Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
A Review of Classroom Teachers' Perceptions of Art and Aesthetic Field Competency with Respect to Different Variables in Their Classroom Practices
TAY Journal
, cilt.7, sa.3, ss.1046-1069, 2023 (Hakemli Dergi)
Çevrim İçi Gerçekleştirilen Temel Tasarım Dersinde Öğretmen Adaylarının Oluşturdukları Ürünlerin ve Sürece Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.3, ss.2324-2368, 2022 (Hakemli Dergi)

THE EFFECT OF INTERDISCIPLINARY EDUCATION IN A PRIMARY SCHOOL’S 5TH GRADE VISUAL ARTS CLASS ON HOW STUDENTS REPRESENT LOVE
International Journal of Eurasian Education and Culture)
, cilt.7, sa.17, ss.1242-1271, 2022 (Hakemli Dergi)
“Görsel Kültürün Gücü” Temalı Proje Çalışmasına Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.41-68, 2016 (Hakemli Dergi)
ÇOKKÜLTÜRLÜ EĞİTİME DAYALI PROJE ÇALIŞMASININ SINIFÖĞRETMENİ ADAYLARININ KÜLTÜRLERARASI DUYARLILIKDÜZEYLERİNE ETKİSİ
Ufuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.5, sa.9, ss.7-22, 2016 (Hakemli Dergi)
Görsel Sanatlar Dersine Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirilmesi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.2014, sa.2, ss.185-196, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Tüm Zamanların Medeniyet Şehri Hatay
İnsea 2023 Universal Congress, Çanakkale, Türkiye, 4 Eylül - 09 Kasım 2023, (Özet Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Deprem ve Deprem Sonrası Sürece Yönelik Duygu, Düşünce ve Görüşlerinin Sanatsal Çalışmaları ile Sözel İfadelerine Yansımalar
4. Ulusal Sanat Eğitimi Sempozyumu, 23 - 27 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
KÜLTÜREL ÇEŞİTLİLİK VE GÖRSEL SANATLAR EĞİTİMİ
4. ULUSLARARASI SANAT VE TASARIM EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 5 - 06 Nisan 2021, (Özet Bildiri)
Kültürel Çeşitlilik ve Görsel Sanatlar Eğitimi
Başkent Üniversitesi 4. Uluslararası Sanat ve Tasarım Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 5 - 06 Nisan 2021, (Özet Bildiri)
Online Ortamda Gerçekleştirilen Temel Tasarım Ders Etkinliklerinin İncelenmesi.
Başkent Üniversitesi 4. Uluslararası Sanat ve Tasarım Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 5 - 06 Nisan 2021, (Özet Bildiri)
An Interdisciplinary Project Study of Interculturural Communication
Art Desing Education in Times of Change InSEA Regional Conference Vienna 2016, Viyana, Avusturya, 22 - 24 Eylül 2016, ss.23, (Özet Bildiri)
Mathematics for All!!!
Art Desing Education in Times of Change InSEA Regional Conference Vienna 2016, Viyana, Avusturya, 22 - 24 Eylül 2016, ss.82, (Özet Bildiri)
The Effect of Interdısciplinary Project Study on the Intercultural Sensitivity Levels of Preservice Primary Teachers
Pedagogical Action for a European Dimension in Educator’s Induction Approaches., 21 Ekim 2015, ss.82, (Özet Bildiri)
“THE EFFECT OF INTERDISCIPLINARY PROCET STUDY ON THE INTERCULTURAL SENSITIVITY LEVELS OF PRESERVICE PRIMARY TEACHERS"
“International PAEDEIA Conference: European Symposium Young Teachers as Change Agents”, Ankara, Türkiye, 21 Ekim 2015, ss.70, (Özet Bildiri)
The Importance of on-Site Education in Increasing the Quality of Visual Arts Educatıon "An Application Study at Anatolian Civilizations Museum"
The Anadolu International Symposium on Arts Education: Transformations in Art Education., 14 Mayıs 2014, ss.44-45, (Özet Bildiri)
Görsel Sanatlar Dersinde Disiplinlerarası Yaklaşımın Öğrencilerin Derse İlişkin Görüşleri ve Ürünlerine Etkisi
V. International Congress of Educational Research. Peace, Memory & Educational Research., Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.1080-1096, (Tam Metin Bildiri)
The Story of Water
Art-Space-Education InSEA 33rd World Congress International Association for Education through Art, InSEA, Budapest, Macaristan, 25 - 30 Haziran 2011, ss.97-103, (Tam Metin Bildiri)
SUYUN HİKAYESİ
15 SONBAHAR ÖĞRETMENLER SEMPOZYUMU - Öğretmenler Öğretmenleri Eğitiyor ENKA OKULLARI, İstanbul, Türkiye, 22 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
Comparison of the project method with the classical method in visual arts education
insea – Art Education Research and Development Congress Heidelberg | Karlsruhe Bildiri Özet Kitabı Basılmamış olup. Sözlü Sunulan Bildiriler özetleri CD şeklinde katılımcılara verilmiştir., Heldelberg, Almanya, 17 - 20 Temmuz 2007, (Özet Bildiri)
The Importance of Project Based Learning Method in Visual Arts Education.
VI. International Congress of Educational Research., Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014, ss.47-48, (Özet Bildiri)
The Effect of Interdıscıplınary Approach in Visual Arts Class on The Critical Thinking Abilities of the Students.
The Anadolu International Symposium on Arts Education: Transformations in Art Education, 14 Mayıs 2014, ss.42, (Özet Bildiri)
Kitaplar
The Effects of "Cultural Diversity" Project on the Cultural Awaraness of Fine Arts Education Teacher Candidates.
The Pandemic Process and New Horizons in Educational Sciences, Turhan ÇETİN, Yusuf İNEL, Fitnat GÜRGİL, Editör, Strategies Researches Academy (SRA)., Lithuania, ss.1-16, 2021
Kültürel Çeşitlilik ve Görsel Sanatlar Eğitimi: Yaşam ve Ölüm Kıstasında Ağaç Kültü
Pandemi Sürecinde Eğitim Bilimlerinde Yeni Yönelimler, Turhan ÇETİN, Ömer YURTSEVER, Ali GÖKALPL, Editör, HİPER YAYIN 851, İstanbul, ss.218-241, 2021
Thematic Learning in Interdisciplinary Approach.
New Horizons in Educational Sciences - 1, T. Çetin, S. Şahin, A. Mulalic & N. Obralic (Eds.), Editör, LAP Lambert Academic Publishing, Riga, ss.206-227, 2018
Interdisciplinary Approach and Critical Thinking in Visual Arts Education
New Horizons in Educational Sciences - 2, T. Çetin, S. Şahin, A. Mulalic & N. Obralic (Eds.), Editör, LAP Lambert Academic Publishing, ss.1-26, 2018
Diğer Yayınlar
iNSEA'nın 7. Avrupa Bölgesel Kongresi İzlenim Yazısı
Diğer, ss.4, 2004