Makaleler
13
Tümü (13)
Diğer Yayınlar (13)
9. Üniversite-Sanayi İşbirliğinin Gelişiminde Proaktif Hareket Tarzı İçin Kahramanmaraş, Hatay ve Osmaniye İllerinde Faaliyet Gösteren Kobi’lerin İhtiyaç ve Beklenti Envanterleri ve Yol Haritasının Çizilmesine Yönelik Alan Araştırması
International Journal of Academic Value Studies
, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
7
Kitaplar
6
1. Toplumsal Cinsiyet Bağlamında Femvertising Kavramının Stratejik Açıdan Değerlendirilmesi: Reklam Örnekleri incelemesi
Kadın ve Tasarım-Tasarım Süreçlerine Stratejik Bakış, Prof. Dr. İsmail BAKAN;,Doç. Dr. Günsu YILMA ŞAKALAR; Prof. Dr. Burcu ERŞAHAN, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.91-112, 2024
2. AFET DÖNEMLERİNDE MARKA İLETİŞİMİ: 6 ŞUBAT KAHRAMANMARAŞ DEPREMİ SONRASI KURUMSAL REKLAM ÖRNEKLERİ
Afet ve Medya, ALANKA ÖMER, Editör, Efe Akademi Yayınları, ss.93-116, 2024
3. MAĞAZA ATMOSFERİ ve DENEYİMSEL PAZARLAMA Kuşaklar Bazında İnceleme
Eğitim Yayınevi, Konya, 2022
5. Yeşil Pazarlamada Sürdürülebilirlik
Sürdürülebilir Pazarlama, Kılınç, Kazım; Akçi, Yavuz; Yıldız, Arif; Aslan, Ramazan, Editör, Asos Yayınları, Elazığ, ss.102-132, 2022
6. Sürdürülebilirlik Bağlamında Müsilaj Krizi ve Halkla İlişkiler
Kamu Sektöründe Kriz Yönetimi Kavram, Kuram ve Uygulamalar, Prof. Dr. Veysel EREN, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.303-322, 2022
Ansiklopedide Bölümler
1