Yayınlar & Eserler

Makaleler 9
Tümü (9)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 8

1. Pazarlama İletişimi Stratejisi Olarak Markaların Yapay Zeka İçeren Uygulamaları

10. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Bolu, Türkiye, 6 - 07 Şubat 2023, ss.57-58, (Özet Bildiri)

2. An Evaluation of Phygital Marketing Practices at the Center of Visual Culture.

1th International Communication Sciences Congress, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Mart 2021, ss.4-5, (Özet Bildiri)

3. Destinasyonların Pazarlanması Ve Yöresel Lezzet Noktalarıyla Bütünleştirilmesi Bağlamında Bir Mobil Arttırılmış Gerçeklik Uygulaması.

I. Ulusal Safranbolu Girişimcilik ve Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi, Karabük, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

4. Geleneksel El Dokuma Halı Üretimi (=Hatay Motiflerinin Canlandırılması) Girişimi

I. Ulusal Safranbolu Girişimcilik Ve Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi, Karabük, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

5. VİRAL REKLAMLARDA MARKANIN ALGILANMASI NOKTASINDA GÖRSEL BİR UNSUR OLARAKRENGİN KULLANILMASI

1st International Conference on Cultural Informatics, Communication & Media Studies, Aydın, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2018, ss.119-127, (Tam Metin Bildiri)

6. SANATA KARŞI DURUŞ OLARAK TÜKETİM KÜLTÜRÜNÜN BİR ÜRÜNÜ OLAN SOSYAL MEDYA ARAÇLARI ÜZERİNDEN FOTOĞRAF PAYLAŞIMI

1st International Conference on Cultural Informatics, Communication & Media Studies, Aydın, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2018, ss.128-134, (Tam Metin Bildiri)

7. Visual Age and Visual Technology

Twelfth International Conference on Design Principles Practices, Barcelona, İspanya, 5 - 07 Mart 2018, (Özet Bildiri)

8. Eğitimde Psikolojik Faktör: Modern İletişim Eğitimi

Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
Kitaplar 12

1. GEÇMİŞTEN GELECEĞE WEB TEKNOLOJİSİ SÜRÜMLERİ VE BU EKSENDE YAPAY ZEKÂ UYGULAMALARINA YÖNELİK ÖNGÖRÜLER

İLETİŞİM VE MEDYA ARAŞTIRMALARI 3, ALANKA ÖMER, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.109-132, 2024

2. WEB, PANOPTİKON VE SÜPERPANOPTİKON ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME

İletişim ve Medya Araştırmaları 3, ALANKA ÖMER, Editör, EFE AKADEMİ, İstanbul, ss.249-268, 2024

3. POSTHÜMANİZM ÇAĞINDA METAVERSE’DE BENLİK SUNUMU

Metaverse ve Medya, ÇİMEN ÜLHAK, Editör, EFE Akademi, İstanbul, ss.37-62, 2024

4. GÖRSEL KÜLTÜR ODAĞINDA DIJITAL KÜLTÜR ÇAĞINDAN METAVERSE ŞAFAĞINA

Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Uluslararası Araştırma ve Derlemeler CİLT - 2, ÇATALCALI CEYLAN Ayşe, BATAL Salih, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.51-72, 2023

5. “YENİ MEDYA”NIN TARİHSEL SÜRECİ VE FİJİTAL PAZARLAMA

İLETİŞİM VE MEDYA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XI, DİRİK Çiğdem, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.213-231, 2022

6. Popüler Bir Simge Olarak Mustafa Kemal Atatürk'ün İmzası: Algı ve Görsel Tasarım Boyutlarına Yönelik Bir İnceleme

Atatürk ve İletişim: Fikirler ve Yeni Yaklaşımlar, KARABULUT Burak, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.31-59, 2021

7. “Yaratıcılık” Yoksa Yokum; Bilim, Sanat ve Sinema

Yaz, Çek, Kur: Tam Film Zamanı, Toprak Özden, Editör, Doruk Yayınları, İstanbul, ss.151-162, 2020

8. Ağızdan Ağıza İletişimin Dijital Dönüşümü ve Viral Reklamlar

Yeni Nesil Reklamcılık, Ömer KUTLU, Editör, Detay Yayıncılık, ss.127-166, 2019

9. Türkiye ve Amerika’daki Kadınlarla İlgili Sivil Toplum Örgütlerinin Logolarının Göstergebilimsel Analizi

İletişimde Serbest Yazılar, Göztaş Aylin, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.181-210, 2017

10. Reklamda Yaratıcılık ve Görsel Tasarım Olgusu

Medyayı Anlamak, Nesrin Tan Akbulut, Eda Balkaş Erdoğan, Mine Artu Mutlugün, Editör, Cinius Yayınları, İstanbul, ss.155-218, 2017

11. Bilgi İletişim Teknolojileri ve Bilgi Toplumu Odağında Kamu Diplomasisi

Türkiye’nin Uluslararası İmajı, Yıldız Elif, Gültekin Tuba, Editör, Atlas Akademi Yayınları, İstanbul, ss.163-190, 2016
Metrikler

Yayın

29

Atıf (TrDizin)

11

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

66

Açık Erişim

1