Eğitim Bilgileri
2011 - 2015
2011 - 2015Doktora
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye
2005 - 2009
2005 - 2009Yüksek Lisans
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye
1998 - 2002
1998 - 2002Lisans
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2015
2015Doktora
İlköğretim okullarında müdürlerin kullandıkları etkileme taktiklerinin öğretmenlerin örgütsel vatandaşlık davranışları ve okul farkındalığı ile ilişkisi
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
2009
2009Yüksek Lisans
İlköğretim okullarında okul gelişim yönetim ekibi çalışmalarının öğretmen ve yönetici görüşlerine göre değerlendirilmesi
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Yabancı Diller
İngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Yönetimsel Görevler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorAkademi Dışı Deneyim
2002 - 2017
2002 - 2017Öğretmen
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Öğretmen
Yönetilen Tezler
2023
2023Yüksek Lisans
Sınıf öğretmenlerinin okul iklimi algıları ile örgütsel sessizlik arasındaki ilişki
DAĞLI ÜNLÜ E. (Danışman)
S.FAİZ(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
İlkokul yöneticilerinin yönetim becerilerinin incelenmesi
DAĞLI ÜNLÜ E. (Danışman)
H.KÜBRA(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Sınıf öğretmenlerinin iletişim memnuniyetleri ile okul iklimi arasındaki ilişki
DAĞLI ÜNLÜ E. (Danışman)
A.ÖZTÜRK(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Sınıf öğretmenlerinin iş motivasyonları ile mesleki yenilikçilik düzeyleri arasındaki ilişki
DAĞLI ÜNLÜ E. (Danışman)
M.UZUNDAL(Öğrenci)
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2021
2021The Relationship Between Empowering Leadership Behaviors of School Principals and Teachers' Self-Efficacy Perceptions and Job Satisfaction Levels
Dağlı E., Kalkan F.
Egitim ve Bilim
, cilt.46, sa.208, ss.105-123, 2021 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2021
2021The Relationships between School Climate School Belonging and School Burnout in Secondary School Students
KALKAN F., DAĞLI E.
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH , cilt.8, sa.4, ss.59-79, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Relationship Between Organizational Support and Organizational Commitment: A Meta-Analysıs Study
DAĞLI E.
International Journal of Eurasian Education and Culture , cilt.6, sa.15, ss.2378-2424, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021The Effect of Gender on Student Burnout: A Meta-Analysis Study
KALKAN F., DAĞLI E.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES , cilt.13, sa.5, ss.1464-1485, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Müdür Desteği Algıları ile Kolektif Sorumluluk Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Karma Yöntem Araştırması
DAĞLI E., KALKAN F.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.22, sa.2, ss.1164-1217, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Examining the Relationship between Perceptions about SchoolPrincipal Support and the Levels of Collective Responsibility forPrimary School Teachers: Mixed-Method Research
Dağlı E., Kalkan F.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.1164-1217, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Öğretmenlerin Müdür Desteği Algıları ile Okulların Akademik İyimserlik Düzeyleri Arasındaki İlişki
Kalkan F., Dağlı E.
Yaşadıkça Eğitim Dergisi
, cilt.35, sa.2, ss.441-458, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021The Relationship between Organisational Support and Teacher Leadership Perceptions of High School Teachers
Dağlı E., Kalkan F.
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.29, sa.5, ss.987-999, 2021 (Hakemli Dergi)
2019
2019A Meta-Analysis Study on Job Satisfaction of Class and Branch Teachers
DAĞLI E.
Educational Policy Analysis and Strategic Research , cilt.14, sa.4, ss.7-30, 2019 (Hakemli Dergi)
2017
2017Mesleki ve Teknik Ortaöğretim Okulu Öğretmenlerin Algılarına Göre Okul Müdürlerinin Liderlik Stilleri ile Örgütsel Sinizm Arasındaki İlişki
GÜÇLÜ N., KALKAN F., DAĞLI E.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.37, sa.1, ss.177-192, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
2016İlköğretim Okullarında Müdürlerin Kullandıkları Etkileme Taktiklerinin Öğretmenlerin Örgütsel Vatandaşlık Davranışları ve Okul Farkındalığı İle İlişkisi
DAĞLI E., ÇALIK T.
KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE , cilt.22, sa.1, ss.29-58, 2016 (Hakemli Dergi)
2014
2014The Relationship between Teachers’ Bureaucratic Structure and Collective Efficacy Perceptions
ÖTTEKİN DEMİRBOLAT A., KALKAN F., DAĞLI E.
Journal of Teaching and Education , cilt.3, sa.3, ss.493-507, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
2014Examining the Relation Between Humor Acts of School Principals and Teachers’ Exposure Level to Mobbing and Organizational Cynicism Based on the Perceptions of Teachers
CEMALOĞLU N., KALKAN F., DAĞLI E., ÇİLEK A.
International Journal of Teaching and Education , cilt.2, sa.1, ss.2-17, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
2014Yükseköğretim Öğrencilerinin Tüketim Değerleri ile Memnuniyet Düzeyleri Arasındaki İlişki
CEMALOĞLU N., KALKAN F., DAĞLI E.
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.13, sa.2, ss.493-514, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
2013İlköğretim Okulu Müdürlerinin Destekleyici Davranışları ile Öğretmenlerin Örgütsel Vatandaşlık Davranışları Arasındaki İlişki
GÜNBAYI İ., DAĞLI E., KALKAN F.
KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE , cilt.19, sa.4, ss.575-602, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
2012İlköğretim Okullarında Kadın Yöneticilere Yönelik Öğretmen Tutumlarının Değerlendirilmesi
ÇALIK T., KOŞAR S., DAĞLI E.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.10, sa.4, ss.637-662, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2020
2020Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik Algıları ve Disiplin Anlayışları Arasındaki İlişki
DAĞLI E., TURAN F.
EYFOR XI. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Ankara, Türkiye, 17 - 21 Kasım 2020, ss.399, (Özet Bildiri)
2020
2020Akran Zorbalığına dair Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
DAĞLI E., AKPINAR A.
EYFOR XI. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Ankara, Türkiye, 17 - 21 Kasım 2020, (Özet Bildiri)
2020
2020İlkokul Öğrencilerinin Akran Zorbalığı Duyguları ile Okul İklimi Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
DAĞLI E., UZUNDAL M.
The Thirteenth International Congress of Educational Research, Hatay, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2020, ss.226-238, (Tam Metin Bildiri)
2020
2020İlkokul Öğretmenlerinin Örgütsel Destek ile Öz Yeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
DAĞLI E.
Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
2019
2019Okul Müdürlerinin Destekleyici Davranışları ve Öğretmenlerin Kolektif Sorumluluk Algıları Arasındaki İlişki
KALKAN F., DAĞLI E.
4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Yalova, Türkiye, 14 - 17 Şubat 2019, (Özet Bildiri)
2018
2018Göçmen Çocukların Sosyalleşme Süreci ile İlgili Okul Yöneticilerinin Görüşlerinin İncelenmesi
DAĞLI E., ÇALIK T.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
2017
2017Okulda Öğrencileri Anlamanın Bir Yolu: “Keşke” nin Kullanımı Üzerine Nitel Bir Çalışma
KALKAN F., TÜRK N., DAĞLI E.
EYFOR 8 Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2016
2016İlköğretim Okullarında Okul Farkındalık Düzeyinin Öğretmen Görüşüne göre İncelenmesi
DAĞLI E., ÇALIK T.
25.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
2015
2015İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Okul Yöneticilerinin Mizah Davranışlarına İlişkin Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
ÇALIK T., KALKAN F., DAĞLI E.
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 16 - 18 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
2014
2014The Relationship Between Bureaucratic Structures of Secondary Schools and Collective Efficacy of Teachers
DEMİRBOLAT A., KALKAN F., DAĞLI E.
International Conference for Academic Disciplines, Venedik, İtalya, 30 Haziran - 03 Temmuz 2014, (Özet Bildiri)
2014
2014Ortaokul Müdürlerinin Destekleyici Davranışlarına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
ÇALIK T., DAĞLI E., KALKAN F.
VI.Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2014, (Özet Bildiri)
2014
2014Ortaokul Müdürlerinin Mesleki Öğrenme Topluluğu Yaratmada Rollerine İlişkinin Görüşleri
ÇALIK T., DAĞLI E., KALKAN F.
9. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, 8 - 10 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2014
2014Eğitim Fakültelerinin Yeniden Yapılandırılmasının Değerlendirilmesi
KALKAN F., DAĞLI E., ÇİLEK A., YAVUZ İ., SOYSAL M.
Cumhuriyetin Kuruluşundan Günümüze Eğitimde Kademeler Arası Geçiş ve Yeni Modeller Uluslararası Kongresi, Antalya, Türkiye, 16 - 18 Ocak 2014, ss.837-849, (Tam Metin Bildiri)
2013
2013İnsan Kaynakları Yönetiminde Bilgi Sistemleri ve E-Uygulamalar
KALKAN F., DAĞLI E., ÇİLEK A., YAVUZ İ.
8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, 7 - 09 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
2013
2013İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Algıladıkları Örgütsel Destek ile Örgütsel Güven Arasındaki İlişki
ÇALIK T., KALKAN F., DAĞLI E.
8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
2013
2013Mesleki ve Teknik Ortaöğretim Okulu Öğretmenlerinin Algılarına göre Okul Müdürlerinin Liderlik Stilleri ile Örgütsel Sinizm Arasındaki İlişki
GÜÇLÜ N., KALKAN F., DAĞLI E.
8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2013, (Özet Bildiri)
2013
2013Öğretmen Algılarına göre Okul Yöneticilerinin Mizah Davranışları ile Öğretmenlerin Yıldırma (Mobbing) Yaşama Düzeyleri ve Örgütsel Sinizmleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
CEMALOĞLU N., KALKAN F., DAĞLI E., ÇİLEK A.
EYFOR IV. Eğitim Yönetimi Forumu, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, (Özet Bildiri)
2013
2013Mesleki ve Teknik Ortaöğretim Kurumlarında Sürdürülebilir Kalkınmaya Yönelik Öğrenci Tutumlarının Değerlendirilmesi
ÇALIK T., DAĞLI E., KALKAN F., ÇİLEK A.
EYFOR IV. Eğitim Yönetimi Forumu, 3 - 05 Ekim 2013, (Özet Bildiri)
2013
2013Değerler Eğitiminin Değerlendirmesi: Öğrencilerin Gözünden Değerler Eğitimi
ŞEREN M., KALKAN F., DAĞLI E., YAVUZ İ.
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.29, (Özet Bildiri)
2013
2013Serbest Kıyafet Uygulamasına Dair Ortaokul Öğrencilerinin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
DAĞLI E., KALKAN F., ŞENER N., DURSUN B., BOZKURT BALCI S.
EYFOR IV. Eğitim Yönetimi Forumu, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, ss.37, (Özet Bildiri)
2013
2013Relationship Between Perpections of Primary School Teachers’ Workplace Bullying and Organizational Cynicism
CEMALOĞLU N., DAĞLI E., KALKAN F., ÇİLEK A., YAVUZ İ.
7th International Interdisciplinary Conference, PRAG, Çek Cumhuriyeti, 1 - 04 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
2013
2013Ortaokul Öğrencilerinin Denetim Olgusuna İlişkin Görüşleri
ÇALIK T., DAĞLI E., KALKAN F.
V. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
2013
2013Türkiye'de Kaynaştırma Eğitimi Sorunlarının Çözümüne İlişkin Politika ve Uygulama Önerileri
ŞEREN M., KALKAN F., DAĞLI E.
XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
2014
2014İlköğretim Kademesindeki Öğrenci Velilerinin İlköğretimden Beklentilerinin Değerlendirilmesi
DAĞLI E., KALKAN F., SOYSAL M.
EYFOR V. Eğitim Yönetimi Forumu, Konya, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2012
2012İlköğretim-Ortaöğretim Programları ve Ders Kitaplarında Kıyı Konusunun İncelenmesi
ÇALIK T., DAĞLI E., KOŞAR S.
Türkiye’nin Kıyı ve Deniz Alanları IX. Ulusal Kongresi, Hatay, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2012, cilt.1, ss.49-59, (Tam Metin Bildiri)
2012
2012İlköğretim Okullarında Değerlere göre Yönetim ve Örgütsel Bağlılık Arasındaki İlişki
ÇALIK T., DAĞLI E., KALKAN F.
7.Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
2011
2011Doktora Öğrencilerinin Akademik Danışmanlıkla İlgili Görüş ve Beklentilerinin Değerlendirilmesi
DAĞLI E., KASALAK G., TURAN F., GÜZELBAYRAM Ş.
V. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
2011
2011İlköğretim Okullarında Kadın Yöneticilere Yönelik Tutumların Değerlendirilmesi
ÇALIK T., DAĞLI E., KOŞAR S.
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
2010
2010İlköğretim Okullarında OGYE Çalışmalarının Öğretmen ve Yönetici Görüşlerine göre Değerlendirilmesi
ÇALIK T., DAĞLI E.
V. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2010, ss.102-109, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2022
2022Temel Eğitim ve Sorunları
DAĞLI ÜNLÜ E.
Türk Eğitim Sistemi ve Sorunları, Temel ÇALIK, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.240-263, 2022
2021
2021Sınıfta İletişim ve Etkileşim Süreci
DAĞLI E.
Sınıf Yönetimi, ÇALIK TEMEL, ARSLAN MEHMET METİN, Editör, PEGEM, Ankara, ss.99-115, 2021
2019
2019Eğitimin Toplumsal ve Kültürel Temelleri
ÇALIK T., DAĞLI E.
Eğitime Giriş, ÇALIK Temel, ARSLAN Mehmet Metin, Editör, PEGEM, Ankara, ss.69-98, 2019
2018
2018