Eğitim Bilgileri
2018 - 2022
2018 - 2022Doktora
İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye
2013 - 2016
2013 - 2016Yüksek Lisans
Fırat Üniversitesi, Türkiye
2002 - 2006
2002 - 2006Lisans
Fırat Üniversitesi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2022
2022Doktora
10. sınıf matematik dersi öğretim programının aydınlatıcı değerlendirme modeli ile değerlendirilmesi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
2016
2016Yüksek Lisans
Bilgisayar destekli çevre eğitiminin bilgisayar teknolojileri programı öğrencilerinin çevre okuryazarlığına etkisinin incelenmesi
Fırat Üniversitesi
Yabancı Diller
İngilizce
Araştırma Alanları
Eğitimin Psikolojik Temelleri
Eğitim Teknolojisi
Eğitim Yönetimi ve Eğitimde Program Geliştirme
Eğitim Programları ve Öğretim
Akademik Unvanlar / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorHatay Mustafa Kemal Üniversitesi, ANTAKYA MESLEK YÜKSEKOKULU
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, ANTAKYA MESLEK YÜKSEKOKULU
2012 - 2014
2012 - 2014Öğretim Görevlisi
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, SANAT VE TASARIM MESLEK YÜKSEKOKULU
Akademi Dışı Deneyim
2006 - 2012
2006 - 2012Öğretmen
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Öğretmen
Verdiği Dersler
Ön Lisans
Ön Lisans
Temel Elektrik ve Elektronik
Ağ Temelleri
Sağlık İstatistiği
İş Güvenliği ve İşçi Sağlığı
Grafik ve Animasyon
Sunucu İşletim Sistemi
Toplumsal Hizmet Projeleri
Sayısal Elektronik
Öğrenme ve Öğretme Teknikleri
Açık Kaynak İşletim Sistemi
Yönlendiriciler 1
Mikro Denetleyiciler
Bilgisayar I
Bilgisayar II
Okul Öncesi Matematik Öğretimi
Okul Öncesi Fen Öğretimi
Yönetilen Tezler
2024
2024Yüksek Lisans
EĞİTİMDE METAVERSE KULLANIMINA YÖNELİK ARAŞTIRMALAR ÜZERİNE BİBLİYOMETRİK ANALİZ VE METASENTEZ ÇALIŞMASI
UYAR A. (Danışman)
T.KARADAĞ(Öğrenci)
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2025
20251. Exploring knowledge, attitudes, and practices of academics in the field of educational sciences towards using ChatGPT
Karafil B., UYAR A.
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, cilt.30, sa.9, ss.11649-11692, 2025 (SSCI)
2025
20252. EFFECTIVE USE OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE TOOLS IN STEM EDUCATION: PERSPECTIVES OF STEM EDUCATORS
UYAR A.
JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION
, cilt.24, sa.3, ss.552-566, 2025 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
20241. Öğretmenlerin Araştırma Okuryazarlıklarının İncelenmesi
Uyar A.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.25, sa.3, ss.1509-1528, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20242. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN PROBLEM ÇÖZME ALGILARI: ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN BİR İNCELEME
Uyar A., Karafil B.
Anadolu Türk Eğitim Dergisi , cilt.6, sa.3, ss.474-490, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20243. Eğitimde Metaverse Kullanımına Yönelik Araştırmalar Üzerine Metasentez Çalışması
KARADAĞ T., UYAR A., ŞAN İ.
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi , cilt.11, sa.22, ss.137-159, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20244. Öğretmen Biçimlendirici Değerlendirme Okuryazarlığı Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
UYAR A., KARAFİL B.
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.13, sa.3, ss.641-650, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20245. 2013 Okul Öncesi Eğitim Programına İlişkin Okul Öncesi Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
UYAR A., KARAFİL B.
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD) , cilt.15, sa.1, ss.295-325, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20236. Exploring the Relationship between Digital Addiction and Online Learning Readiness Levels of University Students
KARAFİL B., UYAR A.
Journal of Educational Technology and Online Learning , cilt.6, sa.3, ss.647-664, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20237. Ortaokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi
UYAR A.
Maarif Mektepleri-International Journal of Educational Sciences , cilt.7, sa.1, ss.62-82, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20238. Curriculum Literacy Perception Level of Teachers
GÜNDOĞAN G., ŞAN İ., UYAR A.
International Journal of Educational Research Review , cilt.8, sa.3, ss.422-434, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20239. EXTRACURRICULAR STUDY HABITS OF HIGH SCHOOL STUDENTS AND THEIR OPINIONS ABOUT THEM
UYAR A.
International Journal of Education, Technology and Science , cilt.3, sa.2, ss.275-302, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202310. 10. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programının Öğrencilerin Başarılarına, Tutumlarına ve Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
UYAR A., ŞAN İ., KARSAK H. G.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.351-368, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202311. Lisansüstü Öğrencilerinin Eğitim Programları ve Öğretim Lisansüstü Programına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
UYAR A., KARAFİL B.
International Journal of Educational Researchers , cilt.14, sa.3, ss.227-250, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202312. STEM Eğitimi Alan İlkokul ve Ortaokul Öğrencilerinin STEM’e Yönelik Metaforik Algıları
UYAR A.
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.18, sa.38, ss.385-405, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202313. Öğretmenlerin 21. Yüzyıl Öğreten Becerileri ile Otantik Öğretime Yönelik Hazırbulunuşlukları Arasındaki İlişki
UYAR A.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.24, sa.1, ss.291-311, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202314. LİSE ÖĞRENCİLERİNİN SINAV KAYGI DÜZEYLERİNİN VE SINAV KAYGILARINA ETKİ EDEN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİ
UYAR A., CANPOLAT M.
EKEV AKADEMİ DERGİSİ , sa.94, ss.17-36, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202315. 10. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
UYAR A., ŞAN İ., KARSAK H. G.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.17-47, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202316. Exploring the students’ attitudes towards e-learning at territory level: a focus on Türkiye
UYAR A.
International Journal of Curriculum and Instruction , cilt.15, sa.2, ss.1327-1353, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202317. Çevre Eğitimi Alan Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Doğaya Yönelik Metaforik Algıları
UYAR A.
MEVZU – SOSYAL BILIMLER DERGISI , cilt.0, sa.9, ss.241-271, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202318. Öğretmen Empati Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
UYAR A., KADAN Ö. F.
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , cilt.12, sa.1, ss.258-268, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202319. 21st Century Skills of Pre-service Teachers and Visions of Faculties of Education in Acquiring 21st Century Skills
UYAR A.
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH , cilt.10, sa.1, ss.262-278, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
202220. LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ÜSTBİLİŞ DÜŞÜNME BECERİLERİ
UYAR A.
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi , cilt.5, sa.2, ss.115-130, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202221. Ortaokul Öğrencilerinin Kodlamaya Yönelik Tutumları
UYAR A., ÖZTÜRK G., ÖZTÜRK Y.
Inonu University , cilt.9, sa.18, ss.1-11, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202222. Teachers’ Opinions on Students’ Learning Losses During the COVID-19 Pandemic: A Case Study
UYAR A., KADAN Ö. F.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.14, sa.3, ss.857-876, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
202123. COVID-19 PANDEMİ SÜRECİNDE ÖĞRETMEN ADAYLARININ DUYGUSAL ZEKÂ DÜZEYLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
UYAR A.
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.5, sa.8, ss.1-12, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202124. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Dijital Okuryazarlık Düzeyleri
UYAR A.
Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.7, sa.1, ss.198-211, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202125. Farklı Branşlardaki Öğretmenlerin 21.Yüzyıl Becerileri
UYAR A., ÇİÇEK B.
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi , sa.9, ss.1-11, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202126. STEM Merkezindeki Öğretmenlerin ve Öğrencilerin STEM Eğitimi Hakkındaki Görüşleri: PayaSTEM Merkezi Örneği
UYAR A., CANPOLAT M., ŞAN İ.
Manas Journal of Social Studies
, cilt.10, sa.1, ss.151-170, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202027. Ön Lisans Öğrencilerinin Serbest Yazmaya Yönelik Tutumları
KADAN Ö. F., UYAR A.
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , cilt.35, sa.35, ss.42-52, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202028. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARI
UYAR A., KARAKUYU A.
Social Sciences Studies Journal , cilt.6, sa.73, ss.4938-4945, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202029. MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN E-ÖĞRENMEYE YÖNELİK HAZIRBULUNUŞLUKLARI
UYAR A., KARAKUYU A.
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR) , cilt.7, sa.60, ss.2905-2914, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202030. VIEWS OF THE STUDENTS IN THE DEPARTMENT OF COMPUTER TECHNOLOGIES ON COMPUTER-AID
UYAR A., KAZU H.
Route Educational and Social Science Journal , cilt.7, sa.55, ss.109-119, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202031. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜST-BİLİŞLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
KARAKUYU A., UYAR A.
Route Educational and Social Science Journal , cilt.7, sa.54, ss.334-343, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
201932. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN DERSTE TEKNOLOJİ KULLANIMINA YÖNELİK EĞİLİMLERİ VE MOBİL ÖĞRENMEYE KARŞI TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
UYAR A., KARAKUYU A.
Route Educational and Social Science Journal , cilt.6, sa.45, ss.960-970, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201933. ÖN LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN İNTERNET BAĞIMLILIK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ VE BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
UYAR A., TEMİZ A.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , cilt.12, sa.68, ss.979-986, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201934. İLK VE ORTAOKULLARDA GÖREV YAPAN SINIF ÖĞRETMENİ, BRANŞ ÖĞRETMENİ VE YÖNETİCİLERİN KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ VE UYGULAMALARI KONUSUNDAKİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ (HATAY İLİ ÖRNEĞİ)
TEMİZ A., UYAR A.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , cilt.12, sa.67, ss.801-807, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201935. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÇEVRE OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ VE BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
UYAR A., TEMİZ A.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , cilt.12, sa.66, ss.954-961, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201936. ÖN LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN MOBİL ÖĞRENME TUTUMLARININ DÜZEYİ VE BAZI DEĞİŞKENLERCE İNCELENMESİ
KARAKUYU A., UYAR A.
Route Educational and Social Science Journal , cilt.6, ss.101-110, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201837. Önlisans Çocuk Gelişimi Bölümü Öğrencilerinin Çevre Sorunları ve Çözüm Önerilerine İlişkin Görüşleri
UYAR A., KARAKUYU A., BİRVURAL A.
The Journal of Turk-Islam World Social Studies , cilt.19, sa.19, ss.349-358, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201838. GELİR DÜZEYİNİN HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
BİRVURAL A., KARAKUYU A., UYAR A.
Sosyal Bilimler Dergisi / The Journal of Social Science , cilt.5, sa.31, ss.417-422, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201839. Önlisans Öğrencilerinin Anksiyetelerinin Şiddet Eğilimlerine Katkısı
KARAKUYU A., BİRVURAL A., UYAR A.
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR) , cilt.5, sa.27, ss.3216-3221, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201840. HATAY’DA TOPLU TAŞIMA SİSTEMLERİNİN HATAY MUSTAFAKEMAL ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
BİRVURAL A., UYAR A., KARAKUYU A.
Sosyal Bilimler Dergisi / The Journal of Social Science , cilt.5, sa.29, ss.445-452, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201841. Önlisans Çocuk Gelişimi Öğrencilerinin Çocuk Haklarına İlişkin Tutumları
KARAKUYU A., UYAR A., BİRVURAL A.
Researcher Social Science Studies
, cilt.6, sa.3, ss.20-27, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201842. Bilgisayar Destekli Çevre Eğitiminin Bilgisayar Teknolojileri Programı Öğrencilerinin Çevre Okuryazarlığına Etkisinin İncelenmesi
UYAR A., KAZU H.
The Journal of Social Science , cilt.5, sa.24, ss.287-302, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201843. ÖN LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN FoMO DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ ve BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
UYAR A., BİRVURAL A., KARAKUYU A.
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR) , cilt.5, sa.28, ss.3276-3281, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. 8 th GRADE SCIENCE COURSE TEACHING PROGRAM: A COMPARATIVE ANALYSIS OF CHANGES BETWEEN 2018 and 2024
UYAR A.
ICSAS 3rd INTERNATIONAL CONGRESS ON EDUCATION, Eskişehir, Türkiye, 26 Temmuz 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
20242. COMPARATIVE ANALYSIS OF THE 2013 PRESCHOOL EDUCATION PROGRAM AND THE 2024 PRESCHOOL EDUCATION PROGRAM
UYAR A.
AVRASYA 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Tiflis, Gürcistan, 02 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)
2023
20233. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN YARATICI KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ
UYAR A.
Selçuk 8. Sosyal Bilimler Kongresi, Konya, Türkiye, 20 Mayıs 2023, ss.502-511, (Tam Metin Bildiri)
2023
20234. Deprem Bölgesinde Öğrenim Gören Üniversite Öğrencilerinin Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
UYAR A.
Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Araştırmaları Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 24 Mart 2023, ss.47, (Özet Bildiri)
2023
20235. EXAMINATION OF TEACHER CANDIDATES’ EPISTEMOLOGICAL BELIEFS ON LEARNING
UYAR A.
EXAMINATION OF TEACHER CANDIDATES’ EPISTEMOLOGICAL BELIEFS ON LEARNING, Elazığ, Türkiye, 24 Mart 2023, ss.47, (Tam Metin Bildiri)
2022
20226. Attitudes of 10th grade students towards mathematics lesson
UYAR A., ŞAN İ., KARSAK H. G.
8th International Conference on Lifelong Education and Leadership for All-ICLEL 2022, Granada, Nikaragua, 05 Temmuz 2022, (Tam Metin Bildiri)
2021
20217. Dijital Okuryazarlık İle İlgili Hazırlanan Lisansüstü Tezlerin Analizi
KARAKUYU A., UYAR A.
ULUSLARARASI KENDİN YAP ATÖLYELERİ SEMPOZYUMU, Afyon, Türkiye, 17 Haziran 2021, ss.319-336, (Tam Metin Bildiri)
2019
20198. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN KİTAP OKUMA ALIŞKANLIĞINA YÖNELİK TUTUM DÜZEYLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
UYAR A., KARAKUYU A.
AKDENİZ ZİRVESİ 2. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Hatay, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20199. Öğretmenlerin Mesleklerine Yönelik İş Doyum Düzeylerinin Belirlenmesi ve Bazı Değişkenlerce İncelenmesi
KARAKUYU A., UYAR A.
Akdeniz 2.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Hatay, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2019, ss.107-114, (Tam Metin Bildiri)
2019
201910. Stem Eğitiminin Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi
UYAR A., ŞAN İ.
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2019), Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201911. Ortaokul Öğrencilerinin Stem Disiplin Alanlarına Yönelik Algılarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
UYAR A., ŞAN İ.
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2019), Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201912. ÖN LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN DERSTE TEKNOLOJİ KULLANIMLARINA YÖNELİK EĞİLİMLERİNİN İNCELENMESİ
UYAR A., KARAKUYU A.
HOCA AHMET YESEVİ ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Adıyaman, Türkiye, 26 - 27 Ağustos 2019, (Tam Metin Bildiri)
2018
201813. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Epistemolojik İnançlarının İncelenmesi
KARAKUYU A., UYAR A.
Cemil Meriç 10. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi, 23 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201814. Lise Öğrencileri Arasında Sosyal Medyadaki Gelişmeleri Kaçırma Korkusu YaygınlığınınBazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
UYAR A., KARAKUYU A.
Cemil Meriç 10. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi, 23 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201815. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Teknolojiye Yönelik Tutumlarının Nomofobileri İleİlişkisi
KARAKUYU A., UYAR A.
Cemil Meriç 10. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi, 23 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201816. Lise Öğrencilerinin Çevresel Davranış Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısındanİncelenmesi
UYAR A., KARAKUYU A.
Cemil Meriç 10. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi, 23 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201817. Ön Lisans Öğrencilerinin Çevresel Tutum ve Davranış Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
UYAR A., KARAKUYU A., ALANOĞLU Z.
2.Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
201818. Ön Lisans Çocuk Gelişimi Öğrencilerinin Çocuk Hakları Farkındalıklarının Belirlenmesi
KARAKUYU A., UYAR A., ALANOĞLU Z.
2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
2015
201519. Çevre Eğitimi Alan Ön Lisans Öğrencilerinin Çevre Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi ve Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
KAZU H., UYAR A.
3.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 22 - 24 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)
2016
201620. Akademisyenlerin Çevresel Tutum Ve Davranış Düzeylerinin Belirlenmesi Ve Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
UYAR A.
2.Uluslararası Çin’xxden Adriyatik’xxe Sosyal Bilimler Kongresi, 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201621. Fen Bilgisi Ve Sınıf Öğretmenlerinin Çevre Eğitimi Öz Yeterlik Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
UYAR A.
2. Uluslararası Çin’xxden Adriyatik’xxe Sosyal Bilimler Kongresi, 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201622. İlk ve Orta Okullarda Görev Yapan Sınıf Öğretmeni, Branş Öğretmeni ve Yöneticilerin Kaynaştırma Eğitimi ve Uygulamaları Konusundaki Görüşlerinin İncelenmesi
TEMİZ A., UYAR A.
15.Uluslarası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201623. Sınıf Öğretmenlerinin Çevre Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi ve Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
UYAR A., TEMİZ A.
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2015
201524. Öğretmen Adaylarının Çevre Eğitimine Yönelik Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi
KAZU H., UYAR A.
Hatay’xxın Çevre Sorunları ve Çözüm Önerileri Sempozyumu, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2022
20221. ÖĞRETİM STRATEJİ, YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
UYAR A., ŞAN İ.
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Sucuoğlu Hale, Gökdağ Baltaoğlu Meltem, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.131-152, 2022
2022
20222. Metaverse ve Eğitim
UYAR A., ŞAN İ.
Sanal Dünya Sosyal Medyada Metalar ve Metaverse, Söğüt Yasin, Birol Murat, Editör, NOBEL BİLİMSEL ESERLER, Ankara, ss.157-183, 2022
2021
20213. Dijital Dönüşüm ve Dijital Dönüşüm Süreci
UYAR A.
DİJİTAL EĞİTİM, KÖKSAL ONUR, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.62-83, 2021
Desteklenen Projeler
2021 - 2022
2021 - 2022