Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Doğal Afet, Girişimcilik ve Bölgesel Kalkınma

IMASCON 2024 AUTUMN, Kocaeli, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2024, ss.1 Creative Commons License

SEMBOLİK ETKİLEŞİM TEORİSİ KAPSAMINDA DİJİTAL BENLİK SUNUMU ARACILIĞIYLA YENİ TÜKETİM KALIPLARI: PİNTEREST

INTERNATIONAL INTERDISCIPLINARY SCIENTIFIC CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, Azerbaycan, 6 - 07 Ekim 2023

Dindarlık Ekseninden Kurumsal SosyalSorumluluk Yorumu

PPAD PAZARLAMA KONGRESİ, KUŞADASI, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, ss.34

Socio-Cultural Relations and (Im)migration in the Greek Orthodox Christian Community in Hatay, Turkey

13 th Conference of the European Sociological Association, (Un)Making Europe: Capitalism,Solidarities,Subjectivities, Athens, Yunanistan, 29 Ağustos - 01 Eylül 2017

The Effect of Need for Uniqueness and Need for Cognition on Extended Self

Innovation and Global Issuesin Social Sciences(Inglobe), 26 Nisan - 29 Haziran 2017

The Role Of Envy in CustomerPurchasingChoice

15th In ernational Marketing Trends Conference, venedik, 21 - 23 Ocak 2016

A QUALITATIVE RESEARCH ON THE CHANGING PERCEPTIONSOF LUXURY CONSUMPTION IN THE CONSTRUCTION OF SELF

Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmaları Konferansı, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2015

Pazar Yönlülük Kavramındaki Yeni Yaklaşımlar Girişimcilik Perspektifinden Ele Alınışı

13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Nevşehir Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2008
Kitap & Kitap Bölümleri

GİRİŞİMCİLİK TANIMI, ÖZELLİKLERİ VE SÜRECİ

GİRİŞİMCİLİK, AKIN KOÇAK, Editör, Ankara Üniversitesi, Ankara, ss.1-25, 2024

İŞ MODELİ- KANVAS

GİRİŞİMCİLİK , AKIN KOÇAK, Editör, Ankara Üniversitesi, Ankara, ss.80-95, 2023

HALKLA İLİŞKİLER VE DUYURUM

PAZARLAMA İLETİŞİMİ, ŞENAY SABAH ÇELİK, Editör, Ankara Üniversitesi, Ankara, ss.50-80, 2023

DİĞER PAZARLAMA İLETİŞİMİ ARAÇLARI

PAZARLAMA İLETİŞİMİ, ŞENAY SABAH ÇELİK, Editör, Ankara Üniversitesi, Ankara, ss.110-130, 2023

Sosyal Medya Pazarlaması: Ulusal Literatür Çerçevesinde İçerik Analizi

Sosyal Ağ Analizinde Yapay Zekâ Yaklaşımları, Dr. Öğr. Üyesi Tuba Parlar - Dr. Fatih Sinan Esen, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.171-186, 2023

Dijital İnsan Kaynakları Pazarlamasının Sürdürülebilirliğe Etkisi

Dijital İnsan Kaynakları Pazarlaması, Dr. Çağla Demir, Doç. Dr. Bora Göktaş, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.137-155, 2022

SOSYAL GİRİŞİMCİ KURUMSAL DÜŞÜNCE VE ÇALIŞAN MEMNUNİYETİ

İktisadi ve İdari Bilimlerde Uluslararası Araştırmalar 1, Doç. Dr. Mustafa Mete, Dr. Öğretim Üyesi Erhan Akardeniz, Editör, Serüven Yayınevi, İzmir, ss.315-330, 2022

Tüketim Bilinci, Değer ve Algılanan Tüketici Etkinliğinin Sosyal Sorumlu Tüketim Üzerindeki Etkileri

Muhasebe Organizasyon Pazarlama Anlayış, Tartışma ve Gelişmeler, Şahin Karabulut, Editör, Gazi Kitabevi, ss.135-155, 2021

Mülteci Girişimciliğin Risk Alma, Entegrasyon ve Girişimci Uyanıklığı Perspektifinden TeorikTartışması.

Güncel Pazarlama Çalışmaları, Mehmet Ali Burak Nakıboğlu, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.81-97, 2020

DİNİ DEĞERLER VE SOSYAL SORUMLU TÜKETİMÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA

İKTİSAT VE İDARİ BİLİMLERDE GÜNCEL AKADEMİK ÇALIŞMALAR, Mustafa HATİPLER, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.179-195, 2020

Marka Genişletme

Marka Yönetimi, SEZER KORKMAZ, Editör, Atatürk Üniversitesi Yayınları, Erzurum, ss.1-30, 2019

Antakya Arap Yahudileri ve göç süreçleri: Leh Leha

Asi Gülüşlüm-Ah Güzel Antakya, HAKAN MERTCAN, Editör, İletişim Yayınevi, Ankara, ss.15-175, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Social Network Approach: Effects of Social Capital on Firm Innovation, The Case of Organized Industrial Zone, Hatay

Entrepreneurship Practice Oriented Perspectives, Mario Franco, Editör, IntechOpen, Croatia, ss.8, 2016
Metrikler

Yayın

46

Atıf (Scopus)

98

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

11

H-İndeks (TrDizin)

2

Proje

17

Tez Danışmanlığı

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları