Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
ÖĞRETMENLİK YOLUNDA FEN ÖĞRETİMİ LABORATUVAR UYGULAMALARI DERSİ: BİR DURUM ÇALIŞMASI
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.0, sa.39, ss.22-47, 2019 (Hakemli Dergi)

GEMS PROGRAMININ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAŞARILARINA, ÖZ YETERLİLİKLERİNE, TUTUMLARINA VE BİLİMSEL MUHAKEMELERİNE ETKİSİ
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.14, sa.38, ss.45-70, 2017 (Hakemli Dergi)
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL SÜREÇ BECERİ DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ VE AKADEMİK BAŞARIYLA İLİŞKİ DÜZEYİNİN İNCELENMESİ
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.13, sa.33, ss.123-136, 2016 (Hakemli Dergi)

Ortaokul Öğrencilerinin Merak Tutum ve Motivasyon Düzeylerine Göre Fen Bilgisi Dersi Başarılarının İncelenmesi
UŞAK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.9, sa.1, ss.39-52, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Fen Bilgisi Eğitiminde Genetik Konularındaki Kavram Yanılgıları ile İlgili Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Fen Bilimlerine YönelikMetaforik Algıları
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
GEMS Etkinliklerine Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri
7. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
GEMS Programının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kavramsal Değişimlerine Etkisi
7. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.163, (Tam Metin Bildiri)
İlkokul Kapsamındaki Fen Eğitimi Çalışmalarının İçerik Analizi
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bodrum, Türkiye, 11 Mayıs 2016, ss.756-763, (Tam Metin Bildiri)
MISCONCEPTIONS OF PROSPECTIVE TEACHERS ABOUT VELOCITY AND SPEED CONCEPTS
14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCC CONFERENCE SUSTAINABLE DEVELOPMENT, CULTURE, EDUCATION, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
MISCONCEPTIONS OF PROSPECTIVE TEACHERS ABOUT HEAT AND TEMPERATURE CONCEPTS
14th INTERNATIONAL JTEFS/BBCC CONFERENCE SUSTAINABLE DEVELOPMENT, CULTURE, EDUCATION, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
An Investigation of the Achievements of Science Process Skills Curriculum in Science Course at 3rd and 4th Grade Primary School
The 3rd International Congress on Curriculun and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)