Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Relationships between School Climate School Belonging and School Burnout in Secondary School Students
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.8, sa.4, ss.59-79, 2021 (Hakemli Dergi)
Relationship Between Organizational Support and Organizational Commitment: A Meta-Analysıs Study
International Journal of Eurasian Education and Culture
, cilt.6, sa.15, ss.2378-2424, 2021 (Hakemli Dergi)
The Effect of Gender on Student Burnout: A Meta-Analysis Study
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.13, sa.5, ss.1464-1485, 2021 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Müdür Desteği Algıları ile Kolektif Sorumluluk Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Karma Yöntem Araştırması
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.1164-1217, 2021 (Hakemli Dergi)
A Meta-Analysis Study on Job Satisfaction of Class and Branch Teachers
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.14, sa.4, ss.7-30, 2019 (Hakemli Dergi)
Mesleki ve Teknik Ortaöğretim Okulu Öğretmenlerin Algılarına Göre Okul Müdürlerinin Liderlik Stilleri ile Örgütsel Sinizm Arasındaki İlişki
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.37, sa.1, ss.177-192, 2017 (Hakemli Dergi)
Yükseköğretim Öğrencilerinin Tüketim Değerleri ile Memnuniyet Düzeyleri Arasındaki İlişki
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.493-514, 2014 (Hakemli Dergi)
The Relationship between Teachers’ Bureaucratic Structure and Collective Efficacy Perceptions
Journal of Teaching and Education
, cilt.3, sa.3, ss.493-507, 2014 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Okullarında Kadın Yöneticilere Yönelik Öğretmen Tutumlarının Değerlendirilmesi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.10, sa.4, ss.637-662, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Akran Zorbalığına dair Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
EYFOR XI. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Ankara, Türkiye, 17 - 21 Kasım 2020
The Relationship Between Bureaucratic Structures of Secondary Schools and Collective Efficacy of Teachers
International Conference for Academic Disciplines, Venedik, İtalya, 30 Haziran - 03 Temmuz 2014
Öğretmen Algılarına göre Okul Yöneticilerinin Mizah Davranışları ile Öğretmenlerin Yıldırma (Mobbing) Yaşama Düzeyleri ve Örgütsel Sinizmleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
EYFOR IV. Eğitim Yönetimi Forumu, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013
Serbest Kıyafet Uygulamasına Dair Ortaokul Öğrencilerinin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
EYFOR IV. Eğitim Yönetimi Forumu, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, ss.37
Doktora Öğrencilerinin Akademik Danışmanlıkla İlgili Görüş ve Beklentilerinin Değerlendirilmesi
V. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2011
Kitap & Kitap Bölümleri
Temel Eğitim ve Sorunları
Türk Eğitim Sistemi ve Sorunları, Temel ÇALIK, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.240-263, 2022
Sınıfta İletişim ve Etkileşim Süreci
Sınıf Yönetimi, ÇALIK TEMEL, ARSLAN MEHMET METİN, Editör, PEGEM, Ankara, ss.99-115, 2021
Eğitimin Politik Temelleri
Eğitime Giriş, TÖRE Esra, HALİ Servet, Editör, PEGEM, Ankara, ss.65-80, 2018