Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Fen Bilgisi Eğitiminde REACT Stratejisiyle İlgili Türkiye’de Yapılmış Tez Çalışmalarının İncelenmesi

Uluslararası ESEP Eğitim Bilimleri ve Etkili Uygulamalar Kongresi, Hatay, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2023, ss.194-195, (Özet Bildiri)

Fen Bilgisi Eğitiminde Genetik Konularındaki Kavram Yanılgıları ile İlgili Yapılan Çalışmaların İncelenmesi

15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

Öğretmenlik Yolunda Fen Öğrenme ve Öğretme Süreci: Bir Durum Çalışması

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1858-1860, (Özet Bildiri)

Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Fen Bilimlerine YönelikMetaforik Algıları

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

Fen ve Matematik eğitiminde geleneksel laboratuvar uygulamalarına bir alternatif: PhET simülasyonları

1. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)

FETEMM Etkinliği Tasarlayan Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının FETEMM’e Yönelik Görüşleri

1. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

LUNA’NIN BİLİM DÜNYASI ÇİZGİ FİLMİNİN KAVRAM ÖĞRETİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ

Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.774-775, (Özet Bildiri)

GEMS Etkinliklerine Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri

7. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

GEMS Programının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kavramsal Değişimlerine Etkisi

7. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.163, (Tam Metin Bildiri)

İlkokul Kapsamındaki Fen Eğitimi Çalışmalarının İçerik Analizi

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bodrum, Türkiye, 11 Mayıs 2016, ss.756-763, (Tam Metin Bildiri)

İLKOKUL KAPSAMINDAKİ FEN EĞİTİMİ ÇALIŞMALARININ İÇERİK ANALİZİ

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

MISCONCEPTIONS OF PROSPECTIVE TEACHERS ABOUT VELOCITY AND SPEED CONCEPTS

14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCC CONFERENCE SUSTAINABLE DEVELOPMENT, CULTURE, EDUCATION, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

MISCONCEPTIONS OF PROSPECTIVE TEACHERS ABOUT HEAT AND TEMPERATURE CONCEPTS

14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCC CONFERENCE SUSTAINABLE DEVELOPMENT, CULTURE, EDUCATION, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

An Investigation of the Achievements of Science Process Skills Curriculum in Science Course at 3rd and 4th Grade Primary School

The 3rd International Congress on Curriculun and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
Metrikler

Yayın

21

Atıf (Scholar)

135

H-İndeks (Scholar)

7

Proje

1