Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler 1
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 21
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 15

1. DEPREMLE SARSILAN SADAKAT: TÜKETİCİ TERCİHLERİ YENİDEN Mİ YAPILANIYOR

VII. Uluslararası Akdeniz Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Hatay, Türkiye, 13 - 15 Haziran 2025, (Özet Bildiri)

2. Report Card of Universities; Ability to Manage Their Institutional Resources and Capabilities in Times of Disasters

BEMM-2025 12th INTERNATIONAL CONFERENCE ON BUSINESS ECONOMICS, MARKETING AND MANAGEMENT RESEARCH, Fas, 27 - 29 Nisan 2025, (Tam Metin Bildiri)

3. Doğal Afet, Girişimcilik ve Bölgesel Kalkınma

IMASCON 2024 AUTUMN, Kocaeli, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2024, ss.1, (Özet Bildiri) Creative Commons License

4. The Role of Rituals in Social Repair after Natural Disasters

ICMUSTED, Erzurum, Türkiye, 13 - 15 Aralık 2024, ss.1, (Özet Bildiri)

5. SEMBOLİK ETKİLEŞİM TEORİSİ KAPSAMINDA DİJİTAL BENLİK SUNUMU ARACILIĞIYLA YENİ TÜKETİM KALIPLARI: PİNTEREST

INTERNATIONAL INTERDISCIPLINARY SCIENTIFIC CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, Azerbaycan, 6 - 07 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

7. Dindarlık Ekseninden Kurumsal SosyalSorumluluk Yorumu

PPAD PAZARLAMA KONGRESİ, KUŞADASI, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, ss.34, (Özet Bildiri)

9. Socio-Cultural Relations and (Im)migration in the Greek Orthodox Christian Community in Hatay, Turkey

13 th Conference of the European Sociological Association, (Un)Making Europe: Capitalism,Solidarities,Subjectivities, Athens, Yunanistan, 29 Ağustos - 01 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

10. The Effect of Need for Uniqueness and Need for Cognition on Extended Self

Innovation and Global Issuesin Social Sciences(Inglobe), 26 Nisan - 29 Haziran 2017, (Özet Bildiri)

11. The Role of Gender in the Construction of Self Through Fashion Brands

4th International Conference on Strategic Innovative Marketing, IC-SIM 2015, Mykonos, Yunanistan, 24 - 27 Eylül 2015, ss.25-33, (Tam Metin Bildiri) identifier

12. The Role Of Envy in CustomerPurchasingChoice

15th In ernational Marketing Trends Conference, venedik, 21 - 23 Ocak 2016, (Tam Metin Bildiri)

14. A QUALITATIVE RESEARCH ON THE CHANGING PERCEPTIONSOF LUXURY CONSUMPTION IN THE CONSTRUCTION OF SELF

Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Konferansı, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

15. Pazar Yönlülük Kavramındaki Yeni Yaklaşımlar Girişimcilik Perspektifinden Ele Alınışı

13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Nevşehir Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2008, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 21

2. The Healing Power of Social and Cultural Ties in Natural Disasters

Preserving Cultural Heritage in Post-Disaster Urban Renewal, Sonyel Oflazoğlu,Metin Dora, Editör, IGI Global yayınevi, Pennsylvania, ss.525-545, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

3. The Healing Power of Social and Cultural Ties in Natural Disasters

Preserving Cultural Heritage in Post-Disaster Urban Renewal, OFLAZOĞLU DORA SONYEL, DORA METİN, Editör, IGI GLOBAL, ss.525-545, 2025

4. CIVIL SOCIETY FROM PAST TO PRESENT; CONTRIBUTIONS TO THE ENTREPRENEURSHIP ECOSYSTEM AND SOCIAL MARKETING

Pazarlamanın Değişen Kodları, ÖZDEN AYBİKE TUBA, Editör, Bidge Yayınları, Ankara, ss.114-151, 2025

5. STK'LARDA SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA AMAÇLARI: HATAY ÖRNEĞİ

Pazarlamanın Değişen Kodları, ÖZDEN AYBİKE TUBA, Editör, Bidge yayınları, Ankara, ss.1-37, 2025

7. GİRİŞİMCİLİK TANIMI, ÖZELLİKLERİ VE SÜRECİ

GİRİŞİMCİLİK, AKIN KOÇAK, Editör, Ankara Üniversitesi, Ankara, ss.1-25, 2024

8. DİĞER PAZARLAMA İLETİŞİMİ ARAÇLARI

PAZARLAMA İLETİŞİMİ, ŞENAY SABAH ÇELİK, Editör, Ankara Üniversitesi, Ankara, ss.110-130, 2023

9. HALKLA İLİŞKİLER VE DUYURUM

PAZARLAMA İLETİŞİMİ, ŞENAY SABAH ÇELİK, Editör, Ankara Üniversitesi, Ankara, ss.50-80, 2023

10. İŞ MODELİ- KANVAS

GİRİŞİMCİLİK , AKIN KOÇAK, Editör, Ankara Üniversitesi, Ankara, ss.80-95, 2023

11. Sosyal Medya Pazarlaması: Ulusal Literatür Çerçevesinde İçerik Analizi

Sosyal Ağ Analizinde Yapay Zekâ Yaklaşımları, Dr. Öğr. Üyesi Tuba Parlar - Dr. Fatih Sinan Esen, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.171-186, 2023

12. SOSYAL GİRİŞİMCİ KURUMSAL DÜŞÜNCE VE ÇALIŞAN MEMNUNİYETİ

İktisadi ve İdari Bilimlerde Uluslararası Araştırmalar 1, Doç. Dr. Mustafa Mete, Dr. Öğretim Üyesi Erhan Akardeniz, Editör, Serüven Yayınevi, İzmir, ss.315-330, 2022

13. Dijital İnsan Kaynakları Pazarlamasının Sürdürülebilirliğe Etkisi

Dijital İnsan Kaynakları Pazarlaması, Dr. Çağla Demir, Doç. Dr. Bora Göktaş, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.137-155, 2022

14. Tüketim Bilinci, Değer ve Algılanan Tüketici Etkinliğinin Sosyal Sorumlu Tüketim Üzerindeki Etkileri

Muhasebe Organizasyon Pazarlama Anlayış, Tartışma ve Gelişmeler, Şahin Karabulut, Editör, Gazi Kitabevi, ss.135-155, 2021

16. DİNİ DEĞERLER VE SOSYAL SORUMLU TÜKETİMÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA

İKTİSAT VE İDARİ BİLİMLERDE GÜNCEL AKADEMİK ÇALIŞMALAR, Mustafa HATİPLER, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.179-195, 2020

17. Mülteci Girişimciliğin Risk Alma, Entegrasyon ve Girişimci Uyanıklığı Perspektifinden TeorikTartışması.

Güncel Pazarlama Çalışmaları, Mehmet Ali Burak Nakıboğlu, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.81-97, 2020

18. Marka Genişletme

Marka Yönetimi, SEZER KORKMAZ, Editör, Atatürk Üniversitesi Yayınları, Erzurum, ss.1-30, 2019

20. Antakya Arap Yahudileri ve göç süreçleri: Leh Leha

Asi Gülüşlüm-Ah Güzel Antakya, HAKAN MERTCAN, Editör, İletişim Yayınevi, Ankara, ss.15-175, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

21. Social Network Approach: Effects of Social Capital on Firm Innovation, The Case of Organized Industrial Zone, Hatay

Entrepreneurship Practice Oriented Perspectives, Mario Franco, Editör, IntechOpen, Croatia, ss.8, 2016
Metrikler

Yayın

58

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

5

Atıf (Scopus)

98

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

400

Atıf (TrDizin)

11

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

146

H-İndeks (Sobiad)

5

Proje

18

Tez Danışmanlığı

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları