Dr. Öğr. Üyesi CANSU BİRİN ATILGAN


İLETİŞİM FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM

REKLAMCILIK VE TANITIM

Metrikler

Yayın

27

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

11

Proje

2

Eğitim Bilgileri

2015 - 2019

2015 - 2019

Doktora

Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Türkiye

2013 - 2015

2013 - 2015

Yüksek Lisans

Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Türkiye

2008 - 2013

2008 - 2013

Lisans

Çukurova Üniversitesi, Türkiye

Yaptığı Tezler

2019

2019

Doktora

Kuşak farklılıklarına göre mağaza atmosferinin deneyimsel pazarlamayla etkileşiminin incelenmesi

Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi

2015

2015

Yüksek Lisans

Sürdürülebilirlik açısından tersine lojistik faaliyetlerini ve sürdürülebilir pazarlamayı etkileyen faktörler

Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Akademik Unvanlar / Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, İLETİŞİM FAKÜLTESİ

Yönetimsel Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Anabilim Dalı Başkanlığı

Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Bütünleşik Pazarlama İletişimi

Marka Yönetimi

Lisans

Lisans

Kurumsal Kimlik ve İmaj

Reklam Kampanyaları

Reklamcılık

Etkili ve Güzel Konuşma

Pazarlama I

Hukukun Temel Kavramları

Pazarlama II

Reklamcılık

Kurumsal Reklamcılık

Pazarlama İletişimi

Kurumsal Kimlik ve İmaj Oluşturma

Medya İşletmeciliği

İletişim Hukuku

iletişim Teknikleri

Pazarlama ve Reklamcılık

İletişim Tarihi

Lisans Çift Anadal

Lisans Çift Anadal

Marka Yönetimi

Verdiği Kurs ve Eğitimler

2025 - 2025

2025 - 2025

CV HAZIRLAMA EĞİTİMİ

Uygulama Araştırma Merkezi - Eğitim

Birin Atılgan C.

2024 - 2024

2024 - 2024

Mülakat Teknikleri Eğitimi

Uygulama Araştırma Merkezi - Eğitim

Birin Atılgan C.

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2018

2018

Şehir Pazarlamasının Deneyimsel Pazarlama İle Desteklenmesi: Adıyaman İli Örnekleri

FETTAHLIOĞLU H. S., YILDIZ A., BİRİN ATILGAN C.

4. Uluslararası Sosyal, Beşerî ve İdari Bilimler Sempozyumu, 03 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

Suriyeli Tüketicilerin Mobil Cihaz Markalarını Tercih Nedenlerinin İncelenmesi

FETTAHLIOĞLU H. S., ÇİLDİR Ç., BİRİN ATILGAN C.

I. Uluslararası Kahramanmaraş Yönetim, Ekonomi Ve Siyaset Kongresi, Kahramanmaraş, Türkiye, 12 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

Pazarlama Sektöründe Örgütsel Ustalığa Ulaşabilme Yolunda Otantik Liderlik Davranışlarının Rolü

FETTAHLIOĞLU Ö. O., FETTAHLIOĞLU H. S., BİRİN ATILGAN C.

3. Uluslararası Çin’den Adriyatik’e Sosyal Bilimler Kongresi, 27 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

Ağızdan Ağıza Pazarlama Faaliyetlerinin Demografik Farklılıklar Açısından İncelenmesi

FETTAHLIOĞLU H. S., BİRİN ATILGAN C., ÇİNKAY B.

3. Uluslararası Çin’den Adriyatik’e Sosyal Bilimler Kongresi, 27 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

Sosyal Medya Pazarlamasının Marka İmajına Etkisi: Kahramanmaraş İli Örneği

FETTAHLIOĞLU H. S., ÇİNKAY B., BİRİN ATILGAN C., YILDIZ A.

3. Uluslararası Çin’den Adriyatik’e Sosyal Bilimler Kongresi, 27 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

İşletmelerin Çevresel Unsurlarına Yönelik Süreç Geliştirme

FETTAHLIOĞLU Ö. O., BİRİN ATILGAN C., ÇİÇEKLİOĞLU H.

3. Uluslararası Çin’den Adriyatik’e Sosyal Bilimler Kongresi, 27 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

İşletmelerin Retro Pazarlama Faaliyetlerinin Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerine Etkisi

BİRİN ATILGAN C., AFŞAR A.

3. Uluslararası Çin’den Adriyatik’e Sosyal Bilimler Kongresi, 27 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

Toplumsal Cinsiyet Bağlamında Femvertising Kavramının Stratejik Açıdan Değerlendirilmesi: Reklam Örnekleri incelemesi

Ayaz E., Birin Atılgan C.

Kadın ve Tasarım-Tasarım Süreçlerine Stratejik Bakış, Prof. Dr. İsmail BAKAN;,Doç. Dr. Günsu YILMA ŞAKALAR; Prof. Dr. Burcu ERŞAHAN, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.91-112, 2024

2024

2024

AFET DÖNEMLERİNDE MARKA İLETİŞİMİ: 6 ŞUBAT KAHRAMANMARAŞ DEPREMİ SONRASI KURUMSAL REKLAM ÖRNEKLERİ

BİRİN ATILGAN C.

Afet ve Medya, ALANKA ÖMER, Editör, Efe Akademi Yayınları, ss.93-116, 2024

2022

2022

Covid-19 Pandemisi Döneminde Bütünleşik Pazarlama İletişimi Uygulamalarına Dair Kısa Bir Portre

ÇİLDİR Ç., BİRİN ATILGAN C.

Covid-19 Pandemisi Sürecinde Türkiye: Eğitim ve Finans Alanlarında İncelemeler, Oğuz Emre Balkar, Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, Konya, ss.1-23, 2022

2022

2022

Yeşil Pazarlamada Sürdürülebilirlik

KIR ELİTAŞ S., BİRİN ATILGAN C.

Sürdürülebilir Pazarlama, Kılınç, Kazım; Akçi, Yavuz; Yıldız, Arif; Aslan, Ramazan, Editör, Asos Yayınları, Elazığ, ss.102-132, 2022

2022

2022

Sürdürülebilirlik Bağlamında Müsilaj Krizi ve Halkla İlişkiler

BİRİN ATILGAN C., ÇİLDİR Ç.

Kamu Sektöründe Kriz Yönetimi Kavram, Kuram ve Uygulamalar, Prof. Dr. Veysel EREN, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.303-322, 2022

Ansiklopedide Bölümler

2024

2024

Yeşil Reklam

Birin Atılgan C.

İTAM, ss.1-4, 2024

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Kronotop İletişim Dergisi

Editörler Kurulu Üyesi