Makaleler
31
Tümü (31)
Scopus (2)
TRDizin (20)
Diğer Yayınlar (10)
2. BİREY VE TOPLUM KONULARININ AKTARIMINDA BİR MATERYAL OLARAK EĞİTİCİ ÇİZGİ ROMANLAR
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
, cilt.12, sa.4, ss.1855-1871, 2023 (TRDizin)
3. The effect of using educational comics in science class on hidden attitude, motivation and academic achievement
International Journal of Education Technology and Scientific Researches
, cilt.8, sa.23, ss.1301-1328, 2023 (Hakemli Dergi)
8. The Effect of Education Supported By Educational Games On Academic Success And The Persistence Of Knowledge.
International Journal of Education Technology and Scientific Researches
, cilt.7, sa.18, ss.1113-1138, 2022 (Hakemli Dergi)
11. Türkiye de Akademik Başarı Değişkeni Alanında Yapılan Öğrenme Stilleriyle İlgili Çalışmaların İncelenmesi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.13, sa.35, ss.93-107, 2016 (TRDizin)
12. TÜRKİYE'DE AKADEMİK BAŞARI DEĞİŞKENİ ALANINDA YAPILAN ÖĞRENME STİLLERİYLE İLGİLİ ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ1
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.13, sa.35, ss.93-107, 2016 (TRDizin)
15. Ideas Of Turkish Elementary School Students On Environmental Phenomena
JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION IN SOUTHEAST ASIA
, cilt.36, sa.2, ss.146-162, 2013 (Hakemli Dergi)
18. An Alternative Tool For Inquiry Based Learning T Diagram
World Applied Sciences Journal
, cilt.9, sa.4, ss.385-392, 2010 (Hakemli Dergi)
20. Yapılandırmacı Yaklaşıma Göre Fotosentez Konusunun Öğretiminin İncelenmesi
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.17, sa.3, ss.905-918, 2009 (TRDizin)
24. University Students Knowledge and Attitude about Genetic Engineering
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS, SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
, cilt.3, sa.2, ss.119-126, 2007 (Scopus)
25. Determination of Elementary Students Level of Knowledge and Misconceptions about Greenhouse Effect
INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL AND SCIENCE EDUCATION
, cilt.1, sa.2, ss.104-119, 2006 (Hakemli Dergi)
26. İlköğretim Öğrencilerinin Küresel Isınma ve Ozon Tabakası Hakkındaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.26, sa.2, ss.251-262, 2006 (Hakemli Dergi)
27. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Ozon Tabakası Hakkındaki Algılama Düzeylerinin Belirlenmesi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.10, ss.106-116, 2005 (Hakemli Dergi)
28. Sixth Seventh and Eight Years Students Knowledge Levels about Greenhouse Effect Ozone Layer and Acid Rain
MEDITERRANEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.10, sa.2, ss.81-95, 2005 (Hakemli Dergi)
30. İlköğretim 6 7 ve 8 Sınıf Öğrencilerinin Ozon Tabakası ve Görevleri Hakkındaki Kavram Yanılgıları ve Oluşturma Şekilleri
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.369-376, 2004 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
14
1. EVALUATION OF GRADUATE THESIS ON STEM (FETEMM) IN SECONDARY SCHOOL SCIENCE EDUCATİON
ASES INTERNATIONAL EDUCATIONAL SCIENCES CONFERENCE, Malatya, Türkiye, 22 - 23 Temmuz 2022, (Özet Bildiri)
5. Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının 5E Öğretim Modelinin Kullanılabilirliği Hakkındaki Görüşleri
18. uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, ss.446-451, (Tam Metin Bildiri)
6. Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Öğretmenlerinin Kodlamaya İlişkin Düşüncelerinin Tespiti
18. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, ss.526-531, (Tam Metin Bildiri)
10. Fen ve Teknoloji Öğretmenliği Öğrencilerinin Manyetizma Konusunda Sahip Oldukları Ön Bilgi ve Kavram Yanılgılarının Tespiti
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
11. SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRETİMDE ALTERNATİFBİR ARAÇ: “T” DİYAGRAMI
7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
12. Eight-Grade Turkish Students' Attitudes Towards Environmental Issues
Joint North American - European and American Symposium (NAESA), Kıbrıs (Kktc), 31 Mayıs - 04 Haziran 2006, (Tam Metin Bildiri)
13. Ozone Layer: Adults Misconception
International Conference on Lifelong Learning in the Balkans a Historical Context and Current Trends, Belgrade, Sırbistan, 30 Temmuz - 03 Ağustos 2005, cilt.1, ss.431-443, (Tam Metin Bildiri)
14. İlköğretim Öğrencilerinin Asit Yağmurları Hakkında sahip Oldukları Yanlış Kavramların Tespiti
VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, (Özet Bildiri)
Kitaplar
9
1. FEN BİLİMLERİ İLE İLGİLİ TEMEL KAVRAMLAR
ilkokulda temel fen bilimleri, bozkurt, orçun, Editör, eğiten kitap, Ankara, ss.25-48, 2022
2. ORTAOKULLAR İÇİN FEN BİLİMLERİ LABORATUVARI UYGULAMALARI
EĞİTEN KİTAP, Ankara, 2021
3. Fen Bilimleri Laboratuvar Uygulamaları
eğiten kitap, Ankara, 2018
4. Bitkisel Organlar
Genel Biyoloji, Orçun Bozkurt, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.179-192, 2017
5. Bir Araştırma Önerisi Nasıl Yazılır?
Eğitim Araştırmaları Nicel Nitel ve Karma Yaklaşımlar, Selçuk Beşir Demir, Editör, eğiten kitap, Ankara, ss.85-96, 2014
6. İlköğretim Fen ve Teknoloji Eğitiminde Yapılandırmacılık (Constructivism)
İlköğretimde Fen ve Teknoloji Öğretimi, Mustafa Aydoğdu ve Teoman Kesercioğlu, Editör, anı yayıncılık, Ankara, ss.123-141, 2005
7. Fen ve Teknoloji Eğitiminde Bilimsel Süreç Becerileri
İlköğretimde Fen ve Teknoloji Öğretimi, Aydoğdu M. ve Kesercioğlu T., Editör, anı yayıncılık, Ankara, ss.55-70, 2005
8. Bitkisel Dokular
canlılar bilimi, Mustafa Aydoğdu ve Kudret Gezer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.97-118, 2005
9. Çevre Eğitimi
çevre bilimi, Mustafa Aydoğdu ve Kudret Gezer, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.209-214, 2005