Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 15
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 10

1. OPINIONS OF TURKISH LANGUAGE TEACHER CANDIDATES ON TECHNOPEDAGOGICAL APPLICATIONS

VII. INTERNATIONAL MEDITERRANEAN SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Hatay, Türkiye, 13 Haziran 2025, cilt.1, ss.1640-1656, (Tam Metin Bildiri)

2. BIBLIOMETRIC ANALYSIS OF READING RESEARCH QUARTERLY

VII. INTERNATIONAL MEDITERRANEAN SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Hatay, Türkiye, 13 Haziran 2025, cilt.1, ss.1630-1637, (Tam Metin Bildiri)

3. Okuduğunu Anlama Konusunda Türkiye’de Hazirlanan Lisansüstü Tezlerin Değerlendirilmesi

II. Uluslararası Multidispliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.99, (Özet Bildiri)

4. Okuma alışkanlığı ve kütüphane kullanımı: Türkiye’de hazırlanan lisansüstü tezlerin değerlendirilmesi

10. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.86, (Özet Bildiri)

5. Okuma Alışkanlığı ve Kütüphane Kullanımı: Türkiye’xxde Hazırlanan Lisansüstü Tezlerin Değerlendirilmesi

10. Uluslararası Türkçenin Eğitim-Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

6. LUNA’NIN BİLİM DÜNYASI ÇİZGİ FİLMİNİN KAVRAM ÖĞRETİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ

Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.774-775, (Özet Bildiri)

8. Pepee ve Caillou Çizgi Filmlerinde Öğretilen Günlük İletişim Kalıpları

7th International Congress of Research in Education/VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.593-601, (Tam Metin Bildiri)

9. Pepee ve Caillou Çizgi Filmlerinde Kavramı Öğretenler ve Öğretim Yöntemleri

7th International Congress of Research in Education/VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.370, (Özet Bildiri)

10. Ortaokul 8 Sınıf Öğrencilerinin Tartışma Metni Yazma Düzeyleri

8. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
Kitaplar 8

1. Practices of Turkish language teachers for teaching comprehension (reading) in the learning-teaching process in Turkish course

Türkçe Eğitimi Alanında Uluslararası Araştırmalar II, ŞİMŞEK NİL DİDEM, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.49-73, 2024

2. PRACTICES OF TURKISH LANGUAGE TEACHERS FOR TEACHING COMPREHENSION (READING) IN THE LEARNING–TEACHING PROCESS IN TURKISH COURSE

International Research in the Field of Turkish Education , ŞİMŞEK NİL DİDEM, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.49-73, 2024

3. Anlama (Okuma) Eğitiminde Öğretmenin Rolü

Ağız ve Dil Araştırmalarına Adanan Bir Ömür Prof. Dr. Jale Öztürk’e Armağan, KAPLAN,AHMET, Editör, Sonçağ Akademi, Ankara, ss.353-380, 2022

4. Anlama (Okuma) Eğitiminde Öğretmenin Rolü

Ağız ve Dil Araştırmalarına Adanan Bir Ömür Prof. Dr. Jale Öztürk’e Armağan, KAPLAN, HASAN VE HAŞİMİ, AHMET, Editör, Sonçağ Akademi, Hatay, ss.353-380, 2022

5. İletişim Becerileri

Yaşam Becerileri Eğitimi Kavram, Beceri, Gelişim ve Uygulama, Bolat, Yavuz, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.238-262, 2022

6. İletişim Becerileri

Yaşam Becerileri Eğitimi Kavram, Beceri, Gelişim ve Uygulama, Yavuz BOLAT, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.251-276, 2021

7. İLK OKUMA YAZMA SÜRECİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER VE GELİŞİMSEL ÖZELLİKLER

İLK OKUMA YAZMA VE TÜRKÇE ÖĞRETİMİ, ONAN Bilginer, KAN Mustafa Onur, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.109-120, 2018

8. Pepee ve Caillou çizgi filmlerinin öğretilen kavram türü açısından incelenmesi

Küreselleşen Dünyada Eğitim, Serkan Dinçer, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.581-596, 2017
Metrikler

Yayın

33

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

3

Atıf (Scholar)

179

H-İndeks (Scholar)

6

Atıf (TrDizin)

8

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

6

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

57

Proje

8

Açık Erişim

5