Öğr. Gör. OĞUZ OYPAN
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Identification of the drivers of and barriers to COVID-19 vaccine intake behavior using a mixed-method design: implications from a developing country
Kordestani A.
,
Oghazi P.
,
Izmir O.
,
OYPAN O.
,
Ozer S.
Journal of Innovation and Knowledge
, cilt.8, sa.4, 2023 (SSCI)
Are shocks to disaggregated energy consumption transitory or permanent in Turkey? New evidence from fourier panel KPSS test
ERDOĞAN S.
,
Akalin G.
,
OYPAN O.
Energy
, cilt.197, 2020 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
INVESTIGATION OF ORGANIC FOOD CONSUMPTION BEHAVIOR IN THE CONTEXT OF S-O-R THEORY: THE CASE OF ANTAKYA - HATAY
URAL T.
,
OYPAN O.
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.0, sa.58, ss.177-196, 2021 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Sosyal Medyada Yer Alan Kişisel Verilerinin İşletmeler TarafındanKullanılmasına Yönelik Rahatlık Algısını Etkileyen Faktörler
URAL T.
,
OYPAN O.
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.12, sa.3, ss.2424-2441, 2020 (Hakemli Dergi)
AN EMPIRICAL STUDY ON ANTECEDENTS OF CONSUMPTION VALUES: THE MODERATING EFFECT OF SOCIAL CLASS
URAL T.
,
BALIKCIOGLU B.
,
OYPAN O.
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
, cilt.0, sa.26, ss.115-134, 2020 (Hakemli Dergi)
MEASUREMENT AND EVALUATION OF BRAND VALUE OF BANKS IN BIST SUSTAINABILITY INDEX: A FINANCIAL APPROACH
karaömer y.
,
OYPAN O.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.189-202, 2020 (Hakemli Dergi)
TARİHSEL REKLAMLARIN SOSYO-EKONOMİK VE KÜLTÜREL AÇIDAN YANSITTIKLARI: 1938 YILINDA HATAY GAZETESİ’NDE YAYINLANAN REKLAMLARIN İÇERİK ANALİZİ
URAL T.
,
ÖZKAYA DUMAN O.
,
OYPAN O.
JOURNAL OF MEHMET AKIF ERSOY UNIVERSITY ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES FACULTY
, cilt.6, sa.3, ss.750-767, 2019 (Hakemli Dergi)
Mediating Effect of Corporate Social Responsibility in the Relationship between Innovation and Firm Value
URAL T.
,
KAKILLI ACARAVCI S.
,
OYPAN O.
,
karaömer y.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.479-490, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Antecedents of Consumers’ E-Waste Recycling Behavioral Intentions Based on Theory of Planned Behavior
URAL T.
,
OYPAN O.
YUVAM-YIRCoBS’21 5 thYeditepe International Research Conference on Business Strategies “Circular Economy for a Sustainable Future: A Multidisciplinary Approach ”, 26 Kasım 2021, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
Z Kuşağı ve Dijital Oyun Bağımlılığı
OYPAN O.
,
İZMİR O.
Z Kuşağını Anlamak! İnsan Kaynakları Yönetimi ve Pazarlama Araştırmaları, Atalay, Emine; Tor Kadıoğlu, Cansu, Editör, Nobel Yayınevi, ss.225-241, 2022
Sağlık Kurumlarında Hizmet Pazarlaması
İZMİR O.
,
OYPAN O.
SAĞLIK KURUMLARINDA GÜNCEL PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI, Çelik, B.; Tor Kadıoğlu, C., Editör, EFE AKADEMİ, ss.87-104, 2022
COVID-19 Salgınına Yönelik Algıların Tespiti: Salgın Hakkında Doğru Bilinen Yanlışlara Sosyal Pazarlama Bağlamında Çözüm Önerileri
İZMİR O.
,
OYPAN O.
PANDEMİ SONRASI PAZARLAMA STRATEJİLERİ, Öztürk Esra, Tor Kadıoğlu Cansu, Editör, GAZİ Yayınevi, ss.207-233, 2022
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
12
Atıf (Scopus)
38
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
72
H-İndeks (Scholar)
3
Atıf (Diğer Toplam)
1
Açık Erişim
3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları