Arş. Gör. SULTAN KAYA
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
3
1.
A Lexicon-Based Analysis of Public Knowledge Regarding the Causes and Interventions for Autism Spectrum Disorder
TAVUKÇU D.
,
KAYA S.
JOURNAL OF AUTISM AND DEVELOPMENTAL DISORDERS
, 2025 (SSCI)
2.
Video-based instruction for individuals with learning disabilities: a systematic review and meta-analysis
KAYA S.
,
AKSOY V.
INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS
, cilt.33, sa.8, ss.5080-5097, 2025 (SSCI)
3.
Using the concrete-representational-abstract sequence to teach math skills to a student with autism spectrum disorder in a general education classroom
KAYA S.
,
GÜNER N.
INTERNATIONAL JOURNAL OF DEVELOPMENTAL DISABILITIES
, cilt.70, sa.8, ss.1398-1409, 2024 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
3
1.
An Examination of Research on Number Concepts and Counting Skills in Early Childhood Special Education: A Systematic Review Erken Çocuklukta Özel Eğitim Alanındaki Sayı Kavramı ve Sayma Becerilerine İlişkin Araştırmaların İncelenmesi: Sistematik Derleme
KAYA S.
,
DİKEN İ. H.
,
AKSOY V.
Milli Egitim
, cilt.53, sa.244, ss.2149-2174, 2024 (Scopus)
2.
Response to Intervention: What do Elementary School Teachers of Students with Specific Learning Disabilities in Inclusive Classrooms in Türkiye Know?
MELEKOĞLU M. A.
,
SAĞLAM AK A.
,
KAYA S.
,
BALLIOĞLU M.
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHO-EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.12, sa.1, ss.151-170, 2023 (Hakemli Dergi)
3.
Özel Öğrenme Güçlüğünde Erken Müdahale ve Erken Tanı: Müdahaleye Tepki Modeli
KAYA S.
,
SAĞLAM AK A.
,
MELEKOĞLU M. A.
MILLI EGITIM
, cilt.51, sa.236, ss.3679-3692, 2022 (Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
4
1.
Otizm Spektrum Bozukluğunun Nedenleri ve Müdahale Seçeneklerine İlişkin Görüşler: Twitter Verilerinin Duygu Analizi
TAVUKÇU D.
,
KAYA S.
International Education Congress, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
2.
Türkiye’de Erken Çocuklukta Matematik ile İlgili Yapılmış Makalelerin İncelenmesi
KAYA S.
,
MELEKOĞLU M.
VII International Eurasian Educational Research Congress, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2020, (Tam Metin Bildiri)
3.
İlk kez ve ikinci kez üniversite okuyan özel eğitim öğretmen adaylarının yetersizliği olan bireylere karşı tutumlarının incelenmesi
KAYA S.
,
SAĞLAM AK A.
9. Ulusal Özel Eğitim Öğrenci Kongresi, Hatay, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
4.
Müdahaleye Tepki Modeli: Tarihçesi ve Uygulamaları
MELEKOĞLU M. A.
,
SAĞLAM AK A.
,
KAYA S.
,
Murat B.
29. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Kuşadası/Aydın, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2
1.
Matematik Güçlüğünde Öğretim Stratejileri #2: Somut-Yarı SomutSoyut Öğretim Stratejisi
KAYA S.
Matematik Güçlüğü Diskalkuli Tanılama ve Müdahale, MELEKOĞLU MACİD AYHAN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.157-204, 2022
2.
Matematik Güçlüğünde Doğrudan Öğretim Yöntemi
KAYA S.
Matematik Güçlüğü Diskalkuli Tanılama ve Müdahale, MELEKOĞLU, MACİD AYHAN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.100-125, 2022
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
12
Yayın (WoS)
3
Yayın (Scopus)
5
Atıf (Scopus)
3
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (TrDizin)
1
H-İndeks (TrDizin)
1
Atıf (Diğer Toplam)
2
Açık Erişim
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları