers.
Educational Policy Analysis and Strategic Research,
, cilt.17, sa.1, ss.266-290, 2022 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmenlerinin mesleki gelişim ihtiyaçları ve denetim uygulamalarıyla mesleki gelişim ihtiyaçlarının karşılanmasına ilişkin görüşler
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.7, ss.297-318, 2021 (Hakemli Dergi)
Difficulties in Learning English: Views of Immigrant Students in the USA
International Journal of Latest Research in Humanities and Social Science (IJLRHSS)
, cilt.4, sa.9, ss.82-85, 2021 (Hakemli Dergi)
Öğretim elemanlarının sınıf yönetim modellerine ilişkin öğrenci algısı ölçeğinin geçerlik güvenirlik çalışması.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.20, sa.79, ss.1048-1059, 2021 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin sendikal örgütlenmeye ilişkin tutumları ve sendikal örgütlenme nedenleri
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.7, ss.240-262, 2021 (Hakemli Dergi)
Eğitimde okul geliştirme aracı olarak hesap verebilirlik.
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.7, ss.114-153, 2021 (Hakemli Dergi)
Teachers' Views Regarding Loneliness in Professional Life: A Mixed Methods Study
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.1-19, 2021 (Hakemli Dergi)
ÖZEL OKULDA MUTLU BİR ÖĞRETMEN OLMAK
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.64-84, 2021 (Hakemli Dergi)
Pisa 2012 verilerine göre Türkiye, Kazakistan, Endonezya ve Almanya’daki okulların karşılaştırmalı analizi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.20, sa.77, ss.55-74, 2021 (Hakemli Dergi)
Sendikal Örgütlenme Nedenleri Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.19, sa.74, ss.750-759, 2020 (Hakemli Dergi)
İngilizce Dil Öğreniminde İçerik Temelli Öğretim Yaklaşımı: Bir Eylem Araştırması
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.406-428, 2019 (Hakemli Dergi)
Celal Teyyar UĞURLUCihat ARSLAN
inönü üniversitesi eğitim bilimleri enstitüsü dergisi
, cilt.6, sa.11, ss.1-13, 2019 (Hakemli Dergi)
An Investigation of Teachers’xx Classroom Management Skills in terms of Gender Variability: A Meta-Analysis Study
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.11, sa.1, ss.71-90, 2019 (Hakemli Dergi)
Etkili Okul Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.69-82, 2019 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin sınıf yönetim becerilerinin cinsiyet değişkeni açısından incelenmesi: Bir meta analiz çalışması.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.11, sa.1, ss.71-90, 2019 (Hakemli Dergi)
Teacher Candidates’xx Socialization Process: A Grounded Theory Study.
ASIAN JOURNAL OF EDUCATION AND TRAINING
, cilt.5, sa.1, ss.213-223, 2019 (Hakemli Dergi)
Gelişimsel Denetim Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.46, ss.131-143, 2018 (Hakemli Dergi)
Okul Liderliği Ölçeği (OLÖ) Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.21-42, 2018 (Hakemli Dergi)
Sınıfiçi Ölçme ve Değerlendirme Yöntemlerinin Kullanımı ve Denetlenmesi: Öğretmen ve Denetmen Görüşü
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.17, sa.67, ss.969-989, 2018 (Hakemli Dergi)
Bilgi Okuryazarlığı, Kolektif Öğretmen Yeterliği ve Etkili Okul: Yapısal Eşitlik Modellemesi
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.17, sa.4, ss.1988-2005, 2018 (Scopus)
Eğitimde okulların hesapverebilirliğine yönelik yönetici, öğretmen ve veli görüşleri
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.40, sa.1, ss.215-241, 2018 (Hakemli Dergi)
Üniversite Öğrencilerinin Devamsızlık Eğilimi:Lojistik Yordayıcılık
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.2, sa.26, ss.345-354, 2018 (Hakemli Dergi)
Gelişimsel denetim ölçeği geçerlik güvenirlik çalışması
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.46, ss.131-143, 2018 (Hakemli Dergi)
Müdürlerin Okul Liderliği Davranışları: Öğretimsel Destek, İlişki ve Açıklık Düzeyleri
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.12, sa.24, ss.781-808, 2017 (Hakemli Dergi)
The Factors that Influence Bureaucracy and Professionalism in Schools: A Grounded Theory Study
JOURNAL OF EDUCATION AND PRACTICE
, cilt.8, sa.8, ss.196-207, 2017 (Hakemli Dergi)
OKULLARDA ÖRGÜTSEL BAĞLILIK YARATAN BİR ÖNCÜL OLARAK İMAJ
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.34, ss.155-172, 2017 (Hakemli Dergi)
Readiness of teachers for change in schools
INTERNATIONAL JOURNAL OF LEADERSHIP IN EDUCATION THEORY & PRACTICE
, cilt.20, sa.2, ss.176-197, 2017 (Scopus)
THE VALIDITY AND RELIABILITY STUDY OF ENGLISH LANGUAGE LEARNING DIFFICULTIES SCALE
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.13, sa.3, ss.411-429, 2017 (Hakemli Dergi)
Current Research in Education
Current Research in Education
, cilt.3, sa.1, ss.1-14, 2017 (Hakemli Dergi)
Çağdaş Eğitim Denetimi Modeli Olarak Okullarda FarklılaştırılmışDenetim Uygulamalarına İlişkin BirAraştırma
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.43-57, 2017 (Hakemli Dergi)
İngilizce Dil Öğreniminde Güçlükler Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.13, sa.3, ss.411-429, 2017 (Hakemli Dergi)
Analying the administration perception of the teachers by means of logistic regreesion according to values
Journal of Education and Practice
, cilt.8, sa.7, ss.138-144, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin ve öğretmen adaylarınıneğitim inançlarına ilişkin görüşleri: Bir karma yöntem çalışması
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.9, sa.25, ss.511-533, 2017 (Hakemli Dergi)
ingilizce dil öğretiminde güçlükler ölçeği geçerlik güvenirlik çalışması
Eğitimde kuram ve uygulama
, cilt.13, sa.3, ss.411-429, 2017 (Hakemli Dergi)
Akran-arkadaş gruplarına üyelik: Anlamı, nedenleri, çatışma yaratan etkenler ve sürekliliği.
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.21, sa.3, ss.861-877, 2017 (Hakemli Dergi)
İngilizce Dil Öğreniminde Motivasyon Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, cilt.1, sa.54, ss.21-37, 2017 (Hakemli Dergi)
Kadın Okul Yöneticileri Üzerine Nitel Bir Araştırma
Current Research in Education
, cilt.3, sa.1, ss.1-14, 2017 (Hakemli Dergi)
Örgütsel vatandaşlık davranışının öncülü olarak okul yöneticilerinin kullandıkları güç kaynakları
Elektronik Sosyal Bilimler
, cilt.15, sa.56, ss.98-119, 2016 (Hakemli Dergi)
Demografik özellikler ve tutumun tükenmişlik üzerine yordayıcılık etkisi
ABANT İzzet Baysal Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.305-308, 2016 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin örgütsel güven düzeylerine ilişkin lojistik yordayıcılık
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.36, sa.2, ss.301-321, 2016 (Hakemli Dergi)
Development study for absenteesim attitude scale
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.504-511, 2016 (Hakemli Dergi)
İngilizce dil öğreniminde güçlükler
Turkish Studies- İnternational Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic,
, cilt.11, sa.3, ss.2261-2272, 2016 (Hakemli Dergi)
Etkili okul ve okul liderliğine ilişkin öğretmen görüşleri
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi
, cilt.22, sa.3, ss.401-428, 2016 (Hakemli Dergi)
Denetim tutum ölçeği geçerlik güvenirlik çalışması
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.137-159, 2016 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin sendikal örgütlenmeye ilişkin görüşleri
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.3, ss.102-123, 2016 (Hakemli Dergi)
İngilizce dil öğreniminde motivasyon
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.15, sa.57, ss.361-371, 2016 (Hakemli Dergi)
Etkili okullar için kim ne yapmalı
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.53-75, 2016 (Hakemli Dergi)
Lise son sınıf öğrencilerinin öğretmenlerinin etik davranışlarına ilişkin görüşleri
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.367-378, 2016 (Hakemli Dergi)
Eğitim fakültesi öğrencilerinin görüşlerine göreüniversitenin örgütsel imajının değerlendirilmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.3, ss.885-896, 2016 (Hakemli Dergi)
Okul liderliği davranış ve uygulamalarının okul etkililiğini sağlamadaki rolüne ilişkin öğretmen algılarının incelenmesi
Cumhuriyet Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.40, sa.1, ss.215-241, 2016 (Hakemli Dergi)
Farklılıkların yönetimi ile öğrenen okul arasındaki ilişkinin öğretmen algılarına göre incelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD),
, cilt.16, sa.2, ss.121-140, 2015 (Hakemli Dergi)
Okul Yöneticilerinin Etik Liderlik Davranışlarının Öğretmenlerin Algı ve Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Bartın Eğitim Fakültesi Dergisi,
, cilt.4, sa.2, ss.775-789, 2015 (Hakemli Dergi)
Yükseköğretimde devamsızlık olgusu ve nedenlerine ilişkin öğretim üyeleri ve üniversite öğrencilerinin görüşleri
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.10, sa.3, ss.1009-1030, 2015 (Hakemli Dergi)
Serbest kıyafet uygulaması Kim ne söyledi
KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE
, cilt.21, sa.2, ss.213-246, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretmen görüşlerine obezitenin eğitim öğretim süreçlerine yansımaları
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.14, sa.54, ss.173-191, 2015 (Hakemli Dergi)
Okul yöneticilerinin etik liderlik davranışları ile öğretmenlerin örgütsel sinizm algıları arasındaki ilişki
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.34, sa.3, ss.489-516, 2014 (Hakemli Dergi)
İnformal iletişim ölçeği geçerlik güvenirlik çalışması
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.3, ss.83-100, 2014 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin öğretmen liderliği algılarının örgütsel vatandaşlık davranışlarına etkisi
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.38, ss.36-56, 2014 (Hakemli Dergi)
Etkili sınıf yönetimi uygulamalarına ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.13, sa.4, ss.1097-1119, 2014 (Hakemli Dergi)
Okul yöneticileri ve öğretmenler arasında iletişim sürecinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
TURKISH JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.3, sa.1, ss.34-47, 2014 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin örgütsel yaratıcılık ve etik liderlik algılarının incelenmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.96-112, 2014 (Hakemli Dergi)
Üniversite öğrencilerinde devamsızlık davranışları Nedenler ve tutum düzeyleri
JOURNAL OF HIGHER EDUCATION AND SCIENCE (YUKSEKOGRETIM VE BILIM DERGISI)
, cilt.4, sa.3, ss.182-190, 2014 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin sınıf ortamında karşılaştıkları davranışlar ve bu davranışlarla baş etme stratejileri
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.9, sa.2, ss.577-602, 2014 (Hakemli Dergi)
4 4 4 eğitim sisteminin okul paydaşlarına olumlu ve olumsuz etkilerinin yönetici görüşlerine göre incelenmesi
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.115-138, 2014 (Hakemli Dergi)
Öğrenen okul ölçeği geçerlik güvenirlik çalışması
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.35-45, 2014 (Hakemli Dergi)
Sanatsal denetim ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi [Educational Administration: Theory and Practice]
, cilt.19, sa.1, ss.119-134, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin okullarına ilişkin örgütsel imaj algılarının bazı değişkenler açısından incelenmesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.32, sa.2, ss.301-322, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin öğretmen liderliği davranışlarına ilişkin görüşleri
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.93-105, 2013 (Hakemli Dergi)
Okullardaki örgütsel değişim sürecine ilişkin bir analiz
Akademik Araştırmalar Dergisi
, cilt.15, sa.59, ss.123-140, 2013 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim okulu öğretmenlerinin örgütsel bağlılık düzeylerine yöneticilerinin etik liderlik davranışlarının etkisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.266-281, 2013 (Hakemli Dergi)
İlköğretim okullarında dedikodunun işlevine ilişkin öğretmen görüşleri
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.12, sa.45, ss.2-16, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin ilköğretimin amaçlarını gerçekleştirme düzeylerine ilişkin görüşleri
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.12, sa.1, ss.132-147, 2013 (Scopus)
Denetimlerin sanatsal denetim anlayışına uygunluğuna ilişkin öğretmen görüşleri
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.12, sa.2, ss.597-614, 2013 (Scopus)
Teacher power use in the college classroom Turkish students views
International Journal of Human Sciences
, cilt.10, sa.2, ss.544-554, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin iletişim becerileri ve empatik eğilim davranışlarının çocuk sevme düzeyleri üzerine etkisi
Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.49-60, 2013 (Hakemli Dergi)
The validity and reliability study of school administrators ethical leadership scale
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.9, sa.19, ss.191-204, 2012 (Hakemli Dergi)
Anadolu öğretmen lisesi öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumları
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
, cilt.25, sa.1, ss.217-232, 2012 (Hakemli Dergi)
The facets of satisfaction among vice principals in elemantary schools
JOURNAL OF MANAGEMENT DEVELOPMENT
, cilt.31, sa.7, ss.636-647, 2012 (Scopus)
Öğretmenlerin forum sayfalarında karşılaştıkları etik sorunlar
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.11, sa.3, ss.737-75, 2012 (Hakemli Dergi)
Eğitim müfetişlerinin görev alanları açısından karşılaştıkları sorunlar
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
, cilt.13, sa.1, ss.1-21, 2012 (Hakemli Dergi)
İlköğretim okulu öğretmenlerin yönetici etik liderlik davranışlarına ilişkin algıları
SOSYAL BILIMLER DERGISI
, cilt.36, sa.2, ss.203-213, 2012 (Hakemli Dergi)
İl eğitim denetmenlerinin iletişim becerileri ile empatik eğilimlerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.3, ss.93-105, 2012 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim okullarında yıldırma Mobbing davranışlarına ilişkin öğretmen görüşleri
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.10, sa.4, ss.718-749, 2012 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmenliği öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumları
SOSYAL BILIMLER DERGISI
, cilt.35, sa.1, ss.68-74, 2011 (Hakemli Dergi)
Avrupa Birliği ülkeleri ve Türkiye de vatandaşlık eğitimi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.10, sa.37, ss.153-169, 2011 (Hakemli Dergi)
Gevşek yapılı sistemler olarak ilköğretim okullarında karar Verme liderlik çatışma
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.1-29, 2011 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmenlerinin öğrenen sınıf özelliklerine ilişkin görüşleri
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.29-43, 2011 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin eğitim müfettişlerinin etik davranışlarına ilişkin görüşleri
e-International journal of education research
, cilt.1, sa.2, ss.66-7, 2010 (Hakemli Dergi)
İlköğretim birinci sınıf öğretmenlerinin yapılandırmacı öğrenme yaklaşımı ile ilk okuma yazma öğretimine ilişkin görüşleri
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.30, ss.103-114, 2009 (Hakemli Dergi)
Lise son sınıf öğrencilerinin öğretmenlerinin etik davranışlarına ilişkin algıları
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.367-378, 2008 (Hakemli Dergi)
Gevşek yapılı sistemler olarak okulların üç kavramı Karar verme liderlik ve çatışma
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.2, sa.3, ss.15-30, 2007 (Hakemli Dergi)
Okul yönetiminde etkileme ve takas kuramı
Çağdaş Eğitim Dergisi
, cilt.31, sa.332, ss.39-44, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Öğrencilerin okul müdürünün sosyal adalet liderliği davranışlarına yönelik görüşleri: Bir durum çalışması
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, ODTÜ, Çeşme-İzmir (2-4 Mayıs)., 02 Mayıs 2019 - 04 Ocak 2020, ss.220-226
Öğrencilerin Gözüyle Okul Müdürü
VIth International EurasianEducational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019
The Difficulties of Learning English: The view of Immigrant Students in USA
Vith International Eurasian EducationalResearch Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019
The effect on their emotional labour behaviours of teachers’xx emotional quotient levels
ENIRDELM Conference 2018, 13 - 15 Eylül 2018
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN DEVAMSIZLIK EĞİLİMLERİNİN GRUPLAR ARASINDA ÖLÇME DEĞİŞMEZLİĞİNİN İNCELENMESİ
13. Uluslararası Yönetim Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018
Öğretmenlerin Örgütsel Sessizlik ve Örgütsel Güç KAynaklarına İlişkin Algıları: Fenomenolojik Analiz
13. Ulıslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, 10 - 12 Mayıs 2018
Conceptual Analysis of Educational Sustainability
Humanities and Social Sciences Conference, Valletta, Malta, 26 Ocak - 28 Şubat 2018
Level Of Teachers’ Class Management Skills: A MetaAnalysis Study
11th Humanities and Social Sciences Conference, 26 - 28 Ocak 2018
EĞİTİM YÖNETİCİLERİNİN TEKNOLOJİ LİDERLİĞİNE İLİŞKİNARAŞTIRMALAR: BİR İÇERİK ANALİZİ
Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, ss.47-48
Views of the principals on their own professional development needs
26th ENİRDELM Conference, Krakow, Polonya, 14 - 17 Eylül 2017, ss.25
Okul Yöneticilerini Motive Eden Kaynaklar
6th International Conference on Education, 29 Haziran - 01 Temmuz 2017
Örgütsel sessizliğin yordayıcısı olarak örgütsel güç kaynakları
12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.631-634
School principals opinins about level of entrepreneurship
ICSS 10 10th International Congress on Social Sciences, 23-24 September 2016, Madrid, İspanya, Madrid, İspanya, 23 - 24 Eylül 2016, ss.922-925
The Universty students motivation level on learning English
ICSS 10 10th International Congress on Social Sciences, 23-24 September 2016, Madrid, İspanya, Madrid, İspanya, 23 - 24 Eylül 2016
Pedagojik formasyon eğitimi alan öğrencilerinaldıkları derslere yönelik geliştirdikleri metaforlar
III.International Eurasian Educational Research Congress., Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1411-1412
Eğitim fakültesi öğrencilerinin görüşlerine göreüniversitenin örgütsel imajının değerlendirilmesi
III.International Eurasian Educational Research Congress., Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.574-575
Students perceptions concerning the assessment and evaluation and teaching methods used by instructors
West East Institute, prague, Çek Cumhuriyeti, 30 - 31 Mayıs 2016
The views of teachers towards perception of discipline in schools
7. World Conference on Educational Sciences, 5-8 February, Athens-Greece., Türkiye, 5 - 08 Şubat 2015, ss.120-125
Views of University academic members and students on the abseenteism
5. World Conference on Educational Sciences, 6-8 February, Roma-İtaly., 6 - 08 Şubat 2013, ss.527-531
Faculty of education students views on absence attitudes
4. World Conference on Educational Sciences, 2-5 February, Barcelona-Spain., Türkiye, 2 - 05 Şubat 2012, ss.3401-3408
Distrubuted leadership and organizational trust The case of elemantary schools
4. World Conference on Educational Sciences, 2-5 February, Barcelona-Spain., Türkiye, 2 - 05 Şubat 2012, ss.3316-3419
Distributed leadership and organizational trust: the case of elementary schools
4. World Conference on Educational Sciences, 2-5 February, Barcelona-Spain. (Procedia-Social and Behavioral Sciences, 46, 3316-3419, 2 Ocak - 05 Aralık 2012, cilt.46, ss.33163319
Öğretmenlerin forum sayfalarında karşılaştıkları etik sorunlar
International Educational Technology Conferance IETC, İstanbul, Türkiye, 25 Mayıs 2011
Öğretmenlerin ilköğretim müfettişlerinin mesleki tükenmişlik düzeyleri
TEMSEN Eğitim Denetimi Kongresi, Türkiye, 15 - 17 Haziran 2009
Ethical education in Turkish National Education Laws
WCES World Conference on Educational Sciences, Türkiye, 4 - 07 Şubat 2009, ss.1078-1082
The significance of school culture in elemantary schools in terms of organizational development
WCES World Conference on Educational Sciences, 4-7 February 2009 North Cyprus, Türkiye, 4 - 07 Şubat 2009, ss.1003-1007
Primary school teacher s expectation about inspectors guidance role and these expectations realization level
Further Education in the Balkan Countries, 23-25 October 2008, Konya-Turkey, Konya, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2008, cilt.9, ss.530-534
Kitap & Kitap Bölümleri
EĞİTİM ÖRGÜTLERİNİN DENETİM SÜRECİNDE KALİTE KÜLTÜRÜ VE LİDERLİK
KALİTE KÜLTÜRÜ TEMELİNDE ÇEVİKLEŞEN ÖRGÜTLERDE LİDERLİK, Zübeyde Yaraş, Seda Gündüzalp, Editör, Nobel, Ankara, ss.71-87, 2023
Yönetim kuramları ve e-yönetim
Okulun e-yönetimi, Celalettin Korkmaz, Editör, Nobel, Ankara, ss.21-48, 2023
Okul teorileri ve okul geliştirme modelleri
Kuramdan uygulamaya okul geliştirme çalışmaları, Murat Taşdan Rasim Tösten Muhammed Baş, Editör, Pegem, Ankara, ss.76-105, 2023
Eğitim Politikasına İlişkin Temel Kavramlar
ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ
POLİTİKALARI, Dr. Öğr. Üyesi Hilal Kahraman -Dr. Öğr. Üyesi Nevra Atış-Akyol, Editör, Nobel, Ankara, ss.1-25, 2022
Eğitim Öğretimde Standrtlar ve Etik İlkeler
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Ahmet Aypay Murat Özdemir, Editör, Nobel, Ankara, ss.219-247, 2022
Peaceful Solution of Conflicts in Schools
EmpoweringMulticulturalism andPeacebuilding in Schools, Soner Polat, Gizem Günçavdı, Editör, IGI glabal, USA, ss.198-224, 2020
Sürdürülebilir Liderlik
Liderlik kuram araştırma uygulama, Kürşad Yılmaz, Editör, Pegem, Ankara, ss.707-720, 2020
Eğitimde Küreselleşme ve Uluslararasılaşma
Eğitim Ekonomisi ve Planlaması, Mahmut Sağır, Ramazan Yirci, Editör, Pegem, Ankara, ss.325-360, 2020
Sınıf Yönetimi
Anı, Ankara, 2018
Durum (örnek olay) çalışması
Eğitim yönetiminde araştırma, kadir beycioğlu, niyazi özer, yaşar kondakçı, Editör, Pegem, Ankara, ss.329-351, 2018
The effects of teachers’ favoritism and alturism perceptions on school culture
Researches on Science and Art in 21st Century Turkey, Hasan Arapgiroğlu, Atilla Atık, Robert L. Elliott, Edward Turgeon, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.1699-1709, 2017
okul yönetiminde yeni yaklaşımlar
Okul yönetimi, Celal Teyyar UĞURLU, Editör, Anı, Ankara, ss.183-212, 2017
Toplumsal Değişme ve Eğitim
Okul Yönetimi, Celal Teyyar Uğurlu, Editör, Anı Yayıncılık, ss.217-248, 2017
Pedagojik formasyon eğitimi alan öğrencilerin eğitim politikasına ve eğitim fakültesine yönelik geliştirdikleri metaforlar
Eğitim Yönetimi Araştırmaları e book, Kadir BeycioğluNiyazi ÖzerDidem Koşarİdris Şahin, Editör, Pegem, Ankara, ss.362-372, 2016
Eğitimin Ekonomik Temelleri
Eğitim Bilimine Giriş, Celal Teyyar UĞURLU, Editör, Eğiten Kitap, ss.243-261, 2015
Etik Liderlik
Eğitim Yönetiminde Yeni Liderlik Yaklaşımları, Necdet KONAN, Editör, PegemA, Ankara, ss.43-73, 2015
Prof.Dr. Mustafa Aydın Hoca’ya yazılan mektuplarınincelenmesi: Bir durum çalışması
Prof Dr Mustafa Aydın a armağan Eğitim ve toplum yazıları, Mualla Bilgin Aksu, Hasan Şimşek, Editör, Gazi Kitapevi, Ankara, ss.331-354, 2015
Eğitimin Tarihsel Temelleri
Eğitim Bilimine Giriş, Celal Teyyar UĞURLU, Editör, Eğiten Kitap, ss.105-123, 2015
Eğitimin Felsefei Temelleri
Eğitim Bilimine Giriş, Celal Teyyar UĞURLU, Editör, Eğiten Kitap, ss.81-103, 2015
Sınıfta Zaman Yönetimi
Sınıf Yönetimi, İkram ÇINAR, Editör, Eğiten Kitap, ss.227-238, 2014
Mapping the terrain superintendency in Turkey. Structural, Institutional and Normative Features,
The Educational Superintendent between trust and regulation an international perspective, Adam E Nır, Editör, Nova Publishers, New York, ss.131-144, 2014
Sınıfın Fiziksel Düzeni
Sınıf Yönetimi, İkram ÇINAR, Editör, Eğiten Kitap, ss.47-65, 2014
Computer teachers’ attitudes toward ethical use of computers in elementary schools”
Ethical Technology Use Policy and Reactions in Educational Settings, Kadir Beycioğlu, Editör, Hershey, USA: IGI Publishing, ss.46-55, 2013
Birleştirilmiş sınıflarda öğrenme öğretme sürecinin planlaması
Teoriden pratiğe birleştirilmiş sınıf uygulamaları, T.Dilci, Editör, İdeal, ss.49-78, 2011
Eğitim ve Öğretimde Planlama Süreci
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Tuncay Dilci, Editör, İdeal, ss.257-285, 2011