Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Öğretim Programını Destekleyen Etkinlikler (Co-Curricular Aktivities) Geliştirmeye Yönelik Bir İhtiyaç Analizi

The 10th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI –EPOK), Türkiye, 26 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

Öğretmen Eğitim Programlarının Desteklenmesinde Ders Dışı Etkinlikler: Kariyer Planlama ve Mesleki Gelişim

X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

ÖĞRETİM PROGRAMLARI ARACILIĞIYLA ESTETİK OKURYAZARLIK

6th International Conference on Social Sciences, 15 - 17 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

Unfolding language learning beliefs: A study on student EFL teachers

11 th INTERNATİONAL ULEAD CONGRESS, ICRAL, 24 - 26 Ekim 2019, ss.202-216, (Tam Metin Bildiri)

Determining the viewpoints of teacher candidates on project preparation and implementation process

7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

Rehberlik Çerçeve Programının Beceri Boyutlarında İncelenmesi: Beceri temelli Öğretim

8th International Congress Of Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.125, (Özet Bildiri)

Geçici Koruma Statüsündeki Suriyeli Öğrencilerin Eğitim Gereksinimlerine Yönelik İhtiyaç Analizi

II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

Eleştirel Düşünme Eğiliminin Yordayıcısı Olarak Karar Vermede Özsaygı ve Karar Verme Stilleri

3rd International CONFERENCE on LIFELONG LEARNING AND LEADERSHIP FOR ALL, Porto, Portekiz, 12 - 14 Eylül 2017, ss.41, (Özet Bildiri)

Pre-Service Teacher Education according to Novice Teachers’ Views

3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi, 22 - 24 Ekim 2015, ss.270-271, (Özet Bildiri)

The Perception Levels of The Novice Teachers’ Problem-Solving Skills

5th World Conference on Educational Sciences - WCES 2013, 6 - 08 Şubat 2013, ss.415-420, (Tam Metin Bildiri)

Views of the Novice Teachers Regarding Planning and Implementing the Plan

5th World Conference on Educational Science, 5 - 08 Şubat 2013, (Özet Bildiri)

Uygulama Örnekleriyle Disiplinlerarası Öğretim

2. Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.80-81, (Özet Bildiri)

Aesthetic Creativity in Teaching Social Studies

ı. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI ve Öğretimi Kongresi, 5 - 08 Ekim 2011, ss.51-52, (Özet Bildiri)

Sınıf öğretmenlerinin duygusal zekâ düzeyi ile sınıf yönetimi yaklaşımları arasındaki ilişki

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 05 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

Profile of Reflective Thinking in Class Taechers

Urban Education, ECER, Berlin, Almanya, 12 - 16 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar

Digitalizing Teaching Writing

Digitalizing English Language Teaching, AKBANA YUNUS EMRE, KOŞAR GÜLTEN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.71-102, 2024

Digitalizing Teaching Writing

Digitalizing English Language Teaching, Akbana Yunus Emre, Koşar Gülten, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.71-102, 2023

PISA Düşünme Süreçlerine Dayalı Okuryazarlık Becerilerinin Öğretim Programları ile Bütünleştirilmesi ve Öğretim

Düşünme Süreçlerine Dayalı Okuryazarlık ve PISA, Sevda Dolapçıoğlu, Editör, Pegem Yayınevi, Ankara, ss.2-47, 2022

Eylem Araştırmasında:Yöntem, Ya klaşım, Modeller vePlanlama

EĞİTİMDEEYLEM ARAŞTIRMALARI, , Editör, nobel, Ankara, ss.279-310, 2019
Metrikler

Yayın

54

Atıf (Scopus)

15

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

28

Proje

3

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları