Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 10
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 16

1. MESLEK YÜKSEK OKULU BİRİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ KULLANIMLARI

13. Uluslararası Eğitim Araştırmaları kongresi, Hatay, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

2. An Alternative or Complementary Learning Approach: Digital Game Based Learning

3rd International Conference on Communication and Education in Knowledge Society, Timisoara, Romanya, 9 - 10 Kasım 2017, ss.81-82, (Özet Bildiri)

3. Opinions of Pre-School Teachers on Using Technology in Self-Care Skills Education

3rd International Conference on Communication and Education in Knowledge Society, Timisoara, Romanya, 9 - 10 Kasım 2017, ss.78-79, (Özet Bildiri)

4. Dijital Oyun Tabanlı Öğrenme Modeline Alternatif Bir Dijital Oyun Geliştirme Model Önerisi

Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu-UETS2017, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, ss.71, (Özet Bildiri)

5. İngilizce Dersinde Etkileşimli Beyaz Tahta Kullanımının Faklı Akademik Başarı Düzeyindeki Öğrencilerin Kelime Bilgisine Etkisi

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.216, (Özet Bildiri)

6. Uzaktan Eğitimle Ders Alan Öğrencilerin E-Öğrenme Hazır Bulunuşluğunun İncelenmesi: Mustafa Kemal Üniversitesi Örneği

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.432-433, (Özet Bildiri)

7. İnternet ve Mobil Teknolojilerin Yaygınlaşması: Fırsatlar ve Sınırlılıklar

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.218, (Özet Bildiri)

8. Perceptions of Lower Level EFL Students on Corpus-based Grammar Learning

the 3rd International Symposium on Language Education and Teaching, Roma, İtalya, 20 - 23 Nisan 2017, ss.20, (Özet Bildiri)

9. 11. Sınıf Öğrencilerinin Dijital Yerli Özellikleri ve Eğitim-Öğretim Ortamlarından Beklentileri

IVth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

10. Farklı Sunucu İşletim Sistemlerindeki Ağ Uygulamaların Öğrenci Başarısına ve Tutumuna Etkileri

8th International Computer Instructional Technologies Symposium, 18 - 20 Eylül 2014, ss.316-321, (Tam Metin Bildiri)

11. BİR İLKÖĞRETİM OKULU ÖĞRETMENLERİ BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJOİLERİ KULLANIM DURUMLARININ İNCELENMESİ

8th International Computer Instructional Technologies Symposium, 18 - 20 Eylül 2014, ss.316-321, (Tam Metin Bildiri)

12. İş Doyum Düzeylerine Göre Bilişim Teknolojileri Formatör Öğretmenlerin Tanımları Ve Çalışma Esaslarının Güncellenmesi: Hatay İli Örneği

6th International Computer & Instructional Technologies Symposium-ICITS 2012, Gaziantep, Türkiye, 04 Ekim 2012, ss.683-689, (Tam Metin Bildiri)

13. BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ FORMATÖR ÖĞRETMENLERİNİN İŞ DOYUM DÜZEYLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK İŞ DOYUM ÖLÇEĞİ GELİŞTİRİLMESİ

5th International Computer & Instructional Technologies Symposium-ICITS 2011, Elazığ, Türkiye, 22 Eylül 2011, ss.123-129, (Tam Metin Bildiri)

14. THE POTENTIAL OF TWO COGNITIVE TOOLS FOR INSTRUCTIONAL PLANNING IN IMPROVING CEIT STUDENTS’ LESSON PLANNING ATTITUDES AND SKILLS

3th INTERNATIONAL COMPUTER & INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES SYMPOSIUM, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.3, ss.1323-1328, (Tam Metin Bildiri)

15. CONTRIBUTIONS AND CHALLENGES POSED BY MICROTEACHING FOR PRESERVICE TEACHERS’ INSTRUCTIONAL PLANNING AND TEACHING SKILLS

3th INTERNATIONAL COMPUTER & INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES SYMPOSIUM, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.3, ss.1330-1336, (Tam Metin Bildiri)

16. WHAT ARE THE MAJOR CURRICULUM ISSUES?: THE USE OF MINDMAPPING AS ABRAINSTORMING EXERCISE

Concept Maps: Theory, Methodology, Technology, 14 - 17 Eylül 2004, cilt.2, ss.293-296, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 2

1. Deneysel Araştırmalar ve Öğretim Teknolojileri

Öğretim Teknolojilerinin Temelleri: Teoriler, Araştırmalar, Eğilimler, Çağıltay Kürşat, Göktaş Yüksel, Editör, Pegem Akademi Yayınları, Ankara, ss.345-364, 2016

2. Deneysel Araştırmalar ve Öğretim Teknolojileri

Öğretim Teknolojilerinin Temelleri: Teoriler Araştırmalar Eğilimler, Çağıltay Kürşat, Göktaş Yüksel, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.345-364, 2016
Metrikler

Yayın

28

Atıf (WoS)

2

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

17

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

8

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

20

Proje

1

Fikri Mülkiyet

5

Tez Danışmanlığı

9

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları