Articles Published in Other Journals
Öğretmenlerin Kovid-19 Sürecinde Algıladıkları Aşırı İletişim Yükü ve Meslekî Doyumları Arasındaki İlişki
Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi
, vol.14, no.2, pp.587-607, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Investigation The Relationship Between University Students’ Beliefs About Education in Metaverse Enviroment and Their Digital Literacy
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.10, no.2, pp.353-370, 2024 (Peer-Reviewed Journal)

İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama ve Yorumlama Becerilerinin İstasyon Tekniği ile Geliştirilmesi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
, vol.5, no.2, pp.105-121, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
The Metaphors that Teacher Candidates Use Regarding Digital Citizenship
Sinop Üniversitesi sosyal bilimler dergisi
, vol.7, no.2, pp.1344-1369, 2023 (Peer-Reviewed Journal)

Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Yeterlilikleri ve Belirleyicileri
International Journal of Educational Researchers
, vol.14, no.5, pp.47-56, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Investigation of the Teachers Curriculum Adaptation Patterns
Journal of Social Sciences and Education (JOSSE)
, vol.6, no.2, pp.297-324, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
The Contribution of Teachers’ Curriculum Literacy on Their Curriculum Fidelity
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI)
, vol.15, no.3, pp.1785-1800, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul Öğrencilerinin İngilizce Dersine Yönelik Tutumlarıyla Üst Bilişsel Farkındalıkları Arasındaki İlişki
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, vol.14, no.2, pp.392-408, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözme Becerileri ile Eleştirel Düşünme Becerileri Arasındaki İlişki
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
, vol.13, no.2, pp.1865-1884, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
DEVELOPING ENGLISH LANGUAGE SKILLS SELF EFFICACY SCALE FOR SECONDARY SCHOOL STUDENTS
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi
, vol.0, no.40, pp.1-36, 2022 (Peer-Reviewed Journal)


İLKOKUL 3.SINIF FEN BİLİMLERİ DERSİ KAZANIMLARININ HALADYNA TAKSONOMİSİNE GÖRE ANALİZİ
JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
, vol.7, no.46, pp.2291-2296, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Öğretim Programlarına Bağlılıkları
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, vol.8, no.16, pp.85-103, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN E-ÖĞRENMEYE YÖNELİK HAZIRBULUNUŞLUKLARI
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR)
, vol.7, no.60, pp.2905-2914, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜST-BİLİŞLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Route Educational and Social Science Journal
, vol.7, no.54, pp.334-343, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
ÖZEL GÜVENLİK GÖREVLİLERİNİN İŞ DOYUM DÜZEYLERİNE GÖRE ŞİDDET EĞİLİMLERİNİN İNCELENMESİ
INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL HUMANITIES SCIENCES RESEARCH (JSHSR)
, vol.7, no.53, pp.1086-1091, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN DÖNEM İÇERİSİNDE İLK KEZ UYGULANAN ARA TATİL UYGULAMASI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, vol.13, no.70, pp.745-752, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVRE ETİĞİ FARKINDALIKLARININÇEVRESEL DAVRANIŞLARINA KATKISI
Internationa lSOCIAL SCIENCESSTUDIES JOURNAL
, vol.5, no.51, pp.6849-6853, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Ön Lisans Öğrencilerinin Nomofobilerinin Bazı Değişkenlerce İncelenmesi
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, vol.12, no.67, pp.908-915, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN DERSTE TEKNOLOJİ KULLANIMINA YÖNELİK EĞİLİMLERİ VE MOBİL ÖĞRENMEYE KARŞI TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Route Educational and Social Science Journal
, vol.6, no.45, pp.960-970, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Sosyal Medyadaki Gelişmeleri Kaçırma Korkuları ve Yalnızlık Durumlarının Nomofobilerine Katkısı
Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi
, vol.14, no.54, pp.93-106, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
TÜRKİYE’DE ÖZEL GÜVENLİK ALANINDA YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ
International Journal of Social Humanities Sciences Research
, vol.6, no.39, pp.1801-1807, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
GELİR DÜZEYİNİN HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Sosyal Bilimler Dergisi / The Journal of Social Science
, vol.5, no.31, pp.417-422, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Önlisans Çocuk Gelişimi Bölümü Öğrencilerinin Çevre Sorunları ve Çözüm Önerilerine İlişkin Görüşleri
The Journal of Turk-Islam World Social Studies
, vol.19, no.19, pp.349-358, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Önlisans Öğrencilerinin Anksiyetelerinin Şiddet Eğilimlerine Katkısı
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR)
, vol.5, no.27, pp.3216-3221, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
HATAY’DA TOPLU TAŞIMA SİSTEMLERİNİN HATAY MUSTAFAKEMAL ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Sosyal Bilimler Dergisi / The Journal of Social Science
, vol.5, no.29, pp.445-452, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
ÖN LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN FoMO DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ ve BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR)
, vol.5, no.28, pp.3276-3281, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
MOTİVASYON VE ÖZ YETERLİĞİN SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALANBİLGİLERİNE TPAB KATKISI
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
, vol.2, no.1, pp.89-100, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Epistemolojik İnançlarının ve Üst Bilişlerinin Teknolojiye Yönelik Tutumlarına Katkısı
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, pp.113-126, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Önlisans Öğrencilerinin Epistemolojik İnançlarının İncelenmesi
The 28th International Conference on Educational Sciences, Ankara, Turkey, 25 - 29 April 2019, pp.323-331
2005-2018 Yılları Arasında Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programları İle İlgili Yapılan Lisansüstü Tez Çalışmalarının İncelenmesi
The 28th International Conference on Educational Sciences, Ankara, Turkey, 25 - 28 April 2019, pp.285-293
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Yaşam Boyu Öğrenmelerinin Bazı Değişkenlerce İncelenmesi
The 28th International Conference on Educational Sciences, Ankara, Turkey, 25 - 28 April 2019, pp.315-322
Sınıf Öğretmenlerinin Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi
III. International Congress on Science and Education, AFYON, Turkey, 21 - 24 March 2019, pp.998-1002
Sınıf Öğretmenlerinin Teknolojiye Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenlerce İncelenmesi
III. International Congress on Science and Education, AFYON, Turkey, 21 - 24 March 2019, pp.1003-1008
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi İşlevselliğinde Cinsiyet Farklılıkları
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bodrum, Turkey, 11 May 2016, pp.1484-1492
İlkokul Kapsamındaki Fen Eğitimi Çalışmalarının İçerik Analizi
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bodrum, Turkey, 11 May 2016, pp.756-763
Sınıf Öğretmenlerinin Üst-biliş Düzeylerine Göre Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bodrum, Turkey, 11 May 2016, pp.1427-1432
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliklerinin (TPAB) Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Bodrum, Turkey, 19 May 2016, pp.1101-1105
Suçun Ortaya Çıkmasında Önleyici Rol Okullar
Suç ve Suç Korkusu Kongresi, Edirne, Turkey, 1 - 03 October 2015
Önlisans Öğrencilerinin Siber Mağdur Olma Düzeyleri
2.Uluslararası Farklı Şiddet Boyutları ve Toplumsal Algı Kongresi, İstanbul, Turkey, 3 - 04 September 2015
Motivasyon ve Öz yeterliğin Önlisans Öğrencilerinin Problem Çözme Becerilerine Katkısı
4.Uluslararası Meslek Yüksek Okulları Sempozyumu, Yalova, Turkey, 21 - 23 May 2015
ÇOCU KGELİŞİMİ BÖLÜM ÜÖĞRENCİLERİNİN ZEKA TÜRLERİNİN ÇOKLU ZEKA KURAMI ÖLÇEĞİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Turkey, 4 - 06 September 2014
Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Bölümü Öğrencilerinin Üstbiliş Düzeylerinin İncelenmesi
l. ulusal meslek yüksekokulları sosyal ve teknik bilimler kongresi, Turkey, 22 - 23 May 2014
Özel Güvenlik ve Koruma Programı Öğrencilerinin Bakışıyla Toplum destekli Güvenlik Hizmetleri
l. ulusal meslek yüksekokulları sosyal ve teknik bilimler kongresi, Turkey, 22 - 23 May 2014
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ ANTAKYA MESLEK YÜKSEKOKULU MÜLKİYET KORUMA VE GÜVENLİK BÖLÜMÜ ÖĞRENCİ PROFİLİ
3. Ulusal Özel Güvenlik Sempozyumu, Turkey, 1 - 02 March 2013
TÜRKİYE DE ÜNİVERSİTELERDE ÖZEL GÜVENLİK EĞİTİMİ VEREN PROGRAMLARDA OKUTULAN HUKUK DERSLERİNİN MÜFREDATLARI BAKIMINDAN İNCELENMESİ
3. Ulusal Özel Güvenlik Sempozyumu, Turkey, 1 - 02 March 2013
HATAY İLİNDE ÖZEL GÜVENLİK GÖREVLİLERİNİN SOSYO EKONOMİK YAPILARI VE MESLEKİ SORUMLULUK ANLAYIŞLARI
PARLAKAY O., SAHİLLİOĞLU BAKLACI S., DAĞISTAN E., KARAKUYU A., AKKOCA V., NURTANIŞ VELİOĞLU M., et al.
3. Ulusal Özel Güvenlik Sempozyumu, Gaziantep, Turkey, 1 - 02 March 2013, pp.107-122
Mustafa Kemal Üniversitesi Antakya Meslek Yüksek Okulu Mülkiyet Koruma ve Güvenlik Bölümü Öğrenci Profili
3. Ulusal Özel Güvenlik Sempozyumu, Gaziantep, Turkey, 1 - 02 March 2013, pp.277-286
Books & Book Chapters
Öğretim Programı Geliştirme Örneği (Fen Bilgisi Öğretim Programı)
in: Eğitimde Program Geliştirme, Ocak Gürbüz, Akkaş Baysal Emine, Yurtseven Ramazan, Editor, Pegem Yayınevi, Ankara, pp.292-312, 2023
Mobil Öğretmen
in: MOBİL DÖNÜŞÜM: Medya ve Eğitim Pratikleri, Ata, Fırat, Editor, Eğitim Yayınevi, Konya, pp.167-183, 2023
Dijital Dünyada Okuryazarlık Kavramı
in: Dijital Eğitim, KÖKSAL, ONUR, Editor, Eğitim Yayınevi, Konya, pp.85-94, 2021