Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Understanding the Initial Reactions of Turkish Twitter Users during the COVID-19 Pandemic
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN, ART AND COMMUNICATION (TOJDAC)
, cilt.11, sa.1, ss.20-41, 2021 (Hakemli Dergi)
TECHNOLOGY VERSUS INDIVIDUAL: AN ANALYSIS ON INTERACTIVE FILM BLACK MIRROR: BANDERSNATCH
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN, ART AND COMMUNICATION (TOJDAC)
, cilt.10, sa.4, ss.509-523, 2020 (Hakemli Dergi)
Dijital Aktivizm: Change.Org Kampanyaları Üzerine Bir Analiz
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.19, sa.4, ss.187-206, 2019 (Hakemli Dergi)
Türkçede Yönetim Olgusu: Atasözleri ve Deyimler Üzerine Bir İçerik Analizi
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.12, sa.62, ss.1333-1342, 2019 (Hakemli Dergi)
TÜRKÇEDE BULUNAN DEĞİŞİM İLE İLGİLİ ATASÖZLERİ VE DEYİMLER: BİR İÇERİK ANALİZİ
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.11, sa.57, ss.601-615, 2018 (Hakemli Dergi)
Sağlık İletişiminde Müzakere Yöntemleri, Olası Sorunlar ve Çözüm Önerileri
TÜRKBİLİM DERGİSİ
, cilt.6, sa.23, ss.1-16, 2018 (Hakemli Dergi)
KÜLTÜRÜN KORUYUCU GÜCÜ: KÜLTÜREL SEMBOLLER
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli E- Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.56-74, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
KİŞİSEL GELİŞİM FENOMENİ OLARAK ARKETİPLER: FİLM KARAKTERLERİ ÜZERİNEBİR İNCELEME
1st International CICMS Conference, Aydın, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, cilt.1, ss.74-83
The Family Representation on Game of Thrones Tv Series: An Archetypical Analysis on Shared Identity Within Great Houses
Serialized Storytelling Conference: Tv Series in Contemporaray Sociesties, Groningen, Hollanda, 18 - 19 Temmuz 2016
Kitap & Kitap Bölümleri
ETKİLEŞİM KİŞİLERARASI İLETİŞİMİN TEMELLERİ SÜREÇLERİ BOYUTLARI
DETAY, Ankara, 2023
KENT-BELLEK-AİDİYET: 2023 DEPREMİ SONRASI SÜRDÜRÜLEBİLİR KENT-BİREY İLİŞKİSİ
İNTERDİSİPLİNER YAKLAŞIMLA HATAY'DA AFET DENEYİMİ, EREN, VEYSEL, Editör, NOBEL, ss.305-317, 2023
KİŞİSEL MARKA: KAVRAMSAL BİR BAKIŞ
MARKA VE KİŞİSEL MARKA ÇALIŞMALARI, GÜREL, EMET, Editör, NOBEL, Ankara, ss.155-182, 2023
DİJİTAL MEDYA ESTETİĞİNDE ZAMAN VE MEKAN: SİNEMA KAMERASI OLARAK CEP TELEFONU
İLETİŞİMDE DİJİTALLEŞME, ELİTAŞ, SERPİL, Editör, DETAY, Ankara, ss.95-116, 2021
HASTA-DOKTOR İLETİŞİMİNDE GÜVEN NASIL İNŞA EDİLMELİ?
SAĞLIK VE İLETİŞİM, GAYE EREL, MİRAY BEŞBUDAK, Editör, LİTERATÜRK, Konya, ss.133-153, 2020
Lucy ve Transcendence Filmlerinde İnsan Sonrası Düşünce
Medya ve Kültürel Çalışmalar: Teori ve Güncel Tartışmalar, Güven Özdoyran, Editör, Gazi, Ankara, ss.249-270, 2020
Geleceği Pazarlamak: Reklamlarda Teknolojiye Dair Öngörüler
REKLAMI OKUMAK, REKLAMI ANLAMAK, YAKIN, MEHMET, Editör, URZENİ, İstanbul, ss.177-208, 2019
KİŞİLERARASI ÇEKİM KURAMI
KİŞİLERARASI İLETİŞİM KURAMLARI, TEMEL EĞİNLİ, AYŞEN, Editör, NOBEL, Ankara, ss.359-384, 2019
Atıf (Yükleme) Kuramı
Kişilerarası İletişim Kuramları, TEMEL EĞİNLİ, AYŞEN, Editör, Nobel, Ankara, ss.67-89, 2019
Ansiklopedide Bölümler