SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Relationships between School Climate School Belonging and School Burnout in Secondary School Students
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.8, sa.4, ss.59-79, 2021 (Hakemli Dergi)
Relationship Between Organizational Support and Organizational Commitment: A Meta-Analysıs Study
International Journal of Eurasian Education and Culture
, cilt.6, sa.15, ss.2378-2424, 2021 (Hakemli Dergi)
The Effect of Gender on Student Burnout: A Meta-Analysis Study
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.13, sa.5, ss.1464-1485, 2021 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Müdür Desteği Algıları ile Kolektif Sorumluluk Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Karma Yöntem Araştırması
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.1164-1217, 2021 (Hakemli Dergi)
A Meta-Analysis Study on Job Satisfaction of Class and Branch Teachers
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.14, sa.4, ss.7-30, 2019 (Hakemli Dergi)
Mesleki ve Teknik Ortaöğretim Okulu Öğretmenlerin Algılarına Göre Okul Müdürlerinin Liderlik Stilleri ile Örgütsel Sinizm Arasındaki İlişki
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.37, sa.1, ss.177-192, 2017 (Hakemli Dergi)
The Relationship between Teachers’ Bureaucratic Structure and Collective Efficacy Perceptions
Journal of Teaching and Education
, cilt.3, sa.3, ss.493-507, 2014 (Hakemli Dergi)
Yükseköğretim Öğrencilerinin Tüketim Değerleri ile Memnuniyet Düzeyleri Arasındaki İlişki
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.493-514, 2014 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Okullarında Kadın Yöneticilere Yönelik Öğretmen Tutumlarının Değerlendirilmesi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.10, sa.4, ss.637-662, 2012 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Akran Zorbalığına dair Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
EYFOR XI. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Ankara, Türkiye, 17 - 21 Kasım 2020, (Özet Bildiri)
The Relationship Between Bureaucratic Structures of Secondary Schools and Collective Efficacy of Teachers
International Conference for Academic Disciplines, Venedik, İtalya, 30 Haziran - 03 Temmuz 2014, (Özet Bildiri)
Öğretmen Algılarına göre Okul Yöneticilerinin Mizah Davranışları ile Öğretmenlerin Yıldırma (Mobbing) Yaşama Düzeyleri ve Örgütsel Sinizmleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
EYFOR IV. Eğitim Yönetimi Forumu, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, (Özet Bildiri)
Serbest Kıyafet Uygulamasına Dair Ortaokul Öğrencilerinin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
EYFOR IV. Eğitim Yönetimi Forumu, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, ss.37, (Özet Bildiri)
Doktora Öğrencilerinin Akademik Danışmanlıkla İlgili Görüş ve Beklentilerinin Değerlendirilmesi
V. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar
Temel Eğitim ve Sorunları
Türk Eğitim Sistemi ve Sorunları, Temel ÇALIK, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.240-263, 2022
Sınıfta İletişim ve Etkileşim Süreci
Sınıf Yönetimi, ÇALIK TEMEL, ARSLAN MEHMET METİN, Editör, PEGEM, Ankara, ss.99-115, 2021
Eğitimin Politik Temelleri
Eğitime Giriş, TÖRE Esra, HALİ Servet, Editör, PEGEM, Ankara, ss.65-80, 2018