SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
AVRUPA BİRLİĞİ PROJELERİ: ERASMUS+ PROGRAMI VE EYLEM PLANLARI
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.19, sa.49, ss.296-317, 2022 (Hakemli Dergi)
A Need Analysis on Development of Creative Thinking Skills: A Phenomenological Study
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.1-18, 2022 (Hakemli Dergi)


Need Analysis on Development of Creative Thinking Skills: A Phenomenological Study
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.1-18, 2022 (Hakemli Dergi)
The effects of teaching strategies, methods and techniques on creative thinking: A meta-analysis study
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.149-188, 2020 (Hakemli Dergi)


ÖĞRETMENLERİN PROGRAM TASARIM TERCİHLERİ FELSEFİ İNANÇLARI VE SINIF İÇİ UYGULAMALARINA YÖNELİK KARŞILAŞTIRMALI BİR BAKIŞ
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.19, sa.75, ss.1108-1121, 2020 (Hakemli Dergi)


KAVRAM ÖĞRETİMİ SÜRECİNİN “BİL, ANLA, YAP” BOYUTLARI BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.61-80, 2020 (Hakemli Dergi)


Promoting Inquiry Skills for the Improvement of Self-Efficacy Domains in Special Education Pre-Service Teacher Training
Journal of Teacher Education and Educators
, cilt.9, sa.2, ss.201-220, 2020 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin Program Tasarım Tercihleri (PT), Felsefi İnançları ve Sınıf İçi Uygulamalarına Yönelik Karşılaştırmalı Bir Bakış
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.19, sa.75, ss.1108-1121, 2020 (Hakemli Dergi)
Düşünme Becerilerini Destekleyici Sınıf Ortamı için Öğretmen Desteği: Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Başarıları Boyutunda İncelenmesi
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.48, sa.2, ss.1429-1454, 2019 (Hakemli Dergi)
A Suggesstion on PCT Development in Teacher Education: Pedagogical Thinking Training.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.11, sa.4, ss.42-63, 2019 (Hakemli Dergi)
Evaluating the Student-Teacher Relationship in Elementary Schools: “My Teacher I-Child”
ASIAN JOURNAL OF EDUCATION AND TRAINING
, cilt.5, sa.1, ss.8-17, 2019 (Hakemli Dergi)
SELF-ESTEEM AND DECISION MAKING STYLES IN DECISIONMAKING AS THE PREDICTORS OF CRITICAL THINKINGDISPOSITIONS OF UNIVERSITY STUDENTS
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.12, sa.28, ss.209-222, 2017 (Hakemli Dergi)
Wiews of the Novice Teachers Regarding Planning and Implementingthe Plan
International Journal of Educational Research
, cilt.1, sa.4, ss.159-164, 2013 (Hakemli Dergi)
The relationship between emotional intelligence and classroom management approaches ofprimary school teachers
Educational Research
, cilt.4, sa.2, ss.134-142, 2013 (Hakemli Dergi)
The perception levels of the novice teachers' problem solving skills.
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES
, cilt.116, sa.1, ss.415-420, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Eylem araştırmalarında etik zorluklar: Ötekileştirme ve Gerçekleri Bulma
I. Uluslararası Etik Kongresi, 2 - 03 Mayıs 2020, (Özet Bildiri)
ÖĞRETİM PROGRAMLARI ARACILIĞIYLA ESTETİK OKURYAZARLIK
6th International Conference on Social Sciences, 15 - 17 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
Unfolding language learning beliefs: A study on student EFL teachers
11 th INTERNATİONAL ULEAD CONGRESS, ICRAL, 24 - 26 Ekim 2019, ss.202-216, (Tam Metin Bildiri)
Determining the viewpoints of teacher candidates on project preparation and implementation process
7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
Sosyal Bilgiler Dersinde Estetik Yaratıcılık Öğretim Etkinlikleriyle Yaratıcı Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesi
6. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 26 - 27 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
Geçici Koruma Statüsündeki Suriyeli Öğrencilerin Eğitim Gereksinimlerine Yönelik İhtiyaç Analizi
II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
Pre-Service Teacher Education according to Novice Teachers’ Views
3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi, 22 - 24 Ekim 2015, ss.270-271, (Özet Bildiri)
Views of the Novice Teachers Regarding Planning and Implementing the Plan
5th World Conference on Educational Science, 5 - 08 Şubat 2013, (Özet Bildiri)
Öğretmen ve öğrenci yansıtma yazıları ile CORT (Cognitive Research Trust) 5 Derslerinin Değerlendirilmesi: Eleştirel Düşünme
2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.122, (Özet Bildiri)
Uygulama Örnekleriyle Disiplinlerarası Öğretim
2. Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.80-81, (Özet Bildiri)
Aesthetic Creativity in Teaching Social Studies
ı. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI ve Öğretimi Kongresi, 5 - 08 Ekim 2011, ss.51-52, (Özet Bildiri)
Sınıf öğretmenlerinin duygusal zekâ düzeyi ile sınıf yönetimi yaklaşımları arasındaki ilişki
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 05 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar
Digitalizing Teaching Writing
Digitalizing English Language Teaching, AKBANA YUNUS EMRE, KOŞAR GÜLTEN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.71-102, 2024
Digitalizing Teaching Writing
Digitalizing English Language Teaching, Akbana Yunus Emre, Koşar Gülten, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.71-102, 2023
PISA Düşünme Süreçlerine Dayalı Okuryazarlık Becerilerinin Öğretim Programları ile Bütünleştirilmesi ve Öğretim
Düşünme Süreçlerine Dayalı Okuryazarlık ve PISA, Sevda Dolapçıoğlu, Editör, Pegem Yayınevi, Ankara, ss.2-47, 2022
Eylem Araştırmasında:Yöntem, Ya klaşım, Modeller vePlanlama
EĞİTİMDEEYLEM ARAŞTIRMALARI, , Editör, nobel, Ankara, ss.279-310, 2019