Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Pazarlama İletişimi Stratejisi Olarak Markaların Yapay Zeka İçeren Uygulamaları

10. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Bolu, Türkiye, 6 - 07 Şubat 2023, ss.57-58

An Evaluation of Phygital Marketing Practices at the Center of Visual Culture.

1th International Communication Sciences Congress, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Mart 2021, ss.4-5

Geleneksel El Dokuma Halı Üretimi (=Hatay Motiflerinin Canlandırılması) Girişimi

I. Ulusal Safranbolu Girişimcilik Ve Sosyal Bilimler Öğrenci Kongresi, Karabük, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2019

VİRAL REKLAMLARDA MARKANIN ALGILANMASI NOKTASINDA GÖRSEL BİR UNSUR OLARAKRENGİN KULLANILMASI

1st International Conference on Cultural Informatics, Communication & Media Studies, Aydın, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2018, ss.119-127

SANATA KARŞI DURUŞ OLARAK TÜKETİM KÜLTÜRÜNÜN BİR ÜRÜNÜ OLAN SOSYAL MEDYA ARAÇLARI ÜZERİNDEN FOTOĞRAF PAYLAŞIMI

1st International Conference on Cultural Informatics, Communication & Media Studies, Aydın, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2018, ss.128-134

Visual Age and Visual Technology

Twelfth International Conference on Design Principles Practices, Barcelona, İspanya, 5 - 07 Mart 2018

Eğitimde Psikolojik Faktör: Modern İletişim Eğitimi

Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017
Kitap & Kitap Bölümleri

GÖRSEL KÜLTÜR ODAĞINDA DIJITAL KÜLTÜR ÇAĞINDAN METAVERSE ŞAFAĞINA

Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Uluslararası Araştırma ve Derlemeler CİLT - 2, ÇATALCALI CEYLAN Ayşe, BATAL Salih, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.51-72, 2023

“YENİ MEDYA”NIN TARİHSEL SÜRECİ VE FİJİTAL PAZARLAMA

İLETİŞİM VE MEDYA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XI, DİRİK Çiğdem, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.213-231, 2022

Popüler Bir Simge Olarak Mustafa Kemal Atatürk'ün İmzası: Algı ve Görsel Tasarım Boyutlarına Yönelik Bir İnceleme

Atatürk ve İletişim: Fikirler ve Yeni Yaklaşımlar, KARABULUT Burak, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.31-59, 2021

“Yaratıcılık” Yoksa Yokum; Bilim, Sanat ve Sinema

Yaz, Çek, Kur: Tam Film Zamanı, Toprak Özden, Editör, Doruk Yayınları, İstanbul, ss.151-162, 2020

Ağızdan Ağıza İletişimin Dijital Dönüşümü ve Viral Reklamlar

Yeni Nesil Reklamcılık, Ömer KUTLU, Editör, Detay Yayıncılık, ss.127-166, 2019

Türkiye ve Amerika’daki Kadınlarla İlgili Sivil Toplum Örgütlerinin Logolarının Göstergebilimsel Analizi

İletişimde Serbest Yazılar, Göztaş Aylin, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.181-210, 2017

Reklamda Yaratıcılık ve Görsel Tasarım Olgusu

Medyayı Anlamak, Nesrin Tan Akbulut, Eda Balkaş Erdoğan, Mine Artu Mutlugün, Editör, Cinius Yayınları, İstanbul, ss.155-218, 2017

Bilgi İletişim Teknolojileri ve Bilgi Toplumu Odağında Kamu Diplomasisi

Türkiye’nin Uluslararası İmajı, Yıldız Elif, Gültekin Tuba, Editör, Atlas Akademi Yayınları, İstanbul, ss.163-190, 2016
Metrikler

Yayın

26

Atıf (TrDizin)

11

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

66

Açık Erişim

1