Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

THE ROLE OF SCHOOL LEADERSHIP IN TEACHERS' PARTICIPATION IN PROFESSIONAL DEVELOPMENT ACTIVITIES

III. INTERNATIONAL FIRAT SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Elazığ, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2024

DIGITAL MATURITY IN EDUCATIONAL ORGANIZATIONS: AN ASSESSMENT TOWARD FUTURE LEARNING ECOSYSTEMS

III. INTERNATIONAL FIRAT SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Elazığ, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2024

Dijital Öyküleme Etkinliklerine İlişkin Öğretmenlerin Görüşlerinin İncelenmesi

5. Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Ekim 2024

An Evaluation of The Psychological Resilience of Female Educational Administrators

INTERNATIONAL WOMEN’S STUDIES CONFERENCE, Elazığ, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2024

The Goal of Becoming a Leader in The Career Journey of Female Teachers

INTERNATIONAL WOMEN’S STUDIES CONFERENCE, Elazığ, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2024

Kapsayıcı Eğitim ve Sınıf İçi Değerlendirmeler Boyutu

International Education Congress, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024

Okul Yöneticilerinin Sahip Olması Gereken Mesleki Değerler

17. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi-UEYK2024, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Mart 2024

Kalite Kültürü Temelinde Eğitim Politikaları ve Liderlik: Nitel Bir Değerlendirme

16. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Sivas, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2023

UZAKTAN EĞİTİMDE KALİTE STANDARTLARI İLE İLGİLİ ÇALIŞMALARIN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ

VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Hatay, Türkiye, 20 Temmuz 2022, ss.257

Uzaktan Öğrenme Süreçlerinin Yönetiminde Transaksiyonel Uzaklık Kavramının Etkisi: Görsel Haritalama Tekniğine Göre Bibliyometrik Bir Analiz

International Conference on Educational Technology and Online Learning/ ICETOL 2022, Balıkesir, Türkiye, 23 - 26 Haziran 2022

Dijital Yetkin Olabilen Okul Yöneticileri: Dijital Örgüt Kültürü Kapsamında Bir Değerlendirme

International Conference on Educational Technology and Online Learning/ ICETOL 2022, Balıkesir, Türkiye, 23 - 26 Haziran 2022

Dijitalleşme Sürecinde Eğitimin Yönetimi Veri Yönetimi Temelli Bir Değerlendirme

5. Uluslararası İpek Yolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, Kocaeli, Türkiye, 16 - 17 Eylül 2021, ss.26-27

Akıllı Sistemler ile Kişiselleştirilmiş Öğrenme Ortamlarının Yönetiminde Akademik Erteleme Davranışının Değerlendirilmesi

1st International Conference on Educational Technology and Online Learning, Balıkesir, Türkiye, 22 Eylül 2021

Uzaktan Eğitimin Etkililiğinde E- Hazırbulunuşluk: Önem, Etki Faktörleri ve Öneriler

FSM Eğitim Araştırmaları Kongresi/FSM-EAK2021, İstanbul, Türkiye, 27 Mart 2021

Örgütsel Çeviklik: Eğitim Örgütlerinde Değişim Algısı Bağlamında Nitel Bir Değerlendirme

XI. ULUSLARARASI EĞİTİM DENETİMİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Aralık 2019

Yöneticilerin Güç Mesafesine Göre Öğretmenlerin Örgütsel Özdeşleşmeye İlişkin Algıları

XI. ULUSLARARASI EĞİTİM DENETİMİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Aralık 2019

Etik İlkeler Bağlamında Algılanan Örgütsel Prestijin ÖrgütselPerformansa Yansıması: Nitel Bir Çalışma

10. ULUSLARARASIEĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2019

Ülke Kalkınması Bağlamında Dijital Transformasyonun Eğitimde Yarattığı Değişim

5. Uluslararası Bölgesel Kalkınma Konferansı, Malatya, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.610-622

Bölgesel Eşitsizliklerin Yarattığı Dezavantajların Eğitimde Yarattığı Sorunlar

5. Uluslararası Bölgesel Kalkınma Konferansı, Malatya, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.623-634

Whistleblowing Ve Etik Çatışması: Etik İkilemler Çerçevesinde Vignette Tekniği İle Nitel Bir Değerlendirme

Asead V. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2019

İlkokul Öğrencilerinin Yapay Zeka Kavramına Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi

2. Uluslararası Sosyal Bilimler ve İnovasyon Kongresi, Elazığ, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019

Deontolojik Adalet Algısı: Çatışma Yönetimi Bağlamında Vignette Tekniği İle Çözümleme

2. Uluslararası Sosyal Bilimler ve İnovasyon Kongresi, Elazığ, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okuma Alışkanlıklarının İncelenmesi

8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009

Entelektüel Sermaye Yönetiminin Örgütsel Zeka Gelişimi Üzerindeki Önemine İlişkin Nitel Bir Değerlendirme

2. Uluslararası Sosyal Bilimler ve İnovasyon Kongresi, Elazığ, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019

Okul Yöneticilerinin Holistik Liderlik Tarzlarının Pozitif Örgütsel Davranışa Etkisi

10. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 6 - 09 Aralık 2018

Öğrenen Örgüt Olarak Eğitim Kurumlarında Örgütsel Değişim Yönetimi

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.94-96

Eğitim Kurumlarında Psikolojik Sağlamlık

8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017

Eğitim Kurumlarında Sosyal Kaytarma

II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017

Okul Yöneticilerinin Çatışma Çözme Stratejilerinin Belirlenmesi

IV th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017

Eğitim Örgütlerinde Değişim Yönetimi

VII.Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017

Proaktif Okul Liderliği

1. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016

Yöneticilerin İletişim Araçlarını Kullanabilmelerindeki Etkililiklerinin Öğretmen Merceğinden Değerlendirilmesi

Yıldız International Conference on Educatıonal Research and Social Science, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2014

Eğitim Paydaşlarının Dershane Dönüşümüne İlişkin Görüşleri

VI. Ulusalararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2014

Eğitim Kurumlarını Değerlendirmeye Yönelik Bir Swot Analizi

VI. Ulusalararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2014

Öğretmen ve Öğrencilerin Sınıf Yönetimine İlişkin Metafor Algıları

11.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012

Aile Destekli İlkokuma Yazma Öğretimi(Bir Model Önerisi)

8.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009

Öğretmen Adaylarının Toplumsal Sorunlara Karşı Farkındalık Düzeylerinin Belirlenmesi

1.Ulusal İyilik Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 21 Haziran 2009
Kitap & Kitap Bölümleri

OKUL YÖNETİCİLERİNİN DİJİTAL LİDERLİK TARZLARI VE VERİYE DAYALI KARAR VERME: BİBLİYOMETRİK BİR İNCELEME

EĞİTİM YÖNETIMI ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR II, ÇELİKTEN MUSTAFA, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.107-130, 2024

EĞİTİMDE VERİ YÖNETİMİ, KALİTE KÜLTÜRÜ VE LİDERLİK

KALİTE KÜLTÜRÜ TEMELİNDE ÇEVİKLEŞEN ÖRGÜTLERDE LİDERLİK, Yaraş Zübeyde, Gündüzalp Seda, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.89-113, 2023

EĞİTİMİN POLİTİK TEMELLERİ

EĞİTİME GİRİŞ, Yeşilyurt, Etem, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.175-198, 2023

Dijital Çağda Okullarda Öğrenme Kültürü ve Dijital Kültür

Eğitimde Dijitalleşme Okul Yöneticileri ve Öğretmenler İçin Bir Rehber, Polat, Hakan, Editör, Asos Yayınları, Elazığ, ss.69-86, 2022

Sınıf Yönetiminde Öğretmen Liderliği

Sınıf Yönetimi, Çınar, İkram, Editör, Eğiten, Ankara, ss.21-46, 2022

Dijital Eğitim

Dijital Sınıf Yönetimi, Gündüzalp, Seda, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.59-86, 2021

Dijital Denetim

Okul Yönetiminde Dijital Dönüşüm ve Dijital Liderlik, YARAŞ, ZÜBEYDE, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.205-244, 2021

Dijital Sınıflarda Öğretim Stratejileri ve Yönetimi

Dijital Sınıf Yönetimi, Gündüzalp, Seda, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.88-109, 2021

Okul Yönetiminde Veri Yönetimi

Okul Yönetiminde Dijital Liderlik ve Dijital Dönüşüm, YARAŞ, ZÜBEYDE, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.135-166, 2021

Örgütlerde Rol Belirsizliği ve Rol Çatışmasının Prososyal Motivasyon Üzerindeki Etkisi: Okul Yöneticilerinin Perspektifinden Kalitatif Bir İnceleme

EĞİTİM SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLERİNE MULTİDİSİPLİNER BAKIŞ, Yeşilyurt, E., Editör, Güven Plus Grup A.Ş. Yayınları, İstanbul, ss.157-190, 2020

Okul Yöneticilerinin Otantik ve Holistik Liderlik Tarzlarının Pozitif Örgütsel Davranış Üzerindeki Etkisinin Tahmin Edilmesi

Eğitim Yönetimi Araştırmaları, Celal Teyyar Uğurlu, Kadir Beycioğlu, Serkan Koşar, Hilal Kahraman, Fatma Köybaşı Şemin, Editör, Cumhuriyet Üniversitesi, Sivas, ss.348-366, 2018

Eğitimin Tarihsel Temelleri

Eğitime Bilimine Giriş, Mukadder Boydak Özan, Tuncay Yavuz Özdemir, Editör, Asos Yayınevi, Elazığ, ss.35-53, 2018

Sınıfta Fiziksel Ortamın Düzenlenmesi

Sınıf Yönetimi, Mukadder Boydak Özan, Tuncay Yavuz Özdemir, Editör, Asos Yayınevi, Elazığ, ss.45-66, 2017
Metrikler

Yayın

102

Atıf (Scopus)

3

H-İndeks (Scopus)

1

H-İndeks (Scholar)

10

Atıf (TrDizin)

49

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

237

Proje

3

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları