Yayınlar & Eserler

Kitaplar 3

1. Ulusal Literatür Çerçevesinde İnanç Turizminin İçerik Analizi ile Değerlendirilmesi

Pazarlama Değerlendirmeleri, GÜLMEZ YAVUZ SELİM, Editör, YAZ YAYINEVİ, ss.21-40, 2025

2. Sosyal Medya Pazarlaması: Ulusal Literatür Çerçevesinde İçerik Analizi

Sosyal Ağ Analizinde Yapay Zekâ Yaklaşımları, Dr. Öğr. Üyesi Tuba Parlar - Dr. Fatih Sinan Esen, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.171-186, 2023

3. The Trio of Religiosity, Materialism, and Anti-Consumption in Explaining Life Satisfaction

Anti-Consumption Exploring the Opposition to Consumer Culture, Hélène Cherrier, Michael S W Lee, Editör, Routledge, London, ss.162-181, 2022
Metrikler

Yayın

9

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

2

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Diğer Toplam)

2