SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Etnografik Bakış Açısıyla Ritüel- Törensel Tüketim ve Kültür
Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.3, ss.139-151, 2020 (Hakemli Dergi)
TRAVMATİK SÜREÇLERDE YAŞANAN SAHİPLİK KAYIPLARI VE BENLİK AŞINMASI
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.319-342, 2016 (Hakemli Dergi)
![identifier](/Content/images/integrations/small/integrationtype_8.png)
The Role of Envy in Customer Purchasing Choice
Journal of Business and Economics
, cilt.7, sa.9, 2016 (Hakemli Dergi)
Travmatik süreçlerde yaşanan sahiplik kayıpları ve benlik aşınması
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.319-343, 2016 (Hakemli Dergi)
![Sürdürülebilir Kalkınma](/Content/mainpage/sustainability/sdg_logo.png)
Marka Evangalizmi Benlik Marka İmajı Uyumu ve Marka Sadakati İlişkisi Üzerine Ampirik Bir Araştırma
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.19-47, 2015 (Hakemli Dergi)
PAYLAŞILAN KÜLTÜREL SEMBOL ETKİSİNDE PERAKENDE MAĞAZA TERCİHİ VE ETNİK SOSYAL DAYANIŞMA İLİŞKİSİ ANTAKYA ÖRNEĞİ
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.3, ss.175-202, 2015 (Hakemli Dergi)
Sosyal Ağlarin Etkisinde Din Ve Girişimci Odaklilik Ilişkisi
THE JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE
, sa.23, ss.185-204, 2012 (Hakemli Dergi)
![Sürdürülebilir Kalkınma](/Content/mainpage/sustainability/sdg_logo.png)
Kanal Yönetiminde Yönetişim İlkelerinin Rolü
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.3, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
SEMBOLİK ETKİLEŞİM TEORİSİ KAPSAMINDA DİJİTAL BENLİK SUNUMU ARACILIĞIYLA YENİ TÜKETİM KALIPLARI: PİNTEREST
INTERNATIONAL INTERDISCIPLINARY SCIENTIFIC CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, Azerbaycan, 6 - 07 Ekim 2023
Dindarlık Ekseninden Kurumsal SosyalSorumluluk Yorumu
PPAD PAZARLAMA KONGRESİ, KUŞADASI, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, ss.34
Avatarın Kadar Konuş: Farklı Olmaİhtiyacı ve Düşünme İhtiyacının Genişletilmiş Benlik Üzerindeki Etkisi
24. PPAD PAZARLAMA KONGRESİ, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, ss.401
The Role Of Envy in CustomerPurchasingChoice
15th In ernational Marketing Trends Conference, venedik, 21 - 23 Ocak 2016
Paylaşılan Kültürel Sembollerin Perakende Mağaza Tercihine Etkisi Ve Etnik Sosyal Dayanışma İlişkisi Antakya Örneği
ODTÜ 14. Ulusal Sosyal Bilimler Kongresi, Türkiye, 23 - 27 Kasım 2015
A QUALITATIVE RESEARCH ON THE CHANGING PERCEPTIONSOF LUXURY CONSUMPTION IN THE CONSTRUCTION OF SELF
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Konferansı, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2015
Pazar Yönlülük Kavramındaki Yeni Yaklaşımlar Girişimcilik Perspektifinden Ele Alınışı
13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Nevşehir Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2008
Kitap & Kitap Bölümleri
GİRİŞİMCİLİK TANIMI, ÖZELLİKLERİ VE SÜRECİ
GİRİŞİMCİLİK, AKIN KOÇAK, Editör, Ankara Üniversitesi, Ankara, ss.1-25, 2024
İŞ MODELİ- KANVAS
GİRİŞİMCİLİK , AKIN KOÇAK, Editör, Ankara Üniversitesi, Ankara, ss.80-95, 2023
HALKLA İLİŞKİLER VE DUYURUM
PAZARLAMA İLETİŞİMİ, ŞENAY SABAH ÇELİK, Editör, Ankara Üniversitesi, Ankara, ss.50-80, 2023
DİĞER PAZARLAMA İLETİŞİMİ ARAÇLARI
PAZARLAMA İLETİŞİMİ, ŞENAY SABAH ÇELİK, Editör, Ankara Üniversitesi, Ankara, ss.110-130, 2023
Sosyal Medya Pazarlaması: Ulusal Literatür Çerçevesinde İçerik Analizi
Sosyal Ağ Analizinde Yapay Zekâ Yaklaşımları, Dr. Öğr. Üyesi Tuba Parlar - Dr. Fatih Sinan Esen, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.171-186, 2023
Dijital İnsan Kaynakları Pazarlamasının Sürdürülebilirliğe Etkisi
Dijital İnsan Kaynakları Pazarlaması, Dr. Çağla Demir, Doç. Dr. Bora Göktaş, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.137-155, 2022
Tüketim Bilinci, Değer ve Algılanan Tüketici Etkinliğinin Sosyal Sorumlu Tüketim Üzerindeki Etkileri
Muhasebe Organizasyon Pazarlama Anlayış, Tartışma ve Gelişmeler, Şahin Karabulut, Editör, Gazi Kitabevi, ss.135-155, 2021
İşletmelerin Stratejik Yönelimleri ”Yenilik ve Performans İlişkisi”
Detay Yayıncılık, Ankara, 2020
Mülteci Girişimciliğin Risk Alma, Entegrasyon ve Girişimci Uyanıklığı Perspektifinden TeorikTartışması.
Güncel Pazarlama Çalışmaları, Mehmet Ali Burak Nakıboğlu, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.81-97, 2020
DİNİ DEĞERLER VE SOSYAL SORUMLU TÜKETİMÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA
İKTİSAT VE İDARİ BİLİMLERDE GÜNCEL AKADEMİK ÇALIŞMALAR, Mustafa HATİPLER, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.179-195, 2020
Marka Genişletme
Marka Yönetimi, SEZER KORKMAZ, Editör, Atatürk Üniversitesi Yayınları, Erzurum, ss.1-30, 2019
Antakya’da Yaşayan Arap (Rum) Hrıstiyanlar
Arap Enstitü Yayınları, Hatay, 2017