Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

A Case Study on Primary School Students' Attitudes Towards the Visual Arts Course and the Artistic Development Levels of Their Drawings

International Congress of Integrated Social Research and Interdisciplinary Studies (ISRIS 2024), Batumi, Gürcistan, 31 Mayıs - 01 Haziran 2024, ss.41

REFLECTIONS OF CULTURAL DIVERSITY ON EDUCATION AND ART EDUCATION

2. USKANİL International Culture Art and Communication Symposium, 15 - 17 Aralık 2023, cilt.1, ss.622-639

Tüm Zamanların Medeniyet Şehri Hatay

İnsea 2023 Universal Congress, Çanakkale, Türkiye, 4 Eylül - 09 Kasım 2023

Hatay the Perennial City of Civilizations.

The 37th InSEA World Congress: Fault Lines i, Çanakkale, Türkiye, 04 Eylül 2023, ss.73

A Review of Primary School Pupils on How They are Expressing the Concept of “Love” in their Drawings

The 37th InSEA World Congress: Fault Lines., Çanakkale, Türkiye, 4 - 08 Eylül 2023, ss.40

KÜLTÜREL ÇEŞİTLİLİK VE GÖRSEL SANATLAR EĞİTİMİ

4. ULUSLARARASI SANAT VE TASARIM EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 5 - 06 Nisan 2021

Kültürel Çeşitlilik ve Görsel Sanatlar Eğitimi

Başkent Üniversitesi 4. Uluslararası Sanat ve Tasarım Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 5 - 06 Nisan 2021

Online Ortamda Gerçekleştirilen Temel Tasarım Ders Etkinliklerinin İncelenmesi.

Başkent Üniversitesi 4. Uluslararası Sanat ve Tasarım Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 5 - 06 Nisan 2021

Disiplinlerarası Yaklaşımın Uygulandığı Görsel Sanatlar Dersinde Öğrencilerin Sevgiyi İfade Biçimleri.

II. International Art Education Research Symposium & Contemporary Art Exhibition. “New Paradigms in Arts, Arts Educaiton and Research Methods”, Ankara, Türkiye, 6 - 14 Aralık 2018, ss.41-42

Görsel sanatlar Eğitiminde Etik Değerler

USOBAK 3. Uluslararsı Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, ÜSKÜP, Makedonya, 5 - 09 Eylül 2018, ss.180-181

*GÖRSEL SANATLAR DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI VE ÖĞRETMEN YETİŞTİRME PROGRAMLARINDA " KÜLTÜREL MİRASIN YERİ"

USOS - 17.Uluslararsı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1532-1534

Matematiksel Problem Kurma Çalınmalarında Sanat Eserlerinden Yararlanma

UBAK Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Mardin, Türkiye, 9 - 13 Mayıs 2018, ss.29-30

Kültürleraraı Eğitime Dayalı Disiplinlerarası Proje Çalışmasının Sınıf Öğretmeni Adaylarının Etnikmerkezcilik Düzeylerine Etkisi.

5. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.143-144

Mathematics for All!!!

Art Desing Education in Times of Change InSEA Regional Conference Vienna 2016, Viyana, Avusturya, 22 - 24 Eylül 2016, ss.82

An Interdisciplinary Project Study of Interculturural Communication

Art Desing Education in Times of Change InSEA Regional Conference Vienna 2016, Viyana, Avusturya, 22 - 24 Eylül 2016, ss.23

The Effect of Interdısciplinary Project Study on the Intercultural Sensitivity Levels of Preservice Primary Teachers

Pedagogical Action for a European Dimension in Educator’s Induction Approaches., 21 Ekim 2015, ss.82

“THE EFFECT OF INTERDISCIPLINARY PROCET STUDY ON THE INTERCULTURAL SENSITIVITY LEVELS OF PRESERVICE PRIMARY TEACHERS"

“International PAEDEIA Conference: European Symposium Young Teachers as Change Agents”, Ankara, Türkiye, 21 Ekim 2015, ss.70

The Importance of on-Site Education in Increasing the Quality of Visual Arts Educatıon "An Application Study at Anatolian Civilizations Museum"

The Anadolu International Symposium on Arts Education: Transformations in Art Education., 14 Mayıs 2014, ss.44-45

Görsel Sanatlar Dersinde Disiplinlerarası Yaklaşımın Öğrencilerin Derse İlişkin Görüşleri ve Ürünlerine Etkisi

V. International Congress of Educational Research. Peace, Memory & Educational Research., Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.1080-1096

The Story of Water

Art-Space-Education InSEA 33rd World Congress International Association for Education through Art, InSEA, Budapest, Macaristan, 25 - 30 Haziran 2011, ss.97-103

SUYUN HİKAYESİ

15 SONBAHAR ÖĞRETMENLER SEMPOZYUMU - Öğretmenler Öğretmenleri Eğitiyor ENKA OKULLARI, İstanbul, Türkiye, 22 Ekim 2011

Comparison of the project method with the classical method in visual arts education

insea – Art Education Research and Development Congress Heidelberg | Karlsruhe Bildiri Özet Kitabı Basılmamış olup. Sözlü Sunulan Bildiriler özetleri CD şeklinde katılımcılara verilmiştir., Heldelberg, Almanya, 17 - 20 Temmuz 2007

The Importance of Project Based Learning Method in Visual Arts Education.

VI. International Congress of Educational Research., Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014, ss.47-48

The Effect of Interdıscıplınary Approach in Visual Arts Class on The Critical Thinking Abilities of the Students.

The Anadolu International Symposium on Arts Education: Transformations in Art Education, 14 Mayıs 2014, ss.42
Kitap & Kitap Bölümleri

İlkokul Öğrencilerinin Resimleri ve Sözel İfadelerinde 6 Şubat Depreminin Yansımaları

Türkiye Cumhuriyetinin 100.Yılında Eğitim Araştırmaları, Özdemir Esra, Çetin Turhan, Uzel Nurcan, Editör, Pegem Akademi, Hatay, ss.201-221, 2024

İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN RESİMLERİNDE SEVGİ KAVRAMINI TEMSİL BİÇİMLERİ: HATAY/REYHANLI ÖRNEĞİ

Türkiye Cumhuriyetinin 100. Yılında Eğitim Araştırmaları, BENLİ ÖZDEMİR, Esra, - UZEL, Nurca, ÇETİN, Turhan, Editör, PEGEM AKADEMİ, ss.225-248, 2023

İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN RESİMLERİ VE SÖZEL İFADELERİNDE 6 ŞUBAT DEPREMİNİN YANSIMALARI

Türkiye Cumhuriyetinin 100. Yılında Eğitim Araştırmaları, BENLİ ÖZDEMİR, Esra, UZEL, Nurcan, ÇETİN, Turhan, Editör, PEGEM AKADEMİ, ss.201-221, 2023

Kültürel Çeşitlilik ve Görsel Sanatlar Eğitimi: Yaşam ve Ölüm Kıstasında Ağaç Kültü

Pandemi Sürecinde Eğitim Bilimlerinde Yeni Yönelimler, Turhan ÇETİN, Ömer YURTSEVER, Ali GÖKALPL, Editör, HİPER YAYIN 851, İstanbul, ss.218-241, 2021

The Effects of "Cultural Diversity" Project on the Cultural Awaraness of Fine Arts Education Teacher Candidates.

The Pandemic Process and New Horizons in Educational Sciences, Turhan ÇETİN, Yusuf İNEL, Fitnat GÜRGİL, Editör, Strategies Researches Academy (SRA)., Lithuania, ss.1-16, 2021

Interdisciplinary Approach and Critical Thinking in Visual Arts Education

New Horizons in Educational Sciences - 2, T. Çetin, S. Şahin, A. Mulalic & N. Obralic (Eds.), Editör, LAP Lambert Academic Publishing, ss.1-26, 2018

Thematic Learning in Interdisciplinary Approach.

New Horizons in Educational Sciences - 1, T. Çetin, S. Şahin, A. Mulalic & N. Obralic (Eds.), Editör, LAP Lambert Academic Publishing, Riga, ss.206-227, 2018
Metrikler

Yayın

41

Atıf (Scopus)

4

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

18

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

47

Proje

1