Metrikler
Eğitim Bilgileri
2015 - 2019
2015 - 2019Doktora
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Türkiye
2013 - 2015
2013 - 2015Yüksek Lisans
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Türkiye
2008 - 2013
2008 - 2013Lisans
Çukurova Üniversitesi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2019
2019Doktora
Kuşak farklılıklarına göre mağaza atmosferinin deneyimsel pazarlamayla etkileşiminin incelenmesi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi
2015
2015Yüksek Lisans
Sürdürülebilirlik açısından tersine lojistik faaliyetlerini ve sürdürülebilir pazarlamayı etkileyen faktörler
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Akademik Unvanlar / Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorHatay Mustafa Kemal Üniversitesi, İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Yönetimsel Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorAnabilim Dalı Başkanlığı
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
Verdiği Dersler
Lisans
Lisans
Kurumsal Kimlik ve İmaj
Reklam Kampanyaları
Reklamcılık
Etkili ve Güzel Konuşma
Pazarlama I
Hukukun Temel Kavramları
Pazarlama II
Reklamcılık
Kurumsal Reklamcılık
Pazarlama İletişimi
Kurumsal Kimlik ve İmaj Oluşturma
Medya İşletmeciliği
İletişim Hukuku
iletişim Teknikleri
Pazarlama ve Reklamcılık
İletişim Tarihi
Verdiği Kurs ve Eğitimler
2024 - 2024
2024 - 2024Mülakat Teknikleri Eğitimi
Uygulama Araştırma Merkezi - Eğitim
Birin Atılgan C.
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024Eski Yüze Yeni Maske: Pazarlamada Antropomorfizme Dair Bibliyometrik Bir Çalışma
Çildir Ç., Birin Atılgan C.
Econder International Academic Journal , sa.2, ss.243-262, 2024 (Hakemli Dergi)
2021
2021Halkla İlişkiler Alanındaki Sosyal Medya Bağlamlı Çalışmalara Dair Bir İnceleme
BİRİN ATILGAN C., ÇİLDİR Ç.
INTERNATIOAN JOURNAL OF POLITICS, EDUCATION AND COMMUNICATION , 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021THE MELODIES IN ADVERTISEMENTS
ÇİLDİR Ç., BİRİN ATILGAN C., FETTAHLIOĞLU H. S.
SOCIAL MENTALITY AND RESEARCHER THINKERS JOURNAL , cilt.7, 2021 (Hakemli Dergi)
2019
2019Organik Ürünlere Karşı Tüketicilerin Fiyat Duyarlılığı ve Demografik Faktörler Açısından İncelenmesi
FETTAHLIOĞLU H. S., BİRİN ATILGAN C., ÇİLDİR Ç.
Social Sciences Studies Journal , cilt.5, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
2018Modern Pazarlamanın Sağduyusu: Alanyazındaki Kavramların Betimsel Analizi Ve Uygulamaların İncelenmesi
FETTAHLIOĞLU H. S., ÇİLDİR Ç., BİRİN ATILGAN C.
Journal of Social and Humanities Sciences Research , 2018 (Hakemli Dergi)
2017
2017ÖLÜM KATILIĞI (RİGOR MORTİS)'NA YÖNELİK ÖLÇEK GELİŞTİRME VE PEMBE GÖZLÜK PARADOKSU
FETTAHLIOĞLU Ö. O., BİRİN ATILGAN C.
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , cilt.2, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Critical Overview of Organizational Citizenship and Organizational Loyalty and Empiric Study for Two Concept
FETTAHLIOĞLU Ö. O., BİRİN ATILGAN C., AKDOĞAN Z.
International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences , 2017 (Hakemli Dergi)
2016
2016Sürdürülebilirlik Açısından Tersine Lojistik Faaliyetlerini Ve Sürdürülebilir Pazarlamayı Etkileyen Faktörlerin Analitik Hiyerarşi Yöntemi İle Belirlenmesi
FETTAHLIOĞLU H. S., BİRİN C.
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Üniversite-Sanayi İşbirliğinin Gelişiminde Proaktif Hareket Tarzı İçin Kahramanmaraş, Hatay ve Osmaniye İllerinde Faaliyet Gösteren Kobi’lerin İhtiyaç ve Beklenti Envanterleri ve Yol Haritasının Çizilmesine Yönelik Alan Araştırması
FETTAHLIOĞLU H. S., BİRİN ATILGAN C., AFŞAR A.
International Journal of Academic Value Studies , 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016TR63 Bölgesindeki (Kahramanmaraş, Hatay ve Osmaniye) İmalat İşletmelerinin İnovasyon Kültürü ve Kabiliyet Envanterine Yönelik Alan Araştırması
FETTAHLIOĞLU Ö. O., FETTAHLIOĞLU H. S., EREN A. S., BİLGİNER M., BİRİN ATILGAN C.
International Journal of Academic Value Studies , 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016İçsel Pazarlamanın Kurumsal İtibar Üzerine Etkisi: Bir Alan Araştırması
FETTAHLIOĞLU H. S., FETTAHLIOĞLU Ö. O., YILDIZ A., BİRİN ATILGAN C.
International Journal of Academic Value Studies , 2016 (Hakemli Dergi)
2014
2014REKLAM İRRİTASYONUNDAN MARKA İRRİTASYONUNA
FETTAHLIOĞLU H. S., YILDIZ A., BİRİN ATILGAN C.
the Journal of Academic Social Sciences , 2014 (Hakemli Dergi)
2014
2014HEDONİK TÜKETİM DAVRANIŞLARI: KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ VE ADIYAMAN
FETTAHLIOĞLU H. S., YILDIZ A., BİRİN ATILGAN C.
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , cilt.8, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2018
2018Şehir Pazarlamasının Deneyimsel Pazarlama İle Desteklenmesi: Adıyaman İli Örnekleri
FETTAHLIOĞLU H. S., YILDIZ A., BİRİN ATILGAN C.
4. Uluslararası Sosyal, Beşerî ve İdari Bilimler Sempozyumu, 03 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2017
2017Suriyeli Tüketicilerin Mobil Cihaz Markalarını Tercih Nedenlerinin İncelenmesi
FETTAHLIOĞLU H. S., ÇİLDİR Ç., BİRİN ATILGAN C.
I. Uluslararası Kahramanmaraş Yönetim, Ekonomi Ve Siyaset Kongresi, Kahramanmaraş, Türkiye, 12 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2016
2016Pazarlama Sektöründe Örgütsel Ustalığa Ulaşabilme Yolunda Otantik Liderlik Davranışlarının Rolü
FETTAHLIOĞLU Ö. O., FETTAHLIOĞLU H. S., BİRİN ATILGAN C.
3. Uluslararası Çin’den Adriyatik’e Sosyal Bilimler Kongresi, 27 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016Ağızdan Ağıza Pazarlama Faaliyetlerinin Demografik Farklılıklar Açısından İncelenmesi
FETTAHLIOĞLU H. S., BİRİN ATILGAN C., ÇİNKAY B.
3. Uluslararası Çin’den Adriyatik’e Sosyal Bilimler Kongresi, 27 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016Sosyal Medya Pazarlamasının Marka İmajına Etkisi: Kahramanmaraş İli Örneği
FETTAHLIOĞLU H. S., ÇİNKAY B., BİRİN ATILGAN C., YILDIZ A.
3. Uluslararası Çin’den Adriyatik’e Sosyal Bilimler Kongresi, 27 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016İşletmelerin Çevresel Unsurlarına Yönelik Süreç Geliştirme
FETTAHLIOĞLU Ö. O., BİRİN ATILGAN C., ÇİÇEKLİOĞLU H.
3. Uluslararası Çin’den Adriyatik’e Sosyal Bilimler Kongresi, 27 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016İşletmelerin Retro Pazarlama Faaliyetlerinin Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerine Etkisi
BİRİN ATILGAN C., AFŞAR A.
3. Uluslararası Çin’den Adriyatik’e Sosyal Bilimler Kongresi, 27 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2024
2024Toplumsal Cinsiyet Bağlamında Femvertising Kavramının Stratejik Açıdan Değerlendirilmesi: Reklam Örnekleri incelemesi
Ayaz E., Birin Atılgan C.
Kadın ve Tasarım-Tasarım Süreçlerine Stratejik Bakış, Prof. Dr. İsmail BAKAN;,Doç. Dr. Günsu YILMA ŞAKALAR; Prof. Dr. Burcu ERŞAHAN, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.91-112, 2024
2024
2024AFET DÖNEMLERİNDE MARKA İLETİŞİMİ: 6 ŞUBAT KAHRAMANMARAŞ DEPREMİ SONRASI KURUMSAL REKLAM ÖRNEKLERİ
BİRİN ATILGAN C.
Afet ve Medya, ALANKA ÖMER, Editör, Efe Akademi Yayınları, ss.93-116, 2024
2022
2022MAĞAZA ATMOSFERİ ve DENEYİMSEL PAZARLAMA Kuşaklar Bazında İnceleme
BİRİN ATILGAN C., FETTAHLIOĞLU H. S.
Eğitim Yayınevi, Konya, 2022
2022
2022Covid-19 Pandemisi Döneminde Bütünleşik Pazarlama İletişimi Uygulamalarına Dair Kısa Bir Portre
ÇİLDİR Ç., BİRİN ATILGAN C.
Covid-19 Pandemisi Sürecinde Türkiye: Eğitim ve Finans Alanlarında İncelemeler, Oğuz Emre Balkar, Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, Konya, ss.1-23, 2022
2022
2022Yeşil Pazarlamada Sürdürülebilirlik
KIR ELİTAŞ S., BİRİN ATILGAN C.
Sürdürülebilir Pazarlama, Kılınç, Kazım; Akçi, Yavuz; Yıldız, Arif; Aslan, Ramazan, Editör, Asos Yayınları, Elazığ, ss.102-132, 2022
2022
2022Sürdürülebilirlik Bağlamında Müsilaj Krizi ve Halkla İlişkiler
BİRİN ATILGAN C., ÇİLDİR Ç.
Kamu Sektöründe Kriz Yönetimi Kavram, Kuram ve Uygulamalar, Prof. Dr. Veysel EREN, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.303-322, 2022
Ansiklopedide Bölümler
Desteklenen Projeler
2024 - 2026
2024 - 2026Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi İletişim Fakültesi Eğitim ve Uygulama Altyapısının Güçlendirilmesi Projesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Birin Atılgan C., Alanka Ö. (Yürütücü)
2018 - 2019
2018 - 2019Mağaza Atmosferi ve Deneyimsel Pazarlama Faaliyetlerinin Kuşaklar Tarafından Farklı Algılanması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
BİRİN ATILGAN C., FETTAHLIOĞLU H. S.(Yürütücü)
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam Ediyor