Doç. Dr. EMİNE DAĞLI ÜNLÜ


EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ

EĞİTİM YÖNETİMİ


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Metrikler

Yayın

49

Atıf (Scopus)

9

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

10

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

12

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2011 - 2015

2011 - 2015

Doktora

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye

2005 - 2009

2005 - 2009

Yüksek Lisans

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye

1998 - 2002

1998 - 2002

Lisans

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Türkiye

Yaptığı Tezler

2015

2015

Doktora

İlköğretim okullarında müdürlerin kullandıkları etkileme taktiklerinin öğretmenlerin örgütsel vatandaşlık davranışları ve okul farkındalığı ile ilişkisi

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü

2009

2009

Yüksek Lisans

İlköğretim okullarında okul gelişim yönetim ekibi çalışmalarının öğretmen ve yönetici görüşlerine göre değerlendirilmesi

Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü

Yabancı Diller

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Yönetimsel Görevler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Akademi Dışı Deneyim

2002 - 2017

2002 - 2017

Öğretmen

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Öğretmen

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2020

2020

Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik Algıları ve Disiplin Anlayışları Arasındaki İlişki

DAĞLI E., TURAN F.

EYFOR XI. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Ankara, Türkiye, 17 - 21 Kasım 2020, ss.399, (Özet Bildiri)

2020

2020

Akran Zorbalığına dair Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi

DAĞLI E., AKPINAR A.

EYFOR XI. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Ankara, Türkiye, 17 - 21 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

2020

2020

İlkokul Öğrencilerinin Akran Zorbalığı Duyguları ile Okul İklimi Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

DAĞLI E., UZUNDAL M.

The Thirteenth International Congress of Educational Research, Hatay, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2020, ss.226-238, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

İlkokul Öğretmenlerinin Örgütsel Destek ile Öz Yeterlik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

DAĞLI E.

Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

2019

2019

Okul Müdürlerinin Destekleyici Davranışları ve Öğretmenlerin Kolektif Sorumluluk Algıları Arasındaki İlişki

KALKAN F., DAĞLI E.

4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Yalova, Türkiye, 14 - 17 Şubat 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

Göçmen Çocukların Sosyalleşme Süreci ile İlgili Okul Yöneticilerinin Görüşlerinin İncelenmesi

DAĞLI E., ÇALIK T.

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

Okulda Öğrencileri Anlamanın Bir Yolu: “Keşke” nin Kullanımı Üzerine Nitel Bir Çalışma

KALKAN F., TÜRK N., DAĞLI E.

EYFOR 8 Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

İlköğretim Okullarında Okul Farkındalık Düzeyinin Öğretmen Görüşüne göre İncelenmesi

DAĞLI E., ÇALIK T.

25.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

2014

2014

The Relationship Between Bureaucratic Structures of Secondary Schools and Collective Efficacy of Teachers

DEMİRBOLAT A., KALKAN F., DAĞLI E.

International Conference for Academic Disciplines, Venedik, İtalya, 30 Haziran - 03 Temmuz 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

Ortaokul Müdürlerinin Destekleyici Davranışlarına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi

ÇALIK T., DAĞLI E., KALKAN F.

VI.Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

Ortaokul Müdürlerinin Mesleki Öğrenme Topluluğu Yaratmada Rollerine İlişkinin Görüşleri

ÇALIK T., DAĞLI E., KALKAN F.

9. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, 8 - 10 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

Eğitim Fakültelerinin Yeniden Yapılandırılmasının Değerlendirilmesi

KALKAN F., DAĞLI E., ÇİLEK A., YAVUZ İ., SOYSAL M.

Cumhuriyetin Kuruluşundan Günümüze Eğitimde Kademeler Arası Geçiş ve Yeni Modeller Uluslararası Kongresi, Antalya, Türkiye, 16 - 18 Ocak 2014, ss.837-849, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

İnsan Kaynakları Yönetiminde Bilgi Sistemleri ve E-Uygulamalar

KALKAN F., DAĞLI E., ÇİLEK A., YAVUZ İ.

8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, 7 - 09 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Algıladıkları Örgütsel Destek ile Örgütsel Güven Arasındaki İlişki

ÇALIK T., KALKAN F., DAĞLI E.

8. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

Değerler Eğitiminin Değerlendirmesi: Öğrencilerin Gözünden Değerler Eğitimi

ŞEREN M., KALKAN F., DAĞLI E., YAVUZ İ.

22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.29, (Özet Bildiri)

2013

2013

Serbest Kıyafet Uygulamasına Dair Ortaokul Öğrencilerinin Görüşlerinin Değerlendirilmesi

DAĞLI E., KALKAN F., ŞENER N., DURSUN B., BOZKURT BALCI S.

EYFOR IV. Eğitim Yönetimi Forumu, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, ss.37, (Özet Bildiri)

2013

2013

Relationship Between Perpections of Primary School Teachers’ Workplace Bullying and Organizational Cynicism

CEMALOĞLU N., DAĞLI E., KALKAN F., ÇİLEK A., YAVUZ İ.

7th International Interdisciplinary Conference, PRAG, Çek Cumhuriyeti, 1 - 04 Eylül 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

Ortaokul Öğrencilerinin Denetim Olgusuna İlişkin Görüşleri

ÇALIK T., DAĞLI E., KALKAN F.

V. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

Türkiye'de Kaynaştırma Eğitimi Sorunlarının Çözümüne İlişkin Politika ve Uygulama Önerileri

ŞEREN M., KALKAN F., DAĞLI E.

XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

2014

2014

İlköğretim Kademesindeki Öğrenci Velilerinin İlköğretimden Beklentilerinin Değerlendirilmesi

DAĞLI E., KALKAN F., SOYSAL M.

EYFOR V. Eğitim Yönetimi Forumu, Konya, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

2012

2012

İlköğretim-Ortaöğretim Programları ve Ders Kitaplarında Kıyı Konusunun İncelenmesi

ÇALIK T., DAĞLI E., KOŞAR S.

Türkiye’nin Kıyı ve Deniz Alanları IX. Ulusal Kongresi, Hatay, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2012, cilt.1, ss.49-59, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

İlköğretim Okullarında Değerlere göre Yönetim ve Örgütsel Bağlılık Arasındaki İlişki

ÇALIK T., DAĞLI E., KALKAN F.

7.Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

2011

2011

İlköğretim Okullarında Kadın Yöneticilere Yönelik Tutumların Değerlendirilmesi

ÇALIK T., DAĞLI E., KOŞAR S.

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

2010

2010

İlköğretim Okullarında OGYE Çalışmalarının Öğretmen ve Yönetici Görüşlerine göre Değerlendirilmesi

ÇALIK T., DAĞLI E.

V. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2010, ss.102-109, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

Temel Eğitim ve Sorunları

DAĞLI ÜNLÜ E.

Türk Eğitim Sistemi ve Sorunları, Temel ÇALIK, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.240-263, 2022

2021

2021

Sınıfta İletişim ve Etkileşim Süreci

DAĞLI E.

Sınıf Yönetimi, ÇALIK TEMEL, ARSLAN MEHMET METİN, Editör, PEGEM, Ankara, ss.99-115, 2021

2019

2019

Eğitimin Toplumsal ve Kültürel Temelleri

ÇALIK T., DAĞLI E.

Eğitime Giriş, ÇALIK Temel, ARSLAN Mehmet Metin, Editör, PEGEM, Ankara, ss.69-98, 2019

2018

2018

Eğitimin Politik Temelleri

DAĞLI E.

Eğitime Giriş, TÖRE Esra, HALİ Servet, Editör, PEGEM, Ankara, ss.65-80, 2018


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (SCOPUS): 9

h-indeksi (SCOPUS): 1