Toplumsal Cinsiyet Bağlamında Femvertising Kavramının Stratejik Açıdan Değerlendirilmesi: Reklam Örnekleri incelemesi


Ayaz E., Birin Atılgan C.

Kadın ve Tasarım-Tasarım Süreçlerine Stratejik Bakış, Prof. Dr. İsmail BAKAN;,Doç. Dr. Günsu YILMA ŞAKALAR; Prof. Dr. Burcu ERŞAHAN, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.91-112, 2024

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Mesleki Kitap
  • Basım Tarihi: 2024
  • Yayınevi: Akademisyen Kitabevi
  • Basıldığı Şehir: Ankara
  • Sayfa Sayıları: ss.91-112
  • Editörler: Prof. Dr. İsmail BAKAN;,Doç. Dr. Günsu YILMA ŞAKALAR; Prof. Dr. Burcu ERŞAHAN, Editör
  • Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Adresli: Evet