Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 126
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 36

1. Öğrencilerin okul müdürünün sosyal adalet liderliği davranışlarına yönelik görüşleri: Bir durum çalışması

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, ODTÜ, Çeşme-İzmir (2-4 Mayıs)., 02 Mayıs 2019 - 04 Ocak 2020, ss.220-226, (Tam Metin Bildiri)

2. Öğretmenler Odasını Anlamak: Bir Kültür Analizi

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongres, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

3. Öğrencilerin Gözüyle Okul Müdürü

VIth International EurasianEducational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

4. The Difficulties of Learning English: The view of Immigrant Students in USA

Vith International Eurasian EducationalResearch Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

8. Level Of Teachers’ Class Management Skills: A MetaAnalysis Study

11th Humanities and Social Sciences Conference, 26 - 28 Ocak 2018, (Özet Bildiri)

9. Conceptual Analysis of Educational Sustainability

Humanities and Social Sciences Conference, Valletta, Malta, 26 Ocak - 28 Şubat 2018, (Özet Bildiri)

11. EĞİTİM YÖNETİCİLERİNİN TEKNOLOJİ LİDERLİĞİNE İLİŞKİNARAŞTIRMALAR: BİR İÇERİK ANALİZİ

Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, ss.47-48, (Özet Bildiri)

12. Views of the principals on their own professional development needs

26th ENİRDELM Conference, Krakow, Polonya, 14 - 17 Eylül 2017, ss.25, (Özet Bildiri)

13. Okul Yöneticilerini Motive Eden Kaynaklar

6th International Conference on Education, 29 Haziran - 01 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

14. Öğretmenlerin Motivasyonlarını Artıran ve Azaltan Etkenler İle İlgili Görüşleri

IVth International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 Mayıs - 14 Ocak 2017, (Özet Bildiri)

16. ADAY ÖĞRETMENLERİN YETİŞTİRİLME SÜRECİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLER

12. ULUSLAR ARASI EĞİTİM KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.17-18, (Tam Metin Bildiri)

17. Aday Öğretmenlerin Yetiştirilme Sürecine İlişkin Görüşler

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.17-18, (Özet Bildiri)

18. Örgütsel sessizliğin yordayıcısı olarak örgütsel güç kaynakları

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.631-634, (Özet Bildiri)

19. Gelişimsel Denetim Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.19-20, (Özet Bildiri)

22. School principals opinins about level of entrepreneurship

ICSS 10 10th International Congress on Social Sciences, 23-24 September 2016, Madrid, İspanya, Madrid, İspanya, 23 - 24 Eylül 2016, ss.922-925, (Özet Bildiri)

23. The Universty students motivation level on learning English

ICSS 10 10th International Congress on Social Sciences, 23-24 September 2016, Madrid, İspanya, Madrid, İspanya, 23 - 24 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

24. Pedagojik formasyon eğitimi alan öğrencilerinaldıkları derslere yönelik geliştirdikleri metaforlar

III.International Eurasian Educational Research Congress., Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1411-1412, (Özet Bildiri)

25. Eğitim fakültesi öğrencilerinin görüşlerine göreüniversitenin örgütsel imajının değerlendirilmesi

III.International Eurasian Educational Research Congress., Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.574-575, (Özet Bildiri)

27. The views of teachers towards perception of discipline in schools

7. World Conference on Educational Sciences, 5-8 February, Athens-Greece., Türkiye, 5 - 08 Şubat 2015, ss.120-125, (Tam Metin Bildiri)

28. Views of University academic members and students on the abseenteism

5. World Conference on Educational Sciences, 6-8 February, Roma-İtaly., 6 - 08 Şubat 2013, ss.527-531, (Tam Metin Bildiri)

29. Faculty of education students views on absence attitudes

4. World Conference on Educational Sciences, 2-5 February, Barcelona-Spain., Türkiye, 2 - 05 Şubat 2012, ss.3401-3408, (Tam Metin Bildiri)

30. Distrubuted leadership and organizational trust The case of elemantary schools

4. World Conference on Educational Sciences, 2-5 February, Barcelona-Spain., Türkiye, 2 - 05 Şubat 2012, ss.3316-3419, (Tam Metin Bildiri)

31. Distributed leadership and organizational trust: the case of elementary schools

4. World Conference on Educational Sciences, 2-5 February, Barcelona-Spain. (Procedia-Social and Behavioral Sciences, 46, 3316-3419, 2 Ocak - 05 Aralık 2012, cilt.46, ss.33163319, (Tam Metin Bildiri)

32. Öğretmenlerin forum sayfalarında karşılaştıkları etik sorunlar

International Educational Technology Conferance IETC, İstanbul, Türkiye, 25 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

33. Öğretmenlerin ilköğretim müfettişlerinin mesleki tükenmişlik düzeyleri

TEMSEN Eğitim Denetimi Kongresi, Türkiye, 15 - 17 Haziran 2009, (Tam Metin Bildiri)

34. Ethical education in Turkish National Education Laws

WCES World Conference on Educational Sciences, Türkiye, 4 - 07 Şubat 2009, ss.1078-1082, (Tam Metin Bildiri)

35. The significance of school culture in elemantary schools in terms of organizational development

WCES World Conference on Educational Sciences, 4-7 February 2009 North Cyprus, Türkiye, 4 - 07 Şubat 2009, ss.1003-1007, (Tam Metin Bildiri)

36. Primary school teacher s expectation about inspectors guidance role and these expectations realization level

Further Education in the Balkan Countries, 23-25 October 2008, Konya-Turkey, Konya, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2008, cilt.9, ss.530-534, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 27

2. EĞİTİM ÖRGÜTLERİNİN DENETİM SÜRECİNDE KALİTE KÜLTÜRÜ VE LİDERLİK

KALİTE KÜLTÜRÜ TEMELİNDE ÇEVİKLEŞEN ÖRGÜTLERDE LİDERLİK, Zübeyde Yaraş, Seda Gündüzalp, Editör, Nobel, Ankara, ss.71-87, 2023

3. Yönetim kuramları ve e-yönetim

Okulun e-yönetimi, Celalettin Korkmaz, Editör, Nobel, Ankara, ss.21-48, 2023

4. Okul teorileri ve okul geliştirme modelleri

Kuramdan uygulamaya okul geliştirme çalışmaları, Murat Taşdan Rasim Tösten Muhammed Baş, Editör, Pegem, Ankara, ss.76-105, 2023

5. Eğitim Politikasına İlişkin Temel Kavramlar

ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ POLİTİKALARI, Dr. Öğr. Üyesi Hilal Kahraman -Dr. Öğr. Üyesi Nevra Atış-Akyol, Editör, Nobel, Ankara, ss.1-25, 2022

6. Eğitim Öğretimde Standrtlar ve Etik İlkeler

Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Ahmet Aypay Murat Özdemir, Editör, Nobel, Ankara, ss.219-247, 2022

7. Dünya'da Eğitim Hukuku

Eğitim Hukuku ve Uygulamaları, Ahmet BOZAK, MçCevat YILDIRIM, Editör, Anı, Ankara, ss.131-157, 2021

8. Sürdürülebilir Liderlik

Liderlik kuram araştırma uygulama, Kürşad Yılmaz, Editör, Pegem, Ankara, ss.707-720, 2020

9. Eğitimde Küreselleşme ve Uluslararasılaşma

Eğitim Ekonomisi ve Planlaması, Mahmut Sağır, Ramazan Yirci, Editör, Pegem, Ankara, ss.325-360, 2020

10. Peaceful Solution of Conflicts in Schools

EmpoweringMulticulturalism andPeacebuilding in Schools, Soner Polat, Gizem Günçavdı, Editör, IGI glabal, USA, ss.198-224, 2020

12. Durum (örnek olay) çalışması

Eğitim yönetiminde araştırma, kadir beycioğlu, niyazi özer, yaşar kondakçı, Editör, Pegem, Ankara, ss.329-351, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

13. The effects of teachers’ favoritism and alturism perceptions on school culture

Researches on Science and Art in 21st Century Turkey, Hasan Arapgiroğlu, Atilla Atık, Robert L. Elliott, Edward Turgeon, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.1699-1709, 2017

14. Toplumsal Değişme ve Eğitim

Okul Yönetimi, Celal Teyyar Uğurlu, Editör, Anı Yayıncılık, ss.217-248, 2017

15. okul yönetiminde yeni yaklaşımlar

Okul yönetimi, Celal Teyyar UĞURLU, Editör, Anı, Ankara, ss.183-212, 2017

16. Pedagojik formasyon eğitimi alan öğrencilerin eğitim politikasına ve eğitim fakültesine yönelik geliştirdikleri metaforlar

Eğitim Yönetimi Araştırmaları e book, Kadir BeycioğluNiyazi ÖzerDidem Koşarİdris Şahin, Editör, Pegem, Ankara, ss.362-372, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

17. Prof.Dr. Mustafa Aydın Hoca’ya yazılan mektuplarınincelenmesi: Bir durum çalışması

Prof Dr Mustafa Aydın a armağan Eğitim ve toplum yazıları, Mualla Bilgin Aksu, Hasan Şimşek, Editör, Gazi Kitapevi, Ankara, ss.331-354, 2015

18. Eğitimin Tarihsel Temelleri

Eğitim Bilimine Giriş, Celal Teyyar UĞURLU, Editör, Eğiten Kitap, ss.105-123, 2015

19. Eğitimin Felsefei Temelleri

Eğitim Bilimine Giriş, Celal Teyyar UĞURLU, Editör, Eğiten Kitap, ss.81-103, 2015

20. Eğitimin Ekonomik Temelleri

Eğitim Bilimine Giriş, Celal Teyyar UĞURLU, Editör, Eğiten Kitap, ss.243-261, 2015

21. Etik Liderlik

Eğitim Yönetiminde Yeni Liderlik Yaklaşımları, Necdet KONAN, Editör, PegemA, Ankara, ss.43-73, 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

22. Sınıfın Fiziksel Düzeni

Sınıf Yönetimi, İkram ÇINAR, Editör, Eğiten Kitap, ss.47-65, 2014

23. Sınıfta Zaman Yönetimi

Sınıf Yönetimi, İkram ÇINAR, Editör, Eğiten Kitap, ss.227-238, 2014

24. Mapping the terrain superintendency in Turkey. Structural, Institutional and Normative Features,

The Educational Superintendent between trust and regulation an international perspective, Adam E Nır, Editör, Nova Publishers, New York, ss.131-144, 2014

25. Computer teachers’ attitudes toward ethical use of computers in elementary schools”

Ethical Technology Use Policy and Reactions in Educational Settings, Kadir Beycioğlu, Editör, Hershey, USA: IGI Publishing, ss.46-55, 2013

26. Birleştirilmiş sınıflarda öğrenme öğretme sürecinin planlaması

Teoriden pratiğe birleştirilmiş sınıf uygulamaları, T.Dilci, Editör, İdeal, ss.49-78, 2011

27. Eğitim ve Öğretimde Planlama Süreci

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Tuncay Dilci, Editör, İdeal, ss.257-285, 2011
Metrikler

Yayın

192

Yayın (Scopus)

8

Atıf (Scopus)

49

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

115

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Diğer Toplam)

311

Proje

5

Tez Danışmanlığı

19
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları