Eğitim Bilgileri
2018 - 2022
2018 - 2022Doktora
İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye
2013 - 2016
2013 - 2016Yüksek Lisans
Fırat Üniversitesi, Türkiye
2002 - 2006
2002 - 2006Lisans
Fırat Üniversitesi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2022
2022Doktora
10. sınıf matematik dersi öğretim programının aydınlatıcı değerlendirme modeli ile değerlendirilmesi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
2016
2016Yüksek Lisans
Bilgisayar destekli çevre eğitiminin bilgisayar teknolojileri programı öğrencilerinin çevre okuryazarlığına etkisinin incelenmesi
Fırat Üniversitesi
Yabancı Diller
İngilizce
Araştırma Alanları
Eğitimin Psikolojik Temelleri
Eğitim Teknolojisi
Eğitim Yönetimi ve Eğitimde Program Geliştirme
Eğitim Programları ve Öğretim
Akademik Unvanlar / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorHatay Mustafa Kemal Üniversitesi, ANTAKYA MESLEK YÜKSEKOKULU
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, ANTAKYA MESLEK YÜKSEKOKULU
2012 - 2014
2012 - 2014Öğretim Görevlisi
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, SANAT VE TASARIM MESLEK YÜKSEKOKULU
Akademi Dışı Deneyim
2006 - 2012
2006 - 2012Öğretmen
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Öğretmen
Verdiği Dersler
Ön Lisans
Ön Lisans
Temel Elektrik ve Elektronik
Ağ Temelleri
Sağlık İstatistiği
İş Güvenliği ve İşçi Sağlığı
Grafik ve Animasyon
Sunucu İşletim Sistemi
Toplumsal Hizmet Projeleri
Sayısal Elektronik
Öğrenme ve Öğretme Teknikleri
Açık Kaynak İşletim Sistemi
Yönlendiriciler 1
Mikro Denetleyiciler
Bilgisayar I
Bilgisayar II
Okul Öncesi Matematik Öğretimi
Okul Öncesi Fen Öğretimi
Yönetilen Tezler
2024
2024Yüksek Lisans
EĞİTİMDE METAVERSE KULLANIMINA YÖNELİK ARAŞTIRMALAR ÜZERİNE BİBLİYOMETRİK ANALİZ VE METASENTEZ ÇALIŞMASI
UYAR A. (Danışman)
T.KARADAĞ(Öğrenci)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024Öğretmenlerin Araştırma Okuryazarlıklarının İncelenmesi
Uyar A.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.25, sa.3, ss.1509-1528, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN PROBLEM ÇÖZME ALGILARI: ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN BİR İNCELEME
Uyar A., Karafil B.
Anadolu Türk Eğitim Dergisi , cilt.6, sa.3, ss.474-490, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024Eğitimde Metaverse Kullanımına Yönelik Araştırmalar Üzerine Metasentez Çalışması
KARADAĞ T., UYAR A., ŞAN İ.
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi , cilt.11, sa.22, ss.137-159, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024Öğretmen Biçimlendirici Değerlendirme Okuryazarlığı Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
UYAR A., KARAFİL B.
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.13, sa.3, ss.641-650, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20242013 Okul Öncesi Eğitim Programına İlişkin Okul Öncesi Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
UYAR A., KARAFİL B.
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD) , cilt.15, sa.1, ss.295-325, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
2023Exploring the Relationship between Digital Addiction and Online Learning Readiness Levels of University Students
KARAFİL B., UYAR A.
Journal of Educational Technology and Online Learning , cilt.6, sa.3, ss.647-664, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Ortaokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi
UYAR A.
Maarif Mektepleri-International Journal of Educational Sciences , cilt.7, sa.1, ss.62-82, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Curriculum Literacy Perception Level of Teachers
GÜNDOĞAN G., ŞAN İ., UYAR A.
International Journal of Educational Research Review , cilt.8, sa.3, ss.422-434, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023EXTRACURRICULAR STUDY HABITS OF HIGH SCHOOL STUDENTS AND THEIR OPINIONS ABOUT THEM
UYAR A.
International Journal of Education, Technology and Science , cilt.3, sa.2, ss.275-302, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202310. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programının Öğrencilerin Başarılarına, Tutumlarına ve Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
UYAR A., ŞAN İ., KARSAK H. G.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.351-368, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Lisansüstü Öğrencilerinin Eğitim Programları ve Öğretim Lisansüstü Programına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
UYAR A., KARAFİL B.
International Journal of Educational Researchers , cilt.14, sa.3, ss.227-250, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023STEM Eğitimi Alan İlkokul ve Ortaokul Öğrencilerinin STEM’e Yönelik Metaforik Algıları
UYAR A.
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.18, sa.38, ss.385-405, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Öğretmenlerin 21. Yüzyıl Öğreten Becerileri ile Otantik Öğretime Yönelik Hazırbulunuşlukları Arasındaki İlişki
UYAR A.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.24, sa.1, ss.291-311, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023LİSE ÖĞRENCİLERİNİN SINAV KAYGI DÜZEYLERİNİN VE SINAV KAYGILARINA ETKİ EDEN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİ
UYAR A., CANPOLAT M.
EKEV AKADEMİ DERGİSİ , sa.94, ss.17-36, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202310. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
UYAR A., ŞAN İ., KARSAK H. G.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.17-47, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Exploring the students’ attitudes towards e-learning at territory level: a focus on Türkiye
UYAR A.
International Journal of Curriculum and Instruction , cilt.15, sa.2, ss.1327-1353, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Çevre Eğitimi Alan Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Doğaya Yönelik Metaforik Algıları
UYAR A.
MEVZU – SOSYAL BILIMLER DERGISI , cilt.0, sa.9, ss.241-271, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Öğretmen Empati Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
UYAR A., KADAN Ö. F.
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , cilt.12, sa.1, ss.258-268, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202321st Century Skills of Pre-service Teachers and Visions of Faculties of Education in Acquiring 21st Century Skills
UYAR A.
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH , cilt.10, sa.1, ss.262-278, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
2022LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ÜSTBİLİŞ DÜŞÜNME BECERİLERİ
UYAR A.
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi , cilt.5, sa.2, ss.115-130, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Ortaokul Öğrencilerinin Kodlamaya Yönelik Tutumları
UYAR A., ÖZTÜRK G., ÖZTÜRK Y.
Inonu University , cilt.9, sa.18, ss.1-11, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Teachers’ Opinions on Students’ Learning Losses During the COVID-19 Pandemic: A Case Study
UYAR A., KADAN Ö. F.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.14, sa.3, ss.857-876, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
2021COVID-19 PANDEMİ SÜRECİNDE ÖĞRETMEN ADAYLARININ DUYGUSAL ZEKÂ DÜZEYLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
UYAR A.
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.5, sa.8, ss.1-12, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Dijital Okuryazarlık Düzeyleri
UYAR A.
Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.7, sa.1, ss.198-211, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Farklı Branşlardaki Öğretmenlerin 21.Yüzyıl Becerileri
UYAR A., ÇİÇEK B.
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi , sa.9, ss.1-11, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021STEM Merkezindeki Öğretmenlerin ve Öğrencilerin STEM Eğitimi Hakkındaki Görüşleri: PayaSTEM Merkezi Örneği
UYAR A., CANPOLAT M., ŞAN İ.
Manas Journal of Social Studies
, cilt.10, sa.1, ss.151-170, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
2020Ön Lisans Öğrencilerinin Serbest Yazmaya Yönelik Tutumları
KADAN Ö. F., UYAR A.
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , cilt.35, sa.35, ss.42-52, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARI
UYAR A., KARAKUYU A.
Social Sciences Studies Journal , cilt.6, sa.73, ss.4938-4945, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN E-ÖĞRENMEYE YÖNELİK HAZIRBULUNUŞLUKLARI
UYAR A., KARAKUYU A.
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR) , cilt.7, sa.60, ss.2905-2914, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020VIEWS OF THE STUDENTS IN THE DEPARTMENT OF COMPUTER TECHNOLOGIES ON COMPUTER-AID
UYAR A., KAZU H.
Route Educational and Social Science Journal , cilt.7, sa.55, ss.109-119, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜST-BİLİŞLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
KARAKUYU A., UYAR A.
Route Educational and Social Science Journal , cilt.7, sa.54, ss.334-343, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
2019ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN DERSTE TEKNOLOJİ KULLANIMINA YÖNELİK EĞİLİMLERİ VE MOBİL ÖĞRENMEYE KARŞI TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
UYAR A., KARAKUYU A.
Route Educational and Social Science Journal , cilt.6, sa.45, ss.960-970, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019ÖN LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN İNTERNET BAĞIMLILIK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ VE BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
UYAR A., TEMİZ A.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , cilt.12, sa.68, ss.979-986, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019İLK VE ORTAOKULLARDA GÖREV YAPAN SINIF ÖĞRETMENİ, BRANŞ ÖĞRETMENİ VE YÖNETİCİLERİN KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ VE UYGULAMALARI KONUSUNDAKİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ (HATAY İLİ ÖRNEĞİ)
TEMİZ A., UYAR A.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , cilt.12, sa.67, ss.801-807, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÇEVRE OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ VE BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
UYAR A., TEMİZ A.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , cilt.12, sa.66, ss.954-961, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019ÖN LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN MOBİL ÖĞRENME TUTUMLARININ DÜZEYİ VE BAZI DEĞİŞKENLERCE İNCELENMESİ
KARAKUYU A., UYAR A.
Route Educational and Social Science Journal , cilt.6, ss.101-110, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
2018Önlisans Çocuk Gelişimi Bölümü Öğrencilerinin Çevre Sorunları ve Çözüm Önerilerine İlişkin Görüşleri
UYAR A., KARAKUYU A., BİRVURAL A.
The Journal of Turk-Islam World Social Studies , cilt.19, sa.19, ss.349-358, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018GELİR DÜZEYİNİN HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
BİRVURAL A., KARAKUYU A., UYAR A.
Sosyal Bilimler Dergisi / The Journal of Social Science , cilt.5, sa.31, ss.417-422, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Önlisans Öğrencilerinin Anksiyetelerinin Şiddet Eğilimlerine Katkısı
KARAKUYU A., BİRVURAL A., UYAR A.
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR) , cilt.5, sa.27, ss.3216-3221, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018HATAY’DA TOPLU TAŞIMA SİSTEMLERİNİN HATAY MUSTAFAKEMAL ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
BİRVURAL A., UYAR A., KARAKUYU A.
Sosyal Bilimler Dergisi / The Journal of Social Science , cilt.5, sa.29, ss.445-452, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Önlisans Çocuk Gelişimi Öğrencilerinin Çocuk Haklarına İlişkin Tutumları
KARAKUYU A., UYAR A., BİRVURAL A.
Researcher Social Science Studies
, cilt.6, sa.3, ss.20-27, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Bilgisayar Destekli Çevre Eğitiminin Bilgisayar Teknolojileri Programı Öğrencilerinin Çevre Okuryazarlığına Etkisinin İncelenmesi
UYAR A., KAZU H.
The Journal of Social Science , cilt.5, sa.24, ss.287-302, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018ÖN LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN FoMO DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ ve BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
UYAR A., BİRVURAL A., KARAKUYU A.
International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR) , cilt.5, sa.28, ss.3276-3281, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20248 th GRADE SCIENCE COURSE TEACHING PROGRAM: A COMPARATIVE ANALYSIS OF CHANGES BETWEEN 2018 and 2024
UYAR A.
ICSAS 3rd INTERNATIONAL CONGRESS ON EDUCATION, Eskişehir, Türkiye, 26 Temmuz 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
2024COMPARATIVE ANALYSIS OF THE 2013 PRESCHOOL EDUCATION PROGRAM AND THE 2024 PRESCHOOL EDUCATION PROGRAM
UYAR A.
AVRASYA 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Tiflis, Gürcistan, 02 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)
2023
2023ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN YARATICI KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ
UYAR A.
Selçuk 8. Sosyal Bilimler Kongresi, Konya, Türkiye, 20 Mayıs 2023, ss.502-511, (Tam Metin Bildiri)
2023
2023Deprem Bölgesinde Öğrenim Gören Üniversite Öğrencilerinin Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
UYAR A.
Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Araştırmaları Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 24 Mart 2023, ss.47, (Özet Bildiri)
2023
2023EXAMINATION OF TEACHER CANDIDATES’ EPISTEMOLOGICAL BELIEFS ON LEARNING
UYAR A.
EXAMINATION OF TEACHER CANDIDATES’ EPISTEMOLOGICAL BELIEFS ON LEARNING, Elazığ, Türkiye, 24 Mart 2023, ss.47, (Tam Metin Bildiri)
2022
2022Attitudes of 10th grade students towards mathematics lesson
UYAR A., ŞAN İ., KARSAK H. G.
8th International Conference on Lifelong Education and Leadership for All-ICLEL 2022, Granada, Nikaragua, 05 Temmuz 2022, (Tam Metin Bildiri)
2021
2021Dijital Okuryazarlık İle İlgili Hazırlanan Lisansüstü Tezlerin Analizi
KARAKUYU A., UYAR A.
ULUSLARARASI KENDİN YAP ATÖLYELERİ SEMPOZYUMU, Afyon, Türkiye, 17 Haziran 2021, ss.319-336, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN KİTAP OKUMA ALIŞKANLIĞINA YÖNELİK TUTUM DÜZEYLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
UYAR A., KARAKUYU A.
AKDENİZ ZİRVESİ 2. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Hatay, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019Öğretmenlerin Mesleklerine Yönelik İş Doyum Düzeylerinin Belirlenmesi ve Bazı Değişkenlerce İncelenmesi
KARAKUYU A., UYAR A.
Akdeniz 2.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Hatay, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2019, ss.107-114, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019Stem Eğitiminin Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi
UYAR A., ŞAN İ.
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2019), Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019Ortaokul Öğrencilerinin Stem Disiplin Alanlarına Yönelik Algılarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
UYAR A., ŞAN İ.
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2019), Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019ÖN LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN DERSTE TEKNOLOJİ KULLANIMLARINA YÖNELİK EĞİLİMLERİNİN İNCELENMESİ
UYAR A., KARAKUYU A.
HOCA AHMET YESEVİ ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Adıyaman, Türkiye, 26 - 27 Ağustos 2019, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018Sınıf Öğretmeni Adaylarının Epistemolojik İnançlarının İncelenmesi
KARAKUYU A., UYAR A.
Cemil Meriç 10. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi, 23 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018Lise Öğrencileri Arasında Sosyal Medyadaki Gelişmeleri Kaçırma Korkusu YaygınlığınınBazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
UYAR A., KARAKUYU A.
Cemil Meriç 10. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi, 23 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Teknolojiye Yönelik Tutumlarının Nomofobileri İleİlişkisi
KARAKUYU A., UYAR A.
Cemil Meriç 10. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi, 23 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018Lise Öğrencilerinin Çevresel Davranış Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısındanİncelenmesi
UYAR A., KARAKUYU A.
Cemil Meriç 10. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi, 23 - 25 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018Ön Lisans Öğrencilerinin Çevresel Tutum ve Davranış Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
UYAR A., KARAKUYU A., ALANOĞLU Z.
2.Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018Ön Lisans Çocuk Gelişimi Öğrencilerinin Çocuk Hakları Farkındalıklarının Belirlenmesi
KARAKUYU A., UYAR A., ALANOĞLU Z.
2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 4 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015Çevre Eğitimi Alan Ön Lisans Öğrencilerinin Çevre Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi ve Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
KAZU H., UYAR A.
3.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 22 - 24 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016Akademisyenlerin Çevresel Tutum Ve Davranış Düzeylerinin Belirlenmesi Ve Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
UYAR A.
2.Uluslararası Çin’xxden Adriyatik’xxe Sosyal Bilimler Kongresi, 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016Fen Bilgisi Ve Sınıf Öğretmenlerinin Çevre Eğitimi Öz Yeterlik Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
UYAR A.
2. Uluslararası Çin’xxden Adriyatik’xxe Sosyal Bilimler Kongresi, 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016İlk ve Orta Okullarda Görev Yapan Sınıf Öğretmeni, Branş Öğretmeni ve Yöneticilerin Kaynaştırma Eğitimi ve Uygulamaları Konusundaki Görüşlerinin İncelenmesi
TEMİZ A., UYAR A.
15.Uluslarası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
2016Sınıf Öğretmenlerinin Çevre Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi ve Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
UYAR A., TEMİZ A.
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2015
2015Öğretmen Adaylarının Çevre Eğitimine Yönelik Öz-Yeterliklerinin İncelenmesi
KAZU H., UYAR A.
Hatay’xxın Çevre Sorunları ve Çözüm Önerileri Sempozyumu, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2022
2022ÖĞRETİM STRATEJİ, YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
UYAR A., ŞAN İ.
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ, Sucuoğlu Hale, Gökdağ Baltaoğlu Meltem, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.131-152, 2022
2022
2022Metaverse ve Eğitim
UYAR A., ŞAN İ.
Sanal Dünya Sosyal Medyada Metalar ve Metaverse, Söğüt Yasin, Birol Murat, Editör, NOBEL BİLİMSEL ESERLER, Ankara, ss.157-183, 2022
2021
2021Dijital Dönüşüm ve Dijital Dönüşüm Süreci
UYAR A.
DİJİTAL EĞİTİM, KÖKSAL ONUR, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.62-83, 2021
Desteklenen Projeler
2021 - 2022
2021 - 2022