Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
15
4. 131 Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi ISSN: 2146-3417 | E-ISSN: 2587-2052 Cilt 12, Sayı 1, Mart 2023 George Ritzer (1998). Toplumun McDonaldlaştırılması: Çağdaş Toplum Yaşamının Değişen Karakteri Üzerine Bir İnceleme. İstanbul: Ayrıntı Yayınları.
JOURNAL OF THE FACULTY OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES OF THE KIRKLARELI UNIVERSITY
, cilt.12, sa.1, ss.131-135, 2023 (Hakemli Dergi)
5. BİREYSEL GELİŞİM VE KİŞİLERARASI ÇEKİM İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR LİTERATÜR ANALİZİ
İSTANBUL KENT ÜNİVERSİTESİ TOPLUM BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.3, sa.2, ss.37-47, 2022 (Hakemli Dergi)
6. Metaverse Evreninde Yer Alan Bazı Uygulamalar Üzerine Tematik Bir Analiz
TRT Akademi
, cilt.7, sa.16, ss.1096-1119, 2022 (Hakemli Dergi)
8. İletişim Araştırmaları Derneği’nin (İLAD) ve Avrupa İletişimAraştırmaları ve Eğitim Derneği’nin (ECREA) İletişim Eğitimi TemalarıÜzerine Karşılaştırmalı Bir Analiz
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.1101-1124, 2022 (Hakemli Dergi)

9. Understanding the Initial Reactions of Turkish Twitter Users during the COVID-19 Pandemic
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN, ART AND COMMUNICATION (TOJDAC)
, cilt.11, sa.1, ss.20-41, 2021 (Hakemli Dergi)


10. TECHNOLOGY VERSUS INDIVIDUAL: AN ANALYSIS ON INTERACTIVE FILM BLACK MIRROR: BANDERSNATCH
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN, ART AND COMMUNICATION (TOJDAC)
, cilt.10, sa.4, ss.509-523, 2020 (Hakemli Dergi)
11. Dijital Aktivizm: Change.Org Kampanyaları Üzerine Bir Analiz
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.19, sa.4, ss.187-206, 2019 (Hakemli Dergi)
12. Türkçede Yönetim Olgusu: Atasözleri ve Deyimler Üzerine Bir İçerik Analizi
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.12, sa.62, ss.1333-1342, 2019 (Hakemli Dergi)
13. TÜRKÇEDE BULUNAN DEĞİŞİM İLE İLGİLİ ATASÖZLERİ VE DEYİMLER: BİR İÇERİK ANALİZİ
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.11, sa.57, ss.601-615, 2018 (Hakemli Dergi)
14. Sağlık İletişiminde Müzakere Yöntemleri, Olası Sorunlar ve Çözüm Önerileri
TÜRKBİLİM DERGİSİ
, cilt.6, sa.23, ss.1-16, 2018 (Hakemli Dergi)
15. KÜLTÜRÜN KORUYUCU GÜCÜ: KÜLTÜREL SEMBOLLER
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli E- Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.56-74, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
17
11. Fiziksel mesafenin sınırlarını aşmak: iletişim eğitiminde sanal dünyalar ve sanal gerçeklik
Eğitim Bilimlerinde Dijital Dönüşüm: Metaverse Bilim Kongresi, İzmir, Türkiye, 08 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
12. Sağlık İletişiminde Taraflar Arası Güven
Sağlıkta Şiddet Sempozyumu, Türkiye, 12 Nisan 2022, (Özet Bildiri)
13. AVRUPA İLETİŞİM ARAŞTIRMALARI VE EĞİTİM DERNEĞİ’NİN (ECREA) TEMALARI ÜZERİNE BİR ANALİZ
Eğitim Bilimlerinde Kalite Güvence ve Öğrenci Katılımı Kongresi, İzmir, Türkiye, 14 Şubat 2022, (Özet Bildiri)
16. KİŞİSEL GELİŞİM FENOMENİ OLARAK ARKETİPLER: FİLM KARAKTERLERİ ÜZERİNEBİR İNCELEME
1st International CICMS Conference, Aydın, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, cilt.1, ss.74-83, (Tam Metin Bildiri)
17. The Family Representation on Game of Thrones Tv Series: An Archetypical Analysis on Shared Identity Within Great Houses
Serialized Storytelling Conference: Tv Series in Contemporaray Sociesties, Groningen, Hollanda, 18 - 19 Temmuz 2016
Kitaplar
21
1. YAPAY ZEKÂ VE DİJİTAL HİKÂYE ANLATICILIĞI
İLETİŞİM VE MEDYA ARAŞTIRMALARI 3, ALANKA ÖMER, Editör, EFE AKADEMİ, İstanbul, ss.269-283, 2024
2. BAĞLANTI İKLİMİ TEKNOLOJİ KÜLTÜR TEMSİL
DETAY, Ankara, 2023

3. ETKİLEŞİM KİŞİLERARASI İLETİŞİMİN TEMELLERİ SÜREÇLERİ BOYUTLARI
DETAY, Ankara, 2023

4. KİŞİSEL MARKA: KAVRAMSAL BİR BAKIŞ
MARKA VE KİŞİSEL MARKA ÇALIŞMALARI, GÜREL, EMET, Editör, NOBEL, Ankara, ss.155-182, 2023
5. KENT-BELLEK-AİDİYET: 2023 DEPREMİ SONRASI SÜRDÜRÜLEBİLİR KENT-BİREY İLİŞKİSİ
İNTERDİSİPLİNER YAKLAŞIMLA HATAY'DA AFET DENEYİMİ, EREN, VEYSEL, Editör, NOBEL, ss.305-317, 2023
6. SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK OKURYAZARLIĞI
KALİTE VE STRATEJİ YÖNETİMİ ARAŞTIRMALARI, USTA KARA,IŞIL; KARALAR,SEROL, Editör, TRAKYA ÜNİVERSİTESİ Kalite ve Strateji Geliştirme, Uygulama ve Araştırma Merkezi Yayınları, Edirne, ss.105-124, 2022

7. DİJİTAL DÜNYADA KİŞİLERARASI İLİŞKİLER
KİŞİLERARASI İLİŞKİLER, TEMEL EĞİNLİ, AYŞEN, Editör, CEM, İzmir, ss.379-396, 2022
8. İZLENİM YÖNETİMİ
KİŞİLERARASI İLİŞKİLER, TEMEL EĞİNLİ, AYŞEN, Editör, CEM, İzmir, ss.113-131, 2022
10. DİJİTAL MEDYA ESTETİĞİNDE ZAMAN VE MEKAN: SİNEMA KAMERASI OLARAK CEP TELEFONU
İLETİŞİMDE DİJİTALLEŞME, ELİTAŞ, SERPİL, Editör, DETAY, Ankara, ss.95-116, 2021
11. Lucy ve Transcendence Filmlerinde İnsan Sonrası Düşünce
Medya ve Kültürel Çalışmalar: Teori ve Güncel Tartışmalar, Güven Özdoyran, Editör, Gazi, Ankara, ss.249-270, 2020
12. HASTA-DOKTOR İLETİŞİMİNDE GÜVEN NASIL İNŞA EDİLMELİ?
SAĞLIK VE İLETİŞİM, GAYE EREL, MİRAY BEŞBUDAK, Editör, LİTERATÜRK, Konya, ss.133-153, 2020
13. ATIF KURAMI
KİŞİLER ARASI İLETİŞİM KURAMLARI, EĞİNLİ TEMEL, AYŞEN, Editör, NOBEL, Ankara, ss.67-88, 2019
15. Geleceği Pazarlamak: Reklamlarda Teknolojiye Dair Öngörüler
REKLAMI OKUMAK, REKLAMI ANLAMAK, YAKIN, MEHMET, Editör, URZENİ, İstanbul, ss.177-208, 2019
16. KİŞİLERARASI ÇEKİM KURAMI
KİŞİLERARASI İLETİŞİM KURAMLARI, TEMEL EĞİNLİ, AYŞEN, Editör, NOBEL, Ankara, ss.359-384, 2019
17. ÇEKİM KURAMI
KİŞİLER ARASI İLETİŞİM KURAMLARI, TEMEL EĞİNLİ, A., Editör, NOBEL, Ankara, ss.359-384, 2019
19. Atıf (Yükleme) Kuramı
Kişilerarası İletişim Kuramları, TEMEL EĞİNLİ, AYŞEN, Editör, Nobel, Ankara, ss.67-89, 2019
Ansiklopedide Bölümler
1