Makaleler
9
Tümü (9)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (5)
3. Gündem Belirleme Kuramı Odağında İran Yeşil Devrimine Bakış: Tweetler Üzerinden Bir Analiz
Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.22-47, 2019 (Hakemli Dergi)
4. Iranians Revolution’s Demands under the Shadow of Spiral of Silence: A Content Analysis of Twitter Messages in Iranian Mass Movement
Global Media Journal
, cilt.9, sa.18, ss.48-70, 2019 (Hakemli Dergi)
8. BİLGİ TOPLUMU ÇAĞINDA DİJİTAL YERLİLER, GÖÇMENLER ve MELEZLER
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.21, ss.11-23, 2015 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
8
Kitaplar
12
1. GEÇMİŞTEN GELECEĞE WEB TEKNOLOJİSİ SÜRÜMLERİ VE BU EKSENDE YAPAY ZEKÂ UYGULAMALARINA YÖNELİK ÖNGÖRÜLER
İLETİŞİM VE MEDYA ARAŞTIRMALARI 3, ALANKA ÖMER, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.109-132, 2024
2. WEB, PANOPTİKON VE SÜPERPANOPTİKON ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
İletişim ve Medya Araştırmaları 3, ALANKA ÖMER, Editör, EFE AKADEMİ, İstanbul, ss.249-268, 2024
5. “YENİ MEDYA”NIN TARİHSEL SÜRECİ VE FİJİTAL PAZARLAMA
İLETİŞİM VE MEDYA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XI, DİRİK Çiğdem, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.213-231, 2022
6. Popüler Bir Simge Olarak Mustafa Kemal Atatürk'ün İmzası: Algı ve Görsel Tasarım Boyutlarına Yönelik Bir İnceleme
Atatürk ve İletişim: Fikirler ve Yeni Yaklaşımlar, KARABULUT Burak, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.31-59, 2021
7. “Yaratıcılık” Yoksa Yokum; Bilim, Sanat ve Sinema
Yaz, Çek, Kur: Tam Film Zamanı, Toprak Özden, Editör, Doruk Yayınları, İstanbul, ss.151-162, 2020
8. Ağızdan Ağıza İletişimin Dijital Dönüşümü ve Viral Reklamlar
Yeni Nesil Reklamcılık, Ömer KUTLU, Editör, Detay Yayıncılık, ss.127-166, 2019
9. Türkiye ve Amerika’daki Kadınlarla İlgili Sivil Toplum Örgütlerinin Logolarının Göstergebilimsel Analizi
İletişimde Serbest Yazılar, Göztaş Aylin, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.181-210, 2017
10. Reklamda Yaratıcılık ve Görsel Tasarım Olgusu
Medyayı Anlamak, Nesrin Tan Akbulut, Eda Balkaş Erdoğan, Mine Artu Mutlugün, Editör, Cinius Yayınları, İstanbul, ss.155-218, 2017
11. Bilgi İletişim Teknolojileri ve Bilgi Toplumu Odağında Kamu Diplomasisi
Türkiye’nin Uluslararası İmajı, Yıldız Elif, Gültekin Tuba, Editör, Atlas Akademi Yayınları, İstanbul, ss.163-190, 2016
12. Halkla İlişkiler Ajanslarının Paydaşlarla İlişkileri ve Sosyal Medya Kullanım Pratikleri; Resmi Tweetler Üzerine Bir Analiz
İletişimde Post Yazılar, Göztaş Aylin, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.159-181, 2016