Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 14

1. How Pre-service Science Teachers’ Noticing Skills is Related to Their Conceptual Understanding in the Context of Evaluating Concept Maps?

The 16th Conference of The European Science Education Research Association, Kopenhag, Danimarka, 25 - 29 Ağustos 2025, (Özet Bildiri)

2. Examining The Predictive Role of Conceptual Understanding in Pre-Service Science Teachers' Noticing Skills Within Inquiry-Based Learning

The 16th Conference of The European Science Education Research Association, Kopenhag, Danimarka, 25 - 29 Ağustos 2025, (Özet Bildiri)

3. Eğitimde Biçimlendirici Değerlendirme Ölçekleri: Literatür Taraması

Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

4. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Fark Etme Beceri Düzeylerini Etkileyen Değişkenler

International Education Congress, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.1285-1286, (Özet Bildiri)

5. Lisansüstü Tezlerde Odaklanılan Bilimsel Süreç Becerileri

International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, (Özet Bildiri)

6. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Değerlendirme Etkinliklerinin Fark Etme Uygulaması Açısından İncelenmesi

8th International Eurasian Educational Research Congress ONLINE, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021, (Özet Bildiri)

7. Fen alanında geliştirilen çok aşamalı testler: Literatür taraması

XIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

8. Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Biçimlendirici Değerlendirme Stratejilerinin İncelenmesi

Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

9. Üç Aşamalı Tanılayıcı Test Geliştirme Süreci: İş Güç ve Enerji Konusu

XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

10. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Motivasyonel İnançlarının Kavramsal Bilgi Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi

Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.121-122, (Özet Bildiri)

11. Effects of Key Facets of Motivation and Self Regulation on Students Conceptual Understandings on Electric Current

2015 NARST Annual International Conference, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 14 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

12. Fen Bilimleri Öğrenimi Motivasyon ve Öz Düzenleme Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

14. Investigating Differences in Preservice Science Teachers Resource Management Strategies in Preparing Laboratory Report

PROCEDIA - SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES, Roma, İtalya, 6 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.4140-4144, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 4

1. Fen Okuryazarlığı ve Duyuşsal Özellikler

Fen Okuryazarlığı, Ateş Salih, Editör, Palme Yayınevi, Ankara, ss.158-177, 2023

2. Fen Okuryazarlığı ve Değerler

Fen Okuryazarlığı, Ateş Salih, Editör, Palme Yayınevi, Ankara, ss.178-193, 2023
Metrikler

Yayın

26

Yayın (Scopus)

3

Atıf (Scopus)

9

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

85

H-İndeks (Scholar)

5

Atıf (Sobiad)

21

H-İndeks (Sobiad)

2

Proje

2

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları