Publications & Works

Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences 17

4.Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabının Çevre Eğitimi Bağlamında İncelenmesi

3.Eğitim Araştırmaları Kongresi (FSMVU-EAK2022), İstanbul, Turkey, 14 October 2022, (Summary Text)

THE SITUATION OF TEACHERS TO MANAGE THE PROCESS DURING THE COVID-19 PANDEMIC PERIOD

VII. INTERNATIONAL CONFERENCE ON COVID-19 STUDIES, Ankara, Turkey, 05 September 2022, (Summary Text)

EXAMINATION OF LIFE SCIENCE TEXTBOOKS IN TERMS OF ENVIRONMENTAL EDUCATION

8 th INTERNATIONAL ZEUGMA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH, Gaziantep, Turkey, 15 July 2022, (Summary Text) Sustainable Development

GEOGRAPHY IN PRIMARY EDUCATION: 2018 LIFE SCIENCE AND SOCIAL STUDIES CURRICULUMS

8 th INTERNATIONAL ZEUGMA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH, Gaziantep, Turkey, 15 July 2022, (Summary Text)

Ceyhan Erzin Arasındaki Leçelik Arazilerin Bitki Coğrafyası

1. Uluslararası Coğrafya Kongresi, İstanbul, Turkey, 20 - 22 June 2019, (Summary Text)

Nebiler (Aşıklar) Şelalesi Ve Çevresinin Doğal Ortam Özellikleri

ULUSLARARASI JEOMORFOLOJİ SEMPOZYUMU (UJES 2017), Elazığ, Turkey, 12 - 14 October 2017, pp.686-692, (Full Text)

Kırsaldaki ve Şehir Merkezindeki İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Demokrasiye İlişkin Sözel ve Görsel Algıları

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017), Girne, Cyprus (Kktc), 8 - 11 May 2017, (Summary Text)

Sosyal Bilgiler Derslerinin Sosyal Bilgiler Laboratuvarında işlenmesinin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Düzeyine Etkisi

16.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017), Girne, Cyprus (Kktc), 08 May 2017 - 11 January 2018, (Summary Text)

4th Grade Students’ Use Of Skecthing Skills In Daily Life

INTERNATIONAL CONGRESS ON AFRO-EURASIAN RESEARCH II, Malaga, Spain, 17 - 20 April 2017, (Summary Text)

Vocational School Students’ Perceptions About Occupational Health And Safety And Problems They Face DuringInternship

INTERNATIONAL CONGRESS ON AFRO-EURASIAN RESEARCH II, Malaga, Spain, 17 - 20 April 2017, (Summary Text)

Birleştirilmiş Sınıf Uygulamalarında Öğretmenlerin Karşılaştıkları sorunlara ilişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Turkey, 24 - 26 May 2012, pp.94, (Summary Text)

Arsuz Yöresinin Turizm Açısından Değerlendirilmesi

VII.Hatay Tarih ve Kültür Sempozyumu, Turkey, 11 April 2008, (Full Text)

Cilvegözü Sınır Kapısının Coğrafi ve Fonksiyonel Özellikleri

VI. Hatay Tarih ve Kültür Sempozyumu, Turkey, 21 April 2002, (Full Text)
Books 8

Öğrencilerinin Açık Öğretim Lisesini Tercih Nedenleri ve Açık Öğretim Lisesi Hizmetlerine Yönelik Görüşleri (Erzin Örneği).

in: Research in Social Sciences, Volume II, Doç. Dr. Halil KAMIŞLI, Editor, Duvar yayınları, İzmir, pp.79-104, 2022

Bitki Coğrafyası

in: Genel Fiziki Coğrafya, Prof Dr.Hamza AKENGİN, Dr. Öğretim Üyesi İskender DÖLEK, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.303-332, 2021

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDEKAVRAM HARİTALARI, YAPILANDIRILMIŞGRİD VE TANILAYICI DALLANMIŞ AĞAÇKULLANIMININ ÖĞRENCİLERİN TUTUM VEAKADEMİK BAŞARISINA ETKİSİ

in: Eğitim Bilimleri AlanındaAkademik Çalışmalar-II Cilt 2., DOÇ. DR. ONUR ZAHAL, Editor, Gece Kitaplığı / Gece Publishing, Ankara, pp.209-226, 2020

Türkiye Vejetasyon Coğrafyası

in: Türkiye'nin Fiziki Coğrafyası, Prof Dr.Hamza AKENGİN, Dr. Öğretim Üyesi İskender DÖLEK, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.263-283, 2020

KÜLTÜR COĞRAFYASINDA FESTİVALLERİN KÜLTÜRÜNYAŞATILMASI VE KIRSAL TURİZM ÇEKİCİLİĞİ OLARAK ÖNEMİ“ULUSLARARASI UZUNYAYLA ÇERKES KÜLTÜR FESTİVALİ”ÖRNEĞİ

in: İnsanî ve Sosyal BilimlerdeGüncel Araştırmalar, Prof. Dr. Zafer Gölen Doç. Dr. Sevilay Özer, Editor, IVPE, Cetinje, pp.841-858, 2020

THE EFFECT OF USING MULTIMEDIA-SUPPORTEDPREDICT-OBSERVE-EXPLAIN TECHNIQUE IN 2ND GRADELIFE SCIENCE ON STUDENTS’ ACHIEVEMENT AND THEIRABILITY TO RELATE TO DAILY LIFE

in: Current Researches in Educational Sciences, Assoc Prof. Dr. Harun ŞahinAssoc. Prof. Dr. Ruhi İnan, Editor, IVPE, Cetinje, pp.229-244, 2020

TÜRKİYE VEJETASYON COĞRAFYASI

in: TÜRKİYE’NİN FİZİKİ COĞRAFYASI, HAMZA AKENGİN- İSKENDER DÖLEK, Editor, PEGEM AKADEMİ, Ankara, pp.253-272, 2019

Türkiye Vejetasyon Coğrafyası

in: Türkiye Fiziki Coğrafyası, Hamza AKENGİN İskender DÖLEK, Editor, PEGEM AKADEMİ, Ankara, pp.247-265, 2016
Metrics

Publication

35

Citation (Scopus)

110

H-Index (Scopus)

5

Citation (Sum Other)

8

Project

3

Thesis Advisory

11
UN Sustainable Development Goals