Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

THE ROLE OF SCHOOL LEADERSHIP IN TEACHERS' PARTICIPATION IN PROFESSIONAL DEVELOPMENT ACTIVITIES

III. INTERNATIONAL FIRAT SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Elazığ, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2024, (Tam Metin Bildiri)

DIGITAL MATURITY IN EDUCATIONAL ORGANIZATIONS: AN ASSESSMENT TOWARD FUTURE LEARNING ECOSYSTEMS

III. INTERNATIONAL FIRAT SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Elazığ, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2024, (Tam Metin Bildiri)

Dijital Öyküleme Etkinliklerine İlişkin Öğretmenlerin Görüşlerinin İncelenmesi

5. Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Ekim 2024, (Özet Bildiri)

Özel Eğitim Alt Sınıfında Çalışan Öğretmenlerin Okul Kültürüne Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi

5. Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 19 Ekim 2024, (Özet Bildiri)

An Evaluation of The Psychological Resilience of Female Educational Administrators

INTERNATIONAL WOMEN’S STUDIES CONFERENCE, Elazığ, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2024, (Özet Bildiri)

The Goal of Becoming a Leader in The Career Journey of Female Teachers

INTERNATIONAL WOMEN’S STUDIES CONFERENCE, Elazığ, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2024, (Özet Bildiri)

Kapsayıcı Eğitim ve Sınıf İçi Değerlendirmeler Boyutu

International Education Congress, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

Okul Yöneticilerinin Sahip Olması Gereken Mesleki Değerler

17. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi-UEYK2024, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Mart 2024, (Özet Bildiri)

Kalite Kültürü Temelinde Eğitim Politikaları ve Liderlik: Nitel Bir Değerlendirme

16. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Sivas, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

TÜRKİYE’DE “İDEAL OKUL” KAVRAMI İLE İLGİLİ YAPILMIŞ TEZLERİN İNCELENMESİ

III. Türk Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 23 Aralık 2022, ss.88, (Özet Bildiri)

UZAKTAN EĞİTİMDE KALİTE STANDARTLARI İLE İLGİLİ ÇALIŞMALARIN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ

VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Hatay, Türkiye, 20 Temmuz 2022, ss.257, (Özet Bildiri)

Uzaktan Öğrenme Süreçlerinin Yönetiminde Transaksiyonel Uzaklık Kavramının Etkisi: Görsel Haritalama Tekniğine Göre Bibliyometrik Bir Analiz

International Conference on Educational Technology and Online Learning/ ICETOL 2022, Balıkesir, Türkiye, 23 - 26 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

Dijital Yetkin Olabilen Okul Yöneticileri: Dijital Örgüt Kültürü Kapsamında Bir Değerlendirme

International Conference on Educational Technology and Online Learning/ ICETOL 2022, Balıkesir, Türkiye, 23 - 26 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

Dijitalleşme Sürecinde Eğitimin Yönetimi Veri Yönetimi Temelli Bir Değerlendirme

5. Uluslararası İpek Yolu Akademik Çalışmalar Sempozyumu, Kocaeli, Türkiye, 16 - 17 Eylül 2021, ss.26-27, (Özet Bildiri)

Akıllı Sistemler ile Kişiselleştirilmiş Öğrenme Ortamlarının Yönetiminde Akademik Erteleme Davranışının Değerlendirilmesi

1st International Conference on Educational Technology and Online Learning, Balıkesir, Türkiye, 22 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

İnsan Teknoloji Entegrasyonunda Toplum 5.0: Örgütlerde Teknolojik Dönüşüm Bağlamında Nitel Bir Çalışma

FSM Eğitim Araştırmaları Kongresi/FSM-EAK2021, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Mart 2021, (Özet Bildiri)

Uzaktan Eğitimin Etkililiğinde E- Hazırbulunuşluk: Önem, Etki Faktörleri ve Öneriler

FSM Eğitim Araştırmaları Kongresi/FSM-EAK2021, İstanbul, Türkiye, 27 Mart 2021, (Özet Bildiri)

Yöneticilerin Kültürel Farklılıkları Yönetebilmelerine İlişkin Kültürel Zekâ Bağlamında Vignette Tekniği ile Nitel Bir Değerlendirme

XIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Hatay, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2020, ss.30, (Özet Bildiri)

Örgütlerde Rol Belirsizliği ve Rol Çatışmasının Prososyal Motivasyon Üzerindeki Etkisi: Okul Yöneticilerinin Perspektifinden Kalitatif Bir İnceleme

VIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Eskişehir, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

Yöneticilerin Güç Mesafesine Göre Öğretmenlerin Örgütsel Özdeşleşmeye İlişkin Algıları

XI. ULUSLARARASI EĞİTİM DENETİMİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)

Örgütsel Çeviklik: Eğitim Örgütlerinde Değişim Algısı Bağlamında Nitel Bir Değerlendirme

XI. ULUSLARARASI EĞİTİM DENETİMİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 5 - 07 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)

Etik İlkeler Bağlamında Algılanan Örgütsel Prestijin ÖrgütselPerformansa Yansıması: Nitel Bir Çalışma

10. ULUSLARARASIEĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

Ülke Kalkınması Bağlamında Dijital Transformasyonun Eğitimde Yarattığı Değişim

5. Uluslararası Bölgesel Kalkınma Konferansı, Malatya, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.610-622, (Tam Metin Bildiri)

Bölgesel Eşitsizliklerin Yarattığı Dezavantajların Eğitimde Yarattığı Sorunlar

5. Uluslararası Bölgesel Kalkınma Konferansı, Malatya, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.623-634, (Tam Metin Bildiri)

Whistleblowing Ve Etik Çatışması: Etik İkilemler Çerçevesinde Vignette Tekniği İle Nitel Bir Değerlendirme

Asead V. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

Deontolojik Adalet Algısı: Çatışma Yönetimi Bağlamında Vignette Tekniği İle Çözümleme

2. Uluslararası Sosyal Bilimler ve İnovasyon Kongresi, Elazığ, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

İlkokul Öğrencilerinin Yapay Zeka Kavramına Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi

2. Uluslararası Sosyal Bilimler ve İnovasyon Kongresi, Elazığ, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okuma Alışkanlıklarının İncelenmesi

8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)

Entelektüel Sermaye Yönetiminin Örgütsel Zeka Gelişimi Üzerindeki Önemine İlişkin Nitel Bir Değerlendirme

2. Uluslararası Sosyal Bilimler ve İnovasyon Kongresi, Elazığ, Türkiye, 26 - 27 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

Eğitim Kurumlarında Kayırmacı Eğilimlerin Örgütsel Davranışa Yansıması: Beşeri Sermaye Bağlamında Bir Değerlendirme

10. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 6 - 09 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)

Okul Yöneticilerinin Holistik Liderlik Tarzlarının Pozitif Örgütsel Davranışa Etkisi

10. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 6 - 09 Aralık 2018, (Özet Bildiri)

Çağdaş Denetim Modelleri Kapsamında Okul Yöneticilerinin Denetim Rollerine İlişkin Vignette Tekniği İle Bir Çözümleme

10. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2018, (Özet Bildiri)

Öğrenen Örgüt Olarak Eğitim Kurumlarında Örgütsel Değişim Yönetimi

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.94-96, (Özet Bildiri)

Okul Yöneticilerinin Otantik ve Holistik Liderlik Tarzlarının Pozitif Örgütsel Davranış Üzerindeki Etkisinin Tahmin Edilmesi

13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.672-675, (Özet Bildiri)

Eğitim Kurumlarında Psikolojik Sağlamlık

8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

Eğitim Kurumlarında Sosyal Kaytarma

II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Okul Yöneticilerinin Çatışma Çözme Stratejilerinin Belirlenmesi

IV th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Eğitim Örgütlerinde Değişim Yönetimi

VII.Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

Öğretmenlere Yönelik Yaş Ayrımcılığına İlişkin Okul Yöneticilerinin Görüşleri

1. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

Proaktif Okul Liderliği

1. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

Kadınların Yönetici Olma Talebine Yönelik Bir Çalışma: Vignette Çözümlenmesi

VII. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.83-84, (Özet Bildiri)

Eğitim Örgütlerinin Etkililiğinin Arttırılmasında Yerel Yönetimler

10.Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

Yöneticilerin İletişim Araçlarını Kullanabilmelerindeki Etkililiklerinin Öğretmen Merceğinden Değerlendirilmesi

Yıldız International Conference on Educatıonal Research and Social Science, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

Eğitim Paydaşlarının Dershane Dönüşümüne İlişkin Görüşleri

VI. Ulusalararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

Eğitim Kurumlarını Değerlendirmeye Yönelik Bir Swot Analizi

VI. Ulusalararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

Öğretmen ve Öğrencilerin Sınıf Yönetimine İlişkin Metafor Algıları

11.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Motivasyon Düzeylerine Kamu Personeli Seçme Sınavı’nın Etkisi

9.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

Aile Destekli İlkokuma Yazma Öğretimi(Bir Model Önerisi)

8.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Toplumsal Sorunlara Karşı Farkındalık Düzeylerinin Belirlenmesi

1.Ulusal İyilik Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 21 Haziran 2009, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

OKUL YÖNETİCİLERİNİN DİJİTAL LİDERLİK TARZLARI VE VERİYE DAYALI KARAR VERME: BİBLİYOMETRİK BİR İNCELEME

EĞİTİM YÖNETIMI ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR II, ÇELİKTEN MUSTAFA, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.107-130, 2024

EĞİTİMİN POLİTİK TEMELLERİ

EĞİTİME GİRİŞ, Yeşilyurt, Etem, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.175-198, 2023

EĞİTİMDE VERİ YÖNETİMİ, KALİTE KÜLTÜRÜ VE LİDERLİK

KALİTE KÜLTÜRÜ TEMELİNDE ÇEVİKLEŞEN ÖRGÜTLERDE LİDERLİK, Yaraş Zübeyde, Gündüzalp Seda, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.89-113, 2023

Sınıf Yönetiminde Öğretmen Liderliği

Sınıf Yönetimi, Çınar, İkram, Editör, Eğiten, Ankara, ss.21-46, 2022

Dijital Çağda Okullarda Öğrenme Kültürü ve Dijital Kültür

Eğitimde Dijitalleşme Okul Yöneticileri ve Öğretmenler İçin Bir Rehber, Polat, Hakan, Editör, Asos Yayınları, Elazığ, ss.69-86, 2022

Dijital Denetim

Okul Yönetiminde Dijital Dönüşüm ve Dijital Liderlik, YARAŞ, ZÜBEYDE, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.205-244, 2021

Dijital Eğitim

Dijital Sınıf Yönetimi, Gündüzalp, Seda, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.59-86, 2021

Dijital Sınıflarda Öğretim Stratejileri ve Yönetimi

Dijital Sınıf Yönetimi, Gündüzalp, Seda, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.88-109, 2021

Okul Yönetiminde Veri Yönetimi

Okul Yönetiminde Dijital Liderlik ve Dijital Dönüşüm, YARAŞ, ZÜBEYDE, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.135-166, 2021

Örgütlerde Rol Belirsizliği ve Rol Çatışmasının Prososyal Motivasyon Üzerindeki Etkisi: Okul Yöneticilerinin Perspektifinden Kalitatif Bir İnceleme

EĞİTİM SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLERİNE MULTİDİSİPLİNER BAKIŞ, Yeşilyurt, E., Editör, Güven Plus Grup A.Ş. Yayınları, İstanbul, ss.157-190, 2020

Okul Yöneticilerinin Otantik ve Holistik Liderlik Tarzlarının Pozitif Örgütsel Davranış Üzerindeki Etkisinin Tahmin Edilmesi

Eğitim Yönetimi Araştırmaları, Celal Teyyar Uğurlu, Kadir Beycioğlu, Serkan Koşar, Hilal Kahraman, Fatma Köybaşı Şemin, Editör, Cumhuriyet Üniversitesi, Sivas, ss.348-366, 2018

Eğitimin Tarihsel Temelleri

Eğitime Bilimine Giriş, Mukadder Boydak Özan, Tuncay Yavuz Özdemir, Editör, Asos Yayınevi, Elazığ, ss.35-53, 2018

Sınıfta Fiziksel Ortamın Düzenlenmesi

Sınıf Yönetimi, Mukadder Boydak Özan, Tuncay Yavuz Özdemir, Editör, Asos Yayınevi, Elazığ, ss.45-66, 2017
Metrikler

Yayın

102

Proje

3

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları